Leniwie :)

Hej! ;) 
Chyba działa na mnie przedświąteczny leń... Już wszędzie chodzą za mną świąteczne piosenki, ozdoby, klimat, na balkonach powoli (i tak dziwnie wolno w tym roku :p) wywieszane są świecidełka. Nie wspominam oczywiście o wszechobecnych ozdobach i kuszących prezentach w gazetkach z marketów- ale mimo tej komercji nie mogę się doczekać swoich świątecznych zakupów, kupowania składników na potrawy, ciasta itp :) uwielbiam ten klimat! No, a jeśli jest leń, to po raz kolejny nie chciało mi się wstać na wykład, hihihi :) niedobra ja ;) a dostałam niedawno smsa, że wykład i tak był odwołany, haha :D

Kilka ostatnich fotek :) 
Mój mały leniuszek przyłapany na kocu Asi pod jej nieobecność w pokoju haha :D 

Idę się pouczyć, także teraz wyłączam komentowanie ;p niedługo pokażę Wam za to trochę moich nowości :) 

Buziaki,
Kats. 
formspring.me/katsuumi17

PS. Przed Świętami sklep Bi- artist oferuje dla Was świetną promocję, która na pewno przyda się, jeśli będziecie chcieli zrobić tam prezent najbliższym:
- 20% na zakupy! ;) 
Zapraszam serdecznie! 

CONVERSATION

Back
to top