It's friday, friday!

Hej! ;)
Zimno, zimno, zimno! 
Ale nie ma tego złego, pooglądałam piękne, zimowe krajobrazy, spotkałam się ze znajomymi, porzozwiązywałam krzyżówki i wykreślanki na wykładach i wypiłam pyszną kawę :D ostatnio Asia pokazała mi fajną gierkę na Androida, "Pou"- hodujemy własnego ziemniaka, wzorem starych mini gierek ze zwierzakiem (miałyscie? :)). Ziemniaczek wygląda tak słodko, ale trzeba o niego porządnie dbać nawet, gdy aplikacja jest wyłączona :D proste, a wciąga ;) 
Teraz siedzę w cieplutkich kapcioszkach i piszę do Was, mam kilka fotek z ostatnich dni, takie z telefonu- z miśkiem z Biedronce, świąteczna choinka w Kaskadzie, a także parę śnieżnych zdjęć z wieczornego spaceru z Sylwią :) i pomarańczowe piiiwko :) 

Wczoraj obejrzałam sobie "Titanica", znowu- po raz chyba setny, znam go na pamięć, ale kocham ten film, więc mogłe obejrzeć i milion pierwszy... :) jakie macie plany na weekend? :)
Buziaki,
Kats.


Aaa, zapraszam Was serdecznie do Romwe na Romwe Year-end Xmas Promotion- tylko w okresie od 19.12 do 25.12 do każdego zamówienia powyżej 60$ otrzymacie GRATIS świetną, świąteczną skarpetę na prezenty!



CONVERSATION

Back
to top