Miętowo (outfit :))

Hej ;*
Pięknego, przedświątecznego lenistwa ciąg dalszy- chociaż już porządki porobione, choinka ubrana, a prezenty kupione :) mam nadzieję, że moim najbliższym spodoba się to, co chcę im podarować. Nie będę pisać (póki co :)) co to jest z oczywistych względów- siostra lubi tutaj zaglądać, więc co to by była za niespodzianka? :)
Udzielił mi się ostatnimi dniami fenomenalny, świąteczny nastrój, im bliżej Wigilii, tym bardziej nie mogę się doczekać :) szkoda tylko, że pogoda nie będzie świąteczna, bo na Wigilię zapowiadają "cudowne ocieplenie" +5 i deszcz, gdzie teraz za oknem -4... Grr. Jednak cieszę się, że magia Świąt w moim domu nie znika mimo tego, że jestem coraz starsza i nadal tak samo, jak kilka lat temu, z niecierpliwością wyczekuję pierwszej gwiazdki :)

A dziś outfit :) zdjęcia zrobiłam wczoraj po południu, stąd są lekko rozmazane, gdyż na dworze bardzo szybko panuje szarówka i wyjście ok 15:00 z domu równa się nieco słabsza jakość... Pomógł mi program graficzny, w którym poprawiłam jasność i kolory, ale i tak widać, że coś nie gra :( Zdecydowałam się na jaśniejszą kolorystykę. Założyłam miętowy sweterek, beżowe, ciepłe legginsy oraz cieeeplutkie śniegowce, które zimą są mi niezbędne już drugi sezon- nie wyobrażam sobie ich nie mieć, bo chyba bym zamarzła! A na wierzch jasno brązowa kurtka- jak Wam się podoba? :) 









sweter- Romwe
buty- no name
legginsy- TB Sport
kurtka- no name
torebka- CCC
rękawiczki- no name

Mam nadzieję, że Wasze świąteczne przgotowania idą równie dobrze, jak moje i że tak jak ja jesteście bardzo pozytywnie nastawione :) po południu spotykam się z Sylwią, na takie przedświąteczne pogaduchy ;) a Wy jakie macie plany na dzisiejszy dzień?
Prezenty już kupione? ;) 

Buziaki,
Kats.

zapraszam :*


CONVERSATION

109 komentarze:

  1. Ooo.. Sweter ♥.♥ chyba się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebeczka! prezenty kupione, miały być wczoraj ostatnie, ale dziś jeszcze zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A weź z tą pogodą w ogóle :(
    Ale w sumie magię i tak nadal czuje :)
    Świetny sweterek <3333333333
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, ale ja zmieniłabym torebkę na inną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiejszy dzień spędzam na pieczeniu ciast ;))
    Prezenty zapakowane i już czekają :)
    + piękny sweter

    OdpowiedzUsuń
  6. oj w kolorze swetra można się zakochać :D
    Wesołych Świąt!
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja sweterek ;)
    całość super :)

    Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. pozdrawiam -20 stopni z Białegostoku

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny sweterek *.* genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny sweterek <3 To ten z ćwiekami na ramionach?



    ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaraz jadę z mamą do babci, a potem będę pakowała prezenty. :) Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny sweterek i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze zaczynam sie przekonywac do takich sniegowcow (zawsz w zime nosilam buty na obcasie-niewielkim ale zawsze :) z tym ze jak mierze w sklepie to wydaje mi sie ze po kilku wyjsciach beda takie hmm... Rozklapciale :P nie wiem czy to wina butow Czy mojego usposobienia :) ale szukam idealnych! ;)
    Bardzo fajny sweterek. Pozdrawiam karolla

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek jest przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek mi się najbardziej podoba <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też pogoda nie sprzyja świętom (zimno jest, ale śniegu brak) ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz ;)
    Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny outfit, w tym sweterku się po prostu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pogoda do bani! Twoje zdjęcia super wyszły :)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedyne co bym zmienila to torebka, ale ogólnie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja dziś kończę pakowanie prezentów i pieczenie, czuję cudowne święta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tym zweterku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny sweterek :3
    Bardzo podoba mi się twój blog aż pozazdrościć.

    Obserwuję.
    http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. patrzę na te buty i takie właśnie sobie chcę kupić ale nigdzie nie mogę ich spotkać... no chyba że na kimś...

    OdpowiedzUsuń
  27. sweterek ma piękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz :) Piękny sweterek :)wesołych świąt :)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. tez już mam wszystko porobione, teraz tylko oczekiwać świąt :D śliczny masz ten miętowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam duże swetry :)
    A u mnie dzisiaj -13 i aż nie chce mi się wierzyć, że jutro będzie padał deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez już nie mogę się doczekać pierwszej gwiazdki! Atmosfera w domu jest bardzo świąteczna, co tylko pogłębia to uczucie :)
    Świetny ten zestaw, buty muszą być bardzo cieplutkie, a do tego fajnie wyglądają :3

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę Ci tego sweterka! Ma cudowny odcień! ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny kolorek sweterka ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie, tylko nie jestem przekonana co do koloru torebki, ale jest ok :D
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam ten twój sweter :) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  36. great look :)

    prillamie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne buty !:*
    Zapraszam

    Proszę polub moją stronę na Facebooku / Udostępnij -
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  38. Ahh ten śliczny sweterek <3 Nie zamarzłabyś :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny jest ten sweterek ;*
    Zapraszam na rozdanie : http://www.world-aleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne sweterek! śniegowce... moje marzenie, ciagle źle trafiam z butami, w jednych marznę, w jednych moknę a inne się rozwalają po dwu razach... ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. ale masz chude nóźki <3

    u mnie cały czas dodatnia temp :O

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ostatnio zakupiłam miętowy sweterek na wyprzedaży w H&M i jestem megaa zadowolona:)
    Pozdraawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterek ma przepiękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten sweter jest piękny *.* Faktycznie zdjęcia trochę rozmazane i gorszej jakości, no ale co poradzisz jak zima :< Życzę Ci na święta już wszystkiego najlepszego i kolejnych czytelników, chociaż w sumie już mogłabyś kilku pożyczyć :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Głębokie błękitne morze" :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Meeega, swietny sweter..! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładne buty i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kolor bluzy cudowny :D

    obserwuję i zapraszam do siebie :*
    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dawno mnie tu nie było. Kochana wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  49. ślicznie wyglądasz. Prezenty kupione, jeszcze trzeba zapakować :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialny kolor sweterka :) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  51. slicznie Ci w tych kolorach!!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczny outfit :>
    sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne rękawiczki :) Wesołych i Szczęśliwych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Taka malutka, a już prowadzisz takiego bloga, fajnie tutaj

    Polecam Ci http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie jest to mój blog, ale naprawdę ciekawy. Miło widziane komentarze.
    Zostaw w komentarzu linka do Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe malutka tylko wyglądem :) miło mi, zajrzę ;)

      Usuń
  55. bardzo ładnie :) tymczasem życzę Wesołych, rodzinnych i spokojnych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  56. fajnie , fanie ; )

    pozdrawiam, Aieaa . ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. a u mnie -19 :D także nic nie mów o mrozie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Kupiłam sobie wczoraj sweter w identycznym kolorze. Jeszcze, o dziwo, mięta mi się nie znudziła :)
    Może śnieg nie da rady stopnieć do jutra do wieczora. U mnie całkiem go sporo i liczę, że przetrwa ;) Powodzenia... Twojemu śniegowi (jakieś resztki jeszcze widać na zdjeciach) :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Też czuję te święta, jednak wolałabym,zeby pogoda była lepsza to znaczy,żeby był śnieg. ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z tym czuciem klimatu w moim przypaadku jest różnie, ale fajnie, że Ty go czujesz :):)

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzoo ładna jesteś. !
    Uwielbiam miętowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślciznie wyglądasz w tym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  63. pięknie wyglądasz:) wesołych świąt!♥

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top