"Jestę blogerką" (outfit :))

Hej ;) 
No i co to się dzieje, miała iść już wiosna, a tu nagle znowu śnieg, grrr. Nie jechałam do centrum miasta ostatnio, także nie wiem czy przypadkiem zima znowu nie zaskoczyła kierowców (wcale by mnie to nie zdziwiło :D), chcę już wiosnę (i lato!!!) w każdym razie. Wczorajszy wieczór spędziłam z rodziną przy filmie "Strach" na TVN7, podobał mi się. A potem czytałam "Ciemniejszą stronę Greya"- wreszcie ją dorwałam! :D
Poza tym mam nowy nagłówek (jak już pewnie zauważyliście), który wykonała dla mnie Asia (niezastąpiona siostrzyczka ;)).Podoba Wam się jej robota? ;) Ja uważam, że jest o wiele lepszy, niż poprzedni.

Dziś chcę Wam pokazać kilka zdjęć, jakie ostatnio zrobiłyśmy z Asią. 
Dziwię się, że tak rzadko robię zestawy z galaktycznymi legginsami, w końcu są one dość nietypowe i można wykombinować z czegoś zwykłego i codziennego coś dużo bardziej nietypowego :) i tak założyłam do nich koszulkę, którą dostałam w sobotę- napis nie mógł być inny- "jestę blogerką" idealnie wpasowało się w klimat naszego spotkania :D ma świetne kolorki, kotka chyba każdy zna, uważam, że z legginsami galaxy wygląda ciekawie ;) do tego czarne botki oraz biżuteria od Divy- czarno- białe kolczyki i bransoletka. Podoba Wam się? ;) 

 legginsy- Romwe
koszulka- Koszulki DTG
buty- no name
bransoletka, kolczyki- Diva

Zaraz uciekam z mamą na jakieś zakupy, nie chce mi się siedzieć w domu cały czas! ;) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

112 komentarze:

  1. Koszulka świetnie pasuje do legginsów i... do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit !
    Uwielbiam tą bluzkę,haha :D I legginsy też ^^
    Również chciałabym już wiosnę, a nie ten głupi śnieg :c Mam już dość zimna !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna jest ta koszulka! :)

    A ja ostatnio zamówiłam 3 paletki cieni xD

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie przy tych legginsach koszulka się chowa :) Legginsy megaśne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, bluzka jest rewelacyjna! i leginsy. No i świetny nagłówek, pozdrawiam, Adriana ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie to wygląda !!

    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw bardzo fajny, koszulka świetnie się komponuje z legginsami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka cudna ) też taka chce

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha super :D I bluzkę fajnie połączyłaś z tymi legginsami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy wygladają super! Koszulka tez świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka genialna, kojarzy mi się z kotem 'co ja pacze' :D
    Nie mów mi nic o zimie :( dziś wstałam i pierwsze co zobaczyłam po podniesieniu rolety, to że jest BIAŁO... Ja tu już od kilku tygodni żyję marcem i wiosną, a tu taka niespodzianka...
    Blog mi się podoba i dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw. Bluzka sama w sobie mi się nie podoba i nie dodawałabym jej akurat do tej stylizacji. Ale ogółem jest fajnie, świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożee <33 Legginsy są cudowne! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę do Ciebie bo mam problem, a wiem, że ty też tak kiedyś miałaś ;(
    Otóż jedna z czytelniczek dała mi znać, że wchodząc przez Google chrome na mojego bloga wyświetla jej się komunikat, że "Niebezpieczeństwo: złośliwe oprogramowanie.
    Google Chrome zablokował dostęp do tej strony na iv90-jewellery.blogspot.com.
    Na tej stronie została umieszczona treść od codziennosc-agi.blogspot.com – znanego dystrybutora złośliwego oprogramowania. Wejście teraz na tę stronę najprawdopodobniej zainfekuje Twój komputer złośliwym oprogramowaniem.
    Złośliwe oprogramowanie powoduje straty finansowe, trwałe usunięcie plików, a także może posłużyć do kradzieży tożsamości."

    Usunęłam komentarz tej dziewczyny - jedyny możliwy link do tamtej strony, ale problem ma nadal miejsce :(
    Nie wiem co mogę z tym zrobić, pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. haaha, zajebista koszulka :D muszę sobie taką sprawić .. sama narysuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam te nasze t-shirty!:)) są meeeeeeeeeeeeega!:)) Zazdroszczę legginsów ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz przecudownie z tych leginsach :D
    Nie mogę się napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ta koszulka .. A legginsy mega ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna ta koszulka ;D
    i ładny nowy nagłówek :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne legginsy! ;)
    Zapraszam:
    http://peerfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spokojnie:) Do wiosny już bliżej niż dalej:) Też czekam z utęsknieniem, a u mnie biało, że ho ho:)
    Świetna stylizacja dlatego, że masz taki typ urody do którego ona bardzo pasuje i oczywiście figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie by wyglądały koturny do tego:) mimo to i tak zjawiskowo :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nagłówek każdy mi się podoba ale ten jest bardzo efektowny ;)
    A co do ubioru - świetnie dopasowane wręcz pięknie ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. też chcę taką koszulkę :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :)
    Leginsy i koszulka ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. genialna jest ta bluzeczka, a w połączeniu z galaxy wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. o mam takie same legginsy a koszulka jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. super koszulka:)) zapraszam do mnie http://actlikeareallady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. O, to też nieźle "trafiłaś" ze swoją operacją. Mi już zdjęli szwy, przynajmniej już wiem co bolało od szwów a co nie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Leginsy wyglądają super;)

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie się bardzo podoba Twój strój <3 koszulka jest przeboska!

    OdpowiedzUsuń
  34. matko, ale śliczna ta koszulka! Chyba zrobię sobie podobną. A te legginsy? Cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszulka rewelacyjna ;D w połączeniu z legginsami galaxy - zestaw idealny !:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzoooo ładny banerek. faktycznie trochę więcej cię na nim widać niż na poprzednim:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. prześmieszna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zestaw genialny, zwłaszcza koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ogladałam wczoraj ten film :) niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  40. koszulka super ;)
    a nagłówek zdecydowanie lepszy- bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam te legginsy! *.*

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  42. bluzka jest świetna + te leggins'y O.o
    ślicznie wyglądasz. ;)

    ps. obserwujemy wzajemnie? :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Extra stylizacja! Koszulka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Nagłówek wspaniały! I rzeczywiście outfit świetny, te legginsy są cudowne ;)
    A koszulka super!

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajna stylizacja :) legginsy są super, a na początku nie byłam do nich pozytywnie nastawiona

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie no bluzeczka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  47. legginsy świetne,może gdybyś pożyczyła mi swoje nogi,to bym je założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne legginsy :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. ale masz fajne legginsy... :)

    OdpowiedzUsuń
  50. łaaa, jaki genialny nagłówek! :)
    koszulka świetna, haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Nagłówek zdecydowanie lepszy!
    Tak, wiem. Śnieg spadł, a teraz jest taka plucha D:
    Zapraszam na środowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialna koszulka i super legginski:)
    Wyglądasz przesłodko!

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, galaxy print leggings, and your shirt is cute!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  54. hej, może pamiętasz mnie ze starego bloga, skasowałam go i zaczęłam od nowa... tak mi się tytuł twojej notki skojarzył bo podobny miałam tytuł pierwszego posta na nowym blogu :)
    super legginsy tak przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna koszulka! Serio :)
    Co do legginsów kurcze podobaja mi się mega, ale nie mam pojęcia co do nich włożyć! :<

    OdpowiedzUsuń
  56. Koszulka fajnie wygląda z tymi legginsami, tak radośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądasz rewelacyjnie! Piękna koszulka i świetne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. fajny ałtfit :) naglowek super!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialne legginsy :) Też chcę mieć takie szczupłe nogi!

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie się prezentują na Tobie te legginsy :))

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajne połączenie :)
    wszystko mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. LEGINSY <3 swietnie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. widzę nowy nagłówek i super zestaw;O)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Wonderful, what a webpage it is! This webpage presents helpful facts to us, keep it up.


    Here is my blog post; youtube kommentarer

    OdpowiedzUsuń
  65. Wow! After all I got a web site from where I can
    truly take useful facts regarding my study and knowledge.


    Here is my homepage :: Curved-shower-rod-col7o912fo.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  66. oo matko, co za bajeczne leginsy *.* :D
    pięknie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Koszulka jest świetna! Jaki to rozmiar? :)
    Obserwuję i zapraszam do Siebie! K :)

    OdpowiedzUsuń
  68. nagłówek tak, legginsy tak, koszulka taaak, generalnie jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. heh fajna koszulka, z przymrużeniem oka :D

    OdpowiedzUsuń
  70. T-shirt mnie rozbroił:)
    No...i ten motyw galaxy!

    OdpowiedzUsuń
  71. uwielbiam te legginsy!! <3
    wpadaj też do mnie:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Naglowek super:)taki prosty .:) te getry do Ciebie pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  73. pięknie wyglądasz, niby na luzie ale jak efektownie, koszulka jest hah boska <3

    OdpowiedzUsuń
  74. For latest news you have to go to see world wide web and on internet I found this
    web site as a best site for most up-to-date updates.


    Take a look at my website - bancdeswiss

    OdpowiedzUsuń
  75. I do not know if it's just me or if perhaps everyone else encountering problems with your website.

    It seems like some of the written text within your posts are
    running off the screen. Can someone else please
    provide feedback and let me know if this is happening to them too?
    This might be a issue with my browser because I've had this happen before.
    Thank you

    Feel free to surf to my blog post: social media

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top