Black outfit :)

Hej! ;)
I mamy październik! Pytanie do studentów na samym początku: już zaczęliście rok akademicki czy może Wasze uczelnie są tak "łaskawe" jak moja i zrobiły dzień rektorski 1. października? ;) U mnie jest uroczysta inauguracja, ale podziw dla osób, którym w ogóle chciało się na to iść :D także zajęcia dopiero od jutra. Co nie zmienia faktu, że strasznie mi z tym dziwnie... Odzwyczaiłam się od ciągłego bycia w centrum miasta, a nawet jeżdżenia tam i  powrotem jednego dnia po kilka razy. Damy radę! :)
Wczoraj wybrałam się z Asią na zakupy do Kaskady, niestety nic ciekawego nie znalazłyśmy, co by się aktualnie przydało. Ale przynajmniej się przekonałyśmy. Cały weekend trwały urodziny Kaskady, podobno miało być tyyyle atrakcji i konkursów, a tu niespodzianka- nic nowego, szumnie zapowiadanych promocji zero, jednym słowem nie popisali się ;D a wieczorem oglądaliśmy z rodzicami zdjęcia z naszych wspólnych wyjazdów w góry, ależ wspomnienia! ; )

A dziś znowu outfitowo będzie. Mam nadzieję, że lubicie takie posty? ;)
Zestaw jest jeszcze bardzo letni. Nie chcę odganiać słońca, nawet jesiennego. Dlatego też założyłam długą, czarną maxi, beżowe baleriny, a tak minimalistyczny strój dopełniłam dodatkami, które miały grać tu główną rolę :) przede wszystkim naszyjnik z pawim okiem od Alefarcik, który ostatnio Wam pokazywałam. Do tego perełkowa bransoletka (jest tylko na jednym zdjęciu) i kolczyki z czarną wstążeczką (NIE ona oczywiście wydźwięku żałobnego :)). Jak uważacie, pasuje to do siebie? ;))
sukienka- Stylebystories
naszyjnik- Alefarcik
buty- Vero Vila
kolczyki- Zielony Kot

  Jakie macie plany na dzisiejsze popołudnie? ;)
Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

125 komentarze:

  1. Hmmm naszyjnik super i jego bym się trzymała ;) Może do tego kolczyki/bransoleta w niebiesko-zielonym kolorze? :D zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pasuje jak ulał :)
    ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz...bardzo spodobal mi sie naszyjnik:)))
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz i to piórko jest super. U mnie się jeszcze nie zaczęło a już jestem wykończona szkołą i bieganiem po wpisy! Jeśli chodzi o początek zajęć to wcale się nie cieszę bo ostatni rok i trzeba będzie pracę pisać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie takie czarne sukienki są poza wszelką konkurencją, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kobieta w czerni ;)
    bardzo fajna, klasyczna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje do Ciebie ta sukienka :)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks fantastic, and I love your blog! visit your sweet post and do comment my post , would be great to follow each other :) xx

    marcchanelette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja już miałam zajęcia, fakt, że tylko jedne ale były ;d u mnie niestety nie ma dnia rektorskiego ;c
    fajna maxi!

    OdpowiedzUsuń
  10. nice dress and super photos
    xoxo mini nuni

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć :) Na moim blogu jest konkurs z Renee.pl więc jeśli chcesz w prosty sposób wygrać dowolne buty to zapraszam :) Komentarzy jest ponad 120 ale poprawnych zgłoszeń-70. także szanse są, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka cudna! Ale wiesz, do Ciebie bardziej pasują kolory:) Jesteś żywiołowa i szalona, dlatego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest super, dodatki pasują :), ale stanikkkk nie :P ciągle zdarzają Ci się z nim wpadki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że tylko ja to zauważyłam ;)

      Usuń
  14. też tak mam zaczynam dopiero od jutra :D
    Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pasuje :) podoba mi się naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała sukinka maxi.
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrowienia:*:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. przestań pozować, bo Ci to nie wychodzi.
    "takie tam na balkonie" jest żenujące.

    OdpowiedzUsuń
  18. widzę nowy naszyjnik ? :) ślicznie jest. ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny wisiorek. :)
    Nie przepadam za sukienkami maxi, ale przyznam, że na Tobie wyglądają ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygladasz cudnie ! pierwsze i piąte zdjęcie jest genialne ! Miłego dnia ;}

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie wyglądasz ;d ja zaczęłam szkołę we wrześniu, niemniej bardzo szybko zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w tym roku :))
    Nie lubię maksi ;< ale piękny wisiorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka rewelacyjna w swojej prostocie. Jak sie ma taką figurę jak Twoja to można szaleć z takim krojem. Kolorowy pawi wisior idealnie pasuje do tej czerni. Jednak wydaje mi się, że generalnie lepiej Ci w kolorach- czerń średnio do Ciebie pasuje. I co daje po oczach: stanik, który po pierwsze nie powinien wystawać spod sukienki a jak już wystaje to nie niech będzie czarny!!! bo tak wygląda to niesmacznie i niedbale. Buty tez mi jakoś nie pasują. Ale figura do sukienki a sukienka do figury super ;) Blackolive

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się twoje pisanie postów. Na prawdę!:)
    Oby tak dalej! <3 :)


    OBSERWUJĘ- i liczę na to samo, proszę :).
    Oliwkaaja.blogspot.com
    komentuj mojego bloga i zostawiaj link do swojego w każdym komentarzu, a będę się odwdzięczać:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam 9 wolne he he dziś już miałam zajęcia :P a od dworca na uczelnie mam 4 km z buta;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny zestaw, boski naszyjnik *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. "Dlatego też założyłam długą, czarną maxi..." studiujecie ludzie a piszecie zdania, które nie mają sensu:(

    OdpowiedzUsuń
  31. pasuje Ci, chociaż takie stylizacje to typowo letnie stylizacje.
    no no, poleniuchowało się to z powrotem do szkoły, w końcu i studenci będą marudzić na nauke :))
    kochana jakbym chciała Ci zadać kilka pytań odnośnie studiowania w Szczecinie itp.,byłabyś skora odpowiedzieć?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. okej, to się odezwe,jeszcze nie w tym tyg. ale później :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mm ;)
    świetnie wyglądasz ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko super tylko te balerinki nie bardzo pasuja

    OdpowiedzUsuń
  35. ja juz cały miesiac do szkoły chodzę xd sliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna sukienka, wyglądasz niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. po prostu świetnie Ci w czarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie, ten naszyjnik jest cudowny.:)
    Jednak ja bym postawiła na buty na obcasie, koturnie. :)
    obserwuje. :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Hi Love,

    Super post!
    You have a fabulous blog.
    We can follow each other if u want :)

    Have a great week!

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakoś osobiście nie przepadam za taką długością sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz bardzo elegancko :)

    pozdrawiam, fox--trap.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w tym roku studia skończyłam więc ten okres życia mam już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka chudzinka ! <3
    bardzo elegancka stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Marzy mi sie gdzieś ciągle sukienka maxi. : )

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądasz ! Powodzenia na uczelni !



    badratt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gladly follow u via gfc and facebook. Hope you'll follow me back :)

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja zaczynam rok akademicki dopiero 11 października :D

    OdpowiedzUsuń
  48. A to mój pierwszy październik bez uczelni i jest mi strasznie tęskno...

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna sukienka dla blondynki. Brunetka wyglądałaby mrocznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. 5 zdjęcie najpiękniejsze ! Ahh! nie mogę sie napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. maxiiii jest BOSKA!!!!



    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  52. Re: Remont na wydziale:) no i mało zajęć na ostatnim roku :)

    OdpowiedzUsuń
  53. naszyjnik śliczny;) My mamy inaugurację w czwartek dzień wolny sie więc szykuje;p

    OdpowiedzUsuń
  54. heh ja też na inauguracje nie chodziłam...:) zawsze więcej wolnego..:p a sukienka śliczna i ojejku jaka ty jesteś chudziutka..:D ślicznie wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczna sukienka i naszyjnik! bardzo ładny outfit :) oj Ty chudzinko!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia :) Najbardziej mi się podoba ostatnie *_*
    Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  58. HI !!!
    I've opened my brand new online shop this week, with vintage clothes, handmade shorts and customization ! I hope you will visit it and tell me what do you think about :)
    www.shop-salbacandco.com
    10% OFF COUPON when you join us on FB :DD !!!!!
    So COME ON and E.N.J.O.Y
    Have a very good day !!

    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com
    www.shop-salbacandco.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Thеre's a fine line in between the all-natural types of snoring that must cause no worries, and the consistently habitual form of snoring that goes out of manage, specially to people who usually do not snore. For the occasional snoring, there must be no worries in regards to the causes for snoring is basically taking place when your kid or your important other has had a very lengthy day of activities.
    my website - snore reducing pillow

    OdpowiedzUsuń
  60. So, what do уou do? Thеre arе ρlenty of strategiеs to attain cost-effective health iѕsuance
    сoverage fοr delіvery and maternіty expеnѕеs:

    my site - http://www.hi-sap.net/

    OdpowiedzUsuń
  61. Hello there! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?

    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any suggestions?

    Stop by my page; ares gratis

    OdpowiedzUsuń
  62. Hmm it seems like your site ate my first comment (it was
    extremely long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any tips for beginner blog writers? I'd definitely appreciate it.


    Take a look at my webpage :: free music downloads

    OdpowiedzUsuń
  63. This text is invaluable. How can I find out more?



    Take a look at my blog post ... adultfriendfinder

    OdpowiedzUsuń
  64. I know this website provides quality dependent articles and extra stuff, is there any other web site which
    gives these kinds of data in quality?

    my web blog: how to get health coupons

    OdpowiedzUsuń
  65. Spot on with this write-up, I truly believe that this web site needs a lot more attention.

    I'll probably be back again to see more, thanks for the information!

    Here is my homepage chatear

    OdpowiedzUsuń
  66. Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.

    I will make sure to bookmark it and return to read more of your
    useful info. Thanks for the post. I will certainly return.


    Feel free to visit my website true nutrition coupon at youtube

    OdpowiedzUsuń
  67. I've been exploring for a little for any high quality articles or blog posts in this kind of space . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site. Reading this info So i am glad to show that I have an incredibly just right uncanny feeling I found out just what I needed. I most indubitably will make certain to don?t forget this site and give it a look regularly.

    Also visit my web-site - this youtube clip

    OdpowiedzUsuń
  68. Undeniably consider that that you stated. Your favorite reason appeared to be at the web the easiest thing to be mindful of.
    I say to you, I definitely get irked at the same time as other people think about concerns that they plainly don't know about. You controlled to hit the nail upon the highest and also defined out the entire thing with no need side-effects , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thank you

    Visit my web site; click here

    OdpowiedzUsuń
  69. This piece of writing will help the internet users for
    setting up new website or even a weblog from start to
    end.

    My website ... this youtube video emusic review

    OdpowiedzUsuń
  70. Hi there, just became aware of your blog through Google,
    and found that it's really informative. I am gonna watch out for brussels.
    I'll be grateful if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Feel free to surf to my homepage ... quest bars canada

    OdpowiedzUsuń
  71. Link exchange is nothing else except it is just placing the other
    person's web site link on your page at proper place and other person will also do similar in favor
    of you.

    Also visit my website: learn make a website

    OdpowiedzUsuń
  72. We are a group of volunteers and starting a new scheme in
    our community. Your website provided us with valuable information to work on.

    You have done an impressive job and our entire community will be thankful to you.


    My web blog ... http://egazing.biz

    OdpowiedzUsuń
  73. Hey! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
    There's a lot of folks that I think would really appreciate your
    content. Please let me know. Thank you

    OdpowiedzUsuń
  74. Hello there, just became aware of your blog through Google,
    and found that it is really informative. I am gonna watch out
    for brussels. I will appreciate if you continue this in future.
    Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  75. Hiya! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
    My website covers a lot of the same topics as yours and
    I think we could greatly benefit from each other.
    If you are interested feel free to send me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Awesome blog by the way!

    OdpowiedzUsuń
  76. Excellent post. I was checking constantly this blog and
    I am impressed! Extremely helpful information specifically the last part
    :) I care for such information much. I was seeking this certain info for a very
    long time. Thank you and good luck.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top