Lity!!! :)

Hej ;* 
Wczoraj wieczorem z Agą i Gosią wreszcie się pobawiłyśmy! Od jakichś 2 tygodni nie byłam na imprezie, stąd pewnie wczorajsza energia do zabawy hehe :D najpierw poszłam z G. do Petit Paris, genialnego baru w w paryskim stylu- jedyny taki, cudowny wystrój, klimat naprawdę świetny! , a piwooo... Piwo najpyszniejsze, jakie piłam, o różnych smakach, my wzięłyśmy pomarańczowe i wiśniowe, oba fenomenalne :))) na pewno zajrzę tam częściej :))) spójrzcie, jakie fajne menu było:
Aaaaa wreszcie się doczekałam! Powiem Wam szczerze, że nie czułam się pełnoprawną bloggerką modową (i nadal się nią nie czuję w 100% haha :D), nie mając butów, które powinna mieć każda szanująca się szafiarka. Mowa o litach :) jednak ostatnio skusiłam się na nie w sklepie Avaro zakochałam się w ich kolorze, strukturze, obcasie i w ogóóóle- wiecie, jak skakałam, kiedy wczoraj kurier zakupał do drzwi? Musielibyście to zobaczyć :) 

Podobają się? :) 



Podobają Wam się? ;) 
Ahhh, jak ja uwielbiam weekendy, można sobie trochę pospać ;)
Poza tym udało mi się zaliczyć na 4 kolokwium z inżynierii! Babeczka się pospieszyła, wyniki odebrałam w nocy haha :D mega się cieszę!

Buziaki,
Kats.



CONVERSATION

100 komentarze:

  1. kolor mają świetny ale wysokość obcasa nie dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich jeszcze nie widziałam ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne buty :) fajny kolorek :)
    ja chyba się nie skuszę na lity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty, gdybym takie założyła miałabym dwa metry xd

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są piękne :)
    my na miasteczku studenckim też mamy knajpę gdzie całaaaaaa ściana jest w różnych piwach smakowych - do wyboru do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te butki ;) i kolor ekstra, ale ja bym sobie na takich nogi połamała :p

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam w Petit Paris już dwa razy, ostatnio w wakacje jak byłam w Szczecinie. Uwielbiam je nie tylko za piwo,ale też za pokój, w którym powieszone jest miliard chyba koszulek mojego ulubionego zespołu piłkarskiego :P
    co dziwne,bo tam same gadżety z PSG :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne to menu ^^
    A co do butów to cudowne są ! :3
    Oj taak..w weekend można się wyspać ^^
    Chodź w tym tygodniu to wysypiałam się codziennie xDD
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. maja przesliczny karmelowy kolorek ^^ ja tez uwielbiam lity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten "paryski" klimat:) osobiście uwielbiam piwo właśnie w innym, wydaniu. Wiśniowego nie piłam, ale polecam orzechowe, piernikowe - pyyychota! :)
    Buty są piękne, mam nawet podobne ;p
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają pięknie <3 chociaż ja raczej nie zdecydowałabym się na obcas pokryty ekoskórką - strasznie szybko zajeżdżam takie rzeczy :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi buciki się bardzo podobają.
    Ja najbardziej lubię piwo kokosowe (ze smakowych)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne *_* szkoda, że na boso mam 174 cm :c

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję 4:) A buty super,tak jak ogolnie takie buty mi sie nie podobaja tak te sa ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam identyczne lity :) tez mój nowy nabytek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne są. A takiego menu to ja Ci zazdroszczę. :)
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  17. też czaję na te butki ale jest pewien problem jestem wysoka i właściwie tylko dlatego jeszcze-no własnie jeszcze ich nie mam;)


    piękne;)
    http://shopaholic-is-me.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna na nie poluję ale jakoś takich idealnych dla mnie nie potrafię znaleźć. Może kiedyś mi sie poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądają! Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne lity <3
    I gratuluję czwóreczki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam lity, ale trochę inne, zaliczyłam już glebę! xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne!
    Baardzo podobają mi się tego typu buty, ale na swoje jeszcze trochę poczekam :p

    OdpowiedzUsuń
  23. osobiście mam czarne i bardziej to mnie przemawiają ale te też są spoko ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Są przepiękne ;) Bardzo mi się podobają , kolor jest świetny . Bar wygląda zachęcająco ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne, chociaż czarne i tak lepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  26. faktycznie ładne te lity :) zazdroszczę Ci takich knajp, u mnie to jedynie melina i tyle -.- chociaż i tak nie mam jeszcze osiemnastki, ale mimo wszystko żadnych klubów, które miałyby dobrą reputację nie ma, jedynie są tylko takie, gdzie ciągle dzieją się jakieś bijatyki itp. ech...

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne są te lity;) ja ostatnio polowałam na jakies fajne, ale zamszowe nie bardzo mi odpowiadały te są piekne;d
    mam nadzieje, ze nie obrazisz sie jak ściągne od Ciebie i kupię takie same;d

    OdpowiedzUsuń
  28. musisz mi tylko koniecznie powiedziec jak to jest tu z rozmiarówka, czy bralas rozmiar mniejsze czy takie jak normalnie nosisz;?)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej to i ja nie jestem pełnoprawna szafiarką też nie mam litów,ciągle myśłe dopiero o ich zakupie hehehe

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne lity! <3. :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Te piwa są najlepsze ja uwielbiam jagodowe! :)A.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są :O
    Chociaż mnie się podobają najbardziej czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne te buty! a kolor jeszcze lepszy !:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Tandeta niestety, źle wyprofilowane :/

    OdpowiedzUsuń
  35. hm.. mi się podobają bardziej takie typowe lity, na słupkowym obcasie...

    OdpowiedzUsuń
  36. Buciki cudowne!
    I gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne te buty *,*
    normalnie cud, miód i orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję :* Jak mi miło! To są lity? Bo bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  39. lity piękne ;) ale ja jednak wole je w kolorze czarnym ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. od zawsze podobają mi się czerwone lity ! może sprawie soibe takie w najbliższym czasie, chodź jeszcze nie jestem w 100% przekonana ; 3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie czuje się dobrze w litach, nie wiem czemu ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. te buty skradły moje serducho normalnie, ale jakoś nie mogę do nich przekonać mamy, dlatego mam nadzieję, że sama uzbieram na nie pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne buty <3


    http://irmina-czarnota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję oceny;)
    A buty mega! ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję oceny ;)
    A buty mega :D

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowne są !! nie wiesz czy nie mają czarnych ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne buty, uwielbiam ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ja chciałabym móc nosić lity, ale przy moich 173 cm byłabym wyższa od tych wyższych znajomych, if u know what I mean :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Z litami trzeba uważać. Gdy założy je osoba, która ma krótkie nogi, lub po prostu jest bardzo niska.. to wygląda to naprawdę.. żałośnie. :(

    Ja na szczęście nie mam tego problemu, bo jestem wysoka i mam długie nogi xD.

    OdpowiedzUsuń
  50. Lity są przepiękne !
    Nie ma to jak trochę się zabawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. boskie :D
    obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę, że wszystko udane - zabawa, buty ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Frankenweenie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. W Krakowie jest strasznie dużo takich knajp z różnymi rodzajami piw, kolega pił nawet ostatnio... czosnkowe (ale było ohydne).
    Gratuluję litów, ja nadal nie wyobrażam sobie chodzenia w nich na codzień, ale trzymam kciuki żeby Tobie się to udawało ;)

    Une Dandizette

    OdpowiedzUsuń
  54. kocham lity najwygodniejsze obcasy swiata

    zapraszam do mojego konkursu- do wygrania biżuteria!
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładne, ładne ;). Mialam miec takie tylko bezowe z deezee ale niestety, ktos przedemna wykupil moj rozmiar :/.

    Chce zobaczyc outfit z tymi butkami ;*

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje zdanego kolosa! ja mam 1 w plecy... ehhh studia :D

    lity <3 uwielbiam wszystkie bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne kozaczki :)
    A na stronce tyle piękności że aż skręca ;]
    Gdybym miała tylko pieniądze na pewno zamówiłabym kilka par :D
    Cóż nic na to nie poradzę że kocham dziwne rzeczy, wygodne buty i mordercze szpili oraz koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  58. boskie te buty!:) chciałam takie same tylko czarne :) wygodne są?? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. dobre piwko nie jest złe ;))
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  60. haha, moje włosy mają podobny kolor ;) marze o takich litach :3 <3

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top