Motocyklistka (outfit :))

Hej :) 
No i mamy weekend, w sumie już tak naprawdę skończyły się ferie, ratuje nas tylko weekend... Rozpoczęłam go imprezą w Patio z Gosią, nie było aż takich wielkich tłumów, więc można było sobie swobodnie potańczyć, chociaż playlistę jaką tam grają chyba znam już na pamięć :D dziś wybieramy się zamówić nowe meble do kuchni, robimy jej remont i jest parę nieporozumień w kwestii kilku szczegółów, ale mam nadzieję, że rozwiążemy je na bieżąco ;)

Dzisiejsza stylizacja będzie bardziej rockowa, koleżanka stwierdziła, że wyglądam jakbym zaraz miała wsiąść na motocykl :) i faktycznie może coś w tym jest. I nie powiem, że marzy mi się spróbować jazdy na motorze! Zestaw zupełnie różni się od poprzedniego, w którym główną rolę grają barwy, a sam w sobie jest bardzo dziewczęcy. Tym razem postawiłam na ostrzejsze dodatki- kołnierzyk z kolcami, zieloną chanelkę ze skórzanymi rękawami, poszarpane spodnie i czarne botki. Podoba się? :) 

 spodnie- Vero Moda, DIY
marynarka- Mosquito
koszulka- Bershka
buty- no name
kołnierzyk- Romwe

Akurat się złożyło, że kiedy robiłam te zdjęcia, miałam dzień "bez kija do mnie nie podchodź" więc miny w tym wypadku mówią wszystko i idealnie się wpasowały w klimat :D ale nie mam nic przeciwko ubieraniu się w tym stylu i w bardziej pogodne dla mnie dni, lubię je :) 

Brr, mija nam właśnie ostatni weekend wolnego. Pojutrze już na uczelnię, plan mam powiedziałabym dramatyczny (dobrze, że nie rozdzielili mnie z moimi dziewczynami, bo trzeba by było kombinować z przenoszeniem się :*), strasznie dużo zajęć i "nijakich" okienek, w piątek od 8:00 do 20:00... Więc będę dużo czasu poza domem- notki mogą z tego powodu pojawiać się trochę rzadziej :( ale będę starać się pisać jak tylko znajdę chwilę :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

112 komentarze:

  1. pasuje do Ciebie taki image :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetną tą kurtkę. I buty. I nogi. *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. tym razem mi się nie podoba :) pisz jak będziesz miała tylko czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Cieee ten zestw przypomniał mi czasy gdy byłam punkówą! Miałam spodnie pocięte żyletkami od samej góry do dołu, niektóre dziury poprzeszywałam czerwoną muliną, niektóre przepięłam agrafkami... Jeszcze niedawno miałam je w szafie :P Ale to tak sentymentalnie się zrobiło :PPP

    OdpowiedzUsuń
  6. super buty!
    ty powrót na uczelnie,ja do szkoły kurczę tak się rozleniwiłam ;))
    już mi się nie chce na samą myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka bardzo mi sie podoba :0 a jesli chodzi o cała stylizację to muszę powiedzieć, że wszystko idealnie jest dobrane :) oby tak dalej. :) Pozdrawiam Ilonciaaa880 ♥ zapraszam na mojego bloga + NOWY POST! :) www.ilonciaaa880.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuję powrotu na uczelnie:<

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz je obejrzeć za darmo na zalukaj.tv c:

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawie, dla mnie opcja bez kołnierzyka mogłaby być lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dziewczyna motocyklisty :) bardzo do ciebie pasuje ta stylizacja <mi jak najbardzioej sie podoba :)super zdjecia i fajnie ze udało wam sie spotkac :)
    zapraszam do siebie http://forward-pola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. coś mi sie wcieło w poprrzednim kometarzu :P w każdym razie rockowa stylizacja bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit! Z pazurem ;D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo, tak na ostro:)) Bardzo do Ciebie to pasuje:):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :D
    Powodzenia na uczelni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drapieżna Kats ;D Taki inny ten outfit od wszystkich, lubię twoje nowe pomysły *.* <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Operacja Argo"! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kurtka jest boska! Czekam na jakiś jeszcze outfit z nią :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też skończyłam plan i też narzekam na okienka, bo nie w ciągu 1.5 godziny raczej nie można zrobić nic konkretnego, a czas leci... Czyżby u ciebie nie było śniegu? U mnie jest jeszcze biało :) A zdjęcia świetne, stylizacja rzeczywiście kojarzy się z motocyklami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia.! ;3
    Zapraszam na mojego bloga : http://wanka-wana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś strasznie chuda! :o Spodnie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jazda na motorze to jest coś niesamowitego! Spróbuj kiedy tylko będziesz miała okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. prezentujesz się pięknie, ta nowa kurteczka pikna!

    OdpowiedzUsuń
  23. czy się podoba?! ba! ;) wszystko świetnie ze sobą współgra :D ale brakuje mi promiennego uśmiechu (ale wybaczam, ze wzgledu na to, że miałaś zły dzień) :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mój tata jest zapalonych harley'owcem .. :P świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super!:) Tylko ten kołnierzyk średnio mi tu pasuje...

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz świetny żakiecik :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz ! piękna kurtka <3

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. rzeczywiście wyglądasz tak ostro, rockowo bym powiedziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. odważnie ; o :d

    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Styl rzeczywiście całkiem rockowy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezła ta twoja stylizacja ;)) najbardziej mi się podoba bluzka i spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super jest ta kurtka ;)ciekawy blog wiec obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz w takim "ostrzejszym" zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne buty i spodnie :d

    OdpowiedzUsuń
  36. czyżby u Ciebie nie było śniegu?:o czy to trochę starsze zdj?:))
    a zestaw bardzo spoko;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz na mega wkurzoną :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi też się skończyły feri najgorzej ! :C
    A co do stylizacji bardzo dobra :)

    http://ohmyclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem ten look bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Współczuję tego planu, ja jęczę bo mam zajęcia w piątki pierwszy raz w życiu, a to ostatni semestr (uraczyli mnie, co?;). Ale 12h to cios poniżej pasa...
    Mam prośbę, widziałam we wcześniejszym twoim poście wśród "prezentów" żel ślimaczy Jardin, jeśli będziesz go używać, dasz znać jak się sprawuje? Jestem bardzo ciekawa czy działałby na przebarwienia po trądziku, ale nigdzie nie widziałam żadnych opinii.
    A marynarka jest mega! :D
    pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieźle Cię uraczyli tym piątkiem :p jasne, żel ślimaczy sie przydaje, także pewnie szybko po niego sięgnę :) i dam znać :) dziękuję za komplement również. Buziaki :)

      Usuń
  41. Te dziury jakoś mnie przerażają :D mimo tego, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja. ;)
    http://asiek-asieek.blogspot.com/ zapraszam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. to chyba Twoje klimaty, świetnie wszystko razem zagrało :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi rowniez zostaly ostatnie dwa dni ferii :(
    Super outfit !
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie ! ;o
    Motor fajna rzecz, ja na razie jeżdżę tylko na quadach (wspaniałe uczucie i zabawa).

    OdpowiedzUsuń
  46. Marynarka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz świetnie *-* a buty po prostu wymiatają :o
    Jesteś chętna na wspólną obserwację :) ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz w takich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No proszę. Fajnie wyszło! Wersja taka trochę 'kobieta z jajami'. Bardzo na plus! ; D

    OdpowiedzUsuń
  50. na prawdę wyglądasz jak na motocykl! :) my mieliśmy mieć we wtorek od 8 do 22, ale przenieśliśmy ostatnie zajęcia.. też mam okropny plan, a miało być lepiej w drugim semestrze :((

    OdpowiedzUsuń
  51. jak zwykle pięknie wygladasz :D stlizacja także perfekcyjna! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  52. ładnie, choć dla mnie kołnierzyk trochę tu nie pasuje :) ale ładna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  53. ekstra! bardzo podoba mi się taki styl. ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. fajna ta marynarka z mosqito. też kiedyś zastanawiałam się czy ją kupić, żaluję bo fajnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  55. marynarka to zdecydowanie moja faworytka ;)
    ShocoStyle

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna ta marynarka:)

    Mam pytanko. Skad masz tylu followersow?

    Jak mozesz, to odpowiedz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  57. hehe może i rzeczywiście koleżanka ma racje :P świetnie to wygląda !


    OdpowiedzUsuń
  58. Do twarzy Ci w tej stylizacji :3
    Zapraszam na sobotni wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  59. marynarka jest cudowna :D

    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczna marynarka,piękny kolorek ma! <3

    Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wyglądasz jak rasowa motocyklistka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Swietny blog i dodaje do obserwowanych! <3

    _____________

    Lady-vitalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie rozumiem fenomenu tych kurtko-żakietów ze skórzanymi rękawami, do mnie to w ogóle nie przemawia :) Ale za to taki kołnierzyk chętnie bym sobie sprawiła, ostatnio mam manię na DIY więc kto wie.. :D Ojej plan od 8 do 20? Masakra.. :/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Super kurteczka.
    Ogólnie cała stylizacja jest bardzo fajna i taka na czasie. ;-)

    Obserwujemy?

    Mary27

    OdpowiedzUsuń
  65. Całkiem fajny efekt.
    Spodnie mi sie bardzo podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo ladnie wyglądasz; ) pozdrawiam i obserwuję ! : >

    OdpowiedzUsuń
  67. Swietne spodnie. Obiecuje sobie takie "porwance" sprawic tego lata. Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna stylizacja :) Też w przyszłości chciałabym wsiąść na motocykl :D

    OdpowiedzUsuń
  69. buty i żakiet są świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. :D Kocham taki styl ! ♥
    Świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  71. zestaw MEGA!!! Wszystko jest idealne!!!! Podobasz mi się w takim wydaniu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  72. wyglądasz mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudna marynarka!:) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny zestaw! Idealnie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. interesująca kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  76. boski zestaw :)

    a tkie kolnierzyki u mnie, polowe tansze, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny zestaw, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  78. looooooooove the outfit! you look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  79. JAk byś wsiadła w tym na moto, to niewiele by z Ciebie zostało (i wcale nie mówię o przypadku kraksy)

    OdpowiedzUsuń
  80. Pasuje Ci taki look, a motocykl jest? :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top