Frost! (outfit :)) + notka nr 500!

Hej! :)
Aaaa
To jest notka na 500! A to oznacza kolejny mały jubileusz blogowy! Jak to szybko minęło-  naprawdę jestem szczęśliwa że udało mi się dotrzeć do takiej ilości wpisów- co z resztą sprawia mi ogromną przyjemność- dzięki Wam na pewno w ogromnej części, dziękuję że czytacie mojego bloga, bo dajecie mi mnóstwo energii do pisania! Dzięęęękuuuuję! :*

I jak u Was? U mnie zimno, zimno, zimno!
Wczorajszy dzień przesiedziałam w cieplutkim domku, nie miałam ochoty na wychodzenie nigdzie... Poza tym obudziłam się z potwornym bólem gardła, przez co wiele funkcji życiowych mam ograniczonych xd nie mogę śpiewać (haha :D i tak są w domu tata i Asia, więc bym tego nie robiła :D) ani krzyczeć z pokoju do pokoju (a to chyba dobrze :D). Mam nadzieję, że do jutra wydobrzeję. Dziś mam w planach też się czegoś pouczyć...  
Chciałam wyjść zrobić zdjęcia na dworze, ale... jest tak zimno, że nie miałam odwagi :D jestem zwierzęciem baaaaaardzo ciepłolubnym, więc bardzo trudno przychodzi mi rozbieranie się na mrozie hahaha :D dlatego zdjęcia zrobiłam w domu, po przyjściu z uczelni w piątek- także taki typowo dzienny zestaw! Sweterek od Majo jest mega miękki i ciepły, nie sądziłam, że ten bordowo- fioletowy kolor tak mi przypasuje :) spodnie pożyczyłam od siostry, butki kupiłam w Biedrze, a cudowne pawie kolczyki dostałam od Wholesale-orders. Podoba Wam się? ;) 

 spodnie- siostry :)
sweter- Majo
buty- no name
kolczyki- Wholesale-orders

 Przy zdjęciach pobawiłam się trochę zmienianiem kolorów i odcieni, stąd taka różnica w świetle i kolorach. Związałam sobie włosy, a dokładniej spięłam spinką w taki a'la koczek, rzadko to robię, ale jak mam takie kolczyki, to aż grzech je zakrywać ;) 
Dajcie znać, co sądzicie! ;) 

 Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 zapraszam! :)

CONVERSATION

96 komentarze:

  1. gratuluje 500 notki;) w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek ♥
    Zrobiłaś coś z włosami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Supersweter!
    Masz śliczne oczęta;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie myślałaś, żeby ściąć włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek ! ^^
    Zdrowiej :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też jestem ciepłolubna :D
    W ogóle jaka Ty jesteś drobna :) ślicznie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)
    Cudny kolor sweterka <3. :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :D Bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny sweterek, też o nim myślałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tak samo ciepłolubna jak Ty ;D W takie mrozy najchętniej cały czas siedziałabym pod kocem ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Na allegro, licytowałam i z przesyłką zapłaciłam 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny sweterek :)
    +gratuluję 500 notki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 500 postów? :O gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny cardigan, idealnie ożywia czarną reszte!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne masz stylizacje :)
    a ja zapraszam cie do mnie - recenzja paletki sleek AU NATUREL :) zapraszam :*****

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny kolor sweterka!! <3
    Wpadaj Słońce na Cekinadę, będziemy się przy okazji focić z Asią :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ten sweterek ma naprawdę cudowny kolor, pasuje do Ciebie! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. do twarzy ci w takim koczku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o gratulacje :) a uwielbiam takie grube sweterki

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje kochana ! :) Haha ja dopiero zbliżam się do 100 posta ;) To życzę Ci ich jeszcze więcej ! :) U mnie -12 :PP

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie są świetne! ;))
    kolor sweterka mniam :)
    super wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny outfit, śliczny sweterek. Gratulacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję . ! :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor sweterka :)
    Gratuluje 500-notki :D Oby więcej !

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie podoba mi się ten sweterek i jego kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne masz włosy :)
    a ja mam dopiero 15 postów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny sweterek i jego kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Twoje stylizacje-sweterek cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratki z okazji 500 postu! i kolejnych 500 i potem kolejnych i kolejnych... :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tuniczkę w takim kolorze ;) Ładnie wyglądasz, tak niewinnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję 500 notki ;)
    genialny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczny kolor swetra,pasuje Ci :))

    OdpowiedzUsuń
  33. szczerze to wg mnie też nie nadaje się do tego programu ponieważ Horodyńska ją robi jak małą dziewczynke która się na niczym nie zna....:)

    buziale Magda;)

    OdpowiedzUsuń
  34. super wyglądasz! ;)
    i gratuluję tak dużej ilości postów. ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wygladasz;) gratulacje 500 notki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ladnie Ci w tym kolorze:)
    Jja tez chcialam kupic te buciki ale mam stwierddzila ze pewnie szybko sie rozpadna i zrezygnowalam:d

    OdpowiedzUsuń
  37. Uuu, kiedy taka liczba u mnie dobije... ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja muszę się skusić na takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  39. cute look!!! i like your blog! Maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  40. mam wrażenie, że skróciłaś nieco włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wysłałem propozycję współpracy. Proszę sprawdzić maila, również zakładkę spam.

    OdpowiedzUsuń
  42. ojjj, taak, na dworze jest strasznie zimnooo :< ale ten krajobraz mi to wynagradza :)

    OdpowiedzUsuń
  43. http://mylife-nanaaa.blogspot.com/2012/12/rozdanie.html

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wow! 500 notka :O daleko mi do Ciebie, gratulacje i trzymaj tak dalej:)
    A sweterek mam podobny tylko że ja mam w kolorze brązowym i z lumpeksu :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się sweter :3
    Zapraszam do mnie na nowego posta : D

    OdpowiedzUsuń
  46. no to żółwik! najlepsza pizza! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję 500 notki i życzę jeszcze drugie tyle:)
    Ja też nie lubię mrozu, nie zachęca do wychodzenia z domu..

    OdpowiedzUsuń
  48. Ooo 500 notka! :D Gratuluje :P

    OdpowiedzUsuń
  49. 500 notka BRAWO ! :) Fajny sweter ! :) Może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładny sweterek :)
    Gratuluję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie wyglądasz w tym swetrze. Gratuluję jubileuszu ;)




    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Też mam takie sweter tylko ,że kobaltowy ;) Jest mega ciepły ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję !:)
    rozumiem cie ja też nie chciałam nigdzie wychodzić jest za zimno ! zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne kolczyki :D - mam takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  55. nie wybacze, mam tyle sweterkow, a tu takie cacko pokazujesz i to jeszcze z linkiem do sprzedawcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. gratuluje wytrwałości i życzę dalszej weny:*
    uroczy kolor swetra, a buty cudne:*

    OdpowiedzUsuń
  57. Moje gratulacje ładny jubileusz.

    OdpowiedzUsuń
  58. Sweterek musi być cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny sweterek :D
    Ładna jesteś : )

    OdpowiedzUsuń
  60. cudowny, cieplutki sweter..lubie takie cipele modele
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny sweterek :) Naprawdę żal tak ślicznych kolczyków ukrywać:)No zimno jest straszliwie..

    OdpowiedzUsuń
  62. gratuluję 500 notki ! :D
    śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ładne emu i sweterek :)
    u nas też ziiiiiiimno...

    http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zimowe_pocalunki?galeria=13963 - zagłosujesz? wystarczy kliknąć "podoba mi się" i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Służy Ci ta zabawa kolorami. I Ty i zdjęcia - bardzo fajnie wygladacie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ah, ciepły sweterek ! <3333
    CUDO !

    Obserwuję jako: Fashion

    OdpowiedzUsuń
  67. Emuuuu ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  68. kolor swetra jest genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top