Plaża! ;)

Cześć Kochani! :) 
Wczoraj jak pisałam wybrałam się nad morze do Miedzyzdroi. Trafiłyśmy z pogodą jak nigdy, przypominając sobie zeszłoroczny kilkudniowy wyjazd z koleżankami choćby... Na miejscu byłyśmy po 11:00, jednak zeszło nam nieco czasu w sklepie, na robieniu zdjęć itp- i zanim doszłyśmy na plażę, było po 12:00 ;p było gorąco! Woda również o dziwo ciepła- bardzo możliwe, że przez deszcze, które ostatnio szalały na wybrzeżu. I tak poopalałyśmy się, pokąpałyśmy, pogadałyśmy, wypiłyśmy Desperadosy (mmm uwielbiam!). Poszłyśmy też na lody, skromnie stwierdzam, że lody Soprano są najlepsze pod słońcem (waniliowe ahh <3). Spotkałyśmy na plaży naszych kilku kolegów, którzy pracują tam w handlu obnośnym, tj. z kukurydzą czy kawą- fajnie tak zobaczyć ich w "akcji"- co nie zmienia faktu, że nie chciałabym tak pracować, bo ciężko, a gdy nie ma pogody nie da się zarobić... W każdym razie odwiedziłyśmy ich potem na jakąś godzinkę w campingu, a potem ruszyłyśmy do domku... W drodze powrotnej niemal zasypiałam, a przypalone nogi pieką mnie dość mocno. No, ale już nie świecę aż tak bladością, chociaż do ślicznej, brązowej opalenizny mi daaaleko :D

Powitała mnie również na wejściu przemiła niespodzianka w postaci wygranej Polaków w LŚ!!! ;) Gratuluję chłopakom serdecznie- chociaż nie mogłam obejrzeć, bo wyjazd nam się przedłużył, a w miejscu, w którym zawsze oglądałyśmy mecze, wysiadła satelita... Ale połaszę się na powtórkę dziś, po powrocie z pracy! ;)

Na szczęście udało mi się jakoś pospać, chociaż położyłam się o jakiejś 1:00, a wstałam po 8:00... Aż nie chce mi się myśleć o tym, że jest poniedziałek, trzeba iść do pracy (na 2 zmianę, litości! ;p) i że do weekendu całe 5 dni... Damy radę? :) Niestety pogoda ma nie być w ogóle ładna... Ale oby to się zmieniło. W każdym razie tym bardziej cieszę się, że udało mi się złapać trochę słońca i ładnej pogody, a także odłączyć się nieco od codzienności i wychillować... ;D

Buziaki,
Kats.

formspring.me/katsuumi17 odwiedzajcie! ;)

CONVERSATION

130 komentarze:

  1. Wczorajsza burza również przerwała mi oglądanie meczu.. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak z tym morzem... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę wypadu nad morze, też bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe no to widać fajny i udany dzien :) bardzo chuda jesteś!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. też z chęcią bym sobie posiedziała na plaży < 3 :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne zdjęcia:) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynym minusem morza jak dla mnie , jest to że tam zawsze jest dużo ludzi!
    Ale i tak zazdroszczę ! Morze jest cudowne <3

    Świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam:*
    love-arts

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile razy tu zaglądam zastanawiam się czy masz siostrę Basię.
    Mam koleżankę ze studiów w Szcecinie właśnie tak do ciebie podobną...

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie zazdroszczę Ci tego morza. Szkoda, że mam tak daleko ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku, jejku zazdroszczę morza chudzinko ! :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam na nową notkę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że pogoda dopisuje - świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze brzucha :C sliczny stroj ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. o mamo...ja tez chce tak sobie nad morzem polezec...poczuc tez zapach i wiatr...ehh...zazdroszcze Ci bardzo:)))buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko pozazdrościć Ci można kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Ja nad morze jadę w poniedziałek i jak patrzę na pogodę długoterminową... to minę mam taką: -.-'

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia

    Obserwuję =)
    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękne kości biodrowe ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Plaża,plaża :))
    Ja ciagle nie mogę znaleźć okazji by się opalić, wyjdę na ogród słońce jest a za chwilę zachodzi; / takie moje szczęście ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. kości biodrowe to Ty masz przecudowne! *.* Zazdroszczę wypadu nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Baardzo zazdrooszczę figury!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. super fotki :) mam tak blisko do morza ale jeszcze się w tym roku nie kąpałam, pogoda bardzo kapryśna i jak mam wolne to pada :(
    zazdroszczę Twojej zgrabnej figury :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie byłem nigdy w Międzyzdrojach, ale po zdjęciach widzę że jest tam pięknie :)

    Zapraszam do mnie, wywiad z GWIAZDĄ!
    http://kuba-biedziak.blogspot.com/2012/07/siodmy-wywiad-z-gwiazda-dorota-czaja.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę :) Sama bym sobie tam poleżała nad morzem, a to aż na drugim końcu Polski :/

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne zdjecia, zazdroszcze wyjazdu, ja nad morze mam z 12godz. drogi ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się tak opaliłam, że mnie wszystko piecze. ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czytać o Twoim codziennym życiu ^^ :D
    Mnie bardzeij do gór ciągnie niż nad morze ;p
    Szkoda,że nie oglądałaś meczu-dużo straciłaś ;p ale jak już mówiłaś obejrzysz powtórkę,więc Ci wybaczam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. morze! :D
    śliczne zdjęcia. boskie są te pilotkii! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę wypadu :)) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale jesteś chuda.... ;p
    A co do Polskiego morza. Zima jest wspaniałe ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna jesteś chudzino! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o morze! ja też chcę:) super wyglądasZ:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. zatęskniłam za Międzyzdrojami
    Kats! czy Ty coś jesz!!!
    cholercia! chudzinko
    przyjeżdżaj do mnie, upasę Cię to od razu pupcię i cyca dostaniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahh, ale Ci zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. chudzina! zazdroszcze plazy moza i chudosci :(. ejj ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nad morze dopiero w sierpniu pojadę. :(
    Fajnie, że pogoda dopisała. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. baw się dobrze kochana :) już jakiś czas nie byłam w Międzyzdrojach, ale dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma to jak morze :) Cóż... ja muszę zadowolić się rzeką :D
    Jakaś Ty szczuplutka... *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. 4 chyba zdjęcie od końca jest genialne:D Kochana, koniecznie obejrzyj powtórkę, bo to co oni grali to najlepsza siatkówka na świecie. Naprawdę genialnie zagrali !: )

    OdpowiedzUsuń
  39. nigdy nie byłam jeszcze nad morzem polskim;) hehe ;) we Włoszech byłam a nad polskie morze jakoś mi nie po drodze hehe ;) a desperadosa to i ja uwielbiam ;) chociaż nie pijam alkoholu ;) zbyt często ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ty wczoraj nad morzem byłaś a ja nad zalewem :D
    Ja nigdy jak narazie nie byłam nad morzem a tak bardzo bym chciała pojechać :( Ile godzin, minut drogi masz nad morze ?
    Ajaj ! Cóż za figura :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Miedzyzdroje mmm... uwielbiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale masz świetnie, też chcę nad morze!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia . ! :)

    Chłopaki świetnie grali . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. ale Ci zazdroszczę, też chciałabym wybrać się nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja mam do morza 8 godzin jazdy autem - odpada.. Ale Tobie zazdroszczę wypadu

    OdpowiedzUsuń
  46. też chcę na wakacje, nie miałam ich od 2 lat :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Też bym chętnie pojechała nad może !

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale Ty jesteś chudzinka ;OO
    Zazdroszczę wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  49. nono kattsss jaka syrenka hehehe:D:* ale Ci fajnie, ja za miesiąc jadę nad zatokę :) :D chudzielec!:D

    OdpowiedzUsuń
  50. achhhh i ja się podłączam pod zazdrość hehe :)
    ale już tylko kilka dni i ja będę leżakować na plaży z piwkiem w dłoni :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  51. nie ma to jak zimny desperadosik na taką pogodę.. zazdroszczę wyjazdu.. ja mogę pomarzyć o urlopie.. :/

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Cie chudzinko :))) Jestes idealna :))
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie się tak wygrzewać na słonku :D

    +Ale Ty jesteś chuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie plazowo!!!!!
    pięknie kochana:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, jak zawsze:):*:*:**:*:!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie byłam :) Może kiedyś tam wpadnę hi hi

    OdpowiedzUsuń
  56. Twoje kości biodrowe mnie rozwaliły!:P Chudzinko Ty. :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale śliczny kostium. Zazdroszczę wypadu ;DD

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja tylko czekam na mój wyjazd nad morze.
    Mam nadzieję, że mi też pogoda dopisze jak i tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zazdroszczę.
    też chciałabym teraz być na plaży.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też się muszę wybrać na ten cieplutki piasek. Mam nadzieję, że dasz sobie radę w pracy, życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. O to zazdroszczę bo u mnie nad morzem dość pochmuro się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  62. aah pozazdroscic <3 ja mam 700 km do morza i plaży :c. i ta Twoja figurka *_*

    OdpowiedzUsuń
  63. ale masz fajnie!

    ja dziś się trochę na działce opalałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia, ale wakacyjnie ;) morze mmmm :) Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  65. pozazdrościć, ja nad morze wybieram się dopiero w niedzielę :c

    OdpowiedzUsuń
  66. plaża <3
    ja dziś wybieram się na 5 dni i cały wyjazd spędzę na plaży :D

    OdpowiedzUsuń
  67. jeju ale jestes chudzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  68. koooooooocham wylegiwać się na plaży !

    www.homieswaaag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ale Ci się udało :) Akurat trafiłaś na jeden dzień pogody, bo dzisiaj znowu szaro, ale faktycznie wczoraj było pięknie, sama byłam nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Och jak Ci dobrze:) Też tak chcę hehe:)))) A Desperadosy też lubię, bo zwykłe mi nie smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  71. ja wczoraj poleżałam na plaży, ale nad jeziorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale fajnie. Tez bym sie chetnie poopalala nad naszym polskim morzem <3 : )

    OdpowiedzUsuń
  73. jaka figura ;o zazdroszczę :* zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. dla mnie za dużo ludzi w międzyzdrojach. Wolę swoja Wisełkę (koło Międzyzdrojów) tam mozna wylegiwać się bez tych tabunów ludzi

    OdpowiedzUsuń
  75. mmm też bym poleżała teraz, marzy mi sie mały wypoczynek :)
    Desperadosika te uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  76. W konkursie można brać udział tylko raz?

    OdpowiedzUsuń
  77. masakra jaka jestes chudziutka! fajnie masz z tym morzem :)

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. O jej ,ale Ci dobrze , ja jeszcze muszę poczekac dwa tygodnie na plażowanie mam nadzieję słonecznej Chorwacji ;)
    Chudzinka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. zazdroszczę plażowania :)

    OdpowiedzUsuń
  80. patrząc na zdjęcia mogę tylko pozazdrościć, bo mój wypad nad morze około miesiąca temu przypadł na straszną pogodę!;( Ale liczy się towarzystwo ;)

    A siatkówkę oglądałam i już nie mogę doczekać się występu siatkarzy na Olimpiadzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  81. Ale fajnie tez bym tak chciala, jeszcze Miedzyzdroje. Jest jeszcze Festiwal Gwiazd. Oj chcialabym kilka fajnych autografow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. oj też bym chciała tam pojechać, ja w tym roku do Paryża :)

    OdpowiedzUsuń
  83. aaale chudzina! <3
    ja jeszcze nigdy nie byłam nad polskim morzem, za to byłam nad śródziemnym i nad kanałem La Manche... wstyd trochę :P

    OdpowiedzUsuń
  84. zazdroszczę ! chętnie poleżałabym na plaży:) ale mam nadzieję, że szybko doczekam się upragnionego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  85. zazdraszczam figury <3 chudzina!
    wstyd się przyznać, ale nad polskim morzem nigdy jeszcze nie byłam, a byłam nad śródziemnym i celtykim... cudze chwalicie, swego nie znacie jak to mówią ;)
    może za rok będzie okazja by pojechać do międzyzdroi i zdobyć autograf któregoś mroczka ;p

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszyscy nad morze - moje niespełnione marzenie od dwóch lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja tez dzisiaj sie opalalam i chyba tylko dekolt chwycilo :)
    a desperados nie luuubiee

    zazdroszcze jednak tej plazy :D

    OdpowiedzUsuń
  88. przejechałabym się nad morzee :p

    OdpowiedzUsuń
  89. Polskie morze! ÓSMY CUD ŚWIATA! Świetnie musiałaś się bawić ! :D Chciałbym Cię zaprosić do mnie na rozdanie... Do wygrania książka z filmem na DVD "Mój tydzień z Marilyn". Czyż nie kusząca propozycja? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do remontu to nie ma co gratulować, jednak może weźmiesz udział w konkursie :D ^_^

      Usuń
  90. zazdroszczę, że możesz się pójść poopalać. Ja pewnie te wakacje zakończę całkowicie bladą skórą ze względu na to, że codziennie pracuję od 9:00 do 19:00. :(

    OdpowiedzUsuń
  91. mmm desperados :D


    super, ze masz udaną pogodę:D

    OdpowiedzUsuń
  92. świetne fotki, też chcę na plażę!

    OdpowiedzUsuń
  93. no pewnie, że damy radę :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. ja też chcę nad morze ! ;-) ,naprawdę zazdorszczę ..,zapraszam .(;

    OdpowiedzUsuń
  95. ja nad morzem jestem aktualnie :) pogoda zmienia się jak w kalejdoskopie, słońce, deszcz, słońce. na fajną pogodę trafiłyście akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  96. nie bylam nad morzem staaarsznie dawno ;(

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak ja dawno nie wylegiwałam na plaży ^^

    OdpowiedzUsuń
  98. śliczne zdjęcia *.*
    ja nad morzem byłam ostatni raz 3 lata temu, ale pod koniec lipca znów się wybieram :) mam nadzieję się trochę opalić.

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Uwielbiam plaże .! ; 3 Zapraszam do mnie http://love-forever8585.blogspot.com/ :) .
    Obserwuje ;* !

    OdpowiedzUsuń
  100. Zazdroszczę Ci tego morza ; ) Zwłaszcza morze + desperados :>

    OdpowiedzUsuń
  101. Zazdroszczę! Też chętnie pokompałabym się w morzu! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. cieszę się że tak uważasz :)

    OdpowiedzUsuń
  103. taka pogoda mi się marzy, bo jak ja jadę to zapowiadają same burze ;c ehh... jaka chudzinka, jedz trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  104. ja tez bylam na plazy ale dzis i z pogoda bylo roznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  105. przyjemne zdjecia ;] choc na pewno mniej przyjemna byla zimna woda z baltyku ;/

    zapraszam do siebie na ogladanie inspiracji ktorych dodaje sporo i nie tylko oczywiscie ;] www.fancyicon.blogspot.com

    dodaje do obserwowanych, moze u mnie rowniez c sie spodoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetna figura! :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale Ty chuda jesteś ! : D
    Widać że pogoda dopisuje :D
    Ja ostatni raz nad polskim morzem była ok.3-4 lata temu ;P

    OdpowiedzUsuń
  108. ale ty jesteś chudziutka !<3

    OdpowiedzUsuń
  109. Jaka ty chuda jesteś :)) Jak patyczek :** Słodko nad morze - ja mam jakiś sentyment do gór, ale morzem bym nie pogardziła (cudne widoki) ale bym się nie opalała - jakoś nie jestm wcale fanką opalania się mimo że na słońcu bywam to i tak ręce mam niewiele ciemniejsze od biustu. Haa jak moja sis* Desperados - ja wolę Warkę-Radler <3.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top