Sunny and flowers :) (outfit)

Cześć! ;)
Jak tam u Was? 
U mnie bez większych rewelacji. Pracuję, wynudzam się w niej, a wieczory mam dla siebie ;) wczoraj wróciłam odrobinę później, bo nie wyrobiłam się ze sprzątaniem, raport też przeliczałam dwa razy, żeby potem nie było niedomówień i problemów. 
Na najbliższe dni mam już bardzo napięty grafik, bo w piątek przyjeżdża moja kochana Ania! Rok się nie widziałyśmy i już odliczam godziny... ;) wreszcie uda nam się spotkać. Nie udało się w ferie przez głupie zrządzenia losu- ale teraz tego nie będzie! :) Dziś po pracy idę z Sylwią obgadać wszystko, zrobić zakupy, a potem może na jakąś imprezę? ;) Muszę także posprzątać, ale to w czwartek. Ehh. Kiedy ja ostatnio sprzątałam w pokoju? :D

Dziś, jak wczoraj, dodaję mały outfit z ostatnich, cieplutkich dni. Lubię uwieczniać taką piękną pogodę, a ten dzień był chyba najgorętszym w tym roku. Na zdjęciach świecę białością, na szczęście teraz troszkę się "przyczerwieniłam" hihi :) mam nadzieję, że niedługo mi to zbrązowieje. 
Na sobie mam kwieciste szorty od Romwe, a także musztardową bokserkę, którą kupiłam w zeszłym roku i która jest strasznie uniwersalna. Jak pewnie zauważyliście, często wciągam bluzeczkę do spodenek- co o tym sądzicie? Ja się w takim "wydaniu" czuję bardzo komfortowo. Założyłam też sandałki, które widzieliście w poprzednim poście :) także możecie porównać je w dwóch wydaniach.

szorty- Romwe
sandałki- no name
bokserka- Stradivarius

Podoba się? Co byście zmienili w tym zestawie? :) 

Buziaki,
Kats.

Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie, wszystkie opinie i komentarze! :*

CONVERSATION

140 komentarze:

  1. Piekny kolor bluzeczki , dobrałabym do niej inne spodenki , ale i tak podoba mi się ;)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :>
    A gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a guziki Ci się przypadkiem w niej nie podrywały szybko? Dziękuję bardzo. BOSKIE SZORTY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey.
    Skąd tylu obserwatorów !?
    Zazdroszczę :)
    Wejdziesz :
    flushberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie:) jeszcze raz powiem, super masz figure:) stosujesz jakąś diete czy cwiczysz? :D

    zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie robię podobnie a niestety mi odpadły, muszę przyszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zmieniałabym nic! Ale masz nogi! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę takie spodenki <33
    ślicznie wychodzisz na zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne szorty! :)
    Ale z cb chudzinka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic bym nie zmieniała, prześlicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne szorty! świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. really nice look dear.
    xoxo Mini Nuni

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te spodenki :) Pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz płaski brzuch, dlatego wyglądasz świetnie z bluzką wciągniętą w spodenki! :)
    Hahaha, możesz mieć rację z tymi alkoholami! :D Ale delta też mnie prześladuje, bo mój matematyk ją ubóstwia wręcz! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jej świetnie tu..
    Na pewno będe zagladała tu cześciej *_*
    zapraszam do mnie http://magicznyswiatfotek.blogspot.com/
    pozdrawiam :) czekam na kolejne posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne szorty! :) Ślicznie wyglądasz.

    vessoga.blogspot.com Zapraszam! Dopiero zaczynam
    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Egzotycznie zapachy są kapitalne, kokosy, olejki, czekolada. Jak nigdy sprawdzają się w zimie, kiedy jest zimno i wszystko nam się kojarzy ze śniegiem, mrozami. Flaga amerykańska ostatnimi czasy jest równie popularna jak brytyjska. Ciekawe, kiedy z taką sympatia podejdziemy do flagi narodowej, chyba 11 listopada i co najwyżej 3 maja :P Ech. Za długo się śpi - źle, za krótko - źle. Ja nie wiem. Ostatnio sama się wysypiam, bo u nas pracy brak. Nie potrzebne są dodatkowe ręce do pomocy. Nad morzem bywałam bardzo często, w każde wakacje z rodzicami, kiedy byłam mała. Póki co musi mi wystarczyć basen rozłożony za domem, kiedy akurat przyjeżdżam do domu. Chodzenie w bikini praktykuję w domu :D Jest tak gorąco, że nikt niczemu się nie dziwi.
    "Kod nieśmiertelności" oglądałam nawet dwa razy, jestem szczerze zauroczona filmem. Przede wszystkim trzyma w napięciu, jest pewna tajemnica, a na końcu wielkie zaskoczenie. Równie dobra jest "Incepcja" choć wiele osób twierdzi, że nie rozumie tego filmu. Ja nie miałam z tym problemu, musiałam się tylko chwilkę zastanowić i wszystko było jasne. Ostatnio własnie spisuję sobie tytuły filmów do oglądnięcia.
    Międzyzdroje są ślicznym miejscem, byłam raz jeden na dwutygodniowych wakacjach. Miło wspominam ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. super spodenki :D Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uroczy outfit ^.^
    http://xoamericanmonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym nic nie zmieniała bo wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wakacyjnie i modnie. super buciki

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny zestaw, ależ Ty jesteś chudziutka :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze spodenki ;) Jak ja się ciesze, że jeszcze nie musze pracować, a przynajmniej nie aż tak regularnie ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :) Ładny zestaw.
    zapraszam http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale z Ciebie chudzinka! :) Super strój :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny kolor bluzeczki, do tego jeszcze te spodenki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. u look great,nice shorts
    btw maybe we can fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne shorty *.* ogółem całośćśliczna, taka letnia ;33

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne spodenki, ja bym wymienila top, ale nie wiem na jaki. :d

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne spodenki, ja bym wymienila top, ale nie wiem na jaki. :d

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kolor bokserki ^^
    oddaj mi nogi!

    OdpowiedzUsuń
  32. spodenki <3.
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  33. ja bym zmieniła ewentualnie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne shorty :)
    Dodaję do obserwowanych - liczę na to samo
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Boze, ty chudzinko!!!! :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też jakoś nie mam weny na sprzątanie. :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna stylizacja i Ty oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny zestaw, delikatny i idealny na upały !

    OdpowiedzUsuń
  39. Faaaajnie, tylko ja bym założyła obcasy bądź koturny. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Thank you so much for your sweet comment!!Dear, I am hosting sheinside international giveaway, where you can Win $100
    Enter Shenside international Giveaway win 100 $
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja srednio lubię wkładać bluzkę ' do środka ', lecz przyznam, że ty wyglądasz pięknie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  42. tak, podoba :)
    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ty to naprawdę jesteś chuda :D

    OdpowiedzUsuń
  44. wcale nie jesteś taka blada.. może w porównaniu do mnie hihi. szorty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie prezentują się te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajne sandalki...lubie takie delikatne wzory...noga sie w nich napewno nie meczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też uwielbiam nosić bluzkę w spodenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Interesujący blog, ciekawie się czyta posty, bardzo ładne zdjęcia. Z przyjemnością zaobserwuję. :)
    Pozdrawiam ;)

    Zapraszam do mnie, jakbyś mogła zaobserwować jeśli to nie problem? ;) http://forever-with-you2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale jesteś zgrabna !
    Zestaw bardzo fajny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Nic dodać nic ująć :) Wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładne szorty.
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. ale jesteś chudziutka:) cały zestaw super:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialne spodenki!! Zazdroszczę figury!! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bosko wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale u ciebie słonecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne spodenki ;) udanych zakupów i wakacji ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. to dobrze, że dokładnie sprawdzasz :)

    super zestawik ! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna stylizacja - tez często daję bluzkę do spodni ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajnie :)
    Obserwuję.
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też zawsze łączę szorty z takimi bluzeczkami, bo tak jest najwygodniej :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Podoba, podoba :) Super wyglądasz.
    Udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  63. A w Kielcach coś pogoda się już psuje . No ale mimo to przez kilkanaście dni słońce i wysokie temp. mnie nie opuszczały :)
    Świetne te spodenki oraz sandały :) A kolor bokserki idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeśli tak długo nie widziałaś się ze swoja Anią to z pewnością całą noc przegadacie ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. Spodenki są cudowne ;)
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  66. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń
  67. jestem zwolenniczką wysokich butów ;)) i pewnie bym je Ci wcisła by były w tej stylizacj ale cóż :) zawsze szokuje mnie to że jestesś tak szczupła ;)) aż zżera mnie z ciekawości co Ty jeszcz i w jakich ilościch ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  68. Też często wkładam bluzkę, czuję się tak lepiej, no i wg. mnie w większości przypadków wygląda to lepiej :D
    Świetne spodenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz genialne te spodenki! :) Mnie przez ostatnie dni też odrobinę opaliło, ale dzisiaj popsuła mi się pogoda i musi mi wystarczyć tylko czerwona opalenizna, która pewnie zaraz mi zejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  70. Musiałam coś na szybko zrobić z tymi włosami a nie wiedziałam co, więc tylko grzywka do góry poszła :P mój K. jej zbytnio nie lubi :P ale co tam! :D ja bym chciała taki gorący dzień w sobotę, chociaż nie zapowiada się zbyt fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
  71. Życzę dużo udanej zabawy z Anią. ;)Te spodenki są urocze. ;P Ja ostatnio w pokoju sprzątam kilka razy dziennie... takie uroki remontu... :( Zazdroszczę Ci, że nie pamiętasz kiedy to robiłaś. :P

    Buźka! :D

    OdpowiedzUsuń
  72. spodenki mi się podobają. I zapewne czeka Cię dłuuuga noc z Anią ^^

    OdpowiedzUsuń
  73. nie ma to jak wakacyjne outfity:)
    ps. ładne sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczne kwieciste szorty ♥
    Jesteś taka chudaa :o

    OdpowiedzUsuń
  75. Ohhh, baw się dobrze z Anią! To jak ja i moje przyjaciółki- przez to, że mieszkam za granicą rzadko się widujemy, ale już mamy w planach 'rankę' do kina :)
    Spodenki boskie, aż zerknęłam na www sklepu :) tylko ja, stety niestety, mam szersze biodra i pełniejszą pupę (którą wielbię) niż Ty i obawiam się, że w takich spodenkach wyglądałabym grubo.

    Co do metody tuck in - uwielbiam! ja niestety mam nieco wystajacy brzuszek i o ile nie nosze czegos z wysokim stanem to nie wygladam korzystanie- za to Ty, super!

    moge spytac skad jestes? myslalam, ze W-wa, ale teraz mam watpliwosci :P

    OdpowiedzUsuń
  76. Boskie :) Obserwuje i licze na to samo .

    OdpowiedzUsuń
  77. ładne szorty :>
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  78. W Krakowie było genialnie ! A ja ubóstwiam Twoje spodenki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. A u mnie dzisiaj piękna pogoda :) Dzień spędzony aktywnie - rower
    Świetny ten zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczne szorty, ale na tak szczupłej osobie to chyba wszystko wygląda dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. chudzinka ;)
    dodaję i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. super są te szorty:) a co do wkładania bluzki w szorty/spodnie- jestem na tak,zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  83. śliczne szorty ! *_*

    zapraszam do mnie na nowy post :*

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale w nocy najlepiej się myśli i to dlatego tak jest;D

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystko co ma na sobie kwaitki jest cudowne ;) te szorty też, podobają mi się, bo są jakby w takiej jesiennej nucie ;)
    modniemodnamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. outfit jak każdy u ciebie jest świetny, jednak przyznam, że sceneria w poprzednim poście była rewelacyjna ! Tu też jest fajna, ale tam była najlepsza ! <3 Zapraszam do siebie na recenzję filmu, który od jutra będziesz mogła zobaczyć w kinie - "21 Jump Street" :D i przypominam o losowaniu książki z filmem na DVD :))

    OdpowiedzUsuń
  87. slicznotko cudowne szorty...swietny wakacyjny zestaw!Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  88. Ojej ,aleś ty drobniutka :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczna bokserka . :)

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczne spodenki, bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetne szorty, wzór bardzo przypadł mi do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  92. Szorty są rewelacyjne! świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  93. cudne szorty , dziękuję za życzenia :**



    zapraszam na mojego FB: https://www.facebook.com/pages/One-Little-Girl-Blog/417157341656375

    OdpowiedzUsuń
  94. witam , zacznę dziś od tego ,że przeniosłyśmy bloga , ze strony : http://stayyalivee.blogspot.com/ na : http://just-stay-alive.blogspot.com/
    wszystkie posty są przeniesione natomiast komentarze i obserwatorzy niestety stracone ,jeżeli miała byś ochotę i wolną chwilę to zapraszamy do komentowania i o dodanie się ! ;-) u nas każdy jest miło widziany , miło by było również gdybyś poleciła naszego bloga na swoim ,a co do posta to genialny ,boskie zdjęcia ! ;-3

    OdpowiedzUsuń
  95. super szorty, na oasapie są chyba takie same:D kats sypiesz autfajtami!:D
    hehehe no wiem wiem:D

    OdpowiedzUsuń
  96. Genialny pierścionek :))) Uwielbiam Twoja figure i włosy :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  97. zestaw przepiękny :) ale przeraża mnie to jaka Ty chuda jesteś ;d

    OdpowiedzUsuń
  98. great shorts! and I bet you know that, but you're very photogenic:)

    OdpowiedzUsuń
  99. fajne szorty;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top