Ombre nails ;)

Hej :)
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim (no i wszystkimi innymi!) postem. Jesteście niesamowici. To dla bloggera świetne uczucie, kiedy tyle osób wyraża swoją opinię- mam nadzieję, że szczerą :) 
Wczoraj w pracy miałam taki utarg, jakiego daaawno nie miałam. Zwłaszcza po zmianie dostawcy, kiedy ludzie nie byli przekonani do nowych cen, pieczywa itp. Mam nadzieję, że szef był zadowolony z raportu :D a wieczorem się relaksowałam, odpisywałam na komentarze, oglądałam Olimpiadę itp :)

Dziś troszkę inny post, niż zawsze ;) ale też o tym, co kobitki lubią najbardziej. Ostatnio, zainspirowana postami na innych blogach, postanowiłam zrobić sobie efekt ombre na paznokciach. Co prawda nie wyszło mi tak, jak chciałam i tak, jak wyszło innym blogerkom- użyłam większej gąbki, niż te kuchenne, ponieważ miałam tylko jedną, do naczyń haha :D Podoba Wam się? ;)  
Użyłam mojego różowego lakieru Wibo sprzed 2 lat, który cały czas trzyma dobrą konsystencję, ale numerek ma niestety starty... Kolejny to beznazwowy, fioletowy lakier ze sklepu za 5 zł, a jaśniutki, który położyłam na sam czubek, to pastelowy, fioletowy Essence z numerem 29 ;)

Jak Wam się podobają? :) 

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

88 komentarze:

  1. ja próbowałam raz mi mi nie wyszło ,

    zapraszam na moją kreske na oku i powiedz co myślisz

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też to próbowałam zrobić, ale mi nie wyszło :< u ciebie wygląda to całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może lepiej byłoby jakbyś zaczęła od fioletu, potem ciemny róż i na końcówkach jasny róż. Kolory lepiej przenikałyby się. Albo może w ogóle bez fioletu?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawie to wyglada:) Ja juz długo zamierzam spróbować ale jeszcze nie mialam wystarczajaco czasu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. po przeliczeniu na PLN 2,80 kosztuje... są dostępne tylko w Niemczech i Czechach ;) jeśli masz dostęp, to leć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie zdobienie paznokci nazywa się gradient a nie ombre ;)
    zauważyłam że wieksza czesc polskich bloggrerek je myli.. wystarczy wpisać w google
    no i mi jakos twoje paznokcie wygladaja na niechlujne :( niestety nie podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  8. nie gadaj, wyszłoo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Darta jak się gra? Rzuca się do tarczy,ale nie wiem jak to się nazywa lotkami albo czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to skomponowałaś, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się powoli uzależniam od ombre ;) wciąga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem troszkę niedbale to wyszło :<

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak fajnie wyszły :)pocwiczysz i będzie lepiej ^^
    Ale masz długie paznokcie *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. looks interesting!
    :)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. połączenie kolorystyczne jest świetne ! - bardzo mi się podoba :)
    jak na początki z tą techniką malowania to super :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie wyszło ładniej niż mi :) Ja robiłam jeszcze złą gąbką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam gradient nails :)
    Wyszło CI całkiem ładnie,jednakże zupełnie nie moje połączenie kolorystyczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło Ci genialnie! :) Zapraszam do mnie na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę poćwiczysz i efekt Cię na pewno zadowoli, to nie wydaje się być trudną metodą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ombree strasznie mi się podoba, jak na pierwszy raz paznokcie naprawdę swietnie ci się udały ;)
    poza tym ciekawy blog :),
    w wolnej chwil zapraszam tez do siebie 50nulune.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie takie coś niestety nie wychodzi. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie świetne paznokcie *,* Zapraszam do siebie na recenzję filmu "Nasza klasa"! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie wygląda ;)
    tez mysle zeby sobie zrobic cos takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ajajajaj :DDDD mi by nie wyszlo :D ale u Ciebie fajnie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyszło.Ten fioletowy jest piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi niestety nie wychodzą ale będę wytrwale próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne paznkocie . ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne kolory:P Ja robiłam sobie fioletowym, żółtym i różowym

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ombre,nie ma co się martwic mi też za pierwszym razem nie wyszło :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jakoś nie jestem przekonana, konserwatystka ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak popracujesz nad ombre to na pewno wyjdzie Ci lepiej, choć nie jest źle :))

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo tego nie lubię, to jest duży minus polskiego morza ;)
    paznokcie super, soczyste kolory. zaraz spróbuję zrobić swoje ombre nails! :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mi zdecydowanie bardziej podobają się paznokcie galaxy, bo ładniej wychodzą. :) niestety samej trudno uzyskać gładki efekt ombre. :c
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurcze ale fajnie wyszło ^^ i paznokcie masz ogólnie fajne , zadbanee ;d
    Pzdr ; *

    OdpowiedzUsuń
  36. super pazurki ;)
    szczere komentarze bo Ty jestes swietna poprostu :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie jst źle - mogło być gorzej. To dosyć ciekawy pomysł ombre paznokcie ^.^ Hah 2 lata ci trzyma - full wypas ^.^ Ja od ponad 2 tyg próbuję zapuścić paznokcie (już są) i kupuję lakiery - mam dwa = fioletowy, który jak na złość wygląda na różowy nawet jak ma się 4 warstwy i bezbarwny. Tak to od sisek* pożyczam taki jasny pastelowy róż i czarny :P Kupię sobie za niedługo ciemny niebieski ^.^

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajnie Ci to wyszło, trochę inaczej, ale w fajnych kolorach :) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  39. podobają mi sie takie paznokcie, chociaż na moich to nie wyjdzie-zbyt krótkie ^^
    i bardzo podobają mi się kolory jakie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak najbardziej jestem na tak!:]

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię takie efekty na paznokciach, ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialnie zrobione paznokcie :) Szkoda, że na moich tak się nie da ..:(

    + zapraszam do sb

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja do swoich nie używałam gąbki, a efekt wyszedł bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ale to chyba nie są twoje panzokcie:)? ja z natury niestety obgryzam pazury i wlasnie myslalam zeby sobie doczepić sztuczne bo mam dośc moich krociotkich pazorow;((((

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się !
    Dajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawy blog , świetne pazurki! :*

    / zapraszam do mnie < 3

    OdpowiedzUsuń
  47. ładnie wyszły ci te paznokcie, mi niestety nigdy nie chcą wyjść ;(

    wpadnij http://przedsmakdnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. nawet ci to ładnie wyszło :)
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jak na pierwszy raz super! mi za 10 pewnie by tak nie wyszło ;d aktualnie skupiam się na poprawnym łuki i zawracaniu, paznokcie zdecydowanie są na bocznym torze :D

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładnie :) ja próbowałam, ale coś mi nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne pazurki i kolorek:*

    OdpowiedzUsuń
  52. super Ci wyszlo , ja jeszcze nie próbowałam :<

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak na pierwszy raz to wyszło całkiem całkiem:) Ja spróbowałam jakiś czas temu i nic mi nie wyszło...nie mam do tego cierpliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  54. najfajniejszy efekt jest przy użyciu gąbeczek do podkładu etc., wtedy te 'kropeczki' są na prawdę bardzo drobne :)
    Powiem Ci, że szybko się nabiera w tym wprawy, trzeba tylko chęci.
    Ja bym spróbowała jeszcze na samych bladych końcówkach dodać odrobinę granatu/czerni, żeby troszkę ostrzej było. :D


    zbyt-latwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne kolory na pazurkach :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  56. Próbowałam u siebie już dwa razy ;). Niestety, ja chyba powinnam mieć taką lateksową gąbeczkę do nakładania podkładu, bo ze zmywakiem sobie nie radzę ;). Gratuluję utargu Debeściaku :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. wow ! Są śliczne te paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. E, tam, sie nie znasz - fajnie wyszly! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Początki zawsze są ciężkie... Mnie też na pewno nie wyjdzie za pierwszym razem. Ale poćwiczę i będzie perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  60. jeju.! śliczne paznokcie.! ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. Normally I don't learn post on blogs, however I wish to say that this write-up very pressured me to take a look at and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite nice post.
    Feel free to visit my web blog ... next page

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top