Jeans jacket (outfit :))

Hej! ;)
Nareszcie się wyspałam. Udało mi się nieco zregenerować po ciężkim tygodniu nauki. Dziś pierwszy grudnia- a to oznacza, że moja mama obchodzi swoje urodziny :) z tej okazji wczorajszy wieczór spędziłam w domu w miłej atmosferze, całkowicie odłączając się od bieżących spraw- uwielbiam momenty, kiedy nic mnie nie goni. A mało takich niestety :( no i spadł śnieg- pierwszy grudniowy ;) ten wcześniejszy atak zimy łaskawie ominął mój region, padało tylko raz, także w sumie klimatycznie rozpoczyna się grudzień :) u Was te pada?

Ten outfit pochodzi jakoś sprzed tygodnia, kiedy jeszcze było lekkie ocieplenie i można było spokojnie pochodzić w katance jeansowej (no, chociaż przez chwilę ;)). Postawiłam na czerwone, prawie ceglaste legginsy, brązowy sweterek i właśnie wspomnianą kamizelkę, która ma fenomenalne wytarcia na plecach i kieszonkach ;) uważam, że to fajna alternatywa do szkoły czy na uczelnię- kurteczki jeansowe już dawno przestały być dla mnie traktowane typowo jako kurtki, noszenie ich w pomieszczeniach jak najbardziej akceptuję :)  Jeśli chodzi o dodatki, postawiłam na bardziej rockowy styl, przynajmniej jeśli chodzi o bransoletkę- chociaż wąsiasty naszyjnik i gwiezdne kolczyki nieco jej przeczą :) ale kto powiedział, że w modzie nie można mieszać? ;) 

(widać, że wiało, haha :D)

 kurtka- Romwe
 legginsy- Sheinside
bransoletka, naszyjnik- Allbizu
kolczyki- Bi artist
botki- no name
sweterek- H&M

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 
zapraszam :) 

CONVERSATION

93 komentarze:

  1. 4 zdjęęcie jest przepiękne ! :))
    Masz świetne spodnie ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka jest cudowna :O
    Oj u mnie tez mało momentów w których można tak porządnie wypocząć :[

    OdpowiedzUsuń
  3. moja koleżanka obchodzi dzisiaj swoje urodziny! ;) Złóż świętującej mamie najserdeczniejsze życzenia!
    ślicznieeee wyglądasz! Bardzo podobają mi sie Twoje buty! Sesja jak najbardziej udana! ;D

    + dołączyłam do obserwowanych i liczę na to samo! zaczynam prowadzic bloga od nowa i przydałaby się drobna pomoc!
    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    PS. Ile masz lat ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie że można mieszać :)
    piękny kolor lakieru do paznokci :D
    no a ta katanka skradła moje serce! muszę się rozejrzeć za podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał świetna stylizacja! w stu procentach w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletka <3
    Widzę zmianę nagłówka. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta dżinsówka :) Podoba mi się kolorystyczne połączenie tego dżinsu z kolorem spodni :)

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz , świetne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny zestaw, Ty jesteś jego największą ozdobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jesteś szczupła , zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cię w tym zestawieniu!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne spodnie!! ja bym do nich ubrała duży kremowy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh piękny outfit :3 Wąsiiikii :3
    + najlepszego dla Twojej mamy ! :D
    ++ u mnie nie pada, ale za to jest słonecznie o_O
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna stylizacja!!!
    I cudownie wyglądasz w takich "rozczochranych" włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle świetnie ;) spodnie me gusta totalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie <3 !! ślicznie wyglądasz !!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny :)
    świetne buty i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super Ci włosy rozwiewało :)
    Naprawdę jestem mile zaskoczona metamorfozą twoich stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  19. mi sie bardzo podoba ! :)

    A ja zapraszam do siebie na nowy post ! :)

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszcze ci kurtki :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny outfit <3
    strasznie podobają mi się twoje spodnie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsze życzenia dla Twojej mamy :) Moja ma za 4 dni :) A co do zestawu to chyba Cu ukradnę kurtkę albo legginsy :p

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega stylizacja. Super naszyjnik (wąsy >w<)
    Legginsy bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się prezentujesz, zresztą jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super na kurtka !!
    i oczywiście naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ale wiało :D u mnie nei ma szans już na wiatrówki czy cienkie kurtki :( tak jest zimno :((

    OdpowiedzUsuń
  27. najlepsze spodnie ;o super :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurteczke masz świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze...poluję na taki wisiorek. Osobiście nie preferuję sklepów internetowych :<<< Tak, tak padało ;< Ale mam taką temp że się nie utrzymało długo :(

    Zapraszam w wolnej chwili na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fenomenalnie! <3. :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjne połączenie! :)
    U mnie na razie nie ma śniegu :p

    OdpowiedzUsuń
  32. super outfit, najlepszego dla mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Huh, to już chyba ostatni taki post w tym roku, robi się naprawdę zimno ;) Ciekawy sweter, ale jakoś wszystko mi się tu ze sobą gryzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie wyglądasz :)
    szkoda, że ja ostatnio się wyspać nie potrafię ;x

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna ta kurteczka :)
    Wąsy posiadam,jednak ze złotym lańcuszkiem :)
    Obserwujemy ? http://teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny outfit:P
    fajny naszyjnik xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak bardzo podobają mi się Twoje spodnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurtka ♥
    + Mam taki naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny set,lubię Cię w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna kurtka ;) Kochana uwielbiam każdą Twoją stylizację ;) Buziaki.


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. W outficie podoba mi się wszystko ale chyba najbardziej sweterek i bransoletka :D

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny sweter :)
    trwa u mnie wyprzedaż szafy , więc jakby co to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne spoodnie, nie wyglądają jak legginsy, więc duży plus dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wow, fenomenalny zestaw! ubrałabym się tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. strasznie Ci zazdroscze tych spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie jeszcze nie padało,i dobrze:)
    Fajne są takie dzinsowe kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  47. jeju kurteczka jak marzenie *.*
    Wszystkiego Najlepszego twojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  49. o to wszystkiego najlepszego dla mamy:)
    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za komentarz!
    Złóż życzenia swojej mamie :)
    Prześwietna kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  51. Bordo absolutnie mnie uwiodło tego roku. Dziękuję, ja mam playliste, więc nie tylko One Republic leci;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurtka piękna;) I dobrze ,że mieszasz bo tym właśnie wyrażasz właśny styl kochana;))

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz :)
    u mnie jeszcze nie pada, ale nadają na przyszły tydzień, więc wystarczy poczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajny zestaw buty swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zestaw bardzo mi się spodobał, sama muszę się zaopatrzyć w takie spodnie!
    POZDRAWIAM//
    ps. nowy nagłówek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. legginsy i bransoletka bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  57. A może i tu sklep https://www.fashion4.pl was zainteresuje? Znajdziecie tu wiele modnych ubrań, także torebki, bieliznę.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top