Zimowe nowości w Buytrends!

Hej :)

Jak dobrze mieć już środę! Wreszcie mogę odpocząć po zajęciach. Zostały tylko 3 dni do weekendu, nawet niecałe :) w piątek przemęczymy się tylko z kolokwium z inżynierii procesowej (to będzie jakiś hardkor, już na samą myśl się boję, chociaż większą część rzeczy już przejrzałam i nie są takie straszne ;)), a potem weekend. Ehh myślałam, że w następny tydzień sobie odpocznę, ale szykują się kolejne koła, z mikrobiologii i angielskiego. Ale damy radę, prawda? :)

Mamy grudzień, zima zbliża się nieubłaganie- w końcu idą Święta i nie wyobrażam sobie, aby miało nie być w ich czasie śniegu... Zwykle niestety tak bywa :( ale już od dobrych paru dni są przymrozki, jesteście zaopatrzeni w ciepłe swetry i kurtki? Jeśli nie (albo jeśli po prostu lubicie mieć duuuużo ciepłych ciuszków i nigdy Wam dość :)) to zapraszam Was do sklepu Buytrends. Pojawiło się w nim ostatnio mnóstwo zimowych nowości- w sam raz na mrozy! Są kurtki, kurteczki, swetry, sweterki, ciepłe legginsy w ciekawe, świąteczne wzory- wszystko, czego zapragnie dusza w mrooooźne wieczory :) 














Ubrania zachęcają materiałami, kolorami i ceną. Większość rzeczy naprawdę można kupić taniej, niż u nas- przykładowo, ciepłe płaszczyki w cenie ok. 50$ dają na nasze jakieś 150 zł- a w takiej cenie nie znajdziecie nic konkretnego. Myślę, ża warto zainwestować ;) :) Nie muszę mówić, że poza typowo zimowymi ciuszkami znajdziecie tam ogromny wybór bluzek, sukienek, spódniczek, akcesoriów i butów- czego dusza zapragnie! Gorąco polecam:


A dział z zimowymi ubrankami tutaj:
www.buytrends.com/sweaters-50/
Buziaki,
Kats!

formspring.me/katsuumi17 zapraszam :* ;) 

CONVERSATION

62 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się czerwona kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się cieszę z zimy ;)
    ciekawe stylizacje ;3

    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta parka z pierwszego zdjęcia:) No i grube swetry, niezbędne zimną ;)

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaa kurtelunie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kurtki:) ja muszę sobie jakąś sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najładniejsza jest ta musztardowa kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieska kurtka jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  9. na pierwszym zdjeciu myslałam ze to Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko wygląda świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio mam fazę na takie swetry "oversize", idealne na zimę do legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rózowy sweterek<3

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się najbardziej podoba ta niebieska dluga kurteczka :)
    dziękuje za odwiedziny :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. oo..ta czerwona kurteczka boska

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta parka jest naprawdę świetna :) Tylko że właśnie nigdy nie wiadomo jak na żywo te rzeczy wyglądają ale za takie ceny warto ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz!** I tak bym do Ciebie trafiła;)
    W tym sklepie mają obłędne rzeczy. Wszystkie które dziś pokazałaś chętnie bym przygarnęła! Ale tak naprawdę to najbardziej podobają mi się buty z tego sklepu. A od ilości dostaję oczopląsu;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ten czarny sweterek z 2 foto mnie zaciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo dziękuję ;)
    może zechciałabyś polubić mój FanPage?
    http://www.facebook.com/pages/Natalii/135189969967417

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne rzeczy^^
    Fajny blog :)
    Obserwujemy i liczymy na to samo
    http://olcie323.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No pewnie, że damy radę ! :D
    Cudne rzeczy :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też co wzięło na tego typu ciuszki, w końcu idzie zima . :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście super na przykład te płaszczyki <3
    U mnie nowa notka, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale śliczne ciuszki :D dobrze wiedziec, nie znałam wcześniej! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne legginsy <3



    Zapraszam do siebie na post o jednej z najpopularniejszych modowych bloggerek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że śnieg spadnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurtki bardzo mi się podobają :) ostatnio jednak poluję na futerko, nigdzie jednak nie mogę znaleźć odpowiedniego...

    OdpowiedzUsuń
  27. ale cudeńka mają :* podjęłaś z nimi wspołpracę ?:*

    OdpowiedzUsuń
  28. peleryna i ten biały płaszczyk - boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie potrafię znaleźć dla siebie takiej kurtki na zimę żebym w niej nie marzła ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo mi się podobają te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję że pojawisz się w którymś z tych strojów :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu, który bardzo mnie zaskoczył - "Cisza" z Kingą Preis :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ciepłe/zimowe sweterki i kurteczki ale co do azjatyckich firm nie mam zbytnio zaufania ;/ Ale rzeczy i tak świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. takie sobie

    i powodzenia na kolokwium

    OdpowiedzUsuń
  34. Parka z pierwszego zdjęcia jest świetna :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. witaj! to znowu ja....dawna midinetka ( ah jaka ja bezsensownie zmienna jestem )
    zrezygnowałam z bloga kosmetycznego, założyłam coś w rodzaju pamiętnika...bardzo lubiłam do CIebie zaglądać i będę robić to nadal ;) a Ciebie zapraszam do siebie w wolnej chwili jeśli masz ochotę, nie chciałam, żeby znajomi z blogspot m.in własnie Ty zapomnieli o moim istnnieniu ponieważ nie wiem jak ale się z wami z żyłam:)
    ściskam mocno.

    Piękne rzeczy chciałabym je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia na kolokwium ! :)

    Zdecydowanie lubię blogi z dużą ilością zdjęć, dlatego Twojego bardzo fajnie się przegląda, na pewno wpadnę tu czasem :)

    Zapraszam do mnie - http://madeformoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Chodziłabym :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top