Pizza & Glossy Box :)

Hej :)
Nawet nie wiecie, jak szczera rozmowa potrafi człowieka podnieść na duchu, zmienić coś w nastawieniu, zmobilizować czy po prostu pomóc. Szczera, spokojna rozmowa z kimś, z kim pozornie ciężko się dogadać, a nagle okazuje się, że jest możliwa, ba- że zawsze była możliwa, tylko ciężko się było za nią zabrać... Ale już nic nie mówię, nie chcę pisać o zbyt prywatnych sprawach :) cieszę się po prostu, że jest już lepiej, niż było :)
Wczoraj wieczorem spotkałam się z przyjaciółką :) ona zawsze poprawia mi nastrój, choćby nie wiem, jak był kiepski. Ostatnio widziałyśmy się w sobotę i teraz miałyśmy sobie mnóóóóstwo rzeczy do powiedzenia. To kolejna osoba, z którą mogę gadać chyba na każdy temat i która mnie zrozumie (bo powyżej pisałam o kimś zupełnie innym). Przypominałyśmy sobie o naszych głupawkach z dzieciństwa, bo Sylwia trzyma wszystkie nasze stare listy, testy, bazgroły itp :D było naprawdę fajnie.

Dziś coś na ząb, co nie wymaga niemalże żadnych umiejętności kulinarnych, poza włączeniem piekarnika, nastawieniem na 220 stopni i odliczeniem 20 minut od nagrzania :D i chociaż nie jestem zwolenniczką różnego rodzaju mrożonek, bo wiadomo, że zwykle jest to sama chemia i ja, jako studentka technologii żywności powinnam dawać dobry przykład, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić na chemiczne cuuuuuda :) 


Na pizzę miałam chęć już od kilku dni. Ostatnio na zakupach w Realu trafiłyśmy z mamą na degustację pizzy dr Oetkera i przyznam, że poskamowała mi o wieeeele bardziej niż ta, którą jakiś czas temu siostra przyniosła z Telepizzy :) przed chwilą się nią zajadałyśmy, ale parę kawałków jeszcze zostało, ma ktoś ochotę? :)


Chciałam się podzielić z Wami jeszcze jedną ciekawą rzeczą, jaka
ostatnio mnie spotkała. Dostałam maila od polskiej przedstawicielki Glossy Box z zaproszeniem na imprezę inaugurującą jego wejście do Polski :) z pewnością słyszałyście o pudełkach różnych boxów, nie tylko Glossy- jestem ciekawa czy i Wy wybieracie się na tą imprezę? Ja niestety nie dam rady pojechać, ponieważ mam zajęcia, bardzo żałuję, że nie będę miała okazji poznać innych blogerek :(


Ostatnio również zaczęłam oglądać serial "Skins", który polecało mi kilka blogerek (dziękuję!). Dziś zaczęłam drugi sezon i ubolewam nad tym, że da radę obejrzeć bez limitu tylko 2 odcinki dziennie... A może któraś z Was ma stronę, na której można oglądać go więcej? :) 


CONVERSATION

166 komentarze:

  1. też bym sobie zjadła taką pizze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tydzień temu na walentynki robiłam pizze sama, chłopakowi bardzo smakowało :) Może też spróbujesz kiedyś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pora obiadowa się zbliża wiec mój żółądek właśnie zaczął się domagać swego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko się zdarza, żeby mrożona pizza była taka dobra, koniecznie muszę wypróbować! :) a taka impreza musi być fajnym doświadczeniem, ale nie martw się, jeszcze pewnie będzie niejedna okazja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wolę pizzę swojej roboty. mniam... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ale mi smaka narobiłaś :( teraz będę głodna xdd a na obiadek jeszcze z pół godzinki muszę poczekać hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś nie, jutro na milion procent:) jak ja nie lubie postuuuu aaaaaa, akurat dzis chce mi sie mięsa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie oglądać Skins ;)
    hmm wydaje się dobra! Tylko, że ja nie jem fast foodów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie pizze robioną , ale ta też wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z koleżankami dziś cały dzień śpiewałyśmy piosenkę z reklamy tej pizzy xD heh. Ile kosztowała, bo mam ochotę sb ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
  11. JA kupuję taką tanią z Lidla, podgrzana w piekarniku wychodzi cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oglądałam kiedyś skinsów na youtubie, z polskimi napisami. Ale to było już jakiś czas temu, nie wiem czy nie usunęli.

    OdpowiedzUsuń
  13. o, mniam! ristorante (czy jak to się pisze ;)) też jest pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pizza mmm...
    Kocham Skins <3
    Szczególnie Effy, jest świetna! Zresztą jak jesteś na 2 sezonie, więc za bardzo jej tam nie ma :(
    Z 1 i 2 najbardziej lubię Cassie i jej "łał" oraz "so lovely" <3
    Jeśli chodzi o limity, to ja nie oglądałam na stornach, tylko na youtube, co prawda były w częściach, ale teraz już niektóre są w całości. :)
    Sama zastanawiam się nad oglądnięciem tego po raz kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Skins można obejrzeć na youtobe, tylko, że po angielsku ;) moim zdaniem można się nieźle doszkolić w języku oglądając taki serial po bez lektora czy polskich napisów, ale to zależy od ciebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. oo przypomina mi sie ta reklama tej pizzy he he

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa pizza mniam mniam ;D







    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. znam tą pizzę z reklam! ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zawsze oglądam na zalukaj.tv tylko trzeba tam mieć konto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wczoraj jadłam pizę z tej serii,tyle że z podwójnym serem,dobra jest ;)
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie jestem z Warszawy więc się nie wybieram. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez mam smaka;))
    tak się nie robi:P

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię pizzy z mrożonek :P. Wolę domową ;). Jest taka strona, na której wystarczy tylko zarejestrować się i można za darmo bez limitów oglądać filmy :) https://tv.wrzuc.to/

    OdpowiedzUsuń
  24. Guseppe :) Sprawdź na www.iitv.info czy jest ten serial, bo ja tam oglądam mój :] Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też muszę spróbować! Na dodatek wielbię reklamę tej pizzy, zawsze śpiewam razem z nimi. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie powaliła reklama tej pizzy. :) muszę spróbować, choć nie gustuję w mrożonkach

    OdpowiedzUsuń
  27. Słuchaj mogę Twoje gg? mam sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie lubię tych mrożonych pizzy... dla mnie są gumowate. Wole zapłacić więcej i zamówić. Zawsze jest to pizza z pieczarkami z "HotPizza" na Bogumińskiej a ostatnio też "Pizzeria Italiano" na Cukrowej. ;) A jak mam więcej czasu, to robię swoją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest pyszna, to jak będzie okazja skuszę się na taką. ;)

      Usuń
  29. uwielbiam pizze ale taka z pizzeri z mezem zawsze zamawiamy taka o srednicy 50cm :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja poproszę jeden kawałek ! :)
    serial Skins może być całkiem fajny, chyba zacznę go oglądać, dzięki za polecenie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. mmmm wygląda pysznie :D
    Też dostała zaproszenie na tę imprezę ale niestety i ja musiałam odmówić :(

    OdpowiedzUsuń
  32. nie jadłam tej pizzy jeszcze ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. to ta fajna reklama co tak fajnie śpiewają :D wygląda pysznie! też mam przyjaciółkę, która jest dla mnie jedną z najważniejszych osób w życiu.. szkoda, że 800km ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  34. To fakt każda jest inna :)
    Choć jak oglądałam 5 sezon to nie jest już to samo :(
    6 dopiero co wszedł, więc jestem ciekawa co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż zrobiłam się głodna:) Właśnie pytałam o studia, bo teraz mnie czeka ciężki wybór... I jestem bezradna w tym temacie:/

    OdpowiedzUsuń
  36. mmm... pizza! pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  37. mmm... pizza! jak zobaczę taką w sklepie to chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam zmienne IP i wystarczy że wyłączę router z kontaktu, a później włożę z powrotem.. ;D i można dalej oglądać. dawniej faktycznie było na youtube ale usunęli..

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo się cieszę, że się podoba ;)
    Dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pizza! Mniaaaam!
    Ja też ostatnio jadłam pizze, ale właśnie z Telepizzy hah xd
    Aż zgłodniałam!
    Ta wygląda dość ciekawie i apetycznie, można sama się kiedyś na nią skuszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. pamiętam tą reklamę! Dżiuzeppe, dżiuzeppe :3 mniam!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja przed chwilą również je jadłam tylko że mój brat nic nie zostawił .;))

    OdpowiedzUsuń
  43. mniam :3 dzisiaj właśnie mam pizze tylko że taką domową, ale też jest pyszna.
    Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko darmowe ;>

    OdpowiedzUsuń
  45. a tak się właśnie zastanawiałam czy dobra ta pizza :)

    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja pizze uwielbiam, mogłabym jeść codziennie, ale nie mrożone, : ( domowa pizza przede wszystkim, za jakiś czas wstawie przepis na domową pizze, która nie wymaga wiele wysiłku, więc moze skusisz się i zrobisz nastepnym razem swoją własną, ; D

    OdpowiedzUsuń
  47. ooo nieadwno reklame slyszalam haha dżuseppe ;D hihi

    OdpowiedzUsuń
  48. mają śmieszną reklamę ;d

    OdpowiedzUsuń
  49. Czasami wydaje mi się, że jestem chyba jedyną osobą, która nie oglądała Skinsów hahaha wypadałoby to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  50. ja już od dawna zabieram się za oglądanie Skins i jakoś nigdy mi nie wychodzi eh... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam reklamę tej pizzy^^. Muszę spróbować tej pizzy.

    OdpowiedzUsuń
  52. pewnie jakbym mieszkała w Wawie to bym poszła na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. gotta love pizza

    OdpowiedzUsuń
  54. Guseppe! ;D
    hahaah,jak patrz na tto zdjęcie to mi się przypomina piosenka z reklamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. nie jestem skłonna jeść czegoś z "pudełka "
    Bo nauczyli mnie tak w szkole bo jestem na gastronomi :D
    Ale może kiedyś ;D
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Co do pierwszej części postu to mam tak samo z moją przyjaciółką.Można pogadać o tych najmniejszych pierdołach i o najważniejszych sprawach.Taka bratnia dusza.Cudowne,że jest ktoś taki w naszym życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. z mrożonek uwielbiam pierogi ruskie z biedronki haha :D
    zawsze i w każdej ilosci!!:D

    OdpowiedzUsuń
  58. Głodnam! A Ty mi tu z pizzą! :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Wiesz, że narobiłaś mi okropnej ochoty na pizzę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. jak smakowicie wygląda ta pizza ♥ :)
    ja też uwielbiam ten serial i jestem na 2 sezonie :)) jest świetny!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  61. the pic makes me hungry! :)

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. jestem pizza maniakiem:P i narobiłaś mi teraz strasznej ochoty na taką :D

    OdpowiedzUsuń
  63. e, wolę zdrowe 'żarcie' :) a pizza domowa robiona - mmm!

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak jeszcze jadłam takie mrożonki to właśnie ta pizza była moją ulubioną. Nie wiedziałam, że studiujesz technologię żywienia! Trzeba przyznać, że wybrałaś bardzo ciekawy kierunek ;)

    Też lubię, jak w powieści bohaterowie mają do rozwiązania jakąś zagadkę kryminalną. Ja sama nigdy bym nie wpadła na takie pomysły i wnioski, jakie oni dostrzegają :)

    OdpowiedzUsuń
  65. mmm wygląda smakowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. taak szczera rozmowa zdecydowanie pomaga :)

    mmm ale mam smaka <3

    OdpowiedzUsuń
  67. od kilku dni chodzi za mną ta pizza :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wolę domową pizzę, obawiam się zawsze mrożonego mięsa, ale zdarza mi się przemycić czasami coś nafaszerowanego chemią :)


    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  69. Też dostałam zapro ale nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  70. domowa pizza o tysiąc razy lepsza :) i wiesz co jesz:)

    OdpowiedzUsuń
  71. I love my glossyboxes so much! <3
    Have a nice evening!

    OdpowiedzUsuń
  72. Mm. <3
    Pizza wygląda smakowicie. :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Potwornie zgłodniałam przez Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  74. pizza tylko z da grasso! uwielbiam <3 natomiast taka mrożona ni ja mi nie smakuje, której bym nie jadła.

    OdpowiedzUsuń
  75. Glossyboxowa noc? To musi być szaleństwo. :)
    Pizza wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  76. smaka robisz ;)!
    zapraszam na moją szafę, sprzedaje tam taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. pizze to ja jednak wolę robić od początku sama ;d

    +zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:) Pizza wygląda smakowicie :) Ja zamierzam zrobić jakąś domowej roboty i ciekawe co mi z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Możesz jeść co chcesz :P

    I pizza wygląda pysznie, aż chce mi się jeść.

    OdpowiedzUsuń
  80. o nie teraz będzie mi chodziła ta reklama tej pizzy :D !

    OdpowiedzUsuń
  81. ale pysznośći!

    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  82. U mnie w biedrze też raczej słabo z takimi rzeczami, nie wiem jakim cudem moja ciocia to znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  83. też dostałam zaproszenie na impreze, ale też mnie nie będzie :( za daleko ze śląska ;/ strasznie żałuję !

    OdpowiedzUsuń
  84. Mmm. Aż mam ochotę na pizzę! :D

    urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Były przecenione z 79 zł na 39zł :)

    OdpowiedzUsuń
  86. mniaam .;)
    te mrożone są nawet, nawet, jednak wolę domowe lub z pizzerii .;p

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale mi narobiłaś smaka ! :<

    OdpowiedzUsuń
  88. ale smaaakowicie wygląda ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  89. nie wiem, ta reklama tej pizzy działa na mnie tak drażniąco,że mam ochotę kogoś walnąć xD

    OdpowiedzUsuń
  90. mmm pizza wygląda apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  91. dobra pizza nie jest zła:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  92. mniammmmmmmmmmmmmmm :D
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  93. Właśnie jutro robię pizzę . Miałam taki zamiar już od tygodnia ;D
    _______________________________

    Obserwuję i Zapraszam do mnie!
    http://elenas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. dziuseppe dziu dziu dziuseppe !!!!!!!!!!! hahahhaaa
    wiem ze nie tak sie pisze ale to nic ! : ) mniam ! ;0

    OdpowiedzUsuń
  95. ja skins już obejrzałam, a teraz oglądam na bieżąco, te odcinki ,które wychodzą :) uwielbiam ten serial ;P

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  96. Po całym dniu postu chętnie zjadłabym taką pizze.

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapraszam serdecznie!
    Na bloga dodawane są inspiracje modowe, tworzone przeze mnie zestawy, czy opisy produktów kosmetycznych. Jeżeli będziesz zainteresowana, można dodać do obserwowanych. ;)
    + Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  98. ja juz dawno pizzy nie jadlam, a sama mysl o tym tluszczu i ciagnacym sie serze wywoluje u mnie udruch wymiotny haha xd

    OdpowiedzUsuń
  99. No ja mam ochotę.! ; )
    Chyba sama wypróbuję. ; p
    O tak taka rozmowa może zdziałać cuda i to pierwszej klasy. ; )
    Pozdrawiam, kochana. ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  100. Nie lubię pizzy z mrożonek, wolę iść do pizzerni.

    OdpowiedzUsuń
  101. Kochana a czy przesyłka z Edibazzaru też ci szła tak długo ?

    OdpowiedzUsuń
  102. Mmm pizza! Wolę z pizzeri niż mrożoną, ale i taka też jest dobra :))
    Też miałam oglądac skins, ale nie mogę sie za to zabrac. Wolę 'How I met your mother', rola Barney'a wymiata <33

    OdpowiedzUsuń
  103. Oj teraz to ja bym sobie zjadł taką smaczną pizze. Czasem nie warto patrzeć na kalorie czy chemikalia, tylko po prostu zjeść coś pysznego :) A co do szczerej rozmowy, prawda - potrafi zdziałać cuda.

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten poprzedni komentarz o pizzie i rozmowie jest ode mnie. Zapomniałem się zalogować ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  105. Ooooo ja chce taką pizzę ! Koniecznie musze spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  106. na czym oglądałaś skinsów? ostatnio miałam przeciążenie na iitv i może jest jakaś alternatywa.. :/

    OdpowiedzUsuń
  107. ale mi smaka na pizze narobiłaś, a dietę zaczełam he

    OdpowiedzUsuń
  108. ale mi tą pizzą smaka narobiłaś. ;P
    zapraszam do mnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  109. starałam się przeczytać regulamin i tam coś pisało o płatnościach.. ale nie wiem za co i o co to chodziło. czyli spokojnie mogę się darmowo zarejestrować?

    OdpowiedzUsuń
  110. Moja pizza - guseppe już się smaży ! <3
    _________________________________________

    Dodaję do obserwacji i zapraszam do mnie!
    http://elenas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. zjadłabym sobie teraz tą pizze ;p

    OdpowiedzUsuń
  112. Pizza wygląda smacznie .
    A takie wyjście nie zdarza się przecież tylko raz. Będą okazje jeszcze iść :D

    OdpowiedzUsuń
  113. nie,nie ja dziękuje . :P
    wczoraj jadłam tą samą pizze i zdecydowanie mam dość .;D
    ogólnie fajny blog ,powodzenia w prowadzeniu .:)
    gdybyś miała ochotę wpadnij .
    obserwuje i bd wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Z tą rozmową to ja się zgodzę. Zawsze podnosi na duchu, ale jeśli się gada z odpowiednią osobą.
    Do pizz "gotowych" to ja jestem źle nastawiona, ponieważ kiedyś miałam z taką styczność to narobiła smrodu ;D

    OdpowiedzUsuń
  115. zastanawiałam się czy by tej pizzy nie spróbować, ale może innym razem, teraz mam swoją własną;) zapraszam na bloga tam jest przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Mmm pizza! Ale mi ochoty narobiłaś:D

    Zapraszam! dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Mmm:) Pysznie wygląda;D
    Ale narobiłaś mi smaka;D

    OdpowiedzUsuń
  118. Dzięki (:
    U mnie nowa notka ;D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  119. hahah cały czas śpiewałam wczoraj reklamę tej pizzy;DD mówisz że dobra? Hmm muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  120. Wysyłam ci wiadomość na emaila - prosze odpowiedz ( nie chodzi o współpracę czy reklamowanie mojego bloga )

    OdpowiedzUsuń
  121. Pizza ♥
    kurna, takie zaproszenie - fajna sprawa, szkoda, że nie masz jak jechać ! wbijaj do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  122. Hej hej! U mnie nowa notka a w niej:
    - co u mnie
    - rzeczy z PL
    - nowosci <3
    - zdjęcia
    - apel
    Zapraszam - pozostaw komentarz. Będę wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  123. Hehe , ta pizza ma świetną reklamę :D

    OdpowiedzUsuń
  124. tez ja jadlam, jest pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  125. Sama kiedyś zastanawiałam się nad studiowaniem podobnego kierunku, bo dietetyki. Jednak moja nienawiść do biologii jest silniejsza :)
    Właśnie, ja również nigdy ostatecznie nie potrafię zweryfikować prawdziwego zabójcy w powieściach :)

    OdpowiedzUsuń
  126. noo! masz rację, ale lepiej sie tego pozbyć żeby ułatwić życie komentującym :P
    jak sie masz tak w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
  127. Kiedy nowy post ? Bo czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  128. Za mną też ostatnio "chodziła" pizza, ale zrobiłam własnej roboty i nie chwaląc się, wyszła pyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  129. o tak szczera rozmowa zawsze pomaga nie zależnie od tematu :)
    uwielbiam pizzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  130. Właśnie przed chwilą leciała reklama tej pizzy:) swoją droga ścieżka dźwiękowa z tej właśnie reklamy tak wpadła mi w ucho, że męczę swoim śpiewem moją współlokatorkę:) Guseppe pizza italiana!;p zapraszam do mnie:
    http://life-is-too-important.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. ze 4 szklanki mąki, pół drożdży, pół płaskiej łyżeczki cukru i soli, 3 łyżki stołowe oleju, szklanka wody. Wszystko wymieszać i wyrabiać z 10 minut ciasto :) Bardzo ważne jest żeby się nie kleiło do rąk, zostawić, żeby troszkę podrosło, później rozwałkować i posmarować brzegi jajkiem a środek taki sosem: pół słoiczka przecieru pomidorowego z bazylią, czosnkiem itp :) i na to położyć co się ma aktualnie w lodówce :) do pieca nagrzanego do 200 stopni i czekać :) Ja jeszcze kombinuję nad tajemnym składnikiem,żeby ciasto było jeszcze bardziej pulchne :)

    OdpowiedzUsuń
  132. jaki film?
    ja mam moment myslenia o życiu :) jakie ono jest itp.

    OdpowiedzUsuń
  133. Chemia jest dobra i ratuje nas w tysiącach sytuacji. Strasznie się wkurzam, jak słyszę 'to jest sama chemia'. Mój koronny argument: gdyby nie chemia, to do tej pory byśmy myli zęby solą z piaskiem :P

    OdpowiedzUsuń
  134. Wiesz co, za bardzo nie znam się na tym, ale można dodać :) Wypróbuj z jajkiem i napisz mi, jak ci wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  135. mmmm,ale narobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  136. mnie nie przekonują mrożone pizze ;)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Dzisiaj zrobilam,ale nie mialam pod reka aparatu :<

    OdpowiedzUsuń
  138. Musze spróbowac tej pizzy .Długo na nią polowałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  139. mniam! wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  140. :) ALe widze że mój blog porównując do Twojego to nie istnieje hehe

    OdpowiedzUsuń
  141. mniam,mniam Guseppe . ;]
    Mam ochotę na pizze . xD :)
    Obserwujemy ? ;)

    zapraszam do siebie
    http://galaxy-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Też oglądam "Skins" Uwielbiam ten serial.

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top