Koniec laby :(

Hej :)
No i zaczęło się, 7 stycznia, zapowiada się ciężki czas dla studentów, bo już niedługo SESJA... Terminy pierwszych egzaminów są, kartę egzaminacyjną też już mam...
Trudno się przyzwyczaić do większej ilości nauki po taaakim długim wolnym świątecznym, więc ostatnie próby nauki kończyły się na bezrozumnym czytaniu- a tu już jutro kolokwium z toksy, ehh. 
Za to dziś pouczyłyśmy się z Gosią, jakoś tak we dwie jest lepsza motywacja i czuję się dużo pewniej ;)

Fotka, co prawda bardzo niewyraźna i prześwietlona, z sobotniego bilarda. 
Pozowane, haha, chociaż chyba i tak nie wygląda zbyt profesjonalnie :D


Byle do weekendu! ;) 
Aaaa przed chwilką dowiedziałam się, że wygrałam rozdanie u Enamour! Jestem bardzo szczęśliwa, ale mam szczęście :)))
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

Back
to top