Glitter- spotkanie bloggerek :)

Hej :)
Matko, co za pogoda! Pada, wieje, jednym słowem tragedia... Niedawno wróciłam do domu, wyszłam z psiakiem. Udało mi się szybciej wyjść z zaliczenia, więc miałam więcej czasu, aby rozejrzeć się za telefonem. Właściwie to miałam już upatrzony- smartfon HTC Salsa c510e, ale wolałam się upewnić i doradzić u osób z działu elektronicznego :) póki co to dla mnie czarna magia, więc zaraz biorę się za rozkminianie go :) 
W zeszłą sobotę odbyło się kolejne spotkanie zachodniopomorskich bloggerek- tym razem jednak zostałyśmy zaproszone do szczecińskiej siedziby sklepu Glitter, a nie organizowałyśmy je w kawiarni, jak poprzednio- tym bardziej miło nam było, że pomyśleli o nas :) część z nas spotkała się już w tramwaju i tak dosiadałyśmy się na kolejnych przystankach :) kiedy dotarłyśmy na miejsce, już z daleka rozpoznałyśmy pozostałe dziewczyny- z nieukrywaną radością podeszłyśmy do nich. Ku mojemu zdziwieniu przed sklepem umieszczony był wielki napis "VIP weekend" czy "VIP day", dokładnie nie pamiętam- no i jak takie VIPy się czułyśmy, kiedy weszłyśmy do środka, wyjęłyśmy aparaty i zaczęłyśmy fotografować cudowną biżuterię :) Prawie dostałam oczopląsu, bo nie wiedziałam, na czym zawiesić oko- tu zegarki, tam kolczyki, torebki, bransoletki, a jeszcze gdzie indziej naszyjniki i opaski :) wszystko krzyczało do mnie "kuuup mnie, proszę!" ;D a niektóre rzeczy niemal nie chciały się ode mnie odczepić, np. jeden z pierścionków, które przymierzałam, nie chciał zejść z mojego palca haha :D ;) Byłam zaskoczona tym, jak duży wybór mają i jak różnorodną biżuterię. W wieeelu, wielu stylach- od rockowego po cukierkowy przez motywy zwierzęce, cyrkonie, piórka itp :) z resztą zobaczycie na zdjęciach :) wieeeelu zdjeciach! ;) 

(mniaaaaam)
Organizatorzy poczęstowali nas szampanem (do wyboru, z alkoholem albo bez, dla młodszych bloggerek :)) oraz ciasteczkami, mniam! Przyszła do nas również wizażystka, która chętnie zrobiła ciekawe makijaże dziewczynom, które były tym zainteresowane :) na koniec dostałyśmy małe upominki w postaci uroczych, delikatnych bransoletek na sznureczku :) 

No i najważniejsza dla mnie rzecz- mogłam po raz kolejny spotkać się z dziewczynami! Złapałyśmy świetny kontakt już za pierwszym razem, dlatego nie mogłam się doczekać tego dnia! ;)) Zabrakło Anity (nadrobimy! :*) jednak nasz skład z poprzedniego razu się poza tym nie zmienił ;) z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie, może jeszcze w tym roku nam się uda? ;) 

No i na koniec spis blogów wszystkich obecnych :))
Straszna Szafa

No i ja oczywiście, hihi ;) 

Buziaki,
Kats!

CONVERSATION

79 komentarze:

  1. wow, mozna dostać oczopląsu ;)
    świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ulala, poszalałyście sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że spotkanie było bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z takimi spotkaniami blogerek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widać że się nie nudziliście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda tragiczna, już po 14 jest ciemno ;c Złoto, perły,portfele i kołnierzyki! Raaaj *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Wam zazdroszczę :) Same ślicznoty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi widziałam moje łapki w pierścionkach ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ten waz do mnie krzyczy :D musze koniecznie odwiedzic Glittera!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile zdjęć :D myślałam że nigdy się nie skończą :D
    strasznie Ci zazdroszczę tego spotkania dlatego że mnie raczej nigdy nie nadarzy się taka okazja. Ciężko znaleźć blogerki z Londynu z pobliskich okolic :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściara. Jestem ciekawa czy każda chętna blogerka może przychodzić na takie spotkania, czy tylko VIPY ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat bylo zorganizowane dla nas, ale planujemy zrobic takie zwykle w kawiarni czy gdzies, gdzie wiecej bedzie moglo przyjsc osob :)

      Usuń
  13. fajne zdjecia,
    super, ze sie tak spotykacie

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo Was :) fajne dodatki
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiego spotkania:) U mnie w Gdańsku nie ma chyba za wiele bloggerek i takich spotkań nie mam :c

    OdpowiedzUsuń
  16. zasugerujcie żeby pomysleli o podlaskich bloggerkach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę, że są u Was organizowane takie spotkania !! :)
    Cuuudowne rzeczy !
    + mam takie jabłko jakby obgryzione,ten naszyjnik:D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam już o tym u innej blogerki, naprawdę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. malutka moja kochana!:)) ja już tęsknie za wami!:)) Było znakomicie jak zawsze w tak doborowym towarzystwie:**

    OdpowiedzUsuń
  20. boooże, jaka piękna biżuteria, zostawiłabym tam wszystkie swoje pieniądze !

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko pozazdrościć. Musiało być świetnie sądząc po zdjęciach :)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tylko pozazdrościć. Musiało być świetnie sądząc po zdjęciach :)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. no, no ;D fajnie. Cała biżuteria śliczna <33

    OdpowiedzUsuń
  24. oo ukradnę sobie kilka zdjec bo nie wiem czemu niektórych nie dostałam chyba od was : < No na pewno się kochana jeszcze spotkamy , bylo cudownie : * ash.

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietne spotkanie i cudoowne akcesoria
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  26. woow, jakie rzeczy!!!!mogłabym tam zamieszkać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że udało Wam się podobnie spotkać :)
    Glitter ma bardzo ciekawą kolekcję, szkoda że nie mam go gdzieś blisko :c

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ Wam zazdroszczę takich spotkań! śliczna biżuteria. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie , fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale musiałyście mieć świetną zabawę. ; ) Zazdroszczę.
    Te te cudeńka wszystkie, błyskotki! < 3

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sprawa ;)
    miło spędzony czas :D

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę wam takiego spotkania :P

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne spotkanie,
    w takih sklepach to oczopląsu można dostać;D

    OdpowiedzUsuń
  34. same cudeńka, taki sklep to raj dla kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  35. No racja cudowna biżuteria ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. ale zazdroszczę tych spotkań ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. woow, fajnie zorganizowane spotkanie. :))
    ps. bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  38. Było niesamowicie, już za Wami wszystkimi tęsknie :* Nie mogę doczekać się kolejnych spotkań! :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawszę lubiłam ten sklep, można wybierac i wybierać w ich biżuterii :) fajnie, że spotkanie się udało,kolejne:D

    OdpowiedzUsuń
  40. oo ile biżuterii ;P
    musiało być fajnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  41. masz prawdziwe szczescie ;)

    a jak udalo wam sie zorganizowac spotkanie w glitterze? jak to zalatwilyscie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie spotkanie to naprawdę fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. dawno nie widziałam tyle tandety w jednym poście !

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku, znowu takie spotkanie Wam się udało zorganizować, ale wam zazdroszczę :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję filmu "Zabiłem moją matkę"! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super tak spotkać sie razem :) A biżu było zatrzęsienie :P

    OdpowiedzUsuń
  46. No proszę, gratuluję takiego spotkania w szanownym gronie :) Oby więcej takich spotkań i fotorelacji:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale super! To musiało być wspaniałe spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale Wam dziewczyny zazdroszczę! Widać, że fajowo się bawiłyście! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  49. Pieknie wyglądałyście!
    widać że była super atmosfera:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zdjęcia, cudowna biżuteria!!!! Takie spotkanie musi być bardzo fajne :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. oooj, w tym roku chyba będzie ciężko, ale po nowym roku - czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. biżuteria cudowna! :)

    obserwujemy?
    http://beauty-fashion-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Widzę, że większość dziewczyn jest dobrze zaopatrzona, jeśli chodzi o sprzęt fotograficzny. Na pewno było super!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne są takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zazdroszczę!;P

    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny ten Twój blog;) a Ty jestes mega cute:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie dziewczyny wyglądałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ajj te kolczyki piorka, istne cuda;)))))

    OdpowiedzUsuń
  59. Też bym chciała uczestniczyć w jakimś spotkaniu ale jakoś wszystkie są na drugim końcu świata ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny motyw takie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. ile tam cudownych błyskotek jest :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Swietnie wyglądałyście wszystkie;) Biżuteria cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale pięknie ! Cudnie wyglądałyście ! :) Ale błyskotek !! i piękne sprzęty fotograficzne których wam zazdroszczę bo mnie nie stać ;/
    i te leginsy <3 Kosmos ! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. w Glitterze najładniejsze są pierścionki i obudowy na iPhone'a, tylko szkoda, że mnie na niego nie stać ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top