Stylowe kubeczki :)

Hej :) 
Taaaak, weekend! Po tak ciężkim tygodniu chociaż te kilka godzinek więcej snu mnie cieszy :) ale niesamowicie się cieszę, że ciężka praca daje rezultaty. Koło z inżynierii pani sprawdziła błyskawicznie, bo już wczoraj, zaledwie po paru godzinach od napisania. Doznałam szoku... Dostałam 5, przy czym jedno zadanie kombinowałam totalnie na okrętkę i nie spodziewałam się, że ktoś dopatrzył się w nim logiki, myślałam, że tylko ja w tym widziałam sens haha :D w połączeniu z wiadomością o zwolnieniu z egzaminu z biochemii daje to podwójny powód do radości :) 
A jak u Was końcówki semestru, a u studentów sesje? Mam nadzieję, że dajecie radę :) 
A "feriowiczom" zazdroszczę ferii, ajjj, chciałabym tak móc odpocząć :) 

Znalazłam wczoraj coś mega fajnego :) 
Pewnie niejedna/en z Was nie raz myślał sobie: "Hmm co by tu kupić kumpeli na prezent... Eh, dobra, nie mam pomysłu, kupię kubek". Znacie to? :) Teraz może to nabrać zupełnie nowego znaczenia. Popatrzcie tylko na urocze kubki od Petera Ibruegger'a- z motywem wąsów, czapeczek, muszek, kokardek. Taka elegancja, idealna do porannej kawki: 








Dla mnie są strasznie stylowe :) 
Zdjęcia zapożyczone z Groszków :) 

Jak tam rozpoczęliście weekend? :) 
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

90 komentarze:

  1. te kubki są świetne! :DD
    ja rozpoczęłam bólem gardła... oby przeszedł, bo potem idę na bal :3

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie :) zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak w końcu mam wolny weekend.
    Kubeczki faaajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, urocze :D
    Sama chętnie dostałabym taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubeczki świetne :)
    Gratuluję wyniku egzaminu (?) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra kubki;) chce taki jeden;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ! Niech ktoś mi taki kupi hahah ^^
    Mega są :3
    Gratuluję 5 i powodzenia na kolejnych sesjach :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kubki ;D
    Kupiłabym taki komuś na urodziny ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne te kubki, zwłaszcza z wąsami i melonikami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym z wąsami <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kubeczki :D przygarnęła bym je wszystkie z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się cieszę że już weekend, gratuluję 5 ! :3

    Kubki rzeczywiście są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chce takie kubki <3 U mnie pierwsze półrocze zakończyło się całkiem dobrze, 1 liceum i 4.0 - jestem zadowolony :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Odwróceni zakochani" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kubki - najbardziej podobają mi się te z kokardkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no cudowne te kubki , przygarnęła bym któryś : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hah, jakie urocze! Też taki chcę. *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne te kubki!!!
    Gdzieś Ty odnajdujesz takie fajne rzeczy? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe, urozmaicenie porannej herbaty lub kawy ;)
    Jeśli masz ochotę, to zajrzyj do mnie - nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamma mia! Czemu masz zdjęcia moich wymarzonych kubków ♥ ;)? Są przeurocze i najchętniej wyrzuciłabym połowę swoich ciuchów, żeby mieć na nie miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej! chciałabym takie kubki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. urocze :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwilii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne;) Idealne na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo stylowe, najlepsze te z muszką! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej cudowne są!!!
    Gratuluję 5!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. mogłabym przygarnąć taki z kokardką :)
    ojjj jak się cieszę, że nie mam sesji :) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi również się podobają, cudnie by było mieć taki komplecik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwolnienia z egzaminu! ;) Jeden przedmiot z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacja piąteczki ;) A kubeczki , są niezmiernie słodkie ,z takim kubkiem aż miło wypić poranną kawkę czy herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje 5 ;)
    Kubki, też kiedyś kupowałam na prezent kubek właśnie, a te są mega! ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czekam z niecierpliwością na ferie, bo zmienił mi się plan i mam dużo lekcji ;| fajne kubki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne, chcę takie ;p
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam taki kubek ale z meksykańską mustache =D
    Ale te z notki postanowienia są na 2012 na 2013 są całkiem inne (;

    OdpowiedzUsuń
  34. Jacie! Zakochałam się w tych kubkach od pierwszego wejrzenia!
    :D :D

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawe te kubki są ;)
    gratulacje już Ci składałam na fb więc nie będę się powtarzać ;)
    u mnie zbliża się egzamin z anatomii - 28 stycznia ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahah,

    such a greats mugs.

    Have a great weekend, sweety!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  37. Super te kubki, zapragnelam takich przegladajc powyzsze zdjecia:)
    nawet nie wiedzialam ze takie coś jest, chyba poprosze chłopaka o taki prezent:)


    Ps.Zapraszam Cię do wzięciu udziału w moim konkursie:)
    do wygrania zestaw kosmetyków ORIFLAME :)
    http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/01/konkurs-oriflame.html
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne kubeczki!
    ________________
    Czy mogę prosić
    o kliknięcie w
    link Oasap na końcu
    mojego
    nowego posta?

    Dziękuję z góry .

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne te kubki :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  40. No, te z wąsami wyglądają dość ciekawie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. ale świetne :D
    zapraszam do mnie na bloga na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylowy kubeczek, aż sama bym sobie taki kupiła :) A koniec semestru kończy się prawie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fantastyczne kubeczki :) ja lubie fajny kubek, kawa lepiej smakuje ;) wlasnie popijam z 'i <3 dad' :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne kubeczki! pierwszy zdecydowanie najlepszy *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. ale fajne kubeczki. Picie porannej kawki w nich, ah cudownie by było. Ciekawe gdzie można je kupić.

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  46. ojacie świetne są !

    OdpowiedzUsuń
  47. ale kochane! Zapraszam serdecznie na post ze sporą ilością zdjęć z Teneryfy i krótką relacją! Wiele do zobaczenia! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale piękne kubeczki! *_* Chciałabym! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Usually I do not learn post on blogs, but I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at and do it!
    Your writing style has been amazed me. Thank you, quite nice post.
    czytaj, http://all4given.
    info/blogs/entry/horoskop-na-rok

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top