Wygodnie (outfit) :)

Hejjjj! :)
Nawet półtoragodzinny wykład z "ulubionym profesorem" może dać się we znaki. Zwłaszcza, jeśli jedzie się na niego taaaki kawał w taaaakim zimnie... Ale teraz już wróciłam, siedzę w ciepłych, puchatych kapcioszkach i popijam sobie cappuccino z waniliowym syropem- niebo w gębie! Niesamowicie cieszy mnie perspektywa wolnego popołudnia :)
Nawet nie wiecie, jak chciałabym zrobić jakiś fajny outfit na dworze... Niestety chodzenie w butach innych, niż najbardziej płaskie, ocieplane zimówki grozi skręceniem nogi albo co najmniej efektowną glebą :D "rozbieranie się" z kurtki w takim mrozie też nie jest dobrym pomysłem zwłaszcza, że ostatnio trochę się przeziębiłam. Także te zdjęcia outfitu również zrobiłam w domu. Mam na sobie szary sweterek i fioletowe legginsy, prezentowane wczoraj, macie okazję obejrzeć je teraz w zestawie. Sweter w koreańskim stylu, obszerny i długi, uwielbiam takie! No i moje ulubione czarne botki (pewnie zwróciliście uwagę, że noszę je często, zwłaszcza jesienią :)). Outfit nie jest zbyt wyszukany, aczkolwiek bardzo wygodny :) typowy zwyklaczek ;)
 sweter- QQone
legginsy- Wholesale-orders
szalik- no name
srebrna bransoletka- prezent :)
buty- no name
Obiecuję, że postaram się w najbliższym czasie zrobić jakieś lepsze zdjęcia. Zdaję sobie sprawę, że jakość tych nie powala :( niestety zima jest specyficzną porą roku, która nieźle nas (bloggerki) ogarnicza... ;(
Jakie plany na dziś? :)
Buziaki,
Kats.
zapraszam:
formspring.me/katsuumi17

PS. Serdecznie zapraszam Was do sklepu Aukoala, w którym znajdziecie oryginalne, cieeeeplutkie, idealne na zimę buty EMU (i nie tylko :)) w wykręconych fasonach :) myślę, że każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie (KLIK w obrazek :)) 
up to 75% off on aukoala boots





CONVERSATION

99 komentarze:

  1. Też lubię takie długie swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu mi się cieplej zrobiło widząc Twój zestaw :) a sweterek świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam szalałam w litach po śniegu i w sweterku :) mnie nic nie ogranicza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo wygodne i piekne
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te leginsy! sama muszę jakieś nabyć.. :) a co do zimy.. miejmy nadzieje, ze snieg utrzyma sie do świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie są jak najbardziej w moim stylu . Są świetne !!!!

    wpadnij proszę do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety.. Najładniej outfity wychodzą na dworze. Ale teraz to nie możliwe :D Przynajmniej dla mnie !:> Jestę zmarzluchę xd

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny look - wszystko gra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tuniki..są ciepluteńkie ...a butki wyglądają ekstra mam coś podobnego ale w ciemnym zielonym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj widzę że tak jak ja lubisz ciepłe swetry. ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie wygodne outfity :) sweterek jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny sweter :)

    http://irmina-czarnota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiałam się nad kupnem tych butów, jak się noszą:)?

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne masz te leginsy :)
    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ważne ,że się w tym dobrze czujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. http://bringinspiration.blogspot.com/2012/12/denim-shirt-co-wybrac.html?showComment=1355329755793#c5648661914543493050

    doradzisz co wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny zestaw, taki praktyczny :)
    dziękuje za odwiedziny :)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oczy to ty masz naprawdę ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju ale Ci zazdroszczę oczu <3
    a outifit uroczy, legginsy mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zwyklaczek, ale bardzo fajny :) idealny na panującą pogodę :)
    strasznie mi się podobają takie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe spodnie...podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam prawie identyczny sweterek:D Tylko że mój jest rozpinany^^
    Śliczne są te legginsy!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super!Masz ciekawego i fajnego bloga.Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie leżą xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  26. no spodenki czy tam legginsy super:) kolor piękny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojj, ja chyba też nie lubię niczego tak bardzo jak tego przeświadczenia, że za kilka godzin będzie można leniuchować w cieplutkim domu, nie martwiąc się o nic i nie myśląc o niczym! Szczególnie jak się stoi czekając na autobus w takim zimnie, brr!
    Ładnemu we wszystkim ładnie i na każdym zdjęciu! Bardzo mi się podoba ten sweterek, jest cudowny! ;- )
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniaam cappuccino waniliowe <3
    Śliczne są te legginsy, a Ty masz cudowne nóżki *_*
    W ogóle super outfit :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie wygladasz. :)
    masz ladny kolor oczu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie :)
    piękny kolor oczu :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny outfit ;)
    fajne kolorki ;D
    a te Twoje oczy śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie śliczne buty ^^
    cheesecake-corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne legginsy jak i buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przyjemna stylizacja, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne spodnie :*
    Uwielbiam fiolet :)
    Pozdrawiam i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. super wyglądasz, świetny sweter! ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Też nie cierpię półtora godzinnych wykładów. Jutro takie mnie czekają.

    OdpowiedzUsuń
  38. oczęta cudowne ;) tak intensywnie wyszły na zdjęciu czy to soczewki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kolor mają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. cześć!
    Wspomniałam o Twoim blogu u siebie :) http://irmina-czarnota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne legginsy !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzeczywiście, wygląda baaardzo wygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz chęć to wypożyczę Ci obie, jestem w Szcz. do soboty;)

      Usuń
  44. Legginsy mają ładny kolorek. :):)

    zapraszam Cię na rozdanie, do wygrania bluzka z ćwiekami i sercem, którą sama zrobiłam. :):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Się powtórzę ! :) Te spodnie są fenomenalne :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ masz niesamowicie niebieskie oczy :D
    Boskie legginsy ♥. Tylko czekałam na ich prezentację :)
    Buziaki i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Sliczna styloweczka :))




    www.catalogueofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Niby prosty, a robi wrażenie :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Pokłosie" :>

    OdpowiedzUsuń
  49. Boże, jak mi się te spodnie podobają! <33.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne legginsy i sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Także uwielbiam takie sweterki! Mam ich parę w swojej szafie i nigdy się z nimi nie rozstaję, gdy za oknem panuje minusowa temperatura :D Co do tych 'płaskich stabilnych' butów to powiem ci że o dziwo najlepiej chodzi mi sie na koturnie :D Płaskie buty jeżdżą mi na wszystkie strony, a koturna sie jakoś tak zatapia chyba pod wpływem większego nacisku czy jakos tak xD Nieważne :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  53. brr coś na temat cudownych wykładów i wykładowców wiem. O marznięciu na przystankach - także ;/

    OdpowiedzUsuń
  54. piekny masz ten sweterek;)
    naprawde ladnie Ci w nim;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja sobie nie wyobrażam, jak w taki mróz można się rozbierać na dworze, nawet do zdjęć:P i podziwiam te wszystkie dziewczyny za poświęcenie :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Moja koleżanka ma identyczne buty :)
    Swietne legginsy i sweterek *.*
    http://teenagers-troubles.blgospot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny jest ten sweterek, na pewno bardzo ciepły. :)

    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo podoba mi się twój blog , jestes swietna <3 ! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Sweterek cudny i kocham takie zwłaszcza zimą :) Propo zdjęc u mnie tez kiepsko wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
  60. och, mnie też irytuje fakt, że jedyne buty, jakie można nosić to te płaskie... brr :/

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny sweterek i buty :)
    Cappuccino z syropem waniliowym? Nigdy nie piłam, ale brzmi smacznie :3

    OdpowiedzUsuń
  62. w jakiej cenie jest ten miś z biedronki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  63. ;ubie takie zestawy... wygoda i naturalność to jest to czym kieruje sie w kreowaniu własnych stylizacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie śliczne buty i spodnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj tam Kats, zima wcale nas nie ogranicza! Uważam że wręcz przeciwnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Miłego weekendu ;)

    Fajne te spodnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  67. Swietne spodnie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Sweter jest bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top