Wesołych Świąt :)

Hej Kochani :*

Dziś Wigilia, dla niektórych osób chyba najważniejszy dzień w roku, a na pewno najbardziej symboliczny i rodzinny. Dziś łamiemy się opłatkiem, składamy sobie życzenia wszystkiego najlepszego, zasiadamy razem do stołu i jemy wspólną, rodzinną, wigilijną kolację. Wręczamy sobie też prezenty, które wpisały się na dobre w bożonarodzeniową tradycję :) ja jeszcze wczoraj wywiesiłam w pokoju pomarańczowe światełka i tak mi się nie chciało wyłączać, że w końcu położyłam się 40 min. później niż planowałam, bo chciałam jeszcze posiedzieć przy nich ;D

Ja chcę Wam życzyć, aby te najbliższe, świąteczne dni upłynęły pod znakiem rodzinnego ciepła, spokoju, miłej atmosfery. Łapcie każdą wolną chwilę spędzoną z najbliższymi, bo to taki magiczny czas, w którym wszystkie kłótnie idą w niepamięć i w którym możemy wybaczyć sobie popełnione błędy i złości. Życzę Wam zdrowia, miłości, ciepła, szczęścia, uśmiechu- i bynajmniej nie tylko spowodowanego tym, co znajdziecie pod choinką :) 

 nasze małe reniferki... a mówią, że Rudolf jest jeden :)


Uciekam zrobić sałatkę, a potem odpocząć i przygotowywać inne wigilijne potrawy :)
Wesołych Świąt! 
Kats.



CONVERSATION

94 komentarze:

  1. Śliczne życzenia ! Nawzajem : *
    Słodkie reniferki ^^
    I ładna choinka :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. al fajne reniferki ^^
    i śliczna choinka ;)

    Wesołych Świąt kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ładne te ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również WESOŁYCH ŚWIĄT! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wam wyszły te ciasteczka :)
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, wesołych, rodzinnych świąt, spełnienia marzeń, zdrowia, miłości i uśmiechu oraz powodzenia w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świat :)
    ale słodkie są te reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te reniferki :P wesołych również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt moja kochana i wszystkiego co najwspanialsze ♥.♥

    fajne Reniferki i śliczna choinka :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to sukienka :) Dziękuję, Tobie również :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Również życzę, wesołych i pogodnych świąt.Niech ta wigilijna noc opromieni blaskiem, cały nadchodzący Nowy Rok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych świąt, apetyczne te reniferki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przeurocze reniferki ^.^
    wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też życzę Wesołych Świąt :* Miłego czasu w gronie rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia !
    wesołych świąt <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajne reniferki :)

    wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciasteczka cudne ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm te ciasteczka :D

    tak wigilia to zdecydowanie rodzinny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt! Jak ja kocham Boże Narodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołych świąt! :) Ja też uwielbiam siedzieć wieczorem przy zapalonych lampkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale świetne ciasteczka;)
    Wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale fajne ciasteczka :D
    wesolych swiat :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej jakie śliczne reniferki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownie <3
    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje i również Wesołych Świąt ! ;*
    Zapraszam, u mnie dwie notki z odpowiedziami. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. również życzę wesołych :)

    zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń
  27. ale bym jadła te Twoje reniferki :* Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne świątecznej zdjęcia! Cudownie to wszystko wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne życzenia, dziękuję :) Tobie również życzę pogody ducha, radości, pomyślności, pieniędzy, dużo miłości i spełnienia życzeń! :) No i UDANEGO SYLWESTRA! :>

    OdpowiedzUsuń
  30. ale urocze ciasteczka:D
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochani dziękuję Wam pięknie za wszystkie cudowne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej, jakie śliczne renifery.:D
    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Reniferki pysznie wyglądają *.*
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Looks wonderful!
    Merry Christmas dear :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna choinka :D
    wesołych!;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciasteczka! ♥

    Wesołych, wesołych! ^^

    http://paranoje-moje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. jadłabym! oo jadła ! :33
    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. też uwielbiam te światełka na choince, są taaaakie magiczne! te ciacha to Ci wyszły świetne, aż zrobiłam się głodna, jak tylko na nie patrzę *.* da radę wsadzić kilka w paczkę i wysłać do mnie? haha :D
    również życzę wszystkiego dobrego na te święta i samych cudownych chwil w 2013 roku. Wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Urocza choinka :* U mnie również prezenty juz czekają :)
    Zapraszam
    Pozdrawiam Wesołych świąt :)

    Proszę polub moją stronę na Facebooku lub/ Udostępnij -
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniałe ciasteczka!
    wesołych świat!

    OdpowiedzUsuń
  41. Spokojnych i radosnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rodzinnych i spokojnych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ah, dziękuje ;)
    Wesołych Świąt Ci życzę <3
    http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. super ciasteczka :)
    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Urocze ciasteczka:)

    Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. takie kochane te ciasteczka :3
    wesołych świąt :)
    zapraszam do sb w wolnej chwili! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne te reniferki. Aż szkoda jeść ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wesołych świąt :)
    te ciastka reniferki są genialne

    OdpowiedzUsuń
  50. Wesołych Świąt :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaaakie kochane ciasteczka *____*
    Ja jakoś nie czuję tych świąt,jak byłam młodsza bardziej na to wszystko czekałam,cieszyłam się i w ogóle,a teraz...dzień jak każdy inny.Ale cóż :)
    Jako,iż nigdy nei umiałam i w dalszym ciągu nie umiem składać życzeń - NAWZAJEM XD

    OdpowiedzUsuń
  52. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczna choinka :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję Wam ślicznie za życzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciepłych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  56. reniferki urocze :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  57. Spędź równie miło następne świąteczne dni ! :* a reniferki są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  58. ojej jakie świetne reniferki ♥


    Wesołuch Świąt Kats <3

    OdpowiedzUsuń
  59. ale czaderskie renifery :))
    i piękna choinka
    wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  60. ale śliczne ciasteczka i choinka! ;d
    Radosnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczną masz choinkę, pięknie ozdobiona :)) no i co za ciacha mniaaaaaam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zdrowych spokojnych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Wesołych świąt Ci życzę i jeszcze oczywiście muszę Cię pochwalić - śliczne ciasteczka *.* Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję bardzo optymistycznego filmu "Połów szczęścia w Jemenie" :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Ach ciasteczka wyglądają przepysznie :*
    Zapraszam na nowego posta ;*

    OdpowiedzUsuń
  65. schrupałabym jednego reniferka;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja od piątku z mama siedziałam w kuchni ;D. Masakra. A te reniferki cudowne! Aż chce się je zjeść!! ;D

    również życzę wesołych świąt i zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  67. brałabym te ciastka jak reksio szynkę *,*

    OdpowiedzUsuń
  68. ja tez zaluje ze nie ma u mnie w tym roku sniegu..:/
    :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top