Zdjęciowa retrospekcja ;)

Cześć Kochani! ;) 

Weekend, wreszcie! Chociaż muszę przyznać, że ten tydzień zleciał całkiem szybko. Kolokwium myślę, że do przodu- no, ale trochę czasu poświęciłam na naukę, więc mam nadzieję, że zaprocentuje. Ostatnio jest pięknie, bo biało, to mi wynagradza mrozik. Ale nie narzekam, Mikołajki białe, tylko niech i Święta będą! ;) Po zajęciach skoczyłam z Gosią do Kaskady, nie mogłam przegapić okazji w New Look'u- 50% zniżki na wszystko przez cały weekend! Kupiłam sobie sukienkę na Sylwestra, pokażę Wam ją jedna dopieeeeero w ten dzień :) 

Dostałyśmy z dziewczynami zdjęcia z naszego spotkania bloggerek od fotografa, który krążył tam między nami :) także taka mała retrospekcja, cofamy się o 2 tygodnie, oglądamy i wspominaaaaamy świetny dzień! Nie mogę się doczekać powtórki! ;)


 Dziś z dziewuszkami sobie poszalejemy, z racji minionego ciężkiego tygodnia i aby "nabrać energii" (a może i ją stracić :D?) na kolejny :) 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17

CONVERSATION

76 komentarze:

  1. świetne zdjęcia, musiał być to cudowny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszłaś na tych zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcia sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to troche was tam było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne leginsy galaxy :)
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że udało Wam się spotkanie, fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak ! Oby ten śnieg utrzymał się na święta :)
    Już się nie moge doczekać jak pokażesz sukienkę :D Ile za nią dałaś ? (już zapytam xD)
    Śliczne z Was blogerki :3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. te zdjęcia są świetne :)

    a w New Looku pewnie tego dnia promocje się nie łączyły ze sobą...a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! czekamy na sukienkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze ze szalenstwo z dziewczynami wypalilo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie cudowne <3 W ogóle zdjęcia takie fajne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jakie fajne fotki :) wyglądacie super ! <3 nie mogę doczekać się sukienki ! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie pięknie wyglądałyscie !

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjęcia.
    wszystkie fajnie wyglądałyście;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne:) zazdroszka:d

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne dziewczyny i fajne zdjecia:)
    pozdrawiam i zapraszam na nowa notke:)
    buzka...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemne są te fotki ;) Bardzo mi się podobają . Nie mogę się doczekac prezentacji nowej sukienki na Sylwestra ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że spotkanie jak najbardziej udane ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiadasz że jest przecena -50% Może się przejdę ? o.O
    Zapraszam na nowego posta po króciutkiej przerwie :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyyyyy!:D zainwestuj w lustrzane, pieknie ukazuje Twój włosowy blask!:D ja tez bede musiala miec lepszy aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też chętnie bym poszła na takie spotkanie, hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. do swiat moze nam stopnien snieg:(

    OdpowiedzUsuń
  23. pozazdrościć


    zapraszam na rozdanie u mnie
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie integracyjne spotkania są najlepsze. Fajnie jest poznawać nowe osoby, tym bardziej, jesli łączy ta sama pasja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też bym chciała na takie spotkanie ;) Cieszę się bardzo ,że odwiedzasz mój blog ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam sie w 3-cim zdjęciu ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki, dzięki! :) U Cb tez fajnie! Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjęcia pozdrawiam i zapraszam do mnie http://hank-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie, że macie takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. już nie moge się doczekać aż pokażesz sukienkę !

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia <3

    jeju jaka Ty jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oby śnieg się utrzymał. Święta bez śniegu to nie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  33. ojej:) miałyscie spotkanie? ale wam fajnie:)! pozdrawiam!:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ahhh sporo was tam bylo, myslalam ze mniej..:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę ,że spotkanie bloggerek się udało :) Ślicznie wyglądasz!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam nadzieję, że na święta bd śnieg c: śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ale z was ładne dziewczyny !:)
    mi w przeciwieństwie ten tydzień się ciągnął

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo pozytywne zdjęcia - widać, że spotkanie było udane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Też chciałbym przeżyć takie spotkanie blogerów *.* Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Dwoje do poprawki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widać,że spotkanie na prawdę się udało ♥
    Kochana zapraszam Cię serdecznie na Sylwestrowo-Świąteczne rozdanie na moim blogu!♥ http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/12/giveaway-with-wholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  42. pamiętasz mnie jeszcze?
    ostatnio nic nie pisałam :P
    Ścięłaś włosy?
    miłego tracenia/zyskiwania energii po ciężkiej nauce i kolokwium :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie musiało być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. widzę, że spotkanie było super :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam do nas w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top