Z jesieni (outfit :))

Hej! ;) 
W moim domu atmosfera cooooraz bardziej świąteczna! Choinka już stoi (pokażę Wam zdjęcia ubranej troszkę bliżej Wigilii :)), światełka w domu powieszone, jest świątecznie. Brakuje tylko białego puchu za oknem, który prawie sopniał i jest tylko taki brudny... Ale jest nadzieja na mroźne Święta, więc może sypnie chociaż trochę? 
Wczoraj wieczorem dowiedziałam się, że nie ma dziś wykładu z inżynierii. Nic mi tak nie poprawiło humoru, poza tym, że dobrze poszło mi kolokwium z  mikrobiologii hehe :) a to było wisienką na torcie, mogłam się wreszcie wyspać! Teraz siedzę z kubkiem kawy w ciepłym swetrze i liczę na to, że jak najszybciej uda mi się wyleczyć, bo nieco się pochorowałam... Robiliście kiedyś odkażające płukanki z czosnku? Ja poszłam za radą babki od mikrobiologii, okazuje się, że ma on o wiele lepsze właściwości, niż większość antybiotyków! :)

Mam dla Was outfit, który zrobiłam jeszcze wczesną jesienią, a jakoś nie było okazji, aby ujrzał światło dzienne. Nie jest aktualny, gdyż mało kto teraz wyszedłby tak na dwór :D nie mniej uwielbiam tak chodzić, legginsy i szorty to według mnie dobre wyjście, kiedy nie chcemy rozstać się na jesienny/ zimowy sezon z ubraniami z letniej szafy, ale tak, żeby nie było nam zimno :) bluzkę trafiłam w second handzie, nieco przerobiłam (podszyłam czerwone paski na rękawach i na dole bluzki) i wciągnęłam w szorty. Jak oceniacie? :)

 legginsy- Tally Weijl
buty- no name
bluzka- sh
pierścionek- Wholesale- orders 
Uciekam wreeeszcie coś uporządkować, pokój czeka, a szafa to już w ogóle pęka w szwach- od kilku tygodni obiecuję sobie zrobić mały remanent...! 
Ściskam,
Kats.

CONVERSATION

88 komentarze:

  1. dobrze że nie ma śniegu! w litach wygodniej się biega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też resztki śniegu, a w górach mieszkam :( no ale ma być bardzo zimno, więc też mam nadzieję, że na same święta coś sypnie :)
    kuruj się :) słyszałam, że czosnek najlepszy na przeziębienia, ale nie probowałam :) jak byłam mała jedynie go we mnie wmuszali :) sos czosnkowy bardzo lubię, ale samego czosnek już nie :)
    fajny zestaw :) bluzka świetna :) no i lubię takie połączenie spodenek i legginsów albo grubych rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie jak zwykle zresztą ;p świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płukanka z czosnku O.O Wiem, że czosnek jest najlepszy, nawet go lubię, ale o płukance nigdy nie słyszałam. Zwykle robię syrop z cebuli, mleko z miodem i czosnkiem właśnie no i napar z szałwii na gardło :) Zdrowiej, bo Święta tuż tuż! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz!! O jaaa jeszcze liście na drzewach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę z tym czosnkiem spróbować, bo ostatnie czego pragnę to rozłożyć się na święta :/
    Zdjęcia- jakbym chciała mieć teraz taką pogodę za oknem :<

    OdpowiedzUsuń
  7. You are beautiful and love the strips top :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj i tak wyglądasz pieknie!:) ślicznie Ci w szorcikach, ja musze sie przygotować na lato pod tym względem bo będę pulpetem :P a mam pytanie Ty od wholesale orders ile dostajesz do wykorzystania?:) ja 10$ ale to na pierwsze wiesz zakupy :D odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buty ;)
    dziękuje za miły komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. so pretty, dear. i love this look.
    wish you a wonderful christmas time.
    lovely greets
    maren anita


    Marc Cain giveaway:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne buty !
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoodenki <3 świetne xd
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie ;)
    ja choinkę ubieram w sobote ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hah u mnie w domu żadne światełka jeszcze nie zawisły nigdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super look u mnie atmosfery brak :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z przerobieniem bluzeczki w taki sposób !!
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie stój nie na czasie ale bardzo fajny :) U nie też już bardzo świątecznie, nie mogę się doczekać poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny, przyjemny dla oka zestaw (:

    http://pennbury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodenki :)
    Ja b. lubię chodzić w leginsach i krótkich spodenkach kiedy jest chłodno :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana wzięłam 37 i są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny outfit ;)

    Ps: Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny outfit :3
    Szkoda, że już nie jest tak ciepło :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie, świetnie! uwielbiam takie połączenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny blog i cudowna stylizacja :))
    Obserwuje i zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. oh atmosfera świąt przychodzi do mnie z każdym kolejnym dniem :D

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie wyglądaszx c
    a u mnie teraz pełno śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się bluzka :3
    Zapraszam na nowego posta w wolnym czasie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka!:)
    Świetnie wyglądasz w paskach:D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja, sweterek wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka genialna:)
    ogólnie outfit fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jeeej, zajebisty zestaw !
    strasznie mi się podoba.:D

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz szczuplutkie nóżki i ładne szorty ♥ sweterek bardzo mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. w sumie to u mnie jesienna pogoda, to czemu nie jesienny outfit? ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia i fajna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. wszędzie szukałam taki butów tej jesieni :( i jak już je znalazłam to okazało się że za duże :(

    OdpowiedzUsuń
  37. legginsy i szorty lubię takie połączenie !:)
    ja jeszcze nie ubrałam choinki

    OdpowiedzUsuń
  38. jestes taka szczupla! *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna bluza . ♥ Zapraszam do nas w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. zeby taka pogoda byla caly czas, jak na zdjeciach... zielona trawka ;) nie trzeba ubierac sie na cebulke... bluzka wpadla mi w oko i oczywiscie jest skarbem z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. stylizacja całkiem w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie wyglądasz :) szkoda, że nie pokazałaś nam go wcześniej :c

    OdpowiedzUsuń
  43. Stylizacja fajna i świetne zdjęcia!!
    U mnie śnieg też już stopniał, ale wcale mi go nie brakuje!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Taki zwykły ten outfit, jednak szorty są rewelacyjne <3 U mnie śniegu jeszcze masa :< Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Veronica Guerin" :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ale się ciepło zrobiło! ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  46. podoba mi się ;) zwłaszcza buty

    OdpowiedzUsuń
  47. az zatesknilam za cieplejszymi dniami;d

    OdpowiedzUsuń
  48. mi się podoba :)
    wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny pomysł z tym wszyciem czerwonego materiału - tchnęłaś w bluzkę nowe życie :) no i piękne shorty, ahh, tęsknię za latem :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetną masz tą bluzkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super sweter zapraszam na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  52. koniec świata przeżyłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  53. ja dopiero będę w niedzielę ubierać choinkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi było by za zimno w takich spodenkach jestem straszny zmarzluch

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo, bardzo brak mi dawnej Katsuumi. Od sierpnia/września nosisz ciągle legginsy. Zero oryginalności, zero pomysłu. Masz taką piękną figurę, tak ślicznie wyglądałaś w swoich wiosennych i nawet letnich kreacjach. Nie rozumiem co się stało. Nadal jestes piękna. Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :* ;) dziękuję Ci za miłe słowa, czuję, że długo czytasz mojego bloga- ja zawsze uwielbiałam legginsy, są moim ulubionym elementem strojów... Wiadomo, że człowiek inaczej ubiera się latem, a inaczej jesienią czy zimą- to kwestia pory roku :) nie da się niestety chodzić teraz w letnich sukienkach, jednak zapewniam, że nie przestałam ich lubić ;)

      Usuń
  56. Bardzo fajna stylóweczka *.*Strasznie mi się podoba !..

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top