Etniczne sukienki.

Hejjj kochani! :) 
Co u Was? Ja wczoraj wybrałam się na spotkanie z koleżankami z liceum! Ajj jak dawno ich nie widziałam! Pomysł spotkania zrodził się właściwie bardzo, bardzo spontanicznie- po postu zgadałyśmy się któregoś dnia sms'ami. I jak zwykle mówi się "musimy się kiedyś spotkać!", po czym to ulatuje w powietrze, tak nasz plan doszedł do skutku :) było świetnie, dzięki dziewuszki! Było świetnie! Posiedziałyśmy w pubie, wypiłyśmy piwko, a potem skoczyłyśmy na imprezę, gdzie spotkałyśmy moich znajomych :D

A dziś trochę o trendach... Niejedna z Was na pewno ma w swoim posiadaniu takie cudo. A jeśli nie, powinna to zmienić :) Są praktyczne, letnie, pozytywne, kolorowe, przywodzą na myśl spacerki po plaży... O czym mowa? O sukienkach w etniczne wzory! Podobają Wam się? :) 











Etno wzory- mają to do siebie, że chociaż wszystkie są "etno", to tak naprawdę mają ogromną gamę wzorów. Raczej nie znajdzie się dwóch takich samych hihi :-D jakie wolicie- krótkie czy długie? :) 

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17  zapraszam :*

CONVERSATION

110 komentarze:

  1. Śliczne wzorki ^.^Ja wole długiee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. długie, ja tylko długie, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają sukienki etno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie jeszcze sukienki w takie wzory niestety nie posiadam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi jakos niezbyt przypadły do gustu te etniczne wzory choc widziałam w internecie wyjatki np. bandażowe spodniczki z takimi właśnie wzorami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa swietne, szczegolnie ta pierwsza:) Niestety nie mam takiej w swojej szafie, jakos nam chyba nie po drodze:(

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wole długie,uwielbiam wprost takiego typu wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki w etnicze wzory są mega <3

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś taką kiecurę, to sprzedałam siostrze ;d ale jakoś nie jestem do nich przekonana ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne sukienki, ja wolę krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo w takim stylu bym chciała właśnie sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne sukienki, kilka wpadło mi w oko ;)
    ja niestety nie posiadam takiej ;o aż wstyd się przyznać, ale mam tylko dwie sukienki w szafie, w których i tak rzadko chodze :p

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ja jestem zakochana w etnicznych wzorach! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne sukienki !
    zakochałam się. * . *

    OdpowiedzUsuń
  16. te obcisłe i krótkie są ok, reszta taka sobie :) chyba musiałaś mieć fajne towarzystwo w liceum, u mnie za rok praktycznie na 100% wszystko się rozpadnie i takie spotkanie nigdy nie dojdzie do skutku ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się one bardzo podobają a szczególnie ta druga :)
    Takie spontaniczne spotkania zawsze są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ahh,kocham sukienki!
    takie wzory także :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey - świetny blog ! Masz super styyl ;* Gratuluję tylu liczby wejść :)
    zapraszam też do mnie - beciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się długie, ale chyba raczej bym się w takiej nie czuła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mhm fajne są , ja też wole krótkie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie motywy na sukienkach, nieważne czy to na krótkich, czy na długich. wszystkie wyglądają pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. są naprawdę fajne i takie ... inne! :D
    podobają mi się te krótkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się w tych wzorach ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. jeżeli etno to chyba jednak długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuje Ci pięknie :))
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  27. Krótką chętnie bym przygrarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienki sa jak najbardziej świetne, tylko przede wszystkim trzeba do nich dobrać torebkę i buty w odpowiednim stylu, a także trzeba uważać na niektóre wzory bo mogą nas mega pogrubić. Ale to nie zmienia faktu ,że są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  29. hmmm ja jakoś nie jestem zwolennikiem tego typu sukienek :( jakoś wydaje mi się, że źle w nich wyglądam :(
    a co do spotakania z koleżankami z dawnych szkolnych ław tooo też to uwielbiam :)
    buziaczki
    zapraszam dos iebie

    OdpowiedzUsuń
  30. kupiłam ostatnio podobna do tej pierwszej :) wzory bardzo w moim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie super- szczególnie maksi ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. niestety nie posiadam sukienek tego typu, ale ładne są :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne są i krótkie i długie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. nie wiem czemu mam problemy z dodawaniem komentarzy na Twoim blogu :d p.s. sukienki świetne, chociaż te wzory już mnie powoli nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  35. dużo pięknych, ale żadna na moją figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Są bardzo ładne ale nie wiem czy sama bym taką założyła ;)
    Pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne te sukienki :) + obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach uwielbiam etniczny styl ! Jak najbardziej do mnie przemawia. Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  39. mam jedną taką, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję bardzo ! sukienka nr 5 i 6 - cudooooo !

    OdpowiedzUsuń
  41. szukam czegos z takim motywem

    OdpowiedzUsuń
  42. szczerze, nie wiedziałabym na którą się zdecydowac :>

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie krotkie i chyba pierwsza najlepsza :)
    Dobrze, ze utrzymujecie ze soba kontakt i sie spotykacie :]
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne , moje ciocie mają dużo takich , ja za to nie, ale bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  45. druga sukienka mi się podoba, ale przymierzałam kilka takich i mi nie pasuje w takich :(

    OdpowiedzUsuń
  46. omnomnomnom *.* sukienki z mojej listy must have!

    OdpowiedzUsuń
  47. niektóre z chęcią sama bym ubrała:D

    OdpowiedzUsuń
  48. swietne kiecuszki:)))
    u mnie chyba odliczanie by sie nie sprawdzilo...wrocilabym po te produkty nastepnego dnia:)))hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  49. nie przepadam za takimi wzorami ;p

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podobają wzory etniczne, jednak gdy włożę je na siebie wyglądam okropnie. :/

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubie takie kolorowe wzory, chociaż moze niekoniecznie mi służą :P

    OdpowiedzUsuń
  52. boskie etniczne sukienki!!!
    Cudnie moja Droga:):*:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM I OCZYWIŚCIE, JAK ZAWSZE ZAPRASZAM DO MNIE:):p

    OdpowiedzUsuń
  53. wszystkie wstawione przez Ciebie są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. tylko ta pierwsza mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Krotkie :D
    Aaa zobaczymy Twoj outfit w takiej sukience?

    OdpowiedzUsuń
  56. etniczne wzory to zuoo :D nie podoba mi się, kompletnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  57. ja jakoś nie czuję tego szału :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ojjj tak zgadzam sie tstry sa najpiekniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo podobają mi się tego typu sukienki, jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  60. A ja lubię i długiei krótkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam ten styl! jest mega oryginalny chociaz nie wszystkim dziewczyna dobrze w takich mocnych wzorach, zakochalam sie w 2,5,6 i 8 <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubie długie ale na kimś :P

    OdpowiedzUsuń
  63. Otagowałam Cię,zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Moje ulubione od góry : 2,3,9,10 <3
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Pierwsza jest cudna<3 Nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne są ja jednak stawiałabym krótszy krój :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pierwsza jest mistrzowska jak dla mnie, osobiście wolę krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialne, zdecydowanie wolę krótkie ;d

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękności te sukienki :D. Ja aktualnie jestem zakochana w motywie wąsów ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. Nice dress! Loved
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi się podobają takie bluzki, a teraz można je dorwać na bershka (online) po 19,90 PLN. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  72. zapraszam do mnie maleńka :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham te sukienki są śliczne *.*

    ZApraszam do mnie http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczne są te sukienki ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja jakoś w takich sukienkach nie czuję się dobrze . ;*

    OdpowiedzUsuń
  76. dziękuję . :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ooo widzisz, ja w Radomiu ;) Jednak warto się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. auper blog :) mi też się wszystkie sukienki podobają :P


    http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Naprawdę fajnie spędziłaś dzień :)

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  80. pierwsza sukienka cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja uwielbiam etno w każdym wydaniu. Choć najwięcej go mam... na naczyniach ;) Zwożę je z każdej wyprawy masowo!

    OdpowiedzUsuń
  82. Osobiście uwielbiam takie sukienki, są strasznie kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajnie się tak spotkać po długim czasie :-) Te sukienki są super! <3 Właśnie jestem w trakcie polowania na jakąś :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudowne sukieneczki, szczególnie ta krótka z czarnymi bokami :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie lubie takich wzorków :// najlepiej sie czuje w czyms prostym, bez zadnych kombinacji, ale krój maja ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top