Farmona Sweet Secret- i życie staje się przyjemniejsze :)

Hej :) 
Święta, Święta i po Świętach... Jak się czujecie? ;) te 2 dni są dla mnie chyba wystarczające, ciężko aż tyle czasu wysiedzieć mi w domu :D
Mam dla Was dziś recenzję dwóch produktów firmy Farmona. Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tej firmie, z pewnością powinniście to nadrobić. Kosmetyki, jakie oferują, należą do różnych linii, z których dla mnie liderem jest seria kosmetyków do pielęgnacji Farmona Sweet Secret. Już drugi raz otrzymałam do recenzji ich kosmetyki i już drugi raz jestem nimi wprost zachwycona ;) tym razem są to produkty o iście świątecznym zapachu- szarlotki, cynamonu i bitej śmietany.

Peeling pod prysznic- Szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem:

Już sama nazwa wskazuje na to, że wystarczy otworzyć wieczko i od razu można zatoooopić się w boskim zapachu jabłek i cynamonu. Jako, że uwielbiam cynamon (2 razy próbowałam zjeść łyżkę, oczywiście bezskutecznie... ;p), a jabłka z nim to już bajka, nie mówiąc o cieście- peeling jest dla mnie idealny. Przynajmniej jeśli chodzi o zapach, który uprzyjemnia mi każdą kąpiel ;) Co do działania- również nie mogę narzekać. Ma delikatne drobinki, które nie powodują podrażnień, ale jednocześnie dobrze myje i odświeża skórę- drobinki usuwają zanieczyszczenia. Taki złoty środek. Stosuję go już jakiś czas i mogę powiedzieć, że moja skóra jest ujędrniona i bardziej sprężysta, a także gładka. Duuuuży plus ;)
Nie zauważyłam minusów także jeśli chodzi o wydajność. Niewielka ilość nałożona na zwilżone ciało równomiernie się rozprowadza, konsystencja nie jest zbyt rzadka, ale i nie za gęsta- nie mam wrażenia, jakbym wcierała w swoje ciało galaretę :) spłukuje się stosunkowo szybko. Jak najbardziej polecam- kosztuje około 12- 15 zł, sądzę, że za taką przyjemność to niewiele :) 

Masło do ciała- Szarlotka z bitą śmietaną i cynamonem:

I znowu, najbardziej zauważalny już na samym początku jest cudowny zapach. Nie wiem, cy zauważyliście- zawsze chyba najwięcej o tym piszę, choć zdaję sobie sprawę, że nie tylko on jest ważny- ale jestem tylko człowiekiem i to, co rzuca się w oczy od razu najbardziej przyciąga ;) 
Jednak jak w przypadku peelingowego kolegi, nie tylko zapach jest na plus. 
Masło ma fajną, dość zwartą konsystencję. Przy nakładaniu nie spada z dłoni, nie rozlewa się- nic z tych rzeczy- dzięki swojej strukturze można go szybciutko wsmarować w skórę :) z resztą wchłania się równie szybko, pozostawiając na ciele piękny zapach i powodując, że skóra jest gładka. Po jego użyciu mam zawsze dziwne wrażenie, jakbym właśnie wyszła z jakiegoś gabinetu spa haha :D 


Najważniejsze: nie są testowane na zwierzętach!!!
Kosmetyki Farmona Sweet Secret zawsze poprawiają mój nastrój. Jeśli tak jak ja uwielbiacie doskonałe, orzeźwiające zapachy, szczerze polecam tę linię- zobaczycie, że nie pożałujecie :)

Skuszeni? ;) 

Teraz idę wypić kawę, a potem do sklepu i do weterynarza z moim psiakiem.
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

95 komentarze:

  1. mam wersję czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię kosmetyki Farmona właśnie za zapach, jeszcze mam kilka dni abstynencji a potem ruszę na zakupy!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąchałam ostatnio, cudowny zapach *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szybko te Święta minęły :) + fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. oh sounds very interesting. lovely greets to you. have a nice day.
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. onn cudnie pachnie! Czy mi się wydaje, czy coś Ci się stało z dłonią ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Achhh Farmona ma cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś coś z tej firmy i niestety nie przypadło mi do gustu..
    Ciekawe czy mają jakieś inne zapachy tego masła... Bo może bym się skusiła, tylko za zapachem cynamonu nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą linię kosmetyków;) pachną cudownie;) i długo utrzymują sie na skórze;) J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ich kosmetyki, ale tych nie miałam okazji używać. :) Pewnie w najbliższym czasie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowicie wygladają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za cynamonem, ale jeśli go znajdę, i zapach mi się spodoba, kupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow cudowne musza być te kosmetyki. Pewnie przepięknie pachną, mmm... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ale to pięknie musi pachnieć! może się skuszę :D
    zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach musi być przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą linię kosmetyków!Mam 3 takie masła do ciała. A tego jeszcze nie spotkałam. Trzeba iść polować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te produkty tak pięknie pachną.. :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż sobie wyobraziłem, jaki ten zapach może być piękny *.* Wydaje się dobry ten produkt i tak - dobrze, że nietestowany na zwierzętach <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "J. Edgar" ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. oo mam tą zapachową serię ale o owocowym zapachy są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam je, aż się chce zjeść a nie wsmarowywać w skórę :D haha (;

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kosmetyki tej firmy, są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam te zapachy:*♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. juz wyobrazam sobie jak pachnie! ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah. . musi wyśmienicie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten sam zestaw i go kocham <3 Szczególnie na tę porę <3

    OdpowiedzUsuń
  27. mam ten zestaw!
    idealne zestawienie zapachów i 'smaków' na ten okres czasu.
    boski zapach, peeling genialny, a masełko... *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam kupić, ale stwierdziłam, ze najpierw muszę wykorzystać, te które mam,. taki mini odwyk kosmetyczny. xD

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Farmonę, już parokrotnie ją miałam:) Na święta dostałam ten peeling i masło + migdałowy krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  30. już czuję ten zapach i jestem głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusi mnie ten zestaw, ale spotkałam się z negatywnymi opiniami na temat sztuczności zapachu oraz, że ciężko wydobyć peeling z butelki.

    Dla mnie również zapach w kosmetykach jest bardzo ważny

    OdpowiedzUsuń
  32. Święta jedne z gorszych dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. interesujące są te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Może kiedyś zdecyduję się na kupno, ale boję się że kupię i będzie stać w kącie ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj skuszeni, ale dopiero co pod choinką znalazłam zestaw czekoladowy, więc szarlotka musi poczekać na swoją kolej ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś używałam :)
    Zapraszam do mnie na bloga, trwa konkurs w którym można wygrać bon 50 zł do wykorzystania w sklepie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. skuszeni, ja dostalam w przencie ten zestawik tylko w innej nucie zapachowej od zony mojego kuzyna :-) Cudnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Teraz już nawet wcieranie w ciała jedzenia jest normalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubię zapachu cynamonu, więc sie nie skuszę :) Wolę owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie skuszona, ale wodzona za nos jak najbardziej ;)
    Szarlotki z bitą śmietaną to ja bym zjadła, a nie się nią smarowała ;P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam na moje nieszczęście, jedną nogę krótszą o 1,5 cm, dlatego mi niewygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam masła do ciała, zawsze pachną zajebiście ;3
    Zapraszam do mnie, nowa notka ;)
    http://secretsareeverywherebb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja uwielbiam wszystko co ładnie pachnie:D od świeczek zapachowych przez mydła i różne kosmetyki<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnio też zakochałam się w tej serii [jestem posiadaczką owej szarlotki i trufli z migdałami] :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety nie cierpię zapachu cynamonu, ale szukam w mojej okolicy czekoladowych "smaków" tych kosmetyków, niestety nigdzie nie ma :(

    Zapraszam na mini rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jakie pyyyysznee :D mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie lubię tego zapachu. Mam wersję ,,banan i kokos"
    Zapach jest obłędny, ale intensywny :(
    Zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. hah, bardzo skuszeni! :D muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja się skusiłam :)) Następny produkt do ciała to będzie ten :) Aż sobie zapiszę, aby nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ojej, ja to bym chyba tego nie kupiła z obawy, że wypije cały ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Właśnie szukałam jakiegoś niedrogiego peelingu do ciała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. musi pięknie pachnieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  54. och jestem bardzo ciekawa tych produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam produkty z serii Sweet Secret! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. nie miałam nigdy kosmetyków z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam ich kosmetyki;) maja piekny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  58. nie podoba mi sie zapach cynamonu.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  59. pewnie super pachną

    OdpowiedzUsuń
  60. Farmona ma zawsze niesamowite zapachy kosmetyków:) Sama mam masło do ciała karmelowo-cynamonowe i pachnie bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  61. kosmetyki dla kobiet zawsze fajnie pachną pewnie gdybym miałem żel pod prysznic o zapachu szarlotki prędzej czy później bym go spróbował :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten peeling muszę kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam kosmetyki o owocowych zapachach i owocowej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  64. święta... dobrze, że się skończyły. Jak dla mnie - źle że w ogóle były.

    OdpowiedzUsuń
  65. Skuszeni? Najchętniej bym je zjadła!
    Nie miałam jeszcze żadnych produktów tej firmy, może się skuszę?
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam, ROXANNE

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie bym wypróbowała te kosmetyki, w szczególności jeśli chodzi o cynamon ;DD

    OdpowiedzUsuń
  67. od razu kojarza mi sie ze swietami..:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam zapach cynamonu! ♥ Kosmetyki muszą super pachniec : )Zapraszam na mój blog agnieszka-agnieszkaa.blogspot.com Jeśli ci się spodoba zaobserwuj będę baaaardzo wdzięczna : )

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja to bym to chetnie zjadła hahaha!

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapraszam do mojego nowego miejsca :)!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie szalone zapachy! Świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mmmm... kosmetyki z farmony są cudowne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. Wydaje mi się,że to dobry kosmetyk. Widziałam go kilka razy w drogeriach,ale jakoś nie kupowałam. Tak samo jak nie zwróciłam uwage na firme. Uwielbiam zarówno zapach cynamonu jak i smak :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapraszam na swój blog,a na nim między innymi? (szukaj w starszych postach!!!):bardzo dużo zdjęć z GWIAZDAMI,relacje z premier filmowych,na których byłam i brałam w nich udział,relacja z wizyty w studio telewizji DD TVN,outfity,relacja z premiery płyty MADONNY i dużo czystego lifestyle'u :) OBSERWUJ jeśli chcesz-uruchomiłam niedawno taką opcję! pozdrawiam,Klaudia :)

    PS fajne notki i blog :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapach musi być obłędny :)

    fajny blog i dodaje do mojej listy blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  76. mam to masło, nieziemski zapach!

    OdpowiedzUsuń
  77. lubię takie pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top