Let it snow!

Hejjjj :) 

Wróciłam niedawno z wykładu, na który chodzimy tylko po to, aby być na liście- wszystkie prezentacje i tak są w internecie :) miałyśmy z Agą ambitny plan, aby się uczyć na różne wejściówki, ale skończyło się na rozwiązywaniu łamigłówek z zapałkami na telefonie, haha :D I stwierdziłam, że moja spostrzegawczość nie jest jakaś wybitna, będę musiała ją nieco poćwiczyć.

Wyglądając rano za okno zostałam uraczona pięknym widokiem- spadł śnieeeeg! Co prawda w sporej części już się roztopił, do czego przyczyniło się także sypanie ulic solą (nienawidzę tego, niszczy buty i robi "chlapę"- no, ale samochody muszą jakoś jeździć po ulicach ;p), ale rano mogłam cieszyć się ślicznym widokiem :) nie mogłam nie zrobić zdjęć:


 Mam nadzieję, że na Święta również spadnie! Nie ma to jak fajny, świąteczny klimat, który powoli zaczyna mi się udzielać :) 

Lecę pouczyć się troszkę, bo w sumie nic jeszcze nie ruszyłam, cas przestać się lenić haha :D 
Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

Back
to top