Tatry!

Cześć! :) 
Za mną ciężkie (pod względem zmęczeeenia) dwa dni. Wczoraj byłam w pracy na 2 zmianę i myślałam, że wykituję z nudów... Dobrze, że sympatyczna pani z kiosku obok umożliwiła mi poczytanie kilku gazetek, przez co czas zleciał mi zdecydowanie szybciej :) sięgnęłam więc po Glamour i przeglądałam newsy o najnowszych trendach. 
A dziś wstałam o 4:30 i zrobiłam szybko pierwszą zmianę- zleciało dużo, dużo szybciej, niż wczoraj, chociaż musiałam zostać 2 godziny dłużej :) niedługo wybieram się na zakupy, zrobiłam listę tego, co zabrać na jutrzejszy wypad pod namioty (ajj nie mogę się już doczekać!)- uwielbiam takie planowanie wyjazdów (chociaż ten nasz to tylko spontaniczny, weekendowy wypad:)).

Nie raz pisałam tutaj o tym, jak bardzo żałuję, że w tym roku nie miałam okazji pojechać w góry i zdobywać szczytów... Tym bardziej żałowałam, kiedy rodzice pojechali sobie razem, a ja musiałam obejść się smakiem- no, ale ktoś musiał zostać z psiakiem i pilnować domu :) dziś wrzucę kilka zdjęć z miejsc, które odwiedzili. Ile bym dała, aby tam być! ;)


Miłość do gór u mnie w rodzinie jest zaszczepiona od zawsze. Autorem zdjęć jest mój tata- przyznacie, że widoki robią wrażenie? Giewont (który chyba każdy rozpozna, zdjęcie nr 6) fotografowany z pokoju w hotelu, ale mieli obrazki za oknem nooo! :D
Te najbardziej "skaliste" to Orla Perć- pomyśleć, że 3 lata temu sama się tam wspinałam, cholernie ciężki szlak, jeden z najcięższych w polskich Tatrach. Poza tym są widoku z Rysów- taaak, tego najbardziej żałuję- że nie mogłam na nie wejść... Ale jeszcze będzie okazja! ;) 

No, a już jutro zmieniamy klimat- na morsko- imprezowy! :) Nie mogę się doczekać!

Buziaki,
Kats. 

www.formspring.me/katsuumi17 zapraszam seeerdecznie! :)

CONVERSATION

105 komentarze:

  1. Ja również kocham góry. Ostatnie zdjęcie jest świetne ;) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie widoki!
    ja marzę o tym, żeby wspiąć się kiedyś na Giewont.. albo na inną górkę. ale po ostatniej wizycie w górach, gdy obeszłam Trzy Korony (a dokładniej tylko najwyższą górę Trzech Koron) mam dosyć:) ale dla widoku z góry warto było:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam na Trzech Koronach, ale to nie to samo co zdobywanie Giewontu czy Świnicy- to jest dopiero czad! Kocham góry, byłam w tym roku i bardzo bym chciała tam wrócić :))

      Usuń
  3. "bo tutaj w górach jest mój dom" ! :)
    Tak, zdjęcia gór mogę oglądać i oglądać.
    Może kiedyś razem się gdzieś wybierzemy? np Śnieżka bo to moje okolice :D?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Bieszczady:) Takie moje male szalenstwo:) I tak jak u Ciebie - kocham gory od malenkiego:) Zawsze jezdzilismy z rodzicami do Ustrzyk pod namioty, a na obiad jedlismy pierogi z jagodami albo nalesniki;) Boze, tyle wspomnien:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam góry! Kocham Tatr, kocham Zakopane. Żadne miejsce w Polsce nie wywołuje mojego uśmiechu już na samo przekroczenie granicy, za żadnym tak nie tęsknię.
    Zdjęcia są prześliczne. Wiesz, zawsze współczułam (przeogromnie) ludziom, którzy mieszkają nad morzem, a kochają góry. To musi boleć ;) Ja co prawda nie mam najbliżej, ale.... zawsze to znośna odległość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Góry wielbię i kocham nad życie ♥. Na Giewoncie byłam w czerwcu w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakopane, Gdańsk moje ukochane miasta ♥ Morskie Oko ♥ nigdy nie zapomnę tej męki podczas dojścia ; ) zapraszam do mnie nad morze; )

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku uwielbiam góry, chodzenie po nich zdecydowanie bardziej mnie uszczęśliwia niż plażowanie nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    morsko-imprezowo idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce tam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. w górach byłam w maju kiedy padal snieg i chodzenie po górach było masakrą, ale pozniej byla wieka satysfakcja. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne widoki ;)

    wypoczywaj sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też w tym roku straciłam okazję wyjazdu w Tatry ;/ byłam tam tylko jeden dzień. Uwielbiam chodzić po górach ale aż taka odważna nie jestem żeby wybrać nie na Orlą Perć

    OdpowiedzUsuń
  15. Tatry są naprawde śliczne .....




    Zapraszam na mojego bloga... będzie mi miło jęsli wpadniesz

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wlasnie pracowalam 2 dni, bo mam nowa prace a dzisiaj wolne a jutro chyba ide na 5:40 do pracy wiec tak jak Ty bede musiala wstac 4:30 :) 2 dni pracowalam na popoludnie wiec nie wiem jak to jest wstawac o 4:30....czy ciężko bedzie? prosze pociesz mnie he he :P

    Pozdrawiam, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne widoki! miłego wypadu pod namioty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)
    Jak ja dawno nie byłam w górach ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham chodzenie po górach :) pięknie tam jest

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this blog!

    Those photos are breathtaking.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam wszczepione od zawsze wyjazdy nad morze. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak cudownie! ja jeżdżę często w góry, ale takich widoków nie mam :(
    a jak idę do sklepu to nigdy gazet nie kupuję, tylko czytam w sklepie ;D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. również uwielbiam chodzić po górach, jednak robię to rzadko. Ale widoki są mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia <33.

    + dziękuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  25. uwierz że on nie jest taki słodki bo wszystko gryzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. okurde, świetne widoki :d chociaż osobiście zdecydowanie wolę klimat morsko-imprezowy ^^
    dopiero zaczynam, wpadnij feams.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie,a szczerze mówiąc aż wstyd się przyznać nigdy polskich gór nie odwiedziłam kiedyś będzie trzeba się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wiedziałam ze dobrze znam te widoki .. Rysy i Giewont!! :D Byłam na obu szczytach, ale na Giewoncie niestety tylko raz :/

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w rodzinie jest tak samo- wszyscy kochają góry ! No może z wyjątkiem taty, bo on ma lęk wysokości... Ach, a ja (Gosia :D) Tatry powitam już za 2 dni ! :)
    pozdrawiam, fox--trap.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham tatry są najpiękniejszymi górami w polsce.. uwielbiam ich skalistą budowę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piekne góry, ostatnio jak wracałam autem z BUŁGARII tez jechaliśmy przez Rumunie,tam widziałam paż wstyd się przyznac pioerwszy raz na oczy góry ;)) I zakochałam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. jaaa też chcę ! super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. OHH jak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam gory latem, cudowne zdjecia!
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Tatry są piękne! Moja rodzina też jutro wyjeżdża, a ja zostaję z psem:). Ale potem sobie odbiję, bo jadę ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ach ci rodzice, jeszcze przysyłają fotki, żeby narobić ochoty :D A ja widzę Tatry z okna - tylko jeśli nie ma chmur i zawsze są bardzo malutkie, ale to zawsze coś :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham takie widoki !
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedyś nie lubiłam gór, ale po pierwszym ich zwiedzaniu, zaraz je pokochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  40. hej zapraszam do mnie ! ;))
    Jako nowa bloggerka, chcę pokazać coś nowego, MODĘ ! :)
    Dziś o pudełku ShinyBox, to nie złuda ! ;)) Jadnak to prawda darmowe pudełka ! ;)

    Za niedługo będzie konkurs ! więc zapraszam do OBSERWOWANIA. Ciekawe nagrody
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  41. kurde, ja też lubię planować wyjazdy ! :D hah ❤
    a Tatry cała moja rodzina kocha, tata jest ratownikiem T.O.P.R i przewodnikiem wysokogórskim i tą pasję zapoczątkował jego dziadek )też przewodnik i ratownik T.O.P.R) Moja mama bardzo lubiła chodzić po górach i tam właśnie poznała tatę. A w jednym schronisku (prawdopodobnie) został poczęty mój brat :D hahaha ! Mnie nie ciągnie w góry jakoś ale jak już się wybiorę to nigdy nie mogę się napatrzeć na te piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  42. sliczne zdjecia : )

    OdpowiedzUsuń
  43. W tym roku tatry mam zaliczone ! :d
    Niezapomniane przeżycia <3

    OdpowiedzUsuń
  44. ahh bardzo bym chciała tam pojechać , a ja przeciez mieszkam w górach a tam naprawde nigdy tam nie byłam :p

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam góry :D.
    Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Te najbardziej skaliste robią największe wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój tata to świetny fotograf! :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tatry są piękne. Byłam tam już wielokrotnie i zawsze mam ochotę wracać :)

    Z przyjemnością donoszę, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudne gory! jest w nich jakas nostalgia!

    OdpowiedzUsuń
  50. ale śliczne widoczki!
    Ja lubię góry ale zimą

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam góry. wolę szlaki górskie niż morze i piasek. wole przemierzać szlaki niż leżeć plackiem na słońcu.
    udanego wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Tatry są piękne , i zawsze próbuje wracać tam co roku.zapraszam do mnie na chillfash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. nie cierpie gór;d
    ale zdjecia są swietne;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ahhh góry <3 najlepsze miejsce w Polsce <3!
    fajnie,że ta Pani daje ci gazetki do poczytania (;

    OdpowiedzUsuń
  55. Tatry, Tatry, nie mogę się doczekać, jadę we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  56. tak,góry są piękne! dawno mnie tam nie było,w sumie jakoś mnie nie ciągnie tam,wolę morze. Zdjęcia super! :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  57. eh... byłam tylko raz w tatrach, ale z przyjemnością tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja w planach mam Murzasichle, ale nie wiem czy to jeszcze wypali ;dd

    OdpowiedzUsuń
  59. 4 i ostatnie zdjęcie robi wrażenie . Sama z chęcią bym się wybrała w góry;D

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak byłam w Zakopanym to z pokoju w którym przebywaliśmy było widać krzyż na giewoncie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piekne widoki, nigdy nie byłam :(

    Zapraszam do mnie i do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękne zdjęcia i powiedz tacie że ma talent fotograficzny hehe :))

    zapraszam do mnie, u mnie nowe szpilki na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja sie za moment poplacze. tak tesknie za polskimi gorami ;( :( Boooze, ja chce w gory.
    katsuumi, nie lubie Cie ;( ide sobie pochlipac

    OdpowiedzUsuń
  64. a mnie góry przerażają, mimo że doceniam ich piękno i czuję je, to boję się tych wysokości :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ajaj ! Jakie piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nigdy nie byłam w gorach, jakoś zawsze bardziej ciągnęło mnie do morza:)

    OdpowiedzUsuń
  67. ja po wakacjach na Słowacji i wędrówce po górach od tamtej pory mówię stanowczo NIE! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne widoki :) a z taty zdolny fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ja sama nie przepadam za łażenie po górach, tak jakoś xD może jeszcze tak połazić,ale szczyty nie dla mnie :P

    to miło ze strony pani z kiosku:)

    OdpowiedzUsuń
  71. no widoki przepiękne mieli, nie ma co :) ja w ubieglym roku w wakacje byłam w Zakopanym, tak jest przepięknie ;)
    lubię góry, sama w nich mieszkam (ale to tylko góry Świętokrzyskie) :)

    zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  72. byłam tam w tamtym roku jest naprawdę ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  73. to naprawdę fajna ta pani z kiosku ;)
    góry, też chętnie bym się tam wybrałą! ;o

    OdpowiedzUsuń
  74. piękne widoki. ^^

    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ładne zdjęcia :)
    ja mieszkam w Tatrach i widzę je codziennie ;)
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  76. Przez prawie 3 lata mieszkałam w Zakopanem :) Mam świetne wspomnienia i masę zwiedzonych miejsc na koncie. Miasto które każdy musi odwiedzić ! Chociaż nie ukrywam Bieszczady też kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  77. O matko :) Jak tam pieknie ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  78. kocham góry :)
    świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękne zdjęcia. Też lubię góry:)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top