Ćwiekowo (outfit)

Hej :)

Po wczorajszym, baaardzo bezproduktywnym dniu (w sumie na taki miałam wielką ochotę, aczkolwiek to nie tak, że nie robiłam nic celowo- próbowałam się uczyć, lecz niestety nie wyszło ;p) wieczorem wybrałam się ze znajomymi na bilard ;). Nigdy specjalnie tego nie lubiłam, więc poszłam głównie dlatego, aby spotkać się z ludźmi- i tak jak myślałam, byłam w tym beznadziejna, więc pozostałam przy rozmowach ze znajomymi przy piwku z sokiem, mniam :) 


Dzisiejszy outfit jest trochę bardziej rockowy, niż mi się ostatnio zdarzało dodawać. Cieszę się, że wreszcie jest nieco cieplej i mogę założyć legginsy, które mają sporo poprzecznych "cięć", uzupełnionych koronką- lubię, gdy w ubraniach coś się dzieje, chociaż z reguły staram się nie kombinować aż tak bardzo. W tym "wydaniu" czuję się bardzo komfortowo :) jak podoba Wam się sweterek z krzyżem? Już go kiedyś prezentowałam, ale może nie każdy miał okazję go zobaczyć. Bardzo go lubię- mimo, że ćwieki i krzyż wydają się dość kontrowersyjnym połączeniem. 
Do tego czarne botki oraz ćwiekowe bransoletki ;) 












bluzka- Romwe
legginsy- Romwe
buty- no name
bransoletki- Allbizu

PS. Też macie ostatnio problemy z dodawaniem zdjęć na Blogspota? Ja kiedy je zaczynam ładować, mogę czekać dosłownie w nieskończoność, a i tak się nie dodają, bez względu na przeglądarkę :< moja siostra na szczęście mnie ratuje, u niej wszystko śmiga :)

Ściskaaam,
Kats.

CONVERSATION

154 komentarze:

  1. Sweterek jest genialny!
    Uwielbiam takie krzyżowe motywy na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się wcale nie podoba ten zestaw :(
    ja nie oddaję zdjęc bezpośrednio na blogspota także Ci nie pomogę

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek, ale ja bym trochę zmieniła, mianowicie spodnie bym dała bez żadnych wzorów, czarne :D Bo tak wszystkiego jest dużo, a jak byś miała czarne to by sweterek przykuwał wzrok :) ja nie mam problemów ze zdjęciami ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten sweterek ! <3
    Powiem Ci, że czytam Twojego bloga od dawna, co da się zauważyć bo raczej regularnie komentuje posty. I mogę po dłuższym czasie stwierdzić, że jesteś naprawdę bardzo miłą,pozytywną osobą ! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny out. Legginsy z dziurami uzupełnionymi koronką wyglądają świetnie :) A krzyż z ćwiekami też jest ok, chociaż ja osobiście raczej wybrałabym sam krzyż, lub same ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dość odważny zestaw, ale mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie ! Sweter i leggi - CUDO !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna rockowa stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie zdjęcia normalnie się ładują:)

    ładnie wygladasz:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu nie można zadawać Ci pytań na formspringu tak jak kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :( nie wiem dlaczego nie można teraz anonimowo pisać...

      Usuń
    2. Szkoda, bo zadałam Ci kilka pytań w ten sposób. Myślałam, że to Ty wstawiłaś taką opcję, ale dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
  11. Ja nigdy w bilard nie grałam, ale przypuszczam, że byłabym beztalenciem w tej sprawie :P. Ale pewnie, każda okazja jest dobra by spotkać się ze znajomymi :). Podoba mi się bluza!

    OdpowiedzUsuń
  12. poluję na jakiś sweterek z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie to wygląda, a tobie idealnie pasuje taki styl rockowej dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ niesamowita bluzka!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ciuchy!!!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz *.*
    Bransoletki są piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super outfit, choruje na takie bransoletki...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie ;d
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. aaa, genialny sweter, widziałam podobny w h&m'ie i nawet zastanawiałam się nad jego zakupem, bo baaaardzo mi się spodobał ;))

    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, sweterek boski (ćwieki <3) :)
    U mnie problemów ze zdjęciami nie ma, wszystko jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja dla niegrzecznej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz fantastyczną bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek *.* !
    ps; fajnie wyszłaś na 2 i 3 zdjęciu ! :]

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się w tym sweterku!

    ~ZAPRASZAM DO SIEBIE~

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten sweterek z krzyżem jestem fenomenalny :)
    Ja również wczoraj trochę się po leniłam ale już dzisiaj niestety trzeba się wziąć za naukę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta bluza ♥
    Też mam problem z dodawaniem zdjęć, tylko że jak ja je wstawię i dam na podgląd to wyskakuje mi jakiś błąd ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna jest ta bluzka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. fakt, sweterek masz cudowny :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy zestaw ;)
    Leginsy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie się to prezentuje ;) Genialny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny sweter;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak i to bardzo. Aczkolwiek jestem dość nieśmiałą osobą (na dodatek z małą wadą wymowy, o mówię 'r' krtaniowo) i boję się troszkę iść na jakiś casting.

    OdpowiedzUsuń
  33. Leginsy są cudowne !!!!
    I seterek też - piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. a ja nigdy w bilarda nie grałam,kurcze,szkoda:)
    odważne spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz, świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny sweterek! Oryginalny.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny sweterek <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie działa wszystko bez problemowo

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna bluzka ! Ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  40. fajna bluza :)
    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz świetnie!
    Tez mi się ostatnio ćwieki podobają,tyle że ja jestem od Ciebie dwa razy starsza haha :D Już mam kurtkę z ćwiekami upatrzoną i bransoletkę^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Uroczy masz ten sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny outfit. Ma ten pazur!! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej, za każdym razem jak tu jestem, nie mogę przyzwyczaić się do Twojej urody. Jest taka.. pozytywnie inna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Sweter mi się podoba :3
    Zapraszam na niedzielnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz w takim "wydaniu"! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubie cwieki :d
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę swetra jest śliczny :) zapraszam :*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. To niewiarygodne, jak Ty jesteś szczupła!!!
    Bilard - ostatnio wróciłam do gry ;)

    Powodzenia w Nowym Roku - wcześniej nie miałam okazji złożyć życzeń...

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestaw! ćwieki zawsze super. ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny zestaw *-* ćwieki ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjecia :)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo podoba mi się kolor swetra <3 a legginsy ? - wypas ;p

    OdpowiedzUsuń
  55. wyglądasz genialnie! ♥

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny look, lubię ćwieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dawno mnie tu nie było ;o

    Outfit jak zwykle wspaniały
    +Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. wow extra! Idealnie pasuje do Ciebie taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna mocniejsza stylizacja!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie no w sweterku się zakochałam <3
    Ja się ciesze, ze pada <3
    Obserwujemy? :*
    A u mnie nowa notka, zapraszam ;*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam takie lekko rockowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękny ten sweter.
    Ja zawsze próbuje grać w bilard. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. bransoletki mi się tutaj najbardziej podobają...

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj, dawno tu nie byłam.
    Ślicznie wyglądasz. Ten sweterek jest cudny!
    Fajna bransoletka? pieszczocha ?

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie w szkole niestety taki sweter by się nie przyjął ;D
    świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Mianowałam Cię do Liebster Award :)
    http://beauty-fashion-life.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  67. That sweater is really cute! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Super <3

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. super są te ćwiekowe rzeczy;)

    fajne zdjęcia! ładnie wyglądasz:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Sweter jest po prostu boski! :D love!
    XOXO Kasia
    http://misskasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękny strój :D
    Do twarzy Ci w nim ^^

    OdpowiedzUsuń
  72. Już Ci kiedyś pisałam ,ze sweterek mi się podoba bardzo ,a ty nawet w rockowym wydaniu uroczo wyglądasz;))

    OdpowiedzUsuń
  73. świetna bluzka ;D
    znam to uczucie gdy próbuje się uczyć i nie wychodzi -.- ;P

    OdpowiedzUsuń
  74. Spodnie <3
    Ale z Ciebie ślicznota :D

    OdpowiedzUsuń
  75. oo można dodać komentarz ... ! super :) świetne spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  76. u mnie też się trochę cieplej robi, uwielbiam takie dni.
    a co do stroju strasznie mi się podoba sweter i dobrze dobrane bransoletki :3

    OdpowiedzUsuń
  77. ładnie Ci w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  78. So sweet!!!^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  79. wow świetny sweter <3
    obserwuję :3
    czekam na nowe ootd ^^
    zapraszam do siebie
    http://galaxyswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Z cwiekow wyroslam prawie 8 lat temu :P a krzyz na sweterku - ja nie wiem czy ludzie innych wyznan pozwoliliby aby ich znaki religijne byly w taki sposob nieszanowane.

    OdpowiedzUsuń
  81. Kochana, wygrałaś w moim rozdaniu! :):)

    OdpowiedzUsuń
  82. ale dawno nie byłam na bliardzie!

    OdpowiedzUsuń
  83. ja nie mam problemu z dodawaniem zdjęć :)
    wszystko na razie gra i buczy :)
    Śliczny outfit :) Zapraszam do mnie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  84. i like how the spikes add up a great look on your sweater! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Those are leggings? I thought these were jeans! Wow, they look awesome! *.*

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. wyglądasz bardzo fajnie. uwielbiam twoje spodnie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. ale cudowna stylizacja ! :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Genialny sweterek kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  89. Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Spodnie są świetne! A stylizacja w sam raz na koncert rockowy :)

    OdpowiedzUsuń
  91. zdecydowanie sweter podbił moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetna stylizacja ;) Spodnie baaardzo mi się podobają, pasują Ci ;P

    OdpowiedzUsuń
  93. Love love love your sweater and jeans!
    Such a great buy.

    Check out my blog and hopefully we can follow one another :D

    Kenneillia M.
    http://thestylevow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Miłej nauki o ile ona taka może być ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top