Poimprezowo :)

Hej :)
Zostałam dziś ciężko przebudzona już po godzinie 8:00... Musiałam wstać wcześniej, bo miał przyjść facet z kablówki podłączać nam telewizję cyfrową, przy okazji także router  A jest sobota rano... Ahh, cóż ;D ale będzie więcej programów :D 
Zanim opowiem o wieczorze, wspomnę, że wczorajszy konkurs Turnieju Czterech Skoczni ułożył się niemal idealnie tak, jakbym sobie tego życzyła- oczywiście jeśli chodzi o pierwsze 2 miejsca. Kamil Stoch był drugi, co jest ogromnym sukcesem, a zwyciężył Gregor Schlierenzauer- ale to chyba nikogo nie dziwi :) oczywiście chciałabym, aby te miejsca się "zamieniły", jednak i tak gratuluję obu, ponieważ obu darzę wielką sympatią ;) 
A wieczorem wybrałam się do Moniki na urodziny. Kupiłyśmy jej z Asią wino w prezencie, spotkałyśmy ze znajomymi, pobawiłyśmy i pośmiałyśmy. A Łukasz, dwumiesięczny synek Moniki kuzyna, jest przesłooodki!
Przedpołudnie wykorzystałam natomiast naukę na najbliższe kolokwium z toksykologii, które już we wtorek, ale i tak czeka mnie jeszcze duuuużo pracy. Także zdjęcia:






I zmykam poczytać trochę Wasze blogi. No i się pouczyć...

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

69 komentarze:

  1. Oj tak to 2 miejsce dla Kamila to wieeelki sukces, gratuluję ^^
    Mimo wszystko uważam, że skoki bez Adama Małysza to nie to samo..
    Powodzenia w nauce i na kolokwium :*
    Ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh... u mnie też już zaczął się okres ciągłych kolokwiów, a później egzaminy;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauka pewnie pójdzie Ci szybko i jak zawsze dostaniesz dobrą ocenę :D Twoje włosy jakoś wyjątkowo ładnie wyglądają na tych zdjęciach, a już na pewno mnie bardzo się podobają :D Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ...no i całkowicie zgadzam się w sprawie Adama z Izabelą powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są super, nie ma to jak mieć z kim imprezować ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni jesteście!:) Ja najbardziej lubię Morgeenszterna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o a nam się o 8 wwalili goście od internetu ..najlepsze to wszyscy spią a tu PUKAJĄ ...

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak super, ile jedzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na kolokwium ! :*
    Zdjęcia - bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja własnie skonczyłam prezentację z chemii i biologii. Uff jak dobrze!
    Powodzenia w nauce.
    Ja lubię bardzo Gregora, ale serem jestem z polakami:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :D
    I gratulacje dla sportowców .

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądam skoków ale fajnie, że polak zdobył drugie miejsce ;)
    Fajną bluzę miałaś na sobie wczoraj! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pretty ladies- look like fun.
    and a nice christmas tree :)
    lovely greets, hope you'll visit
    me too.
    have a good weekend!
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo to musiało być miło (;
    Piękne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nawet nie oglądałam skoków, jakoś ich nie trawie, śmiałam się tylko leć Adam leć pomimo tego, że on już nie skacze ;)
    Bardzo fajne zdjęcia, zabawa pewni udana.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, ja skoków nie oglądałam ;( Ale dobrze, że Stoch był na podium :)

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ladny sweter

    pod poprzednia notka cos nie moglam dodawac komentarzy, moze sie cos zepsulo?

    OdpowiedzUsuń
  19. O, nawet nie wiedziałam, że Stoch zajął 2 miejsce :D Skoki narciarskie przestałam oglądać po odejściu Małysza, jak zapewne większość Polaków :) Masz piękną bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia! ;d kurdę, przypomniałaś mi, że musiałabym zacząć się uczyć na moje ;\

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne fotki! jedzenieee! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia życzę! Ja powinnam się też pouczyć ale tylko na zwykłe sprawdziany :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie że impreza się udała!:)
    Ślicznie wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. super towarzyska impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zdjęcia :)
    też bym chciała żeby 2 pierwsze miejsca się zamieniły ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w twojej bluzeczce <3. ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  28. też z zapatrym tchem kibicuję skoczkom i Justynce, uwielbiam zimę za takie zawody :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałaś świetny sweter! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zaś mam same kartkówki w przyszłym tygodniu ;(
    Świetny sweter masz!

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne zdjęcia i życzę owocnej nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny sweter *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam na nowy sobotni wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. pretty girls!
    xxxx have a wonderful weekend! enjoy your time!
    LVEEEE

    OdpowiedzUsuń
  36. ile smakołykow :D no slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. też musiałam dziś wstać wcześnie rano, a dokładnie to coś kolo wpół do 8 :P
    to super że się fajnie bawiliście ^^
    fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię takie spotkania z bliskimi:)

    OdpowiedzUsuń
  39. oo chyba udana ta imprezka ;)
    świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne zdjęcia :)
    właśnie naszła mnie ochota na jakieś spotkanie ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny sweterek! w następnym konkursie Kamil na pewno będzie pierwszy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj :) Ja zdecydowanie wolę Jacobsena niż Gregora na podium i... liczę jutro na cud :)

    OdpowiedzUsuń
  43. o widać, że fajnie się bawiliście! :D świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. EEhhh teraz przed sesją to okropnie jest;( ślicznie wyglądasz kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  45. to widzę że urodziny koleżanki si e udały:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygladacie swietnie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top