Obuwnicze kwiatki! ;)

Hej ;* 
Nie pojechałam dziś na angielski, bo nie opłaciło mi się wstawać na 8:00 i wracać, aby potem znowu jechać na uczelnię na kolokwium o 16:00- dlatego też obudziłam się legalnie o 8:30 i od razu zerknęłam, co ciekawego dzieje się na facebook'u hihi :) życzcie mi dziś powodzenia! ;*

W wolnej chwili przeglądałam ostatnio sklepy internetowe w poszukiwaniu największych "obuwniczych kwiatków" w najnowszych dostawach. Wiedziałam, kiedy się za to wziąć. Zaczęłam od Udobuy, bo nowe ubrania, akcesoria i buty przychodzą do nich codziennie, zwykle są to zupełne świeżynki, absolutnie na czasie pod względem trendów i wydarzeń- świąt czy wyprzedaży :)
Wybrałam nietuzinkowe butki, zarówno takie, których nie powstydziłaby się sama Lady Gaga, ale i takie, w których śmiało śmigałabym (no, może to za dużo powiedziane, patrząc na wysokość obsaca/ koturny) po mieście :) 



 Trzecie od końca są dla mnie "nienoszalne", aczkolwiek znam sporo osób, które chętnie kombinują takie zestawy :) a dwie pierwsze- prześwietne, tylko nie wiem na ile wygodna byłaby ta wycięta podeszwa- koptyko :D ale robią wrażenie :) zapraszam:
Buziaki,
Kats. 




CONVERSATION

Back
to top