Nowości nowości!

Hej :*
No to fajny był dziś dzień, mimo roboty na uczelni :) Koło z angielskiego poszło mi raczej ok, a mikrobiologia została przeniesiona. No i na biochemii udało nam się szybko uwinąć z najdłuższym ćwiczeniem przed czasem, przy czym poprzednie grupy zostawały sporo czasu po zajęciach- nasza organizacja wymiata :D porzucałyśmy się też śnieżkami, a potem (nieco przemarznięte) poszłyśmy sobie na piwko, znowu do Petit Paris, uwielbiam ten lokal! ;)
Tym razem mam dla Was trochę nowości, które ostatnio pojawiły się w mojej szafie (i łazience :))


Szary sweterek pochodzi ze sklepu QQone, natomiast niebieski- z Indressme (linki przekierowują do obu przedmiotów bezpośrednio :)). Zwłaszcza niebieski mnie zauroczył, jego intensywny kolor jest wręcz genialny! ;) 
Oprócz tego dostałam też cudowny peeling i masło do ciała firmy Farmona o pięknym zapachu szarlotki z bitą śmietaną i cynamonem- idealny na Święta! :) 
Czas na chwilę odpoczynku! ;)

Buziaki,
Kats.



CONVERSATION

65 komentarze:

  1. świetne spodnie :)
    uwielbiam fioletowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super kosmetyki pewnie cudnie pachną ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio kupiłam sobie ten zestaw za 26 zł. Uwielbiam! Masełko nawilża idealnie, a peeling ściera w wersji hard :D Aż po nim jestem lekko czerwona więc używam raz na tydzień. Ale zapach mmmm... boski. Mogłabym wąchać cały czas :*

    OdpowiedzUsuń
  4. szary sweter jest świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zabrałabym Ci te sweterki i kosmetyki z Famonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach niebieski sweterek ma piękny kolor!
    i niedługo ja też będę musiała kupić jakieś nowe masło do ciała ;d ale te wydają mi się za słodkie ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. jak te kosmetyki muszą pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, rany *.*
    Jakie genialne i praktyczne rzeczy !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się, najbardziej w tym niebieskim sweterku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się dziś rzucałam śnieżkami z przyjaciółką, a raczej ja ją :)
    Zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne sweterki. kocham kosmetyki z Farmony! one tak pięknie pachną. *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny ten pierwszy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. swter niebieski rzeczywście świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieski sweterek jest śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w spodniach ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielbię wszystko co pokazałaś w swojej szafie ♥
    Na święta chcę nieograniczony budżet ;)


    Zostałaś oTAGowana :)!
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. szarlotka z bitą śmietaną? o mniaaaam haha ^^
    Śliczny sweterek i te getry/spodnie też :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebieski sweterek chętnie bym przygarnęła. Masło musi pachnieć cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie mają śliczny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebieski sweterek jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szarlotka cudownie pachnie <3 i piękny niebieski sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zakupy :) miałam kiedyś ten balsam...tak go oszczędzałam, że w końcu musiałam wyrzucić bo był przeterminowany :P

    OdpowiedzUsuń
  23. o niema to jak po ciężkim dniu odpocząć z koleżankami !:)
    super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie są śliczne :) I szary sweterek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Farmonowe produkty wyglada bosko, lubie te ich ciezkie zapachy :P nawet jak podduszaja. Ciekawe czy ladnie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię takie posty z nowościami ;) niebieski sweterek b.fajny

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne nowości :)
    szarlotkowego jeszcze nie niuchałam, jestem zakochana w kokosowej wersji, ale jak ją zużyję to chyba skuszę się na szarlotkę :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie, a w nim m.in podkład Rimmel- Wake me up :)
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zazdroszczę szarlotkowego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham kosmetyki z tej linii farmony ale tych zapachow nigdy nie widzialam, gdzie kupilas? ;))

    zazdroszcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny sweterek
    tak chodzisz do tego Petit Paris,że jak przyjadę na ferie to jeszcze Cie spotkam :P

    OdpowiedzUsuń
  31. myślę,że to dobry pomysł, zobaczę jak będę z czasem i na ile uda mi się przyjechać :) jak coś to się odezwę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny ten niebieski sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o kurcze, spodnie są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  35. zgadzam się, genialny jest ten sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mmmm ale te cuda z Farmony muszą pachnieć... <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciuszki mają cuudne kolory :D A kosmetyki z pewnością pięknie pachną co? :D

    OdpowiedzUsuń
  38. dzięki, kosmetyki farmony? wszystkie bym zjadła :P

    OdpowiedzUsuń
  39. kurcze, nie widziałam tych zapachów kosmetyków fargony,a ten niebieski sweterek jest super. od niedawna zaczęłam prowadzić bloga z moimi wideo stylizacjami i o moim modowym światopoglądzie także bardzo zapraszam :) sandixys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodnie świetny kolor mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ładny ten niebieski sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam Farmonę...:)


    Lubisz kosmetyki...?
    Zapraszam do mnie na rozdanie 4 cennych nagród...:)
    Pozdrawiam...:)

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html?showComment=1355157714441

    OdpowiedzUsuń
  43. ale to musi pięknie pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. jeju jakie przedmioty O_o :D umarłabym chyba na zajęciach :D
    świetne nowości :) niebieski sweter jest super :)
    jak Ty to zrobiłaś, że masz aż tylu obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Sweterek :):*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  46. niebieski sweter pasowałby do mojej niebieskiej spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top