Prezenty ze spotkania cz. 1 ;)

Hej :) 
Niefajnie czuję się z faktem, że został już mniej, niż tydzień wolnego :< grrrrrrr. Trzeba to wykorzystać! Wczoraj spędziłam fajny dzień, chociaż w domu, to nie narzekałam na nudę. Obejrzałam z rodzicami i siostrą film, później zrobiłyśmy sobie z Asią seans anime, wyskoczyłam też na pocztę oraz do Carrefoura oraz przygotowałam zdjęcia na kolejne posty :) 

Wczoraj obiecałam Wam, że pokażę prezenty, jakie otrzymałyśmy na sobotnim spotkaniu bloggerek. Jak mówiłam, byłyśmy baaaardzo podekscytowane, kiedy zobaczyłyśmy te wszystkie torby z podarunkami, jakie przygotowały dla nas różne firmy- nie muszę mówić chyba, że cieszyłyśmy się jak małe dzieci, otwierając co jedną paczkę :)
I tak, wśród nich znalazły się kosmetyki, dodatki, biżuteria, bony na zakupy, a nawet ubrania!
Postanowiłam podzielić to na dwie notki, ponieważ jest tego naprawdę dużo, a nie chcę "przeobrazkować" jednego postu :) 
Zaczynamy!

Biżuteria- mucha- czarna, sznurkowa bransoletka z motywem liścia :)

Coquet - bordowe kokardki do butów- ciekawe skąd wiedzieli, że uwielbiam ten kolor? ;) 

Costumejewellery - bransoletka i kolczyki ;)

 Diva  - ta przesyłka chyba najbardziej podoba mi się spośród biżuteriowych :) świetny, duży naszyjnik, czarno- biała bransoletka oraz kolczyki do kompletu.

   E- clover - miałam okazję już z nimi współpracować, dlatego ucieszyłam się, gdy zobaczyłam "klona" mojej pomarańczowej bransoletki od nich :) ta również jest śliczna ;) 

 Fashion Hand - fioletowa jest od Kasi, którą miałam okazję poznać- bardzo sympatyczna osóbka ;)

 K&Trend  - czarno- czerwona i czarna z czaszkami w kolorze złotym i srebrnym :)

 Koszulki DTG - jest cudowna, idealnie wpisała się w klimat naszego spotkania :)

 Passionroom - prześliczny pierścionek na dwa palce ;)

 Pogodnieprzezżycie  - rękodzieło od Justynki :)

 Vivis Jewels - śliczna, lubię takie plecionki :)

Naszyjnikimię - cieszę się, że wreszcie mam swój własny, imienny, spersonalizowany naszyjnik ;)

X Moda  - na koniec największe "cacka"- czarna bluzeczka z baskinką i ćwiekami na ramionach, baaaaardzo babski kubek oraz czerwony pasek. Dodatkowo uraczyli nasz krówkami i lizakami w kształcie serca, mniam!

 Mosquito - kamizelka ze skórzanymi rękawami :)

Jak Wam się podobają, co najbardziej wpadło Wam w oko? ;) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

105 komentarze:

  1. Kubek najcudniejszy ♥ i koszulka z kocurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka mi się najbardziej podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka z baskinką jest cudowna <3
    jestem zazdrosna :( ale masz fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne dosłownie wszystko *-* najlepsza ta bluzka jestę blogerką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, ile prezentów! :) Świetne te bransoletki no i koszulka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super rzeczy :)
    Ale te kokardki do butów mega słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka ze skórzanymi rękawami PRZECUDOWNA! ile kosztowała?! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeju. ile pięknych rzeczy
    bluzeczka czarna jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz fajnie, że, masz jeszcze wolne ja od wczoraj już na uczelni ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik, baskinka i marynarka <3 oddaj mi je! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty potem sie ze mna jeszcze podzielisz! ;D Ty wezmiesz naszyjnik ja reszte ;D

      Usuń
    2. W marzeniach kochana! :P To wszystko byłoby moje ;P

      Usuń
  11. Koszulka dla blogerki chyba najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko fajne, ale koszulka przebija wszystko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kokardki do butów i baskinka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka z baskinka najlepsza, sama bym ja przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty :)
    Hahaha mi wszystko wpadło w oko :D Może dlatego , ze nic z powyższych rzeczy nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo "nieźle się obłowiłaś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie biżuterii jest o wiele za dużo. :D Tylko dlatego, że rzadko noszę, a jak już to jedną rzecz :)
    Kamizelka? Mi wygląda na krótszą marynarkę.. piękna!

    OdpowiedzUsuń
  18. o matko, rewelacja!♥ ♥ ♥ ♥ ♥ wielkie pozdrowienia, OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. o rzeczywiście sporo tych upominków ;D koszulka "jestę blogerką" jest po prostu genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja dzis bede to wszystko ogarniac .. masakryczna ilość ..

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamizelka <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierścionek z wąsami ;) i ta bluzka czarna - świetnee !! :)

    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ile prezentów..! musisz być w niebie. ;D
    rewelacyjny t-shirt "jestę blogerką". ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszulka "Jestę blogerką" jest cudowna ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta koszulka " Jestem Blogerką "
    Obserwujemy ?
    Ja już : )
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  26. trzeba przyznać że same świetności :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna koszulka! zakochałam się normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ile prezentów :P
    świetne są :)

    everythingstartswithadream18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. o rany, ile prezentów! :D
    koszulka 'Jestę blogerką' najlepsza jak dla mnie, haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjne prezenty, koszulka jest słodka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. To Ty masz na imie Agnieszka? Myslalam, ze Kasia.... :)
    Jestes moja imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biżuteria, bluzka z ćwiekami oraz ta z napisem Jestę Blogerką są boskie Aww..♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaaaaa ile rzeczy ! :D
    Najlepsza ta koszulka 'jestę blogerką' hahaha :D
    + nie tylko Tobie został tydzień wolnego :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. strasznie dużo tych prezentów ;) szczęściara z Ciebie ;) na pewno coś bym z tego wybrała ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chce takie prezenty! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pierścionek i bluzka z baskinką <3 Cuuuda !
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale mnóstwo fajnych rzeczy ;) podoba mi się to rękodzieło od Justyny i kubek najbardziej! ;)
    wiesz,że przed przeczytaniem notki zastanawiałam się jak masz na imię ? :D wydawało mi się,że Kasia :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ahaha koszulka jestę blogerką wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę prezentów i spotkanka ;) Już kiedyś dawno natrafiłam na twojego bloga i teraz jestem z powrotem, będę follow'ować :D
    Besos,
    from
    whatsmylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnie rzeczy świetne, ale bluzka "Jestę Blogerką" po prostu boska :D I przez Ciebie chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Haha zdecydowanie jestę blogerką!<3 Noo i największe cacka rzecz jasna, nie lubię się rozdrabniać:P Chociaż mniejszych prezentów oczywiście też zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Dużo tego, a tu jeszcze jeden post na ten temat! Czekam na niego z niecierpliwością :)
    Koszulka z napisem 'Jestę Blogerką' - najlepsza!


    emily-mount.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Boskie te kokardki z Coquet :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajowy pierścionek z wąsem :)
    Pozdrawiam i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale mega rzeczy :D Tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. przepiękna biżuteria, szczególnie ten pierścionek z motywem wąsów i bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  48. same cudeńka :) wszystko bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudny ten pierścionek na dwa palce oraz ręcznie robiona bransoletka od Justyny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Już jest post z giftami. Ja jeszcze nie ogarnęłam swoich, tyle tego jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. ;((((( Ja chce na takie spotkanie ! Bluzeczka ♥
    Ta bransoletka koronkowa cudowna ! ;) Wszystko na wagę złota ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. ależ Ci zazdroszczę :D w szczególności bizuterii *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. T-shirt ''Jestę blogerką'' przebił wszystko! :D
    zapraszam Cię do siebie, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Agnieszko nagłówek masz śliczny! :) Sama szukam kogoś chętnego do zrobienia mi nowego nagłówka do mojego maminego-dzieciowego bloga! :) Gdyby ktoś chciał się podjąć zadania, zapraszam do kontaktu. Blog zdecydowanie zyskuje na dobrym nagłówku tak jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podoba mi się nowy nagłówek :)
    Najbardziej podoba mi się niebieska pleciona bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny blog. Obserwuje i licze na rewanz :D :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż :D :)
    http://give--me--food.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super rzeczy! Czekam na dalszą część. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. O wow, ale pełno superowych rzeczy :) Widze że zmieniłaś na blogu nagłówek, ten też mi sie podoba tak samo jak poprzedni, pozdrawiam:)
    Zapraszam na wpis gdzie umieściłam video ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  60. ten T-shirt jest genialny ;) zazdroszczę na prawdę ;)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Marynarka i baskinka są świetne:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie widziałam ,że jesteś moją imienniczką ;)
    Piękne te kokardki na buty :)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna koszulka oraz cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Prezenty ze spotkania naprawdę ciekawe:)
    Widzę że zmieniłaś nagłówek.. Świetny!:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  65. Kokardki do butów fajne z fasonu, choć jak dla mnie mogłyby być nieco mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta fioletowa koralikowa - cudoo!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny czarno-złoty naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Zazdroszczę spotkania :)
    Dostałaś świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. oo kamizelka piękna!!! jak nie chcesz to ja chętnie przytulę :)) ile biżuterii, kurde można 365 dni w roku stosować miliony kombinacji :D

    OdpowiedzUsuń


  70. Here iѕ my weblog - catering

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top