Violet (outfit :))

Hej! ;) 

Takie krótkie dni na uczelni to ja mogę mieć codziennie! Tylko jeden wykład, co prawda przedłużony, bo chcemy sobie robić trochę wolnego po Nowym Roku i kombinujemy jak możemy, aby przedłużyć sobie noworoczny odpoczynek... Haha, student potrafi! :D Zdążyłam również wstąpić do H&M oraz do Reala na małe zakupki :)
No i dziś Mikołajki- jak tam, odwiedził Was już Mikołaj? Pochwalcie się! ;) 

Ten outfit należy już do nieco bardziej zimowych- ciepła kurtka to podstawa! Jak wiecie, na naprawdę mroźną zimę preferuję pikowane i "grubowarstwowe", ale lubię wrócić także do płaszczyków, które sprawdzają się w takie dni, jak ten (czyli jakiś tydzień temu, przed atakiem śniegu i większego mrozu :)). Dodają zestawowi stylu ;) 
Jednak kurtka to jedno, najważniejsze jest to, co pod nią- tutaj pierwsze skrzypce grają jasno fioletowe jeansy z nieco "marmurkowym" wzorem. Urzekły mnie odkąd tylko zobaczyłam je na stronie sklepu Stylepit (jest tam również sporo innych fasonów, duży wybór ubrań! :)). Buty- botki z kożuszkiem. Próbowałam stworzyć coś na kształt połączenia pasteli (spodnie, biżuteria i sweter) z mocniejszym detalem (chodzi o buty)- taki mały eksperyment. Piórkowe kolczyki pozornie nijak mają się do drewnianej platformy, ale ale- do odważnych świat należy! Uważam, że czasami warto zaszaleć ;) mam nadzieję, że jakoś specjalnie nie razi :) 
spodnie- Stylepit
buty- Humanic
sweterek- Avaro
kolczyki, pierścionek- Zieonykot
bransoletka- 
kurtka- no name
bransoletka- Bi- artist

A ja idę się po raz (być może) ostatni (oczywiście tylko przed kołem :D) z inżynierią procesową.
Będzie ciekawie... :p 

Buziaki,
Kats.
formspring.me/katsuumi17 zapraszam! :* ;)

CONVERSATION

79 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz! Spodnie super kontrastują z resztą :>

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiałam takie dni na uczelni :) jeden wykład i do domu :)
    fajnie te spodnie wyglądają :) a kolczyki nie rażą, podobają mi się właśnie takie piórkowe :)
    dziękuję za komentarz u siebie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem kolczyki jak najbardziej tutaj pasują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka przykuła ma oko;) to powodzenia z tą inżynierią!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki bardzo ładne, fajnie wszystko skomponowałaś, podoba mi ten zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już Cię obserwuję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw ! Zresztą jak zawsze hehe :3
    Najładniejsze są spodnie <3
    + student potrafi ? haha pewnie :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ok, też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Połykam płaszcz i buty :D
    Super zestawienie ! :) ja też stawiam na ciepełko zimą :>
    U mnie zobaczysz co dostałam od Mikusia :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. inżynieria procesowa! WOW!
    powodzenia ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie :-)
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie się bardzo ładnie komponują :)
    fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny outfit!
    justmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś jeszcze młodziutka ale ślicznie pozujesz;) Ciekawe spodnie;)
    Pozdrawiam,
    monile

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ta bransoletka :D! Spodnie są bardzo ciekawe, takie inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie połączenie płaszcza i spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe spoodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobrze wyglądasz :)
    podoba mi sie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. do mnie zawitał mikołaj, ihihih :3
    ładne spodnie!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty masz piękne kolczyki! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz! cudne buty i fantastyczne kolczyki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. te spodnie to sa ekstra, pozdrawiam kochana:)
    zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pieknie podoba mi sie :)

    zapraszam na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    OdpowiedzUsuń
  25. te spodnie są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie śliczne spodnie i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne spodnie, bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz ślicznie! Te spodnie mają naprawdę niespotykany kolorek, a buty są cudowne ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. pokochałam Twój sweterek od pierwszego wejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. PODOBA MI SIE TEN ZESTAWIK:)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne spodnie :)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoj najlepszy zestaw;)
    Powaznie, wygladasz cudownie;)
    bizuteria, spodnie, sweter<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Czemu niby kolczyki maja nie pasować, pasują :) A buty fajne, zastanawiam się nad podobnymi, tylko niższymi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Prze prze prze prześlicznie kochana moja ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialny zestaw. :)
    Zakochałam się w spodniach <3. :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz :)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne spodnie! ;*
    masz świetne włosy!!! ;)

    http://natka-tymbarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. chetnie bym sie z Toba wybrala do h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Te spodnie sa niesamowite!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładne botki! lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny outfit! Podobają mi się takie spodnie : )
    Kurcze, tak czytam ten Twój wstęp i prawie chcę już na studia :D Prawie... bo jak sobie pomyślę, że będę miała więcej obowiązków, to przypominam sobie, że dobrze mi w liceum ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękne dłonie! śliczne paznokcie i biżuteria ;)
    Ładnie wyglądasz kobieco i bardzo podoba mi sie zestaw taki na teraz :) też poszukuję bucików teraz na obcasie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam buśka

    OdpowiedzUsuń
  45. jak zawsze ślicznie. wydaje mi się, że trochę buty nie pasują, ale może się mylę! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. o moja przyjaciolka ma taki sam sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładna stylizacja :D zapraszam do mnie na małe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Te spodnie wyglądają strasznie tandetnie. To tylko moje zdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny set:) Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do mnie. Mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje:)
    Ściskam YF:)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja a bransoletki genialne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top