Krem do rąk Eveline- mój faworyt :)

Cześć! 
Brrr i znowu spadł śnieg... Wstaje rano, wyglądam za okno, a tu biało, zawieja, w dodatku temperatura na plusie, wiec i tak zaraz będzie chlapa... Cholera, a miała już być wiosna. Mam nadzieję, że szybko będzie po tym śniegu :) Czekamy na wiosnę ;)
Ostatnio wyleniłam się za wszystkie czasy, więc nawet miło mi będzie wrócić na uczelnię, już za tydzień :) no i spotkać się z ludźmi, z którymi już bardzo się stęskniłam. Mimo wszystko uważam jednak, że ostatnie kilka tygodni zleciało mega szybko, nawet nie wiem, kiedy.
Teraz oglądam Dzień Dobry TVN i piszę dla Was ;) 

Dziś nieco inny post, bardziej kosmetyczny. Ostatnio w moje ręce wpadł świetny krem- maska do rąk z firmy Eveline Cosmetics. Jest to naprawdę świetny produkt, który działa idealnie na moje przesuszone zimą ręce.
5 w 1:
intensywnie nawilża,  głęboko odżywia, regeneruje, rozjaśnia przebarwienia, wzmacnia paznokcie.


Nawilżenie kremu odczułam niemalże od razu. Po kilku użyciach zauważyłam, że przesuszenie zniknęło :) Krem wchłania się naprawdę szybko, więc nie ma problemu, kiedy musisz na szybko pokremować ręce, a czeka na Ciebie dużo obowiazków domowych :) nie miałam żadnych przebarwień, dlatego też nie mam jak ocenić tego punktu, ale zauważyłam, że ręce stały się dużo gładsze. Krem działa również regenerująco na paznokcie i skórki, czego póki co nie jestem w stanie ocenić, bo jednak zbyt krótko go używam :) 

Aby użyć go jako maska, należy nanieść grubszą warstwę kremu na ok. 10 minut, a dla lepszego efektu nałożyć bawełniane rękawiczki. 

Rzut oka na najważniejsze składniki:
KOZIE MLEKO- zwiększa elastyczność i gładkość skóry, nawilża i regeneruje.
WITAMINA E- "witamina młodości", przywraca skórze młodzieńczy wygląd
MASŁO KARITE- intensywnie nawilża i zmiękcza skórę dłoni
GLICERYNA- utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia najgłębszych warstw skóry.
KOLAGEN I ELASTYNA- uelastyczniają i zapobiegają utracie jędrności delikatnej skóry dłoni.
OLEJ Z KIEŁKÓW PSZENICY- niewluje suchość i szorstkość oraz zapobiega pękaniu naskórka.
D-PANTHENOL I ALANTOINA- działają łagodząco i kojąco.


Konsystencja jest bardzo dobra, jest mocno skoncentrowany i szybko się wchłania. Kupiłam go w Rossmannie, kosztował ok. 8 zł, niestety nie pamiętam dokładnie, ile :( ale drogi nie był i naprawdę serdecznie Wam go polecam!

Buziaki,
Kats.

CONVERSATION

134 komentarze:

  1. Eveline ma bardzo dobre kosmetyki, widać również ten krem im się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez go mam i jest moim numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście niepada śnieg i jest aż jeden stopień na plusie :P
    O tym kosmetyku nigdy nie słyszałam, może się skuszę jak mi wpadnie w ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cuda z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że pomocny :)) Przyznam szczerze że u mnie nie ma śniegu !! :) Zapraszam do mnie na recenzje filmu "Żelazna Dama", który zdobył 2 nominacje do Oscara...

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm, ciekawy :)
    u mnie już nie ma śniegu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz 'słyszę' o tym kosmetyku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam tego wcześniej :P U mnie jest takie topnienie śniegu, że idzie pływać w papce śniegu i błota ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Też z utęsknieniem czekam na wiosnę :) A co do kremu widziałam go już na kanale stylizacje na yt i chyba muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o taki krem by mi sie przydał :)
    dzieki za recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nie miałam kremu do rąk Eveline

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy post.

    zapraszam na mój fan page: http://www.facebook.com/pages/Channel/316303815074005 & zapraszam do mnie na setny post:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście uwielbiam kosmetyki Eveline za ich jakość i cenę :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kupiłam go przypadkowo - przemówił do mnie zapach ;-)
    i już pierwsze opakowanie prawie zużyte!
    dla mnie to numer jeden na chwilę obecną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O to coś dla mnie! Moje ręce zimą wyglądają jakbym je wycierała papierem ściernym ;p Może kupię :>>

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba coś dla mnie - jak wpadnę na niego gdzieś przypadkiem to zakupię i wypróbuję. Też mam kłopot z nawilżaniem dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten krem, ale trochę drażnił mnie zapach - taka ukryta gdzieś cierpkość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. DZIĘKUJEMY ZA KOMENTARZ :) ZAPRASZAMY CZĘŚCIEJ, JASNE ŻE MOŻEMY SIĘ DODAĆ DO OBSERWOWANYCH :)

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze go nie widziałam hmm... ale gdy znajdę na pewno kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdy ja rano się obudziłam słońce 'waliło' po oczach..Myślałam że to lato ..
    Nowy post u mnie.Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli chodzi o kozie mleko, a to widzę zawarte jest w tym kremie - bezapelacyjnie rewelacyjne ! Nie widziałam go nigdy, ale chętnie użyję, bo jeżeli chodzi o dłonie to dbam o nie maksymalnie :)

    Pozdrawiam !
    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo musze spróbować ten krem ponieważ moje ręce osatnio są takie suche i szorstkie ze szkoda słow :(

    OdpowiedzUsuń
  23. całkiem, całkiem!

    a u nas wyniki konkursu walentynkowego i... coś na wtorkowy uśmiech :) http://lenalona.blogspot.com/2012/02/bioderma-v-day-giveaway-results-wyniki.html

    Pozdrawiamy
    Lena i Lona
    "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ok , i już Cię obserwujemy ! :D

    Napewno będziemy tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chcę już wiosnę !

    Zachęciłaś mnie tym kremem, ale obecnie mam zawalenie więc się wstrzymam z kupnem :)

    Dziękuję, że do mnie wpadłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam tego kremu ale czytając jego działanie jest b.interesujące

    OdpowiedzUsuń
  27. This post is really nice, I like it so much!!! This product is amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio byłam bardzo bliska kupienia tego kremu :)
    ale chyba nie moge zdradzić swojej oliwkowej ziaji jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten krem wygląda jak taka pianka :)
    no w Norwegii zimno jest, ciągle mokro :/
    u Was nie lepiej, ale chociaż śnieg macie, który w NO był z 2 razy podczas caaałej zimy :/

    +zapraszam do mnie :)
    + dodajemy się do obserwujących?

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam tego kremu, ale chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ogólnie bardzo lubię kosmetyki Eveline, w końcu mam na imie Ewelina :D haha;)) fajnie tu, chętnie poobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie chlapa na całego, a wiosny nie widać. :(
    Używam tego kremu, zawsze w torebce na pierwszym miejscu był, ale od niedawna pozostaje w domu, bo.. ukręciłam korek i dziura jest wielka. :P
    Ja niestety odczuwam wrażenie, że się klei.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam tego kremu, ale aktualnie mam inny z Eveline (3w1) i też jest świetny. Jak skończę mój to na pewno kupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. miałam go i ostatnio go nazwałam go bublem kosmetycznym możesz u mnie poczytać o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba się skuszę na ten kremik ;)a co do śniegu to ja również marzę już o wiośnie! ; ) miłego dnia :>

    pozwoliłam sobie dodać Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://the-ugly-butterfly.blogspot.com/2012/02/pierwszy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam ten krem, był całkiem w porządku, ale denerwowała mnie jego konsystencja i nie czułam odpowiedniego nawilżenia :)
    U mnie właśnie szampony jako jedyne się sprawdzają. Reszta produktów mnie wysusza, niesamowicie :/

    OdpowiedzUsuń
  38. nigdzie jeszcze nie miałam okazji go widzieć ale recenzja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  39. oo ciekawy ten krem musi być:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooooooo może się na niego skuszę, chociaż mam teraz kozie mleko i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba muszę się za nim rozejrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę się za tym kremikiem rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę sobie kupić :) Zapraszam do siebie na shoowers.blogspot.com . Obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. oo krem musze chyba zakupić, bo na moje suche ręce ciągle szukam idealnego, a tego jeszcze nie używałam :) ale jak ma kozie mleko to chyba będzie dobry i dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę sobie kupić bo moje ręce są w okropnym stanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. haha, ta pogoda jest niesamowita. u mnie też za dnia plucha potem wieczorem mrozek, po nocy lodowisko... i tak w kółko. xD

    ciekawy kremik. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. w ogóle kremy z Eveline są świetne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  48. a więc, chyba udam się do Rossmanu.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. ooo muszę wypróbować ! Nie tylko kremy z Eveline są świetne . Moja mama ma fajny tusz z tej firmy, ale mi go oddała, ale ja go nie używam, ale jak wypróbowałam go to był naprawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. będę inna, nie polubiłam go! w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
  51. ja już dodałam do obserwujących :)
    noo! te norweskie to pycha! może kiedyś dodam jakie ja jem :D
    aktualnie czekam na rzeczy z Polski od znajomych :)
    a co tam?

    OdpowiedzUsuń
  52. Też mam z Eveline krem,ale tego jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ok. ja już obserwję twojego bloga , teraz ty ; )

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie miałam, ale musi być ten pierwszy raz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. O dobrze wiedziec ! Poszukuje wlasnie teraz kremu do rąk idealnego dla mnie. Z chęcią wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  56. hmm będę pamiętać o tym kremie jak skończy mi się neutrogena :)

    OdpowiedzUsuń
  57. O, ciekawy, jak go gdzieś zauważę to kupię. :)
    Ja też wracam do nauki w następnym tygodniu, a na powitanie czekają mnie dwie prace klasowe. :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Widziałam go ostatnio w sklepie.
    Ale wybrałam inny:D
    Może następnym razem wypróbuję;D

    OdpowiedzUsuń
  59. hmmm pomysle nad nim bo moj sie wlasnie konczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  60. ja mam z neutrogeny, a z evelin jeszcze nie mialam ;c ale ogolnie produkty z tej firmy sa dobre :)!

    OdpowiedzUsuń
  61. A u mnie śnieg powoli już topnieje! (:
    Ja używam kremu z Avonu i jest nawet dobry, w sam raz na zimę (:

    OdpowiedzUsuń
  62. o..wzmacnia paznokcie!
    to cos dla mnie,bo moje paznokcie sa w oplakanym stanie;(

    OdpowiedzUsuń
  63. Chyba się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Na pewno jak mój się skonczy to poszukam nowych . Może skuszę się na ten Twój . ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam z biedronki za jakieś grosze kupiony. Z Eveline nigdy nie miałam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  66. no oby minęło jak najszybciej ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie używam, ale może warto się skusić . ;)
    Jeny śnieg . ;|

    OdpowiedzUsuń
  68. nigdy nie miałam może spróbuje następnym razem:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  69. Miałam wersję zieloną, ale mnie zapach kompletnie odpychał.

    OdpowiedzUsuń
  70. Volume BLACKEES MASCARA- tak jest napisane. Ogólnie nie zostawia grudek, rzęsy są czarne i dłuższe, ale tak, że nauczyciele się nie przyczepią ( może dlatego mama mi oddała ). Większość osób woli ja zauważyłam mocne tusze, ale ten jest b. delikatny .

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja mam z Oriflame:)

    Serdecznie zapraszam!:*

    OdpowiedzUsuń
  72. Zostałaś oTAGowana.
    Więcej tutaj: http://natalliem.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  73. kozie mleko? :D ja mam z firmy dziecięcej, ale na takie najlepiej moja skóra reaguje.
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  74. wszystkie kremy z eveline sa super ;D:))

    OdpowiedzUsuń
  75. Dokładnie masz rację ! Ja również posiadam mieszaną. Jest o tyle beznadziejna, że może się nasilić do zbytniego przesuszania czy też przetłuszczania a w najgorszym przypadku do obu naraz. Ciężko z nią mam, nawet ja - przyszła kosmetyczka, ale cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi to co się ma :)


    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. nigdy nie miałam przyjemnosci go posiadać. ;d
    Ale na ta pogodę by mi się przydał.
    Oo. i jest w nim kozie mleko. :)
    Pewnie nie doczytałam,ale za ile dokładnie go kupiłaś. ? :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja osobiście jestem fanką kremu do rąk od Neutrogeny :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja go używałam głównie na skórki bo zawsze nawale sobie wielką ilość kremu na ręce, a po tym kremiku robią sie w takim przypadku lepkie ręce czego nie lubie :) A zima brr ja myślałam że już wiosna idzie a tu znowu śnieg..

    OdpowiedzUsuń
  79. ten krem wydaje się idealny dla mnie: w zimę baaaardzo często wysuszają mi się dłonie:d

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak mi się skończy obecny (z Avonu) to kupię ten, po takiej recenzji grzech nie kupić :P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. super blog , obserwuje i licze na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  82. kliknęłam ;) Ja mam krem z Ziaji ogórkowy;) też dobry:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  83. czyli wybieram się po krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  84. to muszę spróbować, bo zima niestety niszczy moje dłonie
    dziękuję bardzo za miły komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  85. zdecydowanie ;) Mi by sie przydała jeszcze do tego klawiatura arabska :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Też miałam nadzieję na wiosnę, a tu śnieg i błoto.
    Hmm.. no krem ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. moim faworytem jezeli chodzi o kremy do rąk jest czerwony Garnier :p
    Magda Frąckowiak tez jest w porządku, klasyfikuje się do mojej pierwszej piątki :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Uwielbiam wszystkie kremy do rąk i ten też muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. musze wyprubowac ; )
    ZAPTRASZAm do mnie na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeszcze nie widziałam tego kremu ale chyba po tej zimie się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  91. tego mi trzeba było !
    jutro kupuję !!


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  92. Dziękuje za komentarz:) Jestem jak najbardzej za tym, żeby dodać do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Eveline to dobra firma :) Ja też czekam z wytęsknieniem na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak Ci się podobają studia? Bo to bardzo ciekawy chyba kierunek?:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Przy najbliższej wizycie w drogerii natychmiast go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. też mam ten krem, jest spoko, ale moim faworytem niepodważalnym jest ziaja koezie mleko :D

    OdpowiedzUsuń
  97. fajny

    Zapraszam do mnie na konkurs !
    http://marysia-k.blogspot.com/2012/02/konkurs-z-partnerssa.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Jeśli chodzi o kremy do rąk to dobry jest czewony z Garniera, Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. ooooo wydaje się świetny!! a ja mam zawsze zima kłopoty z dłońmi.. takie są przesuszone i zaczerwienione :( chętnie ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Moje ręce zawsze w zimie są przesuszone do granic możliwości i żaden krem sobie nie radzi. Może wypróbuję ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. nie słyszałam o nim.. zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Polecam wypróbować krem z oriflame - ochronny krem do rąk i paznokci 2w1, kosztuje ok.15 ale jest wart ceny, super nawilża, nie klei się i ma bardzo ładny zapach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Nienawidzę śniegu ! U mnie również ciągle pada i pada ;<
    Mam już tego dosyć! :D
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  104. Ciekawa notka.Z skąd masz biżuterię w poście poniżej?napisz;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Muszę koniecznie kupić ten krem,myślę,że będzie dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  106. już wiem, co musze wypróbowac jak mi się skończy mój ;) a o gumie napiszę, jak troszkę poużywam, ale już wiem, że to fajny wynalazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja wciąż nie mogę skończyć tych wszystkich kremów do rąk, jakie mam w domu. Niby powinnam ich używać, bo mam trochę suchą skórę dłoni, jednak nie lubię mieć uczucia tłustych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Właśnie takiego kremu mi trzeba. : ))

    OdpowiedzUsuń
  109. Uwielbiam ten krem! Jest jednym z moich ulubieńców, jeśli chodzi o szybkie nawilżenie dłoni, zwłaszcza w pracy, gdy mam w ręku sporo papierów, wtedy dłonie wysuszają mi się w tempie ekspresowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. też mi się strasznie dłonie przesuszają;/


    zapraszam wszystkich-nowy post!:)
    http://znutkaoptymizmu.blogspot.com

    http://znutkaoptymizmu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Jeszcze się z nim nie spotkałam ale recenzja zacheca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  112. Przydał by mi sie krem do rak.!!

    OdpowiedzUsuń
  113. też lubię eveline, ale moim zdaniem krem do rąk neutrogeny bije wszystkie inne na głowę! wypróbowane na moich dłoniach;)

    OdpowiedzUsuń
  114. A jaką tematykę lubisz najbardziej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Co tam :D Co myślisz o Korei?:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Jak mi się skończy kremy do rąk, to się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Już od jakiegoś czasu mam ochotę wypróbować ten krem, tylko zapominam go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  118. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top