Outfit znad morza ;)

Hej :*
Właśnie jem sobie rogala z pyszną, domową konfiturą truskawkową :)
Wczoraj cały dzień praktycznie byłam w pracy. W sumie można powiedzieć, że rano tylko zdążyłam posiedzieć chwilę przy komputerze, dodać notkę, wejść na kilka blogów- a potem wynudziłam się w pracy. Ostatnio pisałam, że chciałyśmy sobie z dziewczynami w sobotę obejrzeć jaki fajny film- wybrałyśmy "Kod nieśmiertelności"- oglądał ktoś? Nie jestem dobrą recenzentką, dlatego powiem, że polecam wszystkim, którzy nie potrafią przekonać się do filmu, gdy tylko widzą w gatunku "Sci- Fi". Ten ma jeszcze napisane "thriller". Ja nigdy nie mogłam się przekonać, ale obejrzałam z zapartym tchem- tego science fiction naprawdę nie jest tak mega dużo, chociaż ogólnie film przede wszystkim się na tym opiera. Paradoks ;) musicie obejrzeć, genialny ;) 

Dziś mam dla Was outfit znad morza. Stwierdziłam, że sukienka będzie na ten wypad idealna. Chociaż na co dzień takiej mini nie noszę, to na plażę mogłam zrobić wyjątek- zwłaszcza, że w niej urzekły mnie i kolory i wzory. Pochodzi ze sklepu Marzuss, w którym znajdziecie mnóstwo ciekawych tunik, bluzeczek i sukienek w oryginalnych krojach. Do niej dobrałam zwykłe, płaskie sandałki, aby wygodnie się czuć, a także bransoletkę ;-)

sukienka- Marzuss
buty- no name
okulary- Vintageshop.pl

Uwielbiam molo w Międzyzdrojach, promenadę gwiazd, morze, fontanny i chociaż jeżdżę tam kilka(naście? :D) razy w roku, zawsze wracam tam z ogromną chęcią. Mam stamtąd mnóstwo, mnóstwo wspomnień- w przeważającej większości pozytywnych- każde miejsce, jakie mijam, budzi we mnie skojarzenia- nawet budynek poczty czy supermarket... :-D
Zdjęcia robione są telefonem Asi, 5 mpix, ponieważ nie chcę zabierać aparatu na plażę, nauczona doświadczeniem- już 2 mi się zapiaszczyły :(

No i zaraz znowu do pracy ;p ale już bliżej weekendu, niż wczoraj, super ;)

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 zadawajcie pytania :* 

ROMWE GIVEAWAY :)

CONVERSATION

123 komentarze:

  1. świetne fotki i cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. filmu nie oglądałam. a co do stroju to ślicznie wyglądasz.
    Też ostatnio byłam w
    Międzyzdrojach. Świetnie tam jest , .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz swietnie :) zazdroszczę ze masz morze tak blisko... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne okulary z H&M. :)

    Zapraszam do siebie:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :)) Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zdjecia ;p
    tez bym tak chciala miec tak blisko na plaze :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest lato więc na mini odpowiedni czas , a na dodatek masz śliczne nogi więc ;))
    Miłego dnia w pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ach zazdroszczę Ci tego wypoczynku nad morzem ;) stylizacja rewelacyjna..

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna sukieneczka!Ale ty jestes zgrabna!
    Pozdrawiam EWa

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka ma bardzo ciekawy wzorek;) A zdjęcia robione telefonem ?! wcale tego nie widać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie w niej wygladasz;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądałaś, a film jak dla mnie można powiedzieć że średni, ani dobry ani zły, można obejrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam Międzyzdroje! Może nie jestem tam tak często jak ty, ale zawsze z chęcią tam wracam, nawet na jednodniowy wypad:)

    OdpowiedzUsuń
  14. patrząc na te zdjęcia ja też już chcę nad morze ;) zapraszam do mnie
    www.jagodowo-jagodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chuda ale śliczna : *
    zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Siema ! Bardzo fajny blog :)
    + obserwuje i czekam na rewanż ;D
    + zapraszam do mnie : http://welcome-in-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale z Ciebie chudzina! Ładnie wyglądasz w tej sukience :)

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest niezła :)
    morze eh... chcę tam!
    W ogóle Międzyzdroje - z tym miejscem mam kupę wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz! ;p
    W Międzyzdrojach jest tak pięknie. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka! W ogóle bardzo ładnie w niej wyglądasz. Ja nie przepadam za Międzyzdrojami, chyba za często spędzałam tam wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna sukienka :)
    Nie oglądałam filmu,może obejrzę. Mam bardzo wybredny gust i rzadko cos mi się podoba :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka. A co jest za tobą na początkowych zdj. Fajny efekt daje ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jest ta sukienka :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kobieca i elegancka stylizacja;) Pięknie;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zwykle pięknie <3 ja w międzyzdrojach byłam 2 lata temu i podobało mi się ^^
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze obejrzeć ten film ;)

    Wyglądasz bosko, a Twoja figura - niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka idealna na takie upały (:
    Oj sama bardzo chętnie wybrałabym się nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia :3 jaka ty jesteś chudziutka <3

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna sukienka, dobre zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie wyglądasz w tej sukience:) ale ty chudzinka jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana ;* masz tak piękną figurkę, że mogłabyś ciągle w mini chodzić!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygladasz :))) Jak zawsze moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny outift . ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ladna sukienka :) sliczną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. these pictures are amazing as always! you are super! i like your blog so much!
    Take a look to mine, and tell me what you think! i care! and if you like it, what about follow each other?
    i wait for you darling!
    kiss kiss
    Miriam stella

    fashion blogger italiana
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
  38. ale świetna sukieneczka ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna sukienka! :D Miłych wakacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądałaś pięknie ....sukienka dodaje ci uroku .....

    Jak tam polskie morze ? zimne czy ciepłe ?




    Zapraszam na mojego bloga ...będzie mi miło jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna ta sukienka :)
    zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne ciuchy! A film chyba obejrze skoro tak polecasz, też nie przepadam za Sci-fi

    OdpowiedzUsuń
  43. Super sukienka:) Czarny i fioletowy, to moje dwa ulubione kolory :)
    Sandałki też są super, co mi przypomina, że muszę kupić sobie nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mmm takie rogale też bym chętnie zjadła
    Zdjęcia jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. no dokładnie ;d
    Ale Ty drobniutka jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  46. fajna kiecuszka i Ty chudzinko fajnie w niej wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam na sprzedaż 2 cudowne sukienki nowe marki H&M i Top Secret

    http://allegro.pl/sukienka-hm-38-40-asos-panterka-zara-nowa-i2481092198.html

    http://allegro.pl/sukienka-top-secret-nowa-40-zapraszam-tanio-i2481092351.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudnie w niej wyglądasz.
    Też dałam zdjęcia znad morza . http://fashhiion.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  49. też chcę nad morze <3 niech wujek przyjezdza po mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna sukieneczka i buciki :) mmm truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajna sukienka :) długość w sam raz dla Ciebie, zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie jestem wielką fanką morza, ale dziś wyjątkowo zazdroszczę Ci go. I tego ciepła, i tej wody, i... wszystkiego tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. nie chce być niegrzeczna, ale nie zakłada się białego stanika do ciemnych ciuchów :) nie fajnie to wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz piękne włosy, aby pozazdrościć <3
    PIĘKNA SUKIENKA <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajna sukienka :)Też mam taką w paski, ale ich ułożenie jest takie "zygzakowate" i są czarno-granatowe.

    OdpowiedzUsuń
  56. jejku, jaka jesteś szczuplutka! :) fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. moja koleżanka ma za tą taką szybą zdjęcie na Fb ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Kochana ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna sukienka i super na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo ciekawa sukienka! miłego plażowania kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie wyglądasz, jak zawsze!
    Nie byłam w Międzyzdrojach ale mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładnie lezy na Tobie ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. bosko wyglądasz ! :)
    morze ! mm.ale Ci zazdroszczę ")
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Powinnaś częściej zakładać takie mini świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. ty jestes w miedzyzdrojach ;)
    mieszkam bardzo niedaleko i czesot tam jezdze do przyjaciółki moze sie spotkemy ;)
    aha i wyglądasz przecudnie

    OdpowiedzUsuń
  67. kod nieśmiertelności? oglądałam prześwietny film :D

    oj ale fajnie Ci w tej sukieneczce :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładnie wyglądasz :) I masz niesamowite nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Sukienka śliczna:)Zazdroszczę tego pobytu nad morzem ja niestety w tym roku siedzę w domu:/

    OdpowiedzUsuń
  70. A czy mogłabyś tak "polecić" mój blog?
    Oczywiście się nie narzucam, bo ty tutaj piszesz co chcesz, ale było by miło:)
    Pozdrawiam:*

    śliczna sukienka;P

    OdpowiedzUsuń
  71. Ojj tylko te komentarze powoli mnie już nie śmieszą... Sukienka świetna! Opaliłaś się jakoś ? Pozdrawiam mocno ! :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Wgl. jesteś za ładna, no!:P Pamiętasz jak mówiłaś o nagłówku, który zrobiła Ci pewna blogerka? Umieścisz go u sb? Podoba mi się:) Buziaki:*:*


    ZAPRASZAM NA CANDY-ROZDANIE: http://mniucha.blogspot.com/2012/07/niuchowe-i-natajkowe-candy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ciesz się, że masz tę pracę :D Ja swoją rzuciłam, no nieważne.
    Ładnie Ci w tej sukience- ja wyglądałabym w niej (dzięki oponce) jak tania prostytutka :D

    Za to sandałki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  74. Jejku ale jesteś chudzina <3
    Sukienka świetna :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dobrze wyglądasz w tej sukience:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ślicznie wyglądasz Ty chudzinko :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ale swietna ta sukienka - wygladasz w niej slicznie :))) jestes bardzo ale to bardzo zgrabna :) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  78. Uuuu ! Ale następnym razem opalisz się tak ładnie jak ja :) też na początku byłam czerwona. Brr..

    OdpowiedzUsuń
  79. hehehe:D:D:D no to był mój taki 1 raz hehe:D:D:D
    świetnie wygladasz:D tak sobie myślałam nad Twoimi włosami, próbowałaś olejować je?:D:)

    OdpowiedzUsuń
  80. JA nie lubię filmów sf ^^

    OdpowiedzUsuń
  81. Super wyglądasz! Bardzo ładna sukieneczka:)
    Zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Ohayo Katsumi san^^ Może poobserwujemy? Świetne stroje:) Twój nick bardzo japonistyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej :) japonistyczny bo lubię Japonię ;) podaj proszę adres swojego bloga, bo nie moge wejsc na Twoj profil :<

      Usuń
  83. Ale jesteś szczuplutka, jejciu <3!

    OdpowiedzUsuń
  84. bardzo bardzo fajna sukienka! :)
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  85. fajna sukienka;)
    jej jaka ty szczupła jesteś!;p

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetna sukienka w sam raz na tak piękną pogodę (:

    OdpowiedzUsuń
  87. Idealny outfit na plażę :) Sukienka jest genialna :) Sandały również bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. ostatnie zdjęcie mi się podoba :) ładnie wyglądasz w tej sukience. powodzenia w pracy, aby nie było tak nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  89. ach te morze! co za sesja :)hot

    OdpowiedzUsuń
  90. Ah te Miedzyzdroje ! :) tez tam bylam ostatnio... :D ale widze, ze Tobie chociaz dopisala pogoda, bo mi niestety nie :(

    OdpowiedzUsuń
  91. Kocham Międzyzdroje. Zawsze jak jadę nad morze to tam. :)
    Super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  92. widzę,że wypad się udał ; ) ja niestety nigdy nie byłam w Międzyzdrojach. może kiedyś ;) a ta sukienka bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale Ty jesteś szczuplutka! Urocza i bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :) Sukienka jest bardzo ładna i świetnie podkreśla Twoją figurę, ja bym tylko jakąś biżuterię dodała :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top