Psiak :)

Hej ;* 
Jest 11:00, a ja od godziny 9:00 zbieram się jeszcze do czytania notatek na dzisiejsze kolokwium z chemii żywności, ale coś nie mogę, ciągle coś mnie rozprasza... A jeszcze włączyłam teraz komputer i piszę do Was, więc już w ogóle czarno to widzę :D mam nadzieję, że mimo wszystko uda mi się to zaliczyć na przynajmniej czwórkę, wyżej to już w ogóle marzenie haha :D i mam nadzieję, że to co nauczyłam się wczoraj, wystarczy. I że jeszcze zaraz poczytam:D

Kilka fotek z moim psiakiem, który po operacji już doszedł do siebie, szwy ma zdjęte, zostały tylko zaćmowe sprawy w oku :< ale to ze starości i podobno nie da się ich odwrócić, także niestety będzie musiał sobie radzić tylko patrząc na jedno oko :( czyż nie jest słodki? 




Oglądaliście wczoraj "Wampiry i świry"? Ja po dniu uczenia musiałam sobie jakoś reagować pod wieczór i padło na ten film. Chociaż nie widziałam "Zmierzchu", to jego parodia okazała się całkiem zabawna haha :D a aktor, który grał "Jacoba"- cudownie przystojny :D

Buziaki,
Kats.


CONVERSATION

Back
to top