Magnetic nail polish :)

Cześć ;) 
No to niedziela! Już drugi grudnia, wczoraj pierwszy raz usłyszałam w radiu "Last Christmas", wraz z pierwszym dniem ostatniego miesiąca w roku (raaaany jak to szybko zleciało!) zaczęła się świąteczna atmosfera, której co prawda jeszcze uczelnia nie daje mi w 100% poczuć przez natłok roboty, ale mam nadzieję, że z kolejnymi dniami będzie tylko lżej (haha, chciałabym). Ogólnie ten rok, bardzo owocny pod wieloma względami (już prawie) zleciał mi w nienormalnie szybkim tempie! Z taką tendencją nie chcę wiedzieć, co będzie w przyszłym- minie w ciągu kilku sekund :DD :DD

Dziś mam dzień lenia. Tak, jak wczoraj, haha, chociaż mogłam znaleźć jakąś tam motywację do nauki, a dziś jest z nią coś ciężko. Ale będzie trzeba się ruszyć :( Póki co przedstawiam Wam mój najnowszy lakier Magnetic Nail Polish od Lovely nr 20, który również kupiłam po 40% rabacie w Rossmannie (niecałe 5 zł dałam ;)) zajarałam się nim strasznie, chociaż byłam zmuszona ostatnio obciąć moje przedługie paznokcie- niestety mi się pozadzierały i nie mogłam wytrzymać :( 
Aaa tak poza tym, lubicie? :)
Od tych pierwszych jestem uzależniona, a śliwki kandyzowane ostatnio stały się moim przysmakiem, mmm!

Chcę Was też serdecznie zaprosić do Asi na konkurs z Romwe, do wygrania 100$ na zakupy! :)
Szczegóły tutaj: Blog Ash .
A także do przeczytania o mnie na blogu Gosi o ludziach z pasją, bardzo mi miło, że zaproponowała mi taki wywiadzik: Ludzie z pasją

Buziaki,
Kats.
formspring.me/katsuumi17 zapraszam :) 


CONVERSATION

102 komentarze:

  1. jaki fajny ten lakier :)
    gratuluję propozycji wywiadziku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam śliwki w czekoladzie! Lakier ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek :)
    słodkości *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastic polish! looks very interesting.
    perfect for christmas time!

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten rok też strasznie szybko minął. :)
    Też lubię te śliwki a co do cukierków to fistaszki są najlepsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Luuubie czarny kolor :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny lakier^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez zaszalałam w Rossmannie :) -40% to trzeba skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się ten kolorek nie podoba jakoś nie mogę się do nich przekonać ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolor! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj no ! Strasznie szybko minął ten rok !
    +ładne te paznockie masz :3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm...
    ładny kolor lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  13. już jest reklama grania na czekanie z last christams i sklepy się ubierają.:) że tak powiem co raz bliżej święta xD fajny lakier;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny lakier, luubię takie kolory. a się już katuję 'last christmas' od miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam raczki i fistaszkowe :D <3
    ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny odcień magnetycznego! ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten lakierek, widziałam go na wystawce, ale mam już kilka tego typu i odpuściłam :) Natomiast, co do cukierków z Wawelu, ich nie odpuszczam za Chiny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny lakier. :D Kocham te cukierki, są przepyszne! Mogłabym jeść je całymi dniami ^^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spoko blog : )
    Zapraszam do mnie :
    http://darsii-diksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie kolory lakierów :)
    zapraszam na nowy wpis ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. ma genialny kolor, lubie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurcze, a ja jeszcze nie słyszałam ;c
    w święta odpoczniesz ;))
    uwieeelbiam śliwki w czekoladzie ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny kolorek ;)

    również jestem uzależniona od tych smakołyków <33333

    nie Tobie jednej czas płynie szybko... xD


    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej, jak on się pięknie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż narobiłaś mi ochoty na śliwki w czekoladzie T.T
    Zapraszam do mnie na nowego posta ;*
    Bardzo ładny kolor lakieru. Sama muszę poszukać jakiegoś. Może kupię mojej siostrze ?:D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny post :D GENIALNY KOLOR PAZNOKCI :p
    Zapraszam do mnie : http://welcome-in-my-live.blogspot.com/ mój blog już wraca do porządku :P

    OdpowiedzUsuń
  27. też lubię takie śliwki ^.^ Jednak lakier do paznokci nie przypadł mi gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolor lakieru, uwielbiam te cukierki <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny lakier. Niedługo się zaczną non stop reklamy świąteczne <3 A śliwki uwielbiam, szczególnie cukierki ze śliwką :D
    Obserwujemy?
    http://pretty-and-colour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. czas strasznie szybko leci, ja też nie mogę tego ogarnąć! ;)
    też mnie czeka teraz nawał zaliczeń ;/
    w weekend po całym tygodniu strasznie trudno się wziąć porządnie do nauki :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę się koniecznie przejść na zakupy... :) Zapraszam do mnie :)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana!
    Mam do Ciebie prośbę,
    czy mogłabyś napisać post o tzw domowym SPA?
    Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  33. paznokcie*.* i ten kolor! zapraszam w wolnej chwili na nową notkę;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakryłam, bo były troszeczkę brudne, przez drogę ubrudziłam.
    ładny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mm.. śliwki <3
    Ładny kolorek :p

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też wczoraj będąc w galerii słyszałam "last christmas" ... aż się mdło robi

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo kurczę wywiad - poważna rzecz ;D
    Super pazurki, szkoda że musiałaś obciąć, mi ostatnio też się zadzierają ale jakoś ratuje je pilniczkiem ;DD

    OdpowiedzUsuń
  38. Fistaszki, moje ulubione;)! Pozdrawiam i zapraszam www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  39. KOCHANA! KOLOR LAKIERU JEST ŚWIETNY!! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. KOCHANA! KOLOR LAKIERU JEST ŚWIETNY!!:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze nie cierpię raczków , śliwek w czekoladzie tez nie;p Za to lakier masz piękny;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki genialny kolor lakieru do paznokci! Świetnie sie prezentuje :) Widać, że masz bardzo ładne, zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo ladny kolor lakieru..:)
    mmmmm raczki..:D

    OdpowiedzUsuń
  44. zrobiłaś mi ochotę na cukierki! haha

    OdpowiedzUsuń
  45. ominęła mnie promocja w rossmanie, aszz :/

    OdpowiedzUsuń
  46. swietny kolor;)przyciąga uwage;))
    uwielbiam te cukierki;)

    OdpowiedzUsuń
  47. lakier super! A ja kocham śliwki w czekoladzie,mniam!
    i czy tylko ja nie wiedziałam o tej promocji w rossmanie?:(

    OdpowiedzUsuń
  48. b ładny kolorek :)
    dawno mnie tu nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się ! ;) cudowny kolor :)
    Zapraszam do siebie :) i jeśli masz ochotę to do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolorek mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  51. wpadam na trochę słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja uwielbiam wszystko co słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej :) Mam do Cibie małą prośbę. W sumie to głupio mi tak pytać.. Biorę udział w konkursie w której nagrodą jest zostanie twarzą tego sklepu i ażeby to zdobyć potrzebuję lajków pod tym zdjęciem :
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=474337995943346&set=a.473425736034572.103520.353363081374172&type=1&theater.
    Oczywiście wiem że to jest swego rodzaju narzucanie się i za to przepraszam tylko że naprawdę mi na tym zależy..

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaki piękny kolor paznokci *.* Wszystko co słodkie zrobione dla mnie <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Atlas chmur" :)

    OdpowiedzUsuń
  55. za duzo czekolady, za dużo !

    OdpowiedzUsuń
  56. lubie slodkosci, ale szkoda, ze nie moge sobie na nie pozwolic! ::/
    śliczny kolor lakiery. Fajnie jak bys zrobila biale sniezki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne te koturny neon!♥

    OdpowiedzUsuń
  58. też mam lakier magnetyczny ale mi nie działa za bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  59. B. podoba mi się ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  61. fakny kolorek! :)
    słodycze <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest po północy, a ja przez Twoje śliwki i cukierki mam przeogromną ochotę na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja przyznaję się bez bicia że ciuciu to moja słabość ;>
    Jeden z moich ulubionych blogów, będę to podkreślać do końca życia :)
    Zamianowałam cię do Liebster Blog Award :)
    Zajrzyj do mnie na bloga to dowiesz się o co chodzi :)
    oraz do kandydatki pod 1 numerkiem :) u niej więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  64. yummmmy :-) U mnie kochana tez juz snieg popadal :-) No nie ma co zima nadchodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. ahhh swietne buty z nastepnej notki..! :) w pierwszych 2 parach zakochalam sie od pierwszego wejrzenia..! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. piękny! Ja chcę już śnieg a nie chodzić w sweterku w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. komentuje pierwszą notkę : u mnie tez dopiero przedwczoraj spadl pierwszy snieg. ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. If you are going for most excellent contents like
    I do, only go to see this web page daily as it offers quality contents, thanks sprawdź szczegóły tutaj, http://mikeduran.
    com/2010/09/10-ways-writing-short-stories-can-benefit-aspiring-novelists/

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top