Zimowe zestawy ;)

Hej :) 
I po (prawie) najgorszym zaliczeniu w tym tygodniu. Właściwie to najgorsze też już za mną, w poniedziałek po południu miało miejsce. Dzięki naszej współpracy, znakom i "synchronizacji" wszyscy ładnie zaliczyli, ja miałam 27/30 punktów, więc jestem barrrdzo zadowolona :) 
Dzisiejsza mikrobiologia też, do przodu. Myślę, że przy takim obrocie spraw, jak ostatnimi dniami, mam szansę na utrzymanie stypendium, co bardzo, bardzo mnie cieszy :)
Cieszy mnie też to, że pomimo ogromnego mrozu wreszcie udało mi się (w poniedziałek) spotkać z Sylwią, bo daaawno się nie widziałyśmy i już się stęskniłam. Umówiłyśmy się też na piątek, w "trochę" cieplejszym miejscu :)
Mniej za to cieszy mnie fakt, że cały czas jestem przeziębiona, ale mleko z miodem jest tak pyszne, że mogę je pić cały czas haha :D 

 Jutro mam wolne, także zrobię jakiś outfit i w weekend Wam pokażę, a dziś wrzucam kilka kolaży, tym razem w bardziej zimowym klimacie- w końcu teraz są taaaaakie temperatury, że ciężko wyjść na dłużej (nie wspominając o robieniu zdjęć na bloga, ale to akurat jest bardziej przyjemne niż paradowanie w adidasach na długie spacery albo zakupy :D). Mam nadzieję, że jutro jednak będzie trochę cieplej :)

buty- Shoesinthecity | spodnie-  Topshop
kurtka- Sheinside | bluzka- Romwe | czapka- Rivr Island

buty- Shoesinthecity | sweter- Chicnova |
czapka- Topshop | legginsy- Mango | kurtka- Sheinside

kurtka- Dorothy Perkins | buty- Shoesinthecity
bluzka- Sheinside | legginsy- New Look

Mam nadzieję, że Wam się podobają ;) 
W następnych dniach posty będą pojawiać się rzadziej, ponieważ w pzyszłym tygodniu mam egzaminy, a w piątek zaliczenie z całego semestru i chcę się dobrze nauczyć... W weekend napiszę ;) 
 
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

88 komentarze:

  1. fajne zestawienia;) rzeczywiście jest tak zimno, że człowiekowi nie chce za bardzo się wychodzić z domu. brr, a miałam więcej spacerować - a tu pogoda jest przeciwko mnie ;)
    to świetnie, że tak dobrze udało Ci się zaliczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 zestaw podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja uwielbiam kakao z miodem :D jest najpyszniejsze! :D a najbardziej podoba mi się zestaw drugi :) i te buty! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zaraz idę na zaliczenie i już mam pietra bo zamiast wkuwać bloguję ech ale te buty ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej przypadł mi do gustu zestaw 2 ! <3
    coś dla mnie! :D

    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawy :)
    xoxo
    LLx

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zestawy ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    pati13xd-onlygirls.blogspot.com - dla dziewczyn ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjj chętnie bym coś z tych rzeczy widziałą w swojej szafie :)
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawy, szczególnie 2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. no fajne te zestawy :) sama by się w takie ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mam nadzieje, że utrzymasz to stypendium :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 zestaw cudowny....
    chyba. masz cudowny gust,

    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy i drugi najfajniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zestawy :)
    i gratulacje z powodu dobrego zaliczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w końcu jakiś damski zimowy zestaw w którym nie mam Emu lub UGG , bo już na nie nie mogę patrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterki z 2 pierwszych stylizacji są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtki, czapy i buty najfajniejsze z 3-ech zestawów! :))
    P.S. W jakim programie tworzysz stylizacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie - każdy zestaw idealny : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Il primo outfit è il mio preferito. kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. te trzecie buty świetne :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam Cię do wzięcia udziału w The Versatile Blogger. Będzie mi miło, jeśli weźmiesz udział w tej zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. 2 zestaw bardzoo mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  23. w zimowych zestawach konieczny szalik i fajna czpaka! hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. szukałam kiedys kurtki podobnej co ta w I outficie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie zestawy są genialne, ale szczerze przyznam się, że mam już dosyć śniegu. zdecydowanie bardziej chciałabym już wiosnę :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy zestaw najbardziej przypadł mi do gustu <3
    Z do Mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. drugi zestaw jest cudowny, z chęcią przygarnęłabym wszystkie te rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne są te zestawy, każdy mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boże, Kats, ty mózgu :D podziwiam że wszystko tak zaliczasz i masz motywację do nauki, jesteś przecież na niełatwym kierunku!! ps. uwielbiam twojego pieska, kiedyś już chyba pisałam że wyglądał pięknie ale teraz znowu go zobaczyłam i ooh :))

    OdpowiedzUsuń
  32. 1 Jest najlepszy !:)
    Pozdrawiam

    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zaliczonych egzaminów;) Zestawy się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzy mi się kurtka z pierwszego stroju ..

    OdpowiedzUsuń
  35. 2 śliczny ;) Bardzo ładna kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się wszystkie kutreczki:)

    OdpowiedzUsuń
  37. no to gratulacje zaliczeń :D

    zestawy super, ale ja pewnie wyglądałabym jak jakiś baton haha

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest masakrycznie zimno :)
    Ja to bym nie wytrzymała z godziny na spacerku, wiec na razie grzeje się pod ciepłą kołdrą :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zestawy, chciałabym prawie wszystko :)
    Gratuluję zdanych egzaminów, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. wszytskie zestawy mi się podobają ;)) zostałaś nominowana, zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. ale mega zestawy<3 gratuluję zaliczeń ja dziś z dwóch egzaminów dwie 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  42. super zestawy, szczególnie ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialny zestaw !
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne są. dziekuje za komentarz i czekam na nową notkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. zestawy w sumie w nie moim stylu.
    powodzenia na tych wszystkich zaliczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  46. również dodałam do obserwowanych :)
    Borasol stosuję stosunkowo od niedawna, ale mam też krem robiony w aptece z dużą zawartością kwasu bornego i jest bardzo dobry dla alergików :)
    Borasolem bardziej przemywam twarz a w poście o tej wodzie chodziło mi o to by chlorowaną wodę z kranu zamienić na oczyszczoną i jakie to efekty daje przy dłuższym stosowaniu :)
    pozdrawiam, Millie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojejku! Wszystkie zestawy jak najbardziej w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. No, no, Katsuumi zamienia nam się w kujona! :D Podoba mi się ten pierwszy i trzeci :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Django" :D

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zestawy;-) powodzenia w konkursie blog roku:)
    słodkiego masz psiaka...

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne zestawy, sweter z 1 jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zima na całego, nie oszczędza nas. Świetne zestawy. 2 zestaw for me;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zestawy, wydają się być takie ciepluteńkie, że aż milo <3
    Zapraszam też do mnie
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. W każdym zestawie podobają mi się poszczególne elementy ale tak od początku do końca to raczej żaden z nich bym nie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne zestawy. Sama tworzyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne zestawy zapraszam http://moj-moment-pr.blogspot.com/ i http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. fajne zestawy, jak dla mnie drugi wygrywa, najlepiej bym się czuła ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top