Świąteczny outfit ;)

Hej ;) 
Wczorajszy, świąteczny dzień był naprawdę fajny i rodzinny. Jak to w Święta ;) 
Odwiedziliśmy rodzinkę, co prawda dojazd był dość długi, bo aby tam dojechać, trzeba przejechać całe miasto i jeszcze poza, przy czym jazda po chlapie i kocich łbach graniczy z cudem- jednak było warto :) fajnie tak się spotkać z rodziną przy kolędach. Podzieliliśmy się opłatkiem, porozmawialiśmy przez dobre kilka godzin. Było pyszne ciaaaasto, sałatki i kotleciki, mniam! ;D uwielbiam takie rodzinne pogaduchy :) i ich kotka, który podobno przynosi czasami do ogródka zwłoki myszy... Brrr, chyba bym zawału dostała, widząc to :D 

A dziś outfit z Wigilii :) oczywiście w butach nie siedziałam przy stole, bo przecież nie ma to jak miękkie kapcioszki w panterkę- ale kilkakrotnie wychodziłam tak na dwór, w końcu w Święto trzeba wyglądać elegancko. Jak Wam się podobają lity do czarnych rajstop i szarej mini? ;) zdjęcia są w świątecznym klimacie, z choineczką i prezentami ;)









buty- Avaro
rajstopy- no name
sukienka- Romwe

Jak spędzacie 2. dzień Świąt? ;)

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

112 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądałaś, ale jednak buty są najlepsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. buty, buty, buty ♥♥♥ czemu mój wzrost mi na takie nie pozwala? :(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutko ;))
    Ja siedzę w domu, odpoczywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie świątecznie u Ciebie.....Bardzo nastrojowo:) Buty jak zwykle... świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladalas :) ale jestes szczuplutka!

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana slicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, jesteś taka chuda *.* Cudne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 dzień świąt z przyjaciółka przy winku :)
    sałatki, ciasta, kotleciki o tak <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz!wesołego ,ostatniego dnia świąt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny outfit!,i przepiękna choineczka,z prezentami wygląda znakomicie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty piękne :) ja mam to szczęście, że to do nas się jeździ na święta - z jednej strony ja nie muszę ruszać tyłka z ciepłego domu a z drugiej troszkę roboty jest z gotowaniem itp :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne te buciki i sweterek ładnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się butki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. na tych zdęciach wyszłaś tak chudo! ;o jak cień! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakaś Ty chuda :) Ł.adnie ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoją figurę *_* I te buty też :D
    W ogóle super outfit :3
    Mój pies też czasem przynosi zdechłe myszy.bleee :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądałaś ślicznie! A te buty są tu idealne:))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wygadałaś podczas wigilii ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka ♥
    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon 50 zł do wykorzystania w sklepie Nocanka: http://mylife-klada.blogspot.com/2012/12/bon-na-50-zl-do-sklepu-nocanka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ty chudzinko, bardzo ładnie wyglądałaś ;) A choinka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka ty jestes chudziutka *.* Pozazdrościć! Zapraszam do mnie ! +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz! Jezuniu jaka ty szczupła *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. jejka jaka TY jesteś szczuplutka :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz i wgl świetne buty <3

    www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie *__*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, jaka Ty chuda jesteś :) Bardzo ładne buty masz.

    OdpowiedzUsuń
  28. prześlicznie uwielbiam twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  29. matko jaka Ty chuda jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz za duże lity.. ale i tak ładne. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie są za duże :) tylko dość szerokie w kostce :)

      Usuń
  31. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka bo za oknem brzydka pogoda (bynajmniej u mnie:)) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Te zwłoki myszy mnie rozśmieszyły :3 Przepiękna choinka :3

    Zapraszam do mnie na nowego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wygladasz Kochana ! ;)
    Buty rewelka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nieziemska stylizacja :p Ta sukienka + rajtki + butki = wypas ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowna sukienka :) i masz wspaniałą figurę!

    OdpowiedzUsuń
  36. chudzinka :)) przeslicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  37. Myszy mnie nie brzydzą bardziej szczury xD
    Śliczna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  38. jaka chudzinka;) ślicznie wygladałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny outfit !!!! .. ale ty jestes ładna :*** Super blog !!!! Zapraszam na mój :

    modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie wiele znaczy

    OdpowiedzUsuń
  40. ale ty jesteś niesamowicie chuda + te buty , jak modelka aż mam ochotę cię nakarmić ; D

    vaaanila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, ale jestes chuda. Buty sa barzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  42. slicznie wygladasz!! :)
    a butki fenomenalne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ależ ty chudziutka.. ;p i uśmiechaj się częściej, bo cudownie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wygladasz! Cudne buty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz prześlicznie! Buty są idealne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakaś ty chudziutka ! :)
    Ładnie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale jestes chudzina ! ;oo
    Buty piekne . :)
    dla mnie te swieta moglyby sie nie konczyc. uwielbiam leniuchowac z rodzina w ten swiateczny czas <3

    OdpowiedzUsuń
  48. ojaa jaka Ty chudziutka :o blog cudny i świetnie się ubierasz! mam identyczne butki! mogę przysiąc, że taki sam kolor i krój tylko ja je kupowałam naa... deashop i dałam za nie 77 zł <3

    obserwuję i zapraszam do siebie! będę wdzięczna za każdy komentarz i dodanie do obserwowanych blogów :*

    OdpowiedzUsuń
  49. jeeej jaka Ty jesteś szczupła ! *.*
    zazdroszczę Ci figury, wyglądasz niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne buty i piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nogi <3 hehehe wesołych świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. oddaj mi swoją figurę, proszę *.*
    ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  53. slicznie wygladasz ! i ale nogi :O ! ! ! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie przystrojona choinka :) Ja chyba zamiast rajstop wybrałabym leginsy żeby nie było prześwitów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie mogę się napatrzeć na te Twoje buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna sukienka :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ślicznie, w sukience i rajstopach wyglądasz rewelacyjnie - oby więcej takich outfitów

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczny outfit ;)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=299345083520088&set=a.268720729915857.61583.267850576669539&type=1&relevant_count=1 polubisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. w tych litach wyglądasz na jeszcze chudszą, więc mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  60. ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  61. W litach jestem zakochana jednak ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Such good look! :)
    Shoes are great!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Buuty są cudne *.*
    Jaka ty jesteś chuda, oddaj mi swoją figurę hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  64. Adorable Xmas tree and to die for boots!
    www.steffysworld.com

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny strój, a przede wszystkim buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna figura, świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  67. I don't like it

    OdpowiedzUsuń
  68. Hardware limitations meant the first mobile games were simple titles like
    Snake, Tetris or Solitaire. A tester that works for the game designer and making company will work sometimes closely with the
    programmers and developers of the game, at other times they will give feed back and tips to the level designers and artists about what
    could be better and what just stinks in the game. You can drive some of the best luxury cars, as well as tuners, muscle cars, and motorcycles.


    my homepage :: how to save money at disney

    OdpowiedzUsuń
  69. Visit us online for the best selection and just click and we ship same
    day for your new PVC Cat Furniture. Your pet can use it to sharpen
    her claws without destroying your furniture.
    This is almost feline abuse in the eyes of your precious princess or your precious prince.



    My homepage; self cleaning litter box

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top