Mój Orbit :)

Hej! ;) 
No, porządki już za mną- przynajmniej te w moim pokoju :) umyłam okna u siebie i w kuchni (chyba nikt tego nie lubi :p) oraz powycierałam kurze itp. Nawet szybko minęło. Rano poszłam też do sklepu, a potem tak mnie zaabsorbowała pewna książka (więcej o niej, kiedy skończę czytać :)) że nawet nie wiedziałam kiedy minęło mi przedpołudnie :) oczywiście przy pysznym, tym razem śmietankowo- malinowym cappuccino :) 

Niedawno zadzwonił do mnie kurier z paczuszką. Nie powiem, ucieszyłam się bardzo, ponieważ z niecierpliwością oczekiwałam na przesyłkę od firmy Mojorbit z produktami firmy Wrigley. Pewnie nie raz wspominałam, że jestem wręcz maniaczką gum do żucia i np. paczkę 25 sztuk mam na max. 2 dni? ;D Uwielbiam je- tym bardziej ucieszyłam się, że zgodzili się na współpracę :) 
Przedstawiam mój nowy zapas (ciekawe, na ile mi starczy? :))


Lubicie gumy do żucia? :) Ja je uwielbiam, a Orbit to moje ulubione- kocham wszystkie smaki. To marka znana od dawna, sądzę, że ma wielu zwolenników ;) 
Uciekam teraz do koleżanki, a dokładniej sąsiadki, która zaprosiła mnie na małą posiadówkę:D 

Ściiiiskam,
Kats.



CONVERSATION

88 komentarze:

  1. Podziel się! ;d
    Kocham gumy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem uzależniona od gum :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę współpracy sama bym chciała :)
    Kocham gumy całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te wisniowe i jabłkowe, moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na jakiej zasadzie jest ta współpraca?

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi nie wolno żuć gumy ;/ buuu

    zazdroszczę heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Omnomnomn ^^
    Jaka szkoda, że nie mogę żuć gum przez aparat ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię żuć gum, bo potem są takie dziwne zęby, jakby swędziały ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż uwielbia te gumy :) Ja wolę Winterfresh ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, masz naprawdę fajnego bloga, z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów. Jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie: modnywieszak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że dostałyśmy b. podobne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak doszłaś z nimi do współpracy?? tzn. co im napisałaś itd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproponowałam po prostu taki rodzaj współpracy :) opisałam mniej więcej swojego bloga ;) napisałam o statystykach itp ;)

      Usuń
  13. kochamkochamkooocham <3333
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam gumy do żucia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo jakie zapasy;)) hehe ja tez uwielbiam zuc gumy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam,najbardziej te zielone bo niebieskie są aż za bardzo miętowe :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedys zulam jak najeta teraz ograniczam, bo co za duzo to niezdrowo. ale lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dosłownie przed chwilą dodałem taki post :D :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Orbit niebieska - moja miłość! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. oh, so many orbits, i like the taste of cherry flavor!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, uwielbiam gumy do żucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszyscy teraz nawiązują z nimi współpracę, dosłownie, też chcę :D mam to samo 25 gum na 2 dni ;_;

    OdpowiedzUsuń
  23. Już na 2 blogu widzę że ktoś nawiązał współpracę z Orbit :)
    Uwielbiam gumy !

    OdpowiedzUsuń
  24. mniami, ale będzie testowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tez dzisiaj sprzatalam..:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam gumy do żucia . Dziennie starcza mi jedna paczka :D Zazdroszczę ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jabłkowe!:))moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  28. jeeej ile orbit ^^

    + obserwujemy? ja obserwuję już teraz i liczę na REWANŻ <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Też jestem gumomaniaczką. Mniaam, podziel się :) Hehe.

    OdpowiedzUsuń
  30. mega zazdroszcze tej wspolpracy :D gumy sa genialne 'DDD

    OdpowiedzUsuń
  31. łał :D hmm jabłkowe są nie za dobre jak dla mnie za słodkie ;) może do Marca starczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Orbity ale...od roku ich nie żułam, bo nie mogę ze względu na aparat ortodontyczny ;) ale jak mi zdejmą w marcu to na pewno pierwsze co kupię sobie paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię te gumy do żucia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam gumy Orbit <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Hm...Obrbit. Najlepszy smak to moim zdaniem jabłko *__*
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale dawno u ciebie nie byłam hmn stęskniłam się za tym blogiem i zmieniłaś nagłówek na prawdę śliczny <3
    uwielbiam gumy jak nie mam jakiejś przy sobie to wariuje :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja lubię wszystkie rodzaje z miętowych - te smakowe mi nie odpowiadają niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też robiłam dziś porządki w moim pokoju ;). Jeszcze tylko jutro, a w niedzielę chcę mieć już błysk w domu i święta :D. Uwielbiam gumy, zazdroszczę paczuszki :)!

    OdpowiedzUsuń
  39. kocham gumy! podciągam statystyki i też liczę na współpracę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. też niedawno dostałam taką paczkę ;)
    uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Mniam, mniam! strasznie dużo. ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie lubię gum do żucia. Kupuję okazyjnie, tylko wtedy gdy muszę. Nie powinno się tak dużo gum jeść :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Gumy uwielbiam, zwłaszcza teraz, gdy rzuciłam palenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. mogę wiedziec z jakimi firmami i jak nawiązujesz współpracę? Płacisz za to? bardzo mnie to ciekawi :)
    zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  45. nie przepadam za gumami owocowymi, ale uwielbiam orbit white :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nie żuję gum już od dawna, odkąd się dowiedziałam jakie szkody w organizmie powoduje aspartam, czyli słodzik, który zawierają ;/

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja się nie mogę zmusić do porządków, a co do gum.. najlepsze wiśniowe nie ma co:D

    OdpowiedzUsuń
  48. NIE UMIEM BEZ NICH ZYC :))
    KOCHAM JE HIHI:pp
    pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow! Prowadzisz ciekawego bloga, dodajesz ciekawe posty!
    Chętnie z Tb pokoresponduję. ♥
    Szczegóły na moim blogu: http://hoe-e.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    PS. Co zrobiłaś, że dostałaś tyle gum? ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. ja niestety nie żuję gumy;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pokaźna kolekcja ;d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  52. guć gume możesz teraz do woli xD

    OdpowiedzUsuń
  53. :o ile gum ;o mniam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też uwielbiam gumy :D Ale tej wiśniowej nie miałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam do zabawy :) http://dziewczynazjasla.blogspot.com/2012/12/tag-gotowa-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  56. no chyba zartujesz ze reklamujesz juz nawet gumy do zucia?

    OdpowiedzUsuń
  57. peppermint
    też jestem pożeraczem gum do żucia ;DD
    +dodaję

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top