Nagroda i nowe butki :)

Hej :) 
No i jest weekend! Ja niesamowicie cieszę się, że mam już za sobą kolokwium z  inżynierii procesowej, miejmy nadzieję, że zaliczyłam... Trudno mi powiedzieć, chociaż przygotowywałam się długo, więc powinno być dobrze :) ale jestem też zwolniona z egzaminu z biochemii, dopiero się dowiedziałam! Juppi! cały czas chodzę ostatni poddenerwowana, irytuje mnie niemal wszystko i jedyne, czego bym chciała, to spaaaać. Ale nie da się... Chyba powinnam chociaż trochę się rozerwać. Może dziś wieczorem? ;) 

Wczoraj otrzymałam dwie paczuszki od kuriera. Jedna przyszła rano, Pocztą Polską, a drugą przywiózł kurier ok. godziny 20:30 (byłam w trakcie rozwiązywania zadań, a kątem oka oglądałam zmagania Polaków z Serbami w piłce ręcznej- udało nam się wygrać! ;)). 
W pierwszej była prześliczna koszulka z ćwiekami i sercem, którą wygrałam u Enamour w rozdaniu (jest urocza!) oraz różowy lakier Safari. I malutka dedykacja ;) dziękuję! 
A w drugiej- beżowe lity ze sklepu Shoesinthecity- moja litowa "kolekcja" liczy już dwie pary, nie wykluczam, że się powiększy, bo uwielbiam takie butki. 
Podobają się? :) 






Wczoraj rano przyszedł jeszcze pracownik z UPC sprawdzić, czy wszysko w nowej kablówce i internecie śmiga jak należy. Internet sprawiał problemy, ale udało nam się je wczoraj zażegnać- po prostu miałam stare sterowniki. Takie proste, a jednocześnie mało skomplikowane rozwiązanie, na które nie wpadłam... :D 

Buziaki, miłego weekendu!
Kats.

CONVERSATION

88 komentarze:

  1. Bardzo chciałąm ją wygrać:( ale będzie pasowała do tych butów

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagrody fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ta bluzka:)
    oby było okej!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakos mnie te buty nie przekonują .... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej bluzce i butach ! *_*
    Co do lakieru to mam kilka kolorów z tej samej firmy :D
    W tym takie super neonowe *_*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudna buciki:)
    www.okomody.blogspot.com
    :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. super te buty!! *.*
    no i gratuluję wygranej w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta koszulka :3
    Aww <3 Boskie buty :) Można wiedzieć, ile dałaś za nie ? :)


    Obserwuję :)
    Nowy post, miło będzie jak skomentujesz i dodasz się do obserwatorów :)
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPRASZAM NA KONKURS :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=402461586508871&set=pb.100002350982376.-2207520000.1358524061&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  10. to miała być moja bluzka ;P
    mam identyczny lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo i są i lity !
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. za litamii nie przepadam, ale wazne ze tobie sie podobaja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym na takich butach chodzić rady co prawda nie dała, ale za to bluzeczka wygląda bardzo sympatycznie;) Powodzenia w sesji! Ach te egzaminy... ^^
    Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu, żeby odwiedzić mój w sumie wciąż nowy i ciągle ewoluujący blog;)
    Pozdrawiam,
    Pyzoletka z www.pyzoletka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki tak naprawdę są cudownie wygodne! ;) dziękuję ;) na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  14. buty są kosmicznie piękne!!! a nagroda też niczego sobie !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne buty *.* Strasznie mi sie podobają ale niestety ja nie wytrwałabym w takich butach najzwyczajniej nie umiem w nich chodzić ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko bym z chęcią przygarnęła^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe buty, naprawdę! :D i bluzka też ładna, czekam na Twoje zdjecie w niej!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję wygranej :) a butki fantastyczne !:)
    ja mam jedną parę czarną , ale uwielbiam je i na pewno kupię jeszcze jakieś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej - bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja kiedyś wygrałam spódniczkę w rozdaniu ;) Mnie zawsze wszystko irytuje, taki mam charakter :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.photoblog.pl/gliszczynskaart/125033813/katsuumi.html widziałaś? :D

      Usuń
  21. Zazdroszczę! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty *.* mam taki sam lakier :]
    Zapraszam na bloga mojego i mojej siostry. Jesteśmy początkujące więc miło by było jak bys wpadła :]
    http://sisters-ola-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się Kochana, że jesteś zadowolona z nagrody. :):) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na oucik z bluzką w roli głównej ♥
    Buty są oszałamiające i też czekam aż się w nich pokażesz :D
    Buziaki i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję wygranej! :) śliczne te lity, jejć *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są rewelacyjne !
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  27. buty są boskie ! :)
    śliczna nagroda.!
    Pozdrawiam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne masz te buciki <33
    fajny blog :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej !
    Mi się podoba :3
    Też ostatnio cały czas poddenerwowana jestem ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. oooj kocham lity! i mam nadzieję, że kiedyś uzbieram taką kolekcje jak Ty;)
    fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna bluzka i buty! :)
    I w ogóle świetny blog! :)
    Będę tu zaglądać częściej i obserwuje =)

    OdpowiedzUsuń
  32. och, a ja jakoś do litów się przekonać nie mogę... ja jeszcze mam dwa egzaminy przed sobą, brrr :/

    OdpowiedzUsuń
  33. buciki cudowne! :) zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie ładne buty, i bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne buty:) mam nadzieje że są w miarę wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  36. I’d like to go to your blog extra typically but
    lately it appears to be taking without end to come up.

    I visit from work, and our connection there may be pretty good.
    Do you assume the problem could possibly be on your finish?


    Feel free to surf to my homepage - why am i having trouble getting pregnant

    OdpowiedzUsuń
  37. I was curious if you ever considered changing the page layout of your site?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content so
    people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.

    Maybe you could space it out better?

    Also visit my web site - tips to help you get pregnant

    OdpowiedzUsuń
  38. For those who could e-mail me with a few solutions on just how you made your weblog look this excellent, I would be grateful.


    My weblog :: trying to conceive tips

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top