Sesja zimowa :)

Hej :)
Tytułowy termin w języku studenckim kojarzy się baaardzo nieprzyjemnie. Na szczęście do tej jeszcze półtora miesiąca, ale to nie znaczy, że nie można tego sformułowania używać w  duuużo milszym znaczeniu :) dlatego też przy tytule widnieje "dwukropek po nawiasie" w znaczeniu "uśmieszek"- póki co, bo a 1,5 miesiąca niestety się on odwróci :(

W czwartek po wykładzie poszłyśmy z Gosią i Agą zrobić zdjęcia w baaaaardzo zimowej atmosferze- zostałam "przymuszona" do wzięcia aparatu, bo Aga nie mogła wziąć lustrzanki, a jedyne o czym marzyłam to wrócić do ciepłego domku (-8 stopni za oknem!), ale okazało się, że nie taki diabeł straszny- bawiłyśmy się świetnie mimo zimna i zamarzających rąk :) uwielbiam ich towarzystwo :) 
Trochę zdjęć z naszej sesji: 

 Zdjęcia robione były w Parku Kasprowicza w Szczecinie- mamy to szczęście, że nasz wydział znajduje się zaraz obok niego, także daleko nie miałyśmy, a piękne, śnieżne krajobrazy praktycznie "same do nas przyszły". Stwierdziłyśmy, że to Narnia, a my zaraz wejdziemy jakąś szafą do stareeego domu :) ale jak tak oglądałam zdjęcia, to to ostatnie skojarzyło mi się z teledyskiem Wham- "Last Christmas". Wam też? :)

Co do wczorajszego wieczora, spędziłam go najpierw na pysznym piwku z Asią, a potem na imprezie również z Asią i naszymi znajomymi :) trzeba uczcić początek weekendu! 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17
zapraszam :))) 

CONVERSATION

103 komentarze:

  1. Na trzecim ślicznie wyszłyście ;) pozdrów koleżanki :3 miłej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki, widac ze masz fajnych znajomych i dobrze sie dogadujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie zimowe zdjęcia.
    A o tej "zimowej sesji ;( " nie chcę jakoś na razie myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia;) taki zimowy klimacik;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zimowe sesje :) ślicznie dziewczyny wyglądacie :)

    a właśnie się zastanawiałam kto z Basią jeszcze współpracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też się dziś wybieram na sesje zdjęciowom , mam nadzieje że nie zamarznę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczniutkie zdjęcia ! :)
    Ale szczególnie to ostatnie zdjęcie przyciąga najbardziej Uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i bardzo dobrze, że wzięłyscie aparat ! świetne zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jest pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sesja bardzo udana;)
    swietnie wygladacie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zimowe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są zdjęcia z krajobrazami zimowymi. W ogóle ja lubię jak jest biało za oknem. Niby sesja zimowa za 1,5 miesiąca, ale u mnie po świętach już ciągłe kolokwia, egzaminy i tak do połowy lutego :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ! :3 Ładnie się uśmiechacie,hihi ^^
    Najładniejsze jest pierwsze i przedostatnie :D
    Last Christmas <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz świene buty ;d
    podoba mi się najbardziej pierwsze i ostatnie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety sesja zbliża się powoli, ale jeszcze o niej nie myślimy :) Zdjęcia rewelacyjne - a tak przy okazji: mam identyczny kolor płaszczyka jak jedna z twoich koleżanek (blondynki lubią niebieski :)).

    OdpowiedzUsuń
  17. ale u Was napadało!!!0o Dzioło, oddawaj śnieżek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. to ostatnie zdjęcie jest śliczne :) wgle jak spojrzałam na tytuł posta to też przed oczami stanęła mi sesja xd dobrze że jeszcze mamy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatni widok jest cudny:)
    fajnie Wam te zdjęcia wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepsze pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie :D oglądać zimę spod koca uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia :) szkoda, że u mnie za oknem leje ;/
    fajne masz butki :) to emu, tak? fajne są, inne takie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, nie ma jak zimaa :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja chora w łóżku leżę i nie mogę korzystać z zimy:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie zdjęcia kojarzą się z tym teledyskiem. Świetne wszystkie, a ostatni "krajobraz"-piękny! Byle taka pogoda była w święta... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne te zdjęcia, aż się chce wyjść na śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetneeeeeeeeeeee
    2 ostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądacie! ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie zimowe, klimatyczne zdjęcia grupowe;) Ślicznie;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. No to przywitałyście weekend :D
    Sesja świetna :D efekty są jak najbardziej na plus :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne zdjecia w zimowej scenerii- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. piękną zimę nasz u siebie :)
    świetne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  33. pierwsze zdjęcie jest świetne!
    Nie było Ci zimno?


    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rzeczywiście jest tam przepięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. z przyjaciółkami najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia! A ta temperatura u Ciebie może co najwyżej nagwizdać -15 stopniom rano i - 12 w dzień, jak było ostatnio na Mazurach :) pozdrawiam :)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie świetne radosne zdjecia:))
    +zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiękne zdjęcia, przepiękne ! : ))
    takie magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne zdjęcia + ale Ty jesteś chudzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjecia, piękna zima u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajne zdjęcia ;D chyba tez muszę wybrać sie na taka sesję ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknioszka ;) Ale ja nie chcę zimy! ;(
    Nie wiem dlaczego, ale długo mnie tu nie było

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna zima :)) fajne, pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. też uwielbiam zimowe spacery z przyjaciółmi :)
    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsze zdjęcie- szkoda, że ta osoba z tyłu weszła w kadr, bo fotka świetna :P

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjecia :) jesteście śliczne wszystkie . !

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne zdjęcia :) piękne krajobrazy :) Obserwuję :)
    ottimoalessandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwsze zdjecie jest swietne ;) a przy tej sesji musialyscie sie dobrze bawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi też te zdjęcie skojarzyło się z tą piosenką ;)

    świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nice picture girls!


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  51. ale fajne zdjęcia ;) u mnie śniegu to malutko strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. sesja sesja- znam ten ból.
    zapraszam
    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. really really nice pictures!!!
    pretty ladies.
    lovely greets
    maren anita

    Marc Cain Giveaway:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne zdjęcia! bardzo fajnie wyglądacie. ;D
    też się dzisiaj wybrałam na taką zimową sesję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  55. na ostatnim zdjęciu jaka piękna zima *,*

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne z was kobietki :)
    ach i rzeczywiście cudowne widoki was otaczały :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwsze zdjęcie najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowne te zdjęcia ! :) Szczecin *_*! kocham to miasto, chciałabym jak skończe technikum tam się znaleźć, studia czy coś :3

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia :) Najbardziej podoba mi się pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia ;D
    Uwielbiam zimę. :P Ta, jak Narnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. jaaak klimatycznie, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękne zdjęcia ;) Śliczne widoki! Widzę ,że u Ciebie prawdziwa zima ;)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  63. jejku, jak pozytywnie!:) -8 stopni da się przeżyć, jak tylko ciepło się ubierze :))) wyglądacie ślicznie!♥ :*
    PS wracam na bloga :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładnie wyszłyście na zdjęciach :) U mnie już odwilż więc chlapa i mało śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  65. piękne zdjęcie to pierwsze ! najlepsze, chociaż wszystkie bardzo ładne :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Anna Karenina" :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładne zdjęcia! Najważniejsze, że dzień spędziłaś w dobrym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zima jest piekna :) u mnie niestety juz jedna wielka chlapa:(

    OdpowiedzUsuń
  68. ja muszę iść koniecznie na zimowe zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne uśmiechy i cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, u mnie przepis na body chain :)

    OdpowiedzUsuń
  70. świetna sesja!
    mnie czeka ostatnia sesja i obrona pracy, tego drugiego sie troche boje;(

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale ślicznie na ostatnim zdjęciuuu

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top