Kolekcja pierścionków :)

Cześć :* 
No i pierwszy dzień na uczelni "w połowie" za mną... Przyjechałam do domu po dwóch wykładach, a na 17:00 jadę jeszcze na ćwiczenia. Masakra. Mam nadzieję, że uda mi się przenieść na te ćwiczenia do grupy, która ma je wcześniej- wtedy zaoszczędzę sobie jeżdżenia tam i z powrotem po sto razy.
Wczoraj ok południa przeszłam się na zakupy spożywcze, zaopatrzyłam się wreszcie w miód- na jesień zdecydowanie poprawia humor i działa "prozdrowotnie" :) odwiedziłam też Panią Sewerynę w pracy, okazuje się, że szef będzie likwidował naszą Bagietkę, zrobiło mi się trochę przykro... Mam nadzieję, że jednak z tego pomysłu zrezygnuje :) Poza tym mam naprawdę dobry nastrój od jakiegoś czasu- jestem ogromnie zadowolona z siebie, bo codziennie pokonuję własne słabości. I jestem z siebie dumna. To dziwne, że tak się dzieje, bo mówi się, że jesień to czas depresji, ludzie najczęściej właśnie teraz je łapią. To bardzo przykre, kiedy widzi się coś takiego, samemu idąc do przodu... Hmm, to chyba temat na osobną notkę, nieco bardziej filozoficzną :)

 Ostatnio, robiąc porządki, pstryknęłam parę fotek moich pierścionków, które postanowiłam pokazać na blogu :) które najbardziej Wam się podobają?

Są i okrągłe/ owalne/ "gładkobrzegie"...

...kokardkowe...

... zwierzęce ...

... a także różnokształtne- paski, kwiatki, skrzydełka ...

Mówi się, że porządek w pokoju oznacza porządek w życiu- a więc postanowiłam uporządkować na nowy rok akademicki i swój pokój i życie. Przynajmniej po części :) pozbyłam się starych zeszytów, ćwiczeń (jeszcze z liceum!), papierów, zostawiłam tylko w szufladzie notatki z pierwszego roku dla koleżanki, aby jej nieco pomóc :) 

Myślałam też o tym, aby wystawić jakieś ubrania na sprzedaż. Mam trochę takich, których już nie noszę, niepotrzebnie leżą w mojej szafie, a komuś na pewno by spokojnie posłużyły- za symboliczne parę złotych może by ktoś kupił :) bylibyście zainteresowane? ;) 

 Buziaki,
Kats.

PS. Zapraszam seeeerdecznie na konkurs, do wygrania bon an 60$ na zakupy do Indressme! :)) szczegóły tutaj:

I oczywiście tutaj, jak zawsze:

CONVERSATION

118 komentarze:

  1. Oczywiście z kokardką. A miód to wspaniały balsam- maseczka również na usta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, to ja mam bałagan w pokoju :)
    Kolekcja ciekawa możesz sklep otworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz te pierścionki :)
    zapraszam do głosowania na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też muszę zrobić porządek w pokoju...
    a zajęcia zaczynam dopiero od jutra :P

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem spora i bardzo miła dla oka kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są, najbardziej podoba mi się lisek i duża srebrna kokardka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam biżuterię, ale która kobieta tego nie lubi :) mogłabym tak zagarnąć wszystkie Twoje pierścionki :D skrzydełka śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. niezla kolekcja ^^ najbardziej podobaja mi sie "gladkobrzegie" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są świetne ,ale chyba najbardziej podoba mi się z sówką i skrzydełkami ;D

    Obserwuję i zapraszam : przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W jakim mieście mieszkasz, studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa kolekcja;))
    piekne
    najbardziej spodobaly mi sie : ten ze szkrzydelkami na ostatnim zdjeciu, kokardy i kapelusik;))

    OdpowiedzUsuń
  12. lojoj, ale kolekcja pierscieni! mi najbardziej sie podoba ta pszczolka (?) i kapelusik, ale wiele z nich jest naprawde fajnych.
    A ja wlasnie przez ostatnie dni mam iscie jesienny humor, ale taki jesienny - angielski, eh...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ohohoh ale tego masz :)
    bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak z minimum 4 pierścionki bym Ci podkradła ;p
    Kamea jest najlepsza<3

    OdpowiedzUsuń
  15. ach jakie piekne, kocham pierścionki!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam bardzo mało pierścionków ;) ale ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. z sówkami i skrzydełkami, najlepsze <3
    Świetnie, że masz dobry humor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile ich masz.. Świetne są wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. te kokardki! <3 i sowy też super. ja mam pierścionek ze space invaderem i go uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mam takie samo serduszko jak na ostatnim zdj i taaaki sam czarny z białą podobizną kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam identyczny z kameą. Niezła kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się - porządek w mieszkaniu pomaga :)
    kolekcja pierścionków imponująca, zazdroszczę, bo ja sama w ogóle nie mam pasji do biżuterii :)
    co do sprzedaży rzeczy to świetny pomysł... sama ostatnio pozbyłam się wielu nienoszonych (parę groszy w portfelu + porządek w szafie) :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo masz stanowczo za dużo pierścionków podzieliłabyś się z ubogimi :P

    OdpowiedzUsuń
  24. wchłonęłam notkę i Ci powiem szczerze,że cholernie nabrałam ochoty na Twoją filozoficzną notkę! także czekam na nią i nie ma ze nie napiszesz! :))
    ładna kolekcja.
    a coś ja chciałam... a! ja też chyba dziś wysprzątam pokój,że hej,bo mój ukochany zaczął pracę to byle się nie uczyć to zajęcia się kończą. A skoro piszesz,że porządek w pokoju to i w życiu to zawsze chociaż jakoś mogę trochę ogarniać moje życie przez to sprzątanie.
    Oj, mam nadzieje,że się nie gniewasz,że tak się rozpisałam XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile ty tego masz :D najlepsze są zwierzęce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. sporo masz tych pierścionków! ;o kokardki najlepsze<3 chociaż te 'serduszkowe' i zwierzęce... też:D

    OdpowiedzUsuń
  27. mi najbardziej podobają się kokardki a także różnokształtne :o

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezła kolekcja ; o ja połowę swoich pogubiłam :d

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam pierścionki :) Świetna kolekcja :>

    OdpowiedzUsuń
  30. ojoj jakie sliczne:) u mnie z pierscionkami cienko, sa to rzeczy z kategorii bizuterii ktorych mam najmniej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam niebawem na konkurs organizowany na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbim pierścionki ! <3 Sama mam dość podobną kolekcję, tylko troszke mniejszą ; ) Z chęcią bym ci pare tych pierścioneczków zabrała !

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne pierścionki , najlepsze te zwierzęce ,skrzydełka i serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. dość spora kolekcja ;D fajne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow. ale masz tego dużo.
    dla mnie też tym razem jesień nie jest wcale tak melancholijna jak zawsze... coś w tym jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ojej nazbierało Ci się tego trochę ale rozumiem kazdy ma slabosci ja mam pewnie tyle szali i bransolet co ty pierscionkow a są piękne ;)

    zapraszam do siebie
    tamagdaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietna kolekcja! Te ze zwierzatkami sa super
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  38. To bardzo ważne, aby być zadowolonym z siebie. ;) Wszystkie są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  39. ła... ile tego jest :))
    Podobają mi się niemalże wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  40. Boskie pierścionki. Skrzydła najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  41. oi sporo tego masz - i jak różnorodnosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. pokaźna gromadka :)))) śliczne ale ta niebieska kokardunia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne są te pierścionki! Ja zawsze na jesień staram się pokonać wszystkie "przeszkody" :)

    OdpowiedzUsuń
  44. oo spora ta kolekcja ;)
    bardzo ładne są ;D

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. łooo jezu ile tego :o genialne!

    OdpowiedzUsuń
  46. Spora kolekcja ;) Mo do gustu przypadł te z owadem nie wiem czy to muszka czy pszczółka ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakaaa kolekcja :O ja też mam za sobą pierwsze zajęcia, ale mam idealnie, zajęcia pod rząd i w ogóle. :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Najlepsze te kokardki i te owalne:) Ale cała kolekcja jest fajna, ja to mam jakąś ubogą xd

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale tego masz :O !
    Ta większa sowa, wąż, lisek i ten ze skrzydełkami są po prostu booskie !

    OdpowiedzUsuń
  50. no to jezeli to prawda to swoj pokój również muszę posprzątać:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale masz tego dużo !:D
    porządek w szafie to i w życiu masz rację :D

    OdpowiedzUsuń
  52. ja to nawet połowy z tych co Ty masz bym nie miała :p

    OdpowiedzUsuń
  53. pokazna kolekcja..! :)
    az trudno uwierzyc ale ja nie mam ani jednego pierscionka..:/
    chyba czas jakies zakupic..:D
    ______________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękna kolekcja!
    Ja mam tylko jeden, z gazety haha :)

    OdpowiedzUsuń
  55. dużą kokardkę mam taką samą. :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Jej! Oddaj mi kilka! ^^
    Świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie piękne.
    W nocy przyjdę i zabiorę xd Zwierzęce <3

    Ja zeszyty mam na wsi i mam zamiar je spalić :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Kats, włamię się chyba do Ciebie. :)
    Ten pierścionek-pasek jest fajny. Jednak najlepszy to te duże serce z kryształkami. <33

    OdpowiedzUsuń
  59. spora kolekcja :) sowa jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładna kolekcja. Mam nadzieję, że moja też kiedyś będzie tak wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  61. No proszę, Szczecin :) Świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  62. sporo tego masz ;) i wszystkie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  63. pierścionek ze skrzydełkami mnie urzekł! <3 jaki kierunek zaczynasz?

    OdpowiedzUsuń
  64. wybacz, nie ogarnęłam tego ;p ciekawy kierunek, sama bym się mogła na taki wybrać

    OdpowiedzUsuń
  65. pierscionkow ci sptrasznie zazdroszcze ;)

    http://www.twojswiatodkuchni.pl/przepisy-kulinarne/przepis,259.html zaglosujesz dzis i codziennie?

    OdpowiedzUsuń
  66. dziękuje ;* pozwole sobie dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  67. O maaamo, ten pierścionek ze skrzydełkami jest genialny!:)
    W sumie 40zł za dobry pędzel do pudru to nie tak dużo, ale pod warunkiem, że jest naprawdę dobry.. ten z Marizy "wyceniłabym" na 10-15zł max :P

    OdpowiedzUsuń
  68. masa cudownych pierścionków ! ukradnę Ci je :*

    OdpowiedzUsuń
  69. łał świetna kolekcja ;)
    wszystkie uwielbiam ;)

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    OdpowiedzUsuń
  70. aż przez Ciebie dziś postanowiłam poukładać moje :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  71. 1. Widzę, że wzięłaś sobie do serca jasne jednolite tło do zdjęć :)
    2. Szewc bez butów chodzi a ja bez biżuterii więc podziwiam Twój zbiór pierścionków :)
    Ja noszę AŻ dwa: srebrna obrączka na kciuku i ślubna obrączka, którą wielbię miłością absolutną. Ślubna jest szeroka,dwukolorowa i ale za to kwadratowa. Noszę ja od ponad 8 lat i ani przez chwile mi się nie znudziła :)
    Jeszcze raz- ode mnie plus za tło :)
    Blackolive

    OdpowiedzUsuń
  72. a co do ubrań: na Facebooku jest taka grupa Ciuchowe Babskie Przydasie - tam można wystawić ciuchy :) Się pochwale, że sama ją założyłam i dziewczyny sprzedają ciuchy jak szalone ;)
    A poza tym pozostaje tradycyjne allegro czy gumtree.
    Blackolive

    OdpowiedzUsuń
  73. jest się czym chwalić:) super i zazdroszczę skrzydełek najbardziej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. ołłłł jeeeeah, jaka kolekcja :D ja mam z 5-6pierścionków :P

    OdpowiedzUsuń
  75. o wow jaka świetna kolekcja i jak pięknie sfotografowana! i te kokardki!<3

    OdpowiedzUsuń
  76. Ile Ty tego masz! :D Huhuhu. ;> Niezła kolekcja. :D

    OdpowiedzUsuń
  77. O matko, ile pięknych pierścionków! Robisz mi ochotę na kupno jakichś... :D

    OdpowiedzUsuń
  78. wspaniała kolekcja! najbardziej do gustu przypadły mi te zwierzęce:p

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapraszam do komentowania mojego bloga i obserwacje!
    Odwdzięczę się! :*
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  80. pierścionkoholizm ;) ja nie przepadam za pierścionkami, ale jak mi się jakis spodoba wyjątkowo, to muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. super kolekcja, ja nie przepadam za pierścionkami, noszę tylko zaręczynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wow mnóstwo ich masz, mi najbardziej podoba się lisek, kokardki i skrzydła. Ja noszę tylko jeden pierścionek - zaręczynowy. Z jakiegoś powodu wydaje mi się, że pierścionki dziwnie wyglądają na moich palcach.

    OdpowiedzUsuń
  83. Wszystkie są fajne. Mam mnustwo biżuterii, ale akurat pierścionków mało.

    OdpowiedzUsuń
  84. Zwierzęce mi się zdecydowanie najbardziej podobają z tych wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Oooo jakie super!!! Ja akurat nie posiadam tych ozdób za dużo, bo z reguły mi przeszkadzają -ale u kogoś podziwiam zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  86. jakie boski <3 Kwiaty , sowy , kokardy <3 Ahhh ;*

    OdpowiedzUsuń
  87. Kokardkowe i zwierzęce zdecydowanie najpiękniejsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  88. myślałam, że to ja mam dużą kolekcję. eee moja to pikuś.
    chętnie kilka bym pożyczyła. czaderskie!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top