Donegal- lakiery & zmywacz.

Hej :) 

Co tam? Czy Wy też macie wrażenie, że czas leci zbyt szybko? I kilka tygodni wolnego zlatuje dziwnym trafem szybciej, niż w szkole/ pracy/ na uczelni? :< już jutro zaczynam nowy semestr, więc kończy się laba. Witamy poranne wstawanie i siedzenie do późna na uczelni :( Wczorajszego wieczoru nie mogłam zmarnować, pojechałam ze znajomymi na bilard, zaczęłam trafiać w bile i kilka nawet wbilam, więc to sukces hshaha ;D plany imprezy nie wypalily nam niestety potem, ledwo zdazylysmy z Asią na tramwaj i i tak musialysmy jeszcze czekać na autobus nocny potem... Ale zrobilysmy sobie afterek w domu z piwem, chipsami i popcornem :)) 

Czas na kolejną recenzję- tym razem przyjrzę się bliżej lakierom Beauty Shine firmy Donegal ;) 
W moje łapki trafiły dwa odcienie, oba podobają mi się "na równi" i nie jestem w stanie wybrać swojego faworyta, ponieważ każdy z nich nadaje się na inne okazje, chyba, że połączymy je razem, aby tworzyły fajny kontrast ;)) oprócz nich- recenzja zmywacza w żelu z tej samej firmy.

LAKIERY BEAUTY SHINE:

Co zauważyłam? Niezwykle fajne, zgrabne PĘDZELKI, które w bardzo szybki i gładki sposób rozprowadzają lakier na płytce. To jest ważne, jeśli chcemy zrobić szybki manicure, a nie mamy na tyle czasu, aby bawić się w jakieś dodatkowe kombinacje. Podoba mi się również to, że nie pozostawiają smug, a wysychają w ekspresowym niemal tempie :)
Co do KRYCIA- całkiem dobre. Na paznokciach mam dwie warstwy fioletowego, a trzy odcienia nude- ze względu na to, że jest on jaśniejszy, trzeba położyć grubszą warstwę. Ale i tak uważam, że to całkiem mało jak na jasny lakier :) 
TRWAŁOŚĆ: Tutaj mogę odrobinę ponarzekać. Niestety nude odprysnął już następnego dnia pod wieczór, także wytrzymał ledwo dobę :( fiolet trzymał się dłużej, jednak to chyba akurat cecha ciemniejszych lakierów, przynajmniej tak mi się wydaje ;) na ich obronę powiem, że nie położyłam na nie utrwalacza (zwykle do tego celu używam zwykłego bezbarwnego lub utwardzacza), a rąk nie oszczędzałam, bo tu coś ugotować, tam posprzątać, sami wiecie ;) 
ZMYWANIE: szybko, łatwo i przyjemnie :) nie zostawiają na płytce przebarwień, usuwają się naprawdę gładko, nie mam żadnych zastrzeżeń. 

Fajną rzeczą jest również to, że lakiery są w pełni bezpieczne dla zdrowia, ponieważ nie zawierają szkodliwych substancji, takich jak formaldehyd, toluen czy DBP :) 

 POJEMNOŚĆ: 6 ml
CENA: 6,99 zł
DOSTĘPNOŚĆ: TUTAJ

Poza średnią trwałością (chociaż z uzasadnieniem na ich korzyść :D) sprawują się świetnie, także polecam!
 Na paznokciach prezentują się tak:

ZMYWACZ DO PAZNOKCI O ZAPACHU MANGO:

Nad tym produktem mogłabym się rozwodzić jeszcze dłuuugie godziny. 
Pierwsza rzecz, jaka rzuca się w oczy (a raczej w nos) po odkręceniu, to... Niezwykle PRZYJEMNY ZAPACH mango! Nie spodziewałam się, że jakikolwiek zmywacz może pachnieć inaczej, niż obrzydliwie i chemicznie, przy czym natychmiast trzeba wietrzyć całe mieszkanie :D a tu taka niespodzianka, wow! Kolejnym plusem jest opakowanie- bardzo estetycznie wykonane, a nakładanie na wacik nie sprawia w ogóle problemu, ponieważ ŻELOWA KONSYSTENCJA uniemożliwia rozlewanie się zmywacza na wszystkie strony, dodatkowo dozownik z dziurką pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości :) 
 W czasie zmywania nie zauważyłam, aby zabarwiły mi się skórki i palce, ponieważ nie trzeba go wcierać w płytkę podczas zmywania, lakier sam "odchodzi". 
Mogę również powiedzieć, że zauważyłam w pewnym stopniu NAWILŻENIE - z resztą i na stronie producenta napisano, że zawiera dużo witamin, pozwalających na odżywienie paznokci, a także prowitaminę B5, odpowiedzialną za wspomniane nawilżenie oraz zmiękczanie naskórka ;) 

POJEMNOŚĆ: 150 ml     
 CENA: 5,39 zł
DOSĘPNOŚĆ: TUTAJ

Czego chcieć więcej? Z czystym sumieniem Wam poleca, zarówno lakiery, jak i zmywacz :) 

Ja mam dziś parę rzeczy do zrobienia, do tego ogarnąć się na uczelnię- na przykład ogarnąć z torby fartuch, który leży w kącie od początku ferii- brrrrr, to zły znak, że trzeba go ruszyć :<

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

105 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam ani lakierów z tej firmy ani zmywaczy. A le ten zmywacz naprawdę kusi. Jestem ciekawa tego zapachu i konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dała co najmniej 2 warstwy lakieru :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj weszłam na ich stronkę i zamówiłam 3 sztuki, dodatkowo rzęsy sztuczne w prezencie i odbiór osobisty W SKLEPIE STACJONARNYM w Rzeszowie :d ;D czyli wielki plus, nie musisz płacić za przesyłkę. :)
    No to niezły masz plan zajęć tak to właśnie bywa na dziennych, ja jestem na zaocznych także tylko co drugi weekend mam zmarnowany :d :pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat mam takie niebieskie paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć oba te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooho, przynajmniej się ten zmywacz chamsko nie rozlewa po waciku jak zwykle :D przyjemnie chyba było uzywac takiego zelowego co dla mnie byloby nowoscia XD ja niestety nie moge sobie pomalowac pazurkow bo znowu obgryzam, porażka..;/ najgorsze ze robie to od tak po prostu xD!

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorki!:) + zapraszam na CANDY! do wygrania modna sowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście fajne kolory lakierów!
    pozdrawiam!

    Insolito

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem,czy ten zmywacz rzeczywiście tak ładnie pachnie;))

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ich lakier nawet z utwardzaczem odpada...

    niby fajny ten zmywacz ale ciężki w użyciu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj czas leci bardzo szybko ! Nim się obejrzałam a już prawie za 2 miesiące matura ;(
    Świetne lakiery ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować, może warto się w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kolory lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuu... Pora zadbać o skórki! :)
    Ten niebieski mi się podoba ;D

    i widzę, że ładny nowy nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolory lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory lakierów piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. nudziak przypadł mi do gustu :) nawiązałam współpracę z tą firmą, więc nie mogę się doczekać przesyłki od nich po Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powąchałabym sobie ten zmywacz ;P Fajny ten beżowy kolorek lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny masz nagłówek *.*

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba zaopatrzę się w taki zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne kolorki :) Chyba je kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakiery wyglądają świetnie, a zmywacz mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ten granat jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne kolorki, jednak ten granatowy bardziej mi się podoba :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. oba mi siebardzooo podobają ;)) ale mam słabość do lakierów odcieniu nude ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam z nimi styczności, ale jeśli o cenę to nie jest wygórowana:)
    Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli chodzi o lakier to zdecydowanie bardziej podoba mi się ten niebieski... O zmywaczu nigdy nie słyszałam ale wygląda ciekawie i za tak małe pieniądze warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. beż świetny,a Ty masz śliczne pazurki :)
    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te lakiery szczególnie niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  31. niebieski lakier - prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lakiery mają śliczne odcienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cóż za piękna pani patrzy na mnie z nagłówka :D Ten fiolet jest elektryzujący :] Zmywacz ciekawa sprawa.

    Powiew wiosny na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zmywacz do paznokci o zapachu mango? Nigdy o nim nie słyszałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się podoba ten jasny ;)
    Lubię takie kolory ;p

    Zapraszam bardzo :)
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ale masz piękne paznokietki! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kolorki śliczne, szczególnie ten pastelowy :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, fajne sa te lakiery choc wydaje mis ie ze nie sa tak intensywne kolorystycznie, przydalyby sie przynajmniej dwie wrsty zeby zapsokoic moje ego :)
    tez tak mam ze czas leci jak szalony niestety nie na uczelni a w akademiku.. zaczelam semstr z hukiem bo czekaja mnie dwie poprawki a szybko lecacy czas to ostatnia rzecz jakiej mi potrzeba w tym momencie..
    A Ty? gdzie studjujesz? :) aż jestem ciekawa czy robisz cos, co lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję technologię żywności i żywienie człowieka i naprawdę lubię moje studia, choć nie raz bardzo dają w kość- ale trzeba pracować aby coś osiągnąć:) życzę powodzenia na poprawkach :)

      Usuń
  39. Bardzo fajny efekt, ja jakos nigdy nie moge trafic na dobry zmywacz do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny ten chabrowy kolorek lakieru, muszę sprawić sobie podobny :)


    Zapraszam do nas : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładne kolorki ;**
    oj jak ja dawno nie byłam na bilardzie hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Żelowy zmywacz do paznokci, ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niebieski kolorek bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  44. te lakiery mają świetne kolory. ;) a co do zmywaczów, to ja jeszcze NIGDY nie natrafiłam na dobry... ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super ! :)
    Zmywacz dość ciekawy :)
    No i genialny nagłówek, kto ci robił ?
    Odpisz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zmywacz o zapachu mango?! Chcę go!:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolory lakierów są świetne, chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Od dawna szukałam bloga z recenzjami i znalazłam. Z chęcią zostanę tu na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajna recenzja, mi do gustu przypadł bardziej odcień nude :)
    zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super kolorki ! :D
    Zgadzam się z tym co napisałas na początku,mam takie samo odczucie ! -.-
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie przeraża w jakim tempie zleciał mi luty :/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też polecam :) mam lakiery i miałam też zmywacz ;) nawet o nim pisałam ...

    OdpowiedzUsuń
  53. pumeksem nie ..moja siostra studiowała kosmetologie i mnie uświadomiła (m.in.rozwijające się bakterie na pumeksie )

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ładne kolory lakierów:)
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  55. moje fartuchy zawsze leżą gdzieś zwinięte, a się dziwię później że takie są zmięte haha :DD
    PS. podpisuję się starym blogiem,bo nowym nie mogę, a mój adres to asicaa.wordpress.com
    piszę dlatego,bo kilka razy komentowałaś u mnie na starym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Znakomite kolorki ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  57. ten niebieski mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. oj czas galopuje wrecz, ani sie obejrze, a juz nastepny tydzien mija! tak w lakierach niezwykle wazne sa pedzelki, tez na to zwracam uwage, piekne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten post zmotywował mnie do wypróbowania tych lakierów^^
    Malowałam rano i na razie bardzo na plus, świetny połysk, z daleka przypomina żelowe paznokcie :D no ale zobaczę co będzie jutro i pojutrze :)

    OdpowiedzUsuń
  60. nic mi nie mów o nowym semestrze, chociaż mam mało zajęć bo już kończę 3 rok, a zaliczenie będzie lajtowe z wszystkiego, strasznie mi się nic nie chce ;/ nude wygrywa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. nudziak przyciągnął moją uwagę,tak samo jak pachnący zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny ten niebieski lakier, bardzo podoba mi się ten kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Kolorki lakierów mi się bardzo podobają, w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne lakiery:) Pamiętam Cie jeszcze za czasów szału na kotka.pl, bardzo się zmieniłaś, oczywiście na lepsze! Buziaki :*

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Na foto wygląda to jakby ten nude pokrył pazurki lepiej niż niebieski :x

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczny jest ten beż :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Szkoda, że takie nietrwałe. ; <
    Nude jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  68. wspaniale kolory♥ pozdrawiam:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  69. Dokładnie, zaczął się kolejny semestr, nowe przedmioty, nowe zadania. Aż się nie chce! :(

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapraszam na nowość kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. z donegal lubię zmywacze do paznokci.. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Lakiery w moim stylu :> Kolory przepiękne :)

    Oooj skąd ja to znam? Dzisiaj nie mogłam otworzyć oczu, a jedząc śniadanie nie wiedziałam o co chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  73. ładne lakiery.:)
    chcę taki zmywacz. <3

    OdpowiedzUsuń
  74. podoba mi się ten niebieski lakier

    OdpowiedzUsuń
  75. Genialne kolory lakierów;) Fajnie je połączyłaś na paznokciach;)
























    OdpowiedzUsuń
  76. Lepszy ten niebieski kolor, niż nude ;) A zmywacz to faktycznie ciekawostka, jak go gdzieś znajdę to na bank się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne kolory.;D
    Zapraszam na mojego bloga: http://wanka-wana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej, jestem nową blogerką, chciałabym zachęcić Cię do czytania moich postów. ; )
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  79. Niebieski jest boski.

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top