Christmas Eve! :)

Hej :) 
No i Wigilia za nami, mam nadzieję, że spędziliście ją w miłej, rodzinnej atmosferze i że ta atmosfera będzie trwała jak najdłużej. Wspólne przygotowywanie potraw, lepienie z mamą pierogów, przygotowywanie stołu, składanie życzeń, a potem wieczerza i obdarowywanie się prezentami- uwielbiam to :) kolację mieliśmy dość wcześnie, bo przed 17:00- ale pierwsza gwiazdka dawno już świeciła, a przynajmniej było więcej czasu, aby porozmawiać i spędzić razem czas. Po kolacji mimo pełnego brzuszka do wieczora objadałam się ciastem i cukierkami przy lampce wina- w końcu są Święta, rządzą się swoimi prawami :D ;D obejrzeliśmy też bajkę "Renifer Niko ratuje Święta"- piękna opowieść, a grafika fenomenalna- bardzo realistyczny śnieg i dynamika zwierząt bardzo zbliżona do naturalnej :) podobała mi się ;) 

Tak czekoladkowo:

I coś z Wigilii na słodko, którą spędziłam z przyjaciółkami przedwczoraj- Sccrabble na świąteczne wyrazy zawsze dobre :D (+10 do obsługi Painta ;D)



Niedługo jedziemy do mojego chrzestnego, czeka nas przeprawa komunikacją miejską, aleee nie mogę się doczekać :) szkoda tylko, że nie ma śniegu :(
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

Back
to top