Smaaaartfonik! :)

Hejjjj :) 

Wczorajszy dzień totalnie mnie wykończył, chyba się starzeję :D Cały czas byłam senna i właściwie nie chciało mi się ani trochę wyściubiać nosa z domu... Pozytywnym akcentem było wyjścia na pizzę ze znajomymi i pyszna herbatka z cynamonem ;) lokal "Roma" znajduje się na sąsiednim osiedlu, ma świetny wystrój- niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć, bo zapomniałam aparatu... Najedliśmy się do syta, omówiliśmy też pokrótce Sylwestra, który zapowiada się w tym roku fenomenalnie, o ile wszyściutko nam wypali :) 

Zdążyłam się za to zaprzyjaźnić z nowym telefonem, który wbrew pozorom jest całkiem prosty i wygodny w obsłudze :) samo wyrażenie "smartfon" brzmi nieco przerażająco dla kogoś, kto nie miał zbytnio z nimi wspólnego, ale już z nim śmigam, ogarnęłam najważniejsze rzeczy ;) prezentuje się tak:

Co o nim sądzicie, ma któraś z Was taki? ;)

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 ;) zapraszam! :)

CONVERSATION

87 komentarze:

  1. Ładny smartfonik,ładny ^^
    + nie starzejesz się, też czasami mam tak że nic mi się nie chce haha ^^ :D !
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Htc są dość fajnymi telefonami!:) proste w obsludze i świetnie na nich przegląda się stronki:)
    ja mam htc senastion xl i jestem bardzo z niego zadowolona. Chociaż ostatnio zaczyna mi dziwne rzeczy wyprawiac:P

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście nie jestem fanką HTC ale nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny telefon. Też bym taki chciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam takie, ale z chęcią chciałabym go mieć.! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam htc wildfire s i był ok, bardzo fajny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizualnie bardzo ładny telefonik, mam nadzieję, że będzie sprawował się równie dobrze jak wygląda :)

    Zapraszam do siebie na nowy post : thisismyrealstyle.blogspot.com <33

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dziś mam taki dzień, że jestem zmęczona;/ Też planuję zmienić telefon w najbliższym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam od roku smartfon Samsunga i ciężko było mi się do niego przyzwyczaić :) Czasem płata mi figle i się zawiesza, ale chyba taki już jest urok telefonów, które przesiąknięte są nowymi technologiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam HTC Dream :)

    Marzą Ci się buty?

    Weź udział i zgarnij fantastyczne buty ze sklepu Merg.

    Szczegóły na moim blogu :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tak jak w wiekszosci smartfonach dotyk czasem mi szwankuje. Ale na razie wystarcza bym zablokowala przyciskiem i odblokowała zeby znowu załapał. :)
    Hehe praktycznie nic :P złotówkę za niego płaciłam:) mam dość wysoki abonament;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. ja też go mam i prawdę mówiąc najbardziej wkurza mnie jego brak Androida - na Bada jest za mało aplikacji, haha :)

      Usuń
  13. ja właśnie jutro planuję sobie smartfon kupić :)
    ile za ten telefon zapłaciłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę , że masz już plany na sylwestra, ja dalej nic nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny telefon!
    HTC ma moja przyjaciółka, choć nie tego. ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ten przycisk do FB :D

    zapraszam na nasz konkurs dziś ostatni dzień ! trzeba dodać stylizację pasującą do kolczyków ;))
    http://littlefinspiration.blogspot.com/2012/11/wygraj-kolczyki-od-urban-outfitters.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez jestem na etapie zmiany telefonu :) ale nie wiem jki wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W czerwcu miałąm jeszcze HTC Wildfire ale szybka mi pękła i go sprzedałam, a teraz mam HTC Cha Cha. Oba są/był genialne i proste w obsłudze. Obecny telefon mam już prawie pół roku a ciągle odkrywam w nim coś nowego, hah. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że nie tylko ja stałam się szczęśliwą posiadaczką smartfona :D Tyle, że ja LG L7 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. musi śmiesznie wyglądać taki ogromny telefon przy małej główce, gdy przez niego rozmawiasz ;) alee to nic! ma tyle zalet, że można o tym zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem z tych osób które wolą mieć abonamet i co dwa lata nowy telefonik niż jednorazowo wydać kilka stów na telefon i miec go x lat. :) a tak przynajmniej nie mam problemów z brakiem kasy aby dzwonic czy smsowac czy też wejsc do internetu!;) abonament mam za 130zł ale w tym 2GB internetu i siedząc dzien w dzien na telefonie w interecie ani razu w calosci 2gb nie wykorzystałam:D ^^ maxymanilnie 1 z hakiem;D ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. świeeeetny jest.!

    nie tylko Ty jedna się starzejesz xD

    jestem tu pierwszy raz, ale bardzo spodobał mi się Twój blog! :3

    + dołączyłam do obserwowanych i liczę na to samo! zaczynam prowadzic bloga od nowa i przydałaby się drobna pomoc!
    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. moja siostra ma podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny :D ahh to uczucie nowego telefonu ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Też dzisiaj miałam taki senny dzień..

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubię HTC <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. życze udanego zapoznania sie ze smartfonem :p

    OdpowiedzUsuń
  28. jest super :D czekam na Twoj instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za dotykowymi, ale ten wygląda ,,sympatycznie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam i uwielbiam go chociaż bateria zbyt długo mi nie trzyma to jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnyy ;p ja tez od jakis 2 tygodni mam smartfona :>

    OdpowiedzUsuń
  32. o tak, goraca herbatka z cynamonem swietnie poprawia nastroj :)
    telefon mam identyczny,tylko w kolorze rose pale.

    OdpowiedzUsuń
  33. szukam "idealnego" telefonu już od paru tygodni, także Twój post był mi pomocny... Dotąd bałam się htc!
    Twój telefonik wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś myślałam, że Samsungi są najlepsze :) ale HTC typowo pod smartfony "tworzy" i się skusiłam- jak na raie nie narzekam :)

      Usuń
    2. Najlepsze ssą iPhone i powie Ci to każdy kto go kiedykolwiek miał.

      Usuń
  34. SZUKAM POMOCY !!!

    Czy ktoś umie zmieniać tło bloga kodami html ???

    Bardzo mi na tym zależy , już wszystkiego prubowałam lecz chyba coś nie gra w ustawieniach ...

    PRZPERASZAM ZA LEKKI SPAM ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic sie nie stalo :) ja niestety nie znam sie na tym ;(

      Usuń
  35. tez mam smartfona tyle, ze LG i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny, a przycisk fb bardzo praktyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  37. o fajniutki :) A herbatka z cynamonem - mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglada fajnie i dla tych co lubia musi byc extra ale mnie jakos ostatnio nie bawia takie gadzety ;p

    starzeje sie hehe

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć i pytankiem zawartym w poście, na które może będziesz w stanie mi odpowiedzieć ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny telefon ;) Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja jestem dziwna i nie przepadam za takimi gadżetami :D ale bardzo ładny telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale szczęściara, że masz taki telefon. ^^ Zazdrość mnie zżera :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Prorok" :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale świetny ;)
    zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. o fajnie, że kupiłaś nowy telefon :) Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. ja telefon będę wymieniała za jakieś 3 tygodnie ;d i nie wiem na który się zdecydować ;x

    OdpowiedzUsuń
  46. miałam htc ale po niecałym roku użytkowania zaczął się zawieszać, wyłączać, aż pewnego razu już się nie włączył :( oddałam go do naprawy, mam nadzieję że jednak da się go uratować... co prawda inny model niż twój. Także uważaj, dbaj o niego! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam iPhone i to naprawdę najlepszy smartfon. Jest jak mały komputer. Najczytelniejszy z możliwych. Mówię Ci, tu nie chodzi o to czy ma jabłko czy nie ma, jest poprostu najwygodniejszy. Szwagier mówi że iPhone to bilet w jedną stronę. Ja mam teraz problem bo żaden inny tel mi się ie podoba

    OdpowiedzUsuń
  48. A jak on się pięknie nazywa :) Sama nazwa brzmi tanecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam smartfona z Nokii :D szybko go rozpracowałam, natomiast zdaje sobie sprawe ze ma pewnie wiele funkcji o których ja nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi htc nie służył tylko miałam inny model;) mam nadzieję ze będziesz zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  51. też mam smartfona, ale htc desire :P

    OdpowiedzUsuń
  52. mega telefonik, podobaja mi sie htc :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładnie wygląda,ale osobiście nie miałam z takim do czynienia;;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top