Efoxcity :)

Hej! 
Wczoraj napadało tyyyyyle śniegu, że kiedy wyszłam wieczorem z domu, to droga do (i ze) sklepu zajęła mi dwa razy dłużej, niż zwykle, haha! Ogromne zaspy, ale jaki piękny, zimowy klimat... Mam nadzieję, że i na Boże Narodzenie tak będzie :)
Dziś nie poszłam na angielski i na wykład, bo bałam się, że będą rano problemy  komunikacją miejską przez te śniegi- no, a przecież wyspanie się też jest ważne :DD także mam chwilę aby coś dla Was napisać ;) 

Chcę Wam przedstawić naprawdę ciekawy sklep internetowy z ubraniami. Ostatnio sporo takich poznałam, a myślę, że warto przyjrzeć im się, ponieważ ubrania mają ciekawe, a ceny baaardzo niskie! Myślę, że kupowanie ubrań  za granicą ma sporo plusów, bo często są tam rzeczy, których w Polsce kupić się nie da- a nie ma to jak własny, indywidualny styl, prawda? ;) 
Efoxcity największy nacisk położono na piękne, dziewczęce i kobiece ubrania. Mnóstwo zwiewnych, wzorzystych, delikatnych spódnic, kolorowych dziennych sukienek  ale również klasycznych, eleganckich, na specjalne okazje wyjściowych sukienek (nawet jest specjalna kategoria :)). Oprócz tego znajdziecie tam ciekawe fasony koszul, marynarek, kurtek, płaszczy, swetrów, a także biżuterię. Sklep oferuje także męskie ubrania- przede wszystkim garnitury, koszule, spodnie. Także i oni znajdą tam coś dla siebie :) a kobiety planujące ślub mają okazję kupić piękne ślubne suknie w atrakcyjnych cenach :)













Zapraszam na
Jak Wam się podobają? Lubicie taki baaardzo dziewczęcy styl? ;) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

77 komentarze:

  1. uwielbiam ciuchy japan style :) są takie dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie jest coś powiązane z Japan Style? Jeśli nie, to całe szczęście, bo tamta firma ma bardzo złe opinie. Pozdrawiam, i zapraszam do mnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania są w stylu Japan Style, ponieważ sklep jest azjatycki, więc siłą rzeczy będzie tam przeważał. Jednak co sklep to inne ubrania i inna jakość, nie słyszałam aby ktoś narzekał na te, o których piszę- zbierają dobre opinie :)

      Usuń
  3. W Gdyni niestety ze śniegiem jest raczej oszczędnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie jak zawsze

    ja obserwuje a ty http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, tak sniego jest piękny ! - ja niestety chora w domu jestem ale gdy spoglądam przez okno i widzę śniego to taki uśmiech na twarzy mi się pojawia ! ohoho !

    Obserwuje jako: Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. one wyglądają tak ślicznie , az chce się kupowac te rzeczy. Tylko potem na mnie już tak nie wyglądają:(

    OdpowiedzUsuń
  8. oo swietne ubrania;)
    trochę podobne do JapanStyle;))
    zapraszam do mnie na świąteczne rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ubrania :D U mnie prawie w ogóle nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też masa śniegu. Zazdroszczę dzieciakom zjeżdzającym na saneczkach - ja nie mam czasu, a no i sanek też;/

    na drugim zdjęciu - mała czarna - boska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez czekam na snieg, ale jak narazie u mnie jeszcze go nie ma

    Pozwole sobie zaprosic cie na konkurs do mnie do wygrania 3x zestawy (6kosmetykow) wybranych przez ciebie Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  12. Japonki są śliczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  13. tak ja bardzo lubię dziewczęce ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że wyspanie się jest najważniejsze taką samą zasadę wyznałam dzisiaj rano nie wybierając się na niemiecki :D Ja uwielbiam dziewczęcy styl jednak zakupy w ogóle przez internet a co dopiero zagraniczne mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe myślimy podobnie! ;D Hmm zakupy przez internet często naprawdę okazują się lepszą alternatywą, jednak dość ciężko niestety jest czasami trafic w rozmiar ;(

      Usuń
  15. Bardzo ładne, choć dla siebie widzę tylko jedną rzecz. Żakiet z pierwszej fotki -rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ciuszki ^^
    Też mam nadzieję, że na Boże Narodzenie tego śniegu będzie duużo :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow wow wow nowy baner:) W sklepiku już byłam , ale chyba wysyłka bardzo długo idzie co ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zagranicy zwykle przesyłka idzie dość długo :( hmm ale tak 2 tygodnie max, wydaje mi się ;)

      Usuń
  18. no no 2 sukienka mi sie podoba . :)
    zapraszam czesciej ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne ciuszki!
    Na pewno niedługo zajrzę;)
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś napisać
    post o domowym SPA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm na formspring'u niedawno odpowiadałam na to pytanie, jeśli chodzi o tematy kosmetyczne wolałabym zostawić je bloggerkom, które na co dzień się zajmują tym :) ja bardzo rzadko robię sobie domowe spa, więc pisanie o czymś o czym nie bardzo mam pojęcie mijałoby się z celem. ;)

      Usuń
  20. 3 obrazek *_* Mom please *_*
    Zapraszam na nowego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  21. taa, też mam nadzieję, że ból minie :D kiedyś. ale jeszcze nie dziś :D
    powodzenia w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym chciała takie zaspy.... u mnie ledwo co grunt jest pokryty śniegiem ...

    OdpowiedzUsuń
  23. taki problem, ze azjatki sa bardzo drobne i wszystko na nich dobrze lezy... ja polowy tych rzeczy mimo mojego zachwytu nie moglabym nalozyc :c

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ciuszki mają :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Japan style <3

    OdpowiedzUsuń
  26. faktycznie sporo genialnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. brakuje takich ubran za taka cene w polskich sklepach ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. tak, tak każda wymówka żeby nie pójść na poranne zajęcia jest dobra:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciuszki typu japan nie raz są naprawdę fajne o ile dobrze też wyglądają, ale znaleźć coś tego typu na moje kształty jest nie lada wyzwaniem:P
    Co do pogody - nie widzę siebie jutro idącej do pracy...;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  30. heh tez wlasnie pisalam ostatnio notke o ich sklepie jestem zakochana w koreanskim stylu


    zapraszam do konkursu do wygrania BIŻUTERIA
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  31. kilka z tych zestawów naprawdę są ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kilka z tych zestawów naprawdę są ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację, kupując na zagranicznych stronach można obkupić się w prawdziwe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. eh te Azjatki, jak zwykle ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurcze, piękne są niektóre rzeczy! Podzielam zdanie, co do zakupów za granicą ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. no mają tam kilka rzeczy, które bym kupiła... ale osobiście wolę po przymierzać rzeczy, bo mam duży problem, ponieważ większość ubrań które zamawiałam- na mnie dobrze nie leżały :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Oddaj mi trochę tego śniegu! :D u mnie zdecydowanie jest go za mało :P!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne rzeczy ale niestety nie mam figury jak te panie wyżej , więc raczej nic nie pasowałoby na mnie ...W Chinach jest inna linia numeryczna jeśli chodzi o ubrania .. Ciężko jest z dobraniem właściwego rozmiaru , ale przynajmniej nacieszyłam oko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne są ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi się:)
    Świetny blog:)
    PS Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie się taki styl bardzo podoba :). Chętnie bym kilka rzeczy przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  42. mają wiele interesujących propzycji które mnie osobiście zainteresowały ;P ps ;)) nie wiem czy korzystaz z chat na gmial ale jak coś masz ode mnie wiadomość ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również nie mogę się doczekać zakupów świątecznych, tego całego klimatu, pieczenia, robienia potraw ♥ [ to tak do notki wyżej ;) ]

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny styl :D
    poobserwujemy się? :D
    http://funandsmileismystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mają ciekawe propozycje, może kiedyś kupię jakieś ubranko w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super!masz ciekawego i fajnego bloga.Zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawe propozycje ubrań :)
    Uwielbiam chinskie sklepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. kochana obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top