Bordo skirt (outfit) :)

Hej :) 
Wczorajsza najlepsza wiadomość dnia dosłownie zwaliła mnie z nóg i nie mogłam uwierzyć, kiedy dowiedziałam się, że Najgorszy Profesor Na Świecie zgodził się na prośbę pani od ćwiczeń zwolnić mnie z egzaminu z inżynierii! Dzięki temu, że z obu kół mam średnią 4,5 mogę już zapomnieć o tym egzaminie yeeeeah! To taka ulga- świetny obrót spraw! :) Teraz tylko zaliczyć kolokwia w tym tygodniu, w sesji tylko 3 egzaminy, damy radę :) 
Nie możecie się dziwić, że uczelnia jest głównym tematem na blogach studentów, bo to chyba jeden z najgorętszych okresów w roku (drugim jest sesja letnia, a trzecim zapewne wakacje, święta, sylwester, blablabla :D). No, ale po sesji będzie taaaka ulga! W lutym mój Blog obchodzi swoje drugie urodziny, może przygotuję dla Was specjalną niespodziankę? ;)

Dziś pokażę Wam outfit, dość elegancki, chociaż muszę Wam powiedzieć, że robiąc zdjęcia bez kurtki straszliwie przemarzłam! I chociaż ją uwielbiam, wolę dni, kiedy mogę chodzić bez niej bez narażania się na przeziębienie (niestety muszę poczekać do wiosny :<) No, ale czego się nie robi... :D założyłam burgundową, szeroką spódniczkę na wysokim stanie, ciemno- brązowe rajstopki, czarną, elegancką bluzeczkę z koronką, a także brązowe lity. Główną rolę natomiast gra  marynarka Asi ze Stradivariusa, uwielbiam skórzane wstawki i uważam, że wszystko ładnie tu dopełnia. Jak uważacie? 














bluzka- Indressme
marynarka- Stradivarius
spódniczka- Romwe
rajstopy- no name
buty- Avaro
kurtka- no name

Wy jak tam, macie już ferie? Ja siedzę aktualnie przeziębiona... Ale mam nadzieję, że wyleczę się jak najszybciej :) 
Zapomniałam jeszcze napisać, że wczoraj wieczorem obejrzałam z rodzicami film "Uwierz w ducha" z Patrickiem Swayze i Demi Moore i potwierdza się to, co już kiedyś stwierdziłam- to jeden z najpiękniejszych filmów, jakie oglądałam, a muzyka ... Po prostu cudowna :)

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

111 komentarze:

  1. U mnie też sesja i masakra jakaś, ale odliczam dni, kiedy się to skończy (już 4 lutego :D). Życzę Ci powodzenia na egzaminie i super że Ci się udało z tym zwolnieniem z egzaminu :D. Bardzo mi się podoba Twój outfit :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda stylizacja , te buty są cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny out. Gratuluję wyników na uczelni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super Ci w tej spodniczce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lity! <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Jak patrzę na te zdjęcia to aż zimno mi się robi,brr :D
    No to świetnie, że jesteś zwolniona z tego egzaminu :) Powodzenia na reszcie :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez ogladalam ten film i ryczalam jak zwykle ;( widze, ze my obie jestesmy rownie grube hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna spódnica! wyglądasz świetnie! zapraszamy na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. chuudzielec ;p
    fajnna stylowa ;d
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw a szczególnie podoba mi się twoja kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, spódnica w połączeniu z marynarką wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty ♥
    zapraszam na konkurs http://fashhiion.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-greenhouse.html

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi sie marynarka i spodniczka:)))
    zycze powrotu do zdrowia i pozytywnych ocen na kolokwiach:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to gratuluję kochana, już sama nazwa inżynieria wydaje się dla mnie trudna :))
    I powodzenia na egzaminach.
    Moje ferie dopiero od 11 lutego, więc muszę jeszcze poczekać.
    + bardzo podoba mi się ten stój :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w taką pogodę nawet nie myślę o robieniu fotek na dworze

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość świetnie się prezentuje! Spódniczka super.

    OdpowiedzUsuń
  17. no to super że Cię zwolnili z tego egzaminu :)) a spódnica jest cudowna! nie mogę przestać na nią patrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tu codziennie;) Świetne zestawy!
    zapraszam d mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale muszę kiedyś to zrobić bo Mama mówiła,że świetny jest ;)
    to super,że Cię zwolnili.. czasem najgorsi prowadzący potrafią jednak okazać serce..
    mnie czekają 2 egzaminy: z anatomii i pedagogik. pedagogika to tam spoko, ale anatomia to dopiero.. strasznie się stresuję, bo to pierwsza sesja więc ponoć najgorsza..

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja :D
    zapraszam do mnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne buty ^^

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale z Ciebie chudzinka! ;)
    co do stroju bardzo mi się podoba, marynarka jest po prostu genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz szczuplutkie nogi :)
    ja jeszcze nie mam feri

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna spódniczka ♥ jej kolor obłędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna bluzeczka ;)
    Powodzenia na kolejnych kolokwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka śliczna spódnica *.* Piękny kolor :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Pokusa"! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, nieźle, tym bardziej że z takich przedmiotów to ja zawsze tępa byłam, podziwiam ^^ Ja na razie walczę z zaliczeniami, a później 3 egzaminy przede mną :|

    A strój świetny, podoba mi się w nim wszystko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba! Masz fajny styl :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  29. W wersji eleganckiej wyglądasz przepięknie! :) Wszystko idealnie dobrane :P

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne buty, tak jak i stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz, jest to moja ulubiona stylizacja :DD

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, gratuluję ! chyba pilna z ciebie studentka :) i to zostało docenione nawet przez najgorszego profesora. Spódnica - zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy stroj dnia:)

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna marynarka! też chcę taka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. marynarkaaaaaaa!!! ♥♥♥ piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzeczka i buciki świetne :))
    Zapraszam do mnie na nową notkę i kilka informacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. żakiet i spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie ! ;)) moja ulubiona stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny outfit! ;)
    powodzenia na pozostałych egzaminach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w marynarce ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. kocham Cię za ten outfit!
    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jeszcze muszę poczekać na moje ferie: ) A ten żakiecik jest bardzo ciekawy taki niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wow outfit świetny <3
    to dobrze że nie będziesz mieć tych egzaminów ;D
    pewnie przygotuj coś ciekawego ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz prześlicznie!!! Wszystko tu do siebie rewelacyjnie pasuje.
    I ta Twoja śliczna figura!
    Super z tym egzaminem! To duża ulga!
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzeczka mnie zauroczyła!
    Ale Ci dobrze z tym zwolnieniem z egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bluzeczka śliczna :) matko jakie ty masz chudziutkie nóżki,, nie chciałabyś przytyć coś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna spódniczka;) gratuluję z tymi egzaminami

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz bosko!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zakochałam się w tej stylizacji! Przyjemnie się ją ogląda, no i jeszcze ta spódniczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny strój :)
    Ale jesteś szczuplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. no tak, zwolnienie z egzaminu brzmi super ;)
    śliczne masz nogi! i te gwiazdki mi się podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny zestaw;) ta spodnica mi sie strasznie podoba;)
    a co ma sugerować ta czarna wstążka(kir) ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jaką wstążkę Ci chodzi? :) nie ma żadnej wstążki, nie miałam nic na myśli, a przynajmniej nie celowo :D

      Usuń
  53. chudzina! ferie dopiero jakoś w lutym :<

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie, bordo Ci "leży", ja w tym kolorze nie bardzo się lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pieska masz kochanego. :) Bardzo mi przykro z powodu problemów z okiem. :( Biedaczek.

    OdpowiedzUsuń
  56. Powodzenia na chemii :)
    Ładny zestaw.
    PS Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post;*

    OdpowiedzUsuń
  57. genialny zestaw! żakiet jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  58. spódniczka jest po prostu świetna:) Zapraszam do mnie, wracam, mam nadzieję, że tym razem wytrwam !

    OdpowiedzUsuń
  59. spódnice jest świetna;)
    Nominowałam cie do Liebster Award na moim blogu, będzie mi bardzo miło jeśli weżniesz w nim udział;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Taką sytuację chciałabym mieć z chemii - przeraża mnie fakt, iż w sobotę mam koło z laborków, na drugi dzień od razu egzamin ;o (o ile uda się z kołem :c)
    Bluzka i buty - cudne!
    Bardzo ładny zestaw i również pozdrawiam :D!

    OdpowiedzUsuń
  61. marynarka i buty ;) cudowne

    OdpowiedzUsuń
  62. opublikowane :) http://matekmateo.blogspot.com/2013/01/17-pytan-do-3.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniały set ! :)
    Buziaki
    A.

    OdpowiedzUsuń
  64. Czesc powróciłam na blogspota...oj ja to jestem niezdecydowana :)
    Mogłabyś mi powiedzieć jak dodać następne strony do zakładki strony? bo mi się to nie udało :(

    Buziaki i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo podoba mi się kiecka! świetnie wyglądasz ,ale jak patrze na ten śnieg za tobą to mi się robi zimno;p

    OdpowiedzUsuń
  66. ślicznie :) fajny żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  67. marynarka genialna :D bluzka w gwiazdki również bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  68. no nie wiem co napisać, wyglądasz IDEALNIE!! najlepszy chyba Twój zestaw :) spódnica cudna, bluzka i kurtka boskie!! Ah Ah Ah!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. cudoo ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://doyounotlike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo fajna stylówa, skórka :)
    love
    Mary <3
    ~~~~~~~~~~
    http://alternativeballadyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. może to pytanie nie na miejscu..ale... co robisz że jesteś taka szczupła?
    ja marzę o takiej sylwetce, ale ćwiczeniami zrobiłam takie mięśnie że moje nogi wcale nie wyglądają szczupło;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem mało, a częściej, ale to też związane jest z tym, że miałam operację na przewodzie pokarmowym i muszę prowadzić taki tryb odżywiania :< chociaż w sumie mi on odpowiada ;) zdecydowanie też ograniczam tłuste jedzenie.

      Usuń
  72. Masz świetną figurę :) no i buty , kocham litty :)

    OdpowiedzUsuń
  73. bluzka jest mega

    OdpowiedzUsuń
  74. Ty rzeczywiście xs... O.o
    Jestem Twoją 2600. Fuck yeah!D;

    Te wyblakłe bordo - gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top