O błyskotkach- outfit.

Hej :) 
Jak minęła Wam sobota? Moja się udała ;)
Obejrzałam biegi narciarskie, w których Justyna pokazała ogromną klasę i wygrała, a następnie skoki, w których Kamil Stoch był szósty. Myślę, że możemy być szczególnie zadowoleni z występu naszej biegaczki, która pokazała, kto tu rządzi :) 
Po południu spotkałam się także z przyjaciółkami, Agą i Sylwią. Agi nie widziałam 2 tygodnie, dlatego tym bardziej się cieszyłam. Oglądałyśmy zdjęcia z ich studniówki, a potem film "Harry Brown"- przyznam, że jak na thriller spodziewałam się większej akcji, ale był pokazany z perspektywy starszego człowieka, może dlatego momentami się dłużył. Potem grałyśmy w różne gierki w internecie, np. Bomb it 4- może kojarzycie- w poprzednie wersje grałyśmy już kilka lat temu :D Wróciłam jakoś przed 23:00 w bardzo dobrym humorze. Przyjaciele potrafią oderwać od (mniejszych lub większych) problemów. I tylko jedna sprawa spędza mi sen z powiek. Kiedy ktoś naprawdę chce zniszczyć relacje między ludźmi poprzez swoją głupotę i nieodpowiedzialność, to chyba coś jest naprawdę nie tak. Gdyby tylko ta osoba wreszcie zauważyła, jak się niszczy... I nic nie dociera.

Dziś mam dla Was już wiosenny zestaw- w końcu zima chyba już na dobre odchodzi. Podobno w całej Polsce jest już temperatura na plusie- chyba, że Radio Zet się myli, bo właśnie tam to usłyszałam :) założyłam szarą tunikę od Avaro.pl, beżowe leginsy oraz koturny Asi ze sklepu Sequin. Tunika ma cudowny haft na plecach, podoba Wam się? Największą rolę miała tu jednak zagrać biżuteria- mam nadzieję, że nie przesadziłam z nią :)



 







Co sądzicie o tej biżuterii? Fioletowe kolczyki pochodzą ze sklepu Nefryt-sklep.pl, od którego dostałam ostatnio spory zestawik ślicznych rzeczy (będzie mieli okazję zobaczyć wszystkie w swoim czasie ;)). Naszyjnik dostałam od sklepu Tyro.pl-  zachęcam, naprawdę warto zobaczyć, co pięknego mają w swoim "asortymencie", mnie podoba się niemal wszystko :) natomiast dwie cudowne bransoletki dostałam od Karoliny z bloga:
 http://in2youcollection.blogspot.com/
Sznureczkowe bransoletki ze ślicznymi przywieszkami są moim faworytem. Zajrzyjcie na bloga, a także na facebook'a, ponieważ tam pokazane są chyba wszystkie wzory- mnie urzekły kolory, piękne, pastelowe- idealne na nadchodzący sezon :) 

Pokażę jeszcze jak tunika wygląda na rozpięto (ja jednak wolę zapiętą wersję, choć oczywiście zawsze to jakieś urozmaicenie ;)):


Jak Wam się podoba?
Przypominam również o konkursie ze sklepem Partnerssa- do wygrania bon na zakupy! Więcej informacji:
http://www.katsuumi.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-bon-na-ubraniowe-zakupy.html

 Miłego dnia! :*  

PS. Blogspot z każdym dniem mnie coraz bardziej zaskakuje... Oto, jaki obrazek dostałam do weryfikacji: 

 Padłam :D szkoda, że moja klawiatura nie ma zdolności pisania Katakaną :(

CONVERSATION

207 komentarze:

  1. ślicznie to od tyłu wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  2. boski sweterek! ;)
    zapraszam: http://budzacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty i naszyjnik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie;)
    Ładnie pomalowane oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ten wisior-piórko jest mega fajny :)

    Pozdrawiam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę to Bomb it, toto chyba podobne do Fire play. O tak, dodatnie temperatury już są, ale nie ma się co wyletniać ;D
    Świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Sznureczkowe bransoletki ze ślicznymi przywieszkami są moim faworytem" moim również! Wszystko mi przypomina, że muszę kupić legginsy i tregginsy.. Echh.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm.. buty i naszyjnik .! Cudo ; *

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :)) kolczyki są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit ! sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny naszyjnik :)
    Mi Harry Brown sie spodobał no i muzyka też np Chase & Status - End Credits ft Plan B

    OdpowiedzUsuń
  12. buty świetne, reszta też :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty najlepsze! Też muszę sie zaopatrzyć w takie uniwersalne cuda. : ))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wygladasz, o wiele lepiej z rozpietym sweterkiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Racja, Justyna jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wyglądasz!:) jednak myślę że bluzka powinna być jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aa buty <3 i naszyjnik tez super ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zestawienie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no swietnie :). naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  20. to piórko, te bransoletki, te buty <33 zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię te buty,a dodatki są świetne!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie spędzona sobota :))

    super bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie fajne prezenty, zazdroszczę :P spoko zestaw na co dzień, bez zbednego kombinowania:) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. naszyjnik świetny! chce taki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw ;d. Bransoletka rzeczywiście super :d. Tunika lepiej wygląda jak jest zapięta. PS. masz genialną figurę, ZAZDROSZCZĘ!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz śliczne nóżki! ah takie szczuplutkie uda!:) zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Czemu zawsze robisz zdjęcia w domu? :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz :) urzekła mnie ta tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  30. sukcesy Justyny są niesamowite, bardzo się cieszę, że udało się jej zwyciężyć również w Polsce.:) bardzo lubię takie stroje

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie temp. na + więc chyba jest nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek i naszyjnik - mega :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjne są te bransoletki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się ta biżuteria:) i całość na każdy dzień:) ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam nie lubię skoków, wole inne sporty :p
    Skąd masz te butki i za ile? Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie dobrałaś tą biżuterię do outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super zestaw lubię takie swetry :)

    ekstra wisiorek, zakochałam się w nim !

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne dodatki :d. I sweter.

    OdpowiedzUsuń
  39. Tortillę ze starterem widziałam w Auchanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. sweterek świetny. :) poza tym moja sobota też się udała, nie narzekam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja sobota spędzona była w łóżku głównie;)
    Mam do sprzedania zestaw Oriflame z linii Milk&Honey Gold - zapraszam!:*

    OdpowiedzUsuń
  42. ładny outfit ; )
    zapr. do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi sie ;) Sliczna bizuteria :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy blog. Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. dla mnie super ta biżuteria, szczególnie brasnoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Strasznie mi się podoba twój naszyjnik <3 Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Do diabła z miłością" ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. ach Ci nasi zimowi sportowcy :), również jestem z nich dumna!
    Bardzo podoba mi się naszyjnik w formie listka, sama mem jeden i z chęcią go noszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. zajebiste buty : D
    jeszcze nie zdarzyło mi się dostać takiego obrazka do weryfikacji, haha : D

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuje i również zapraszam do obserwacji ;)
    A sweterki i bluzki z takimi haftowaniami uwielbiam, nawet mam owy ciuszek na sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. podobają mi się takie sweterki, naszyjnik również bardzo ładny:)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. gdyby ta osoba zauważyła jak się niszczy to by było za proste i nie robiłaby tego co robi, ale niestety niektórzy tak mają
    ładne piórko i przywieszki do bransoletek xD

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zwykle boska biżuteria <3 uwielbiam Justynę :* Królowa tylko jedna!
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny outfit! sweterek najlepszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Genialne buciki, a kolczyki ahh. też jestem zadowolona, że nasza rodaczka, potrafi pokazać, że Polacy też są coś warci. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne te 2 bransoletki ;d

    OdpowiedzUsuń
  56. oh no bo cóż za problem napisać na normalnej klawiaturze japońskie znaczki, haha :D świetny outfit. bransoletki są cudne! dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Podobają mi się Twoje buty! Gdzie kupiłaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Swietna masz figure : O
    Zazdroscze ;> i dziekuje bardzo ;)

    + nowy wpis,zapraszam do czytania ;>

    OdpowiedzUsuń
  59. Beżowe leginsy?^^ bardzo śliczna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to u mnie coś kolory szwankują chyba :D

      Usuń
  60. Super bransoletki ! strasznie mi sie podobają !! <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne te sznureczkowe bransoletki!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajna tunika, ja niestety jestem na nie za niska:(

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny naszyjnik ; )

    No co do blogspota to zaskakuje. Dostaje się różne znaki, których nawet na polskiej klawiaturze się nie znajdzie. ; )
    Z resztą niektóre są tak pisane, że ciężko przepisać. Wolałam te zwykłe. ..
    teraz nawet nie mam aż takiej ochoty komentować.

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne dodatki : )
    Buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne dodatki ; )
    Buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Najbardziej podoba mi się wisior (:

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja niestety nie widziałam Justyny, ale świetnie że wygrała ;) Fajny zestaw, genialne bransoletki i buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuje ;)
    Ładne bransoletki !

    xoxo ania

    OdpowiedzUsuń
  69. zazdroszczę biżuterii, a tył swetra bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  70. super naszyjnik. ja sie jeszcze nie spotkałam z taką weryfikacją :P

    OdpowiedzUsuń
  71. wisiorek jest śliczny ;)
    a co do tej weryfikacji to szkoda gadać , przesadzają ;p

    OdpowiedzUsuń
  72. Strasznie podobają mi się bransoletki. No i ten sweterek. Ślicznie!
    Dzięki za komentarz. :D
    Już obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wszystko ładnie, ale buty nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. ale Ty masz chude nogi!!!!!!!!!!
    :D
    fajne koturny ;]

    OdpowiedzUsuń
  75. Grr, strasznie mnie to denerwuje te obrazki do weryfikacji.. Zdjęcia ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  76. ładny outfit :D
    zapraszam do mnie,nowa notka :>

    OdpowiedzUsuń
  77. biżu <3
    elizaknowsbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Weryfikacja to mnie ostatnio dobija. Nie dość, że napisy są dwa, to jeden z nich jest tak nieczytelny, że często zdarza mi się, że odświeżam do po 3-4 razy, zanim zdołam dopatrzyć się tam ludzkich znaków.

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo podoba mi się naszyjnik. Ogólnie bardzo ładnie. :)
    Obrazek do weryfikacji rozłożył mnie na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. buty świetne ;) a mnie kody captcha też denerwują, tylko utrudniają życie :>

    OdpowiedzUsuń
  81. ale śliczniutkie bransoleteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ładny outfit.:) Świetne buty.^^

    OdpowiedzUsuń
  83. śliczny outfit. ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  84. łańcuszek <33
    + Obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo podoba mi się naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  86. no to faktycznie dostałaś ekstremalny rysunek do napisania :D

    OdpowiedzUsuń
  87. love the necklace

    OdpowiedzUsuń
  88. wszystko mi się podoba. c:
    zastanawiam się, jak wyglądałabyś bez tych kresek czarną kredką na dolnej powiece. hm? :>

    OdpowiedzUsuń
  89. Dzięki za kom. Stylizacja super, a biżuteria piękna! dodaje się do obserwatorów:P

    OdpowiedzUsuń
  90. bransoletki cudne :)
    haha ale napis do weryfikacji przebija wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudowny wiosenny zestaw ;D
    U mnie nowa notka (:
    <3

    OdpowiedzUsuń
  92. Fajna stylizacja, buty geenialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  94. ojj nie maam, muszę zrzucić pare kilograamów. ;D

    OdpowiedzUsuń
  95. te bransoletki są prześliczne! Z resztą listek też- świetnie wyeksponowałaś biżuterię. Wyglądasz świetnie!
    ach, chcę już tą wiosnę... a na dworze tylko chlapa :/

    OdpowiedzUsuń
  96. bardzo fajna stylizacja :)
    koturny i sweterek są boskie !
    też niedawno dostałam podobny kod do weryfikacji, hehe
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  97. genialne bransoletki! sama od dawna szukam idealnej, a te są mega!
    przeginają z tą weryfikacją -.-
    i życzę powodzenia z tym co się złego dzieje - by wszystko skończyło się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetnie.
    Przepiękna bransoletka <3 Zakochałam się w niej.

    OdpowiedzUsuń
  99. świetny naszyjnik! :)
    blogspot coraz bardziej zaskakuje :P
    mi też by się przydało zrzucić :D
    zapraszam do siebie na nowy post
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. praktyczny , wygodny strój - podoba mi sie :)
    sweterek fantastyczny :P

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny out;)
    Zdecydowanie nie przesadziłaś z biżuterią, świetnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  102. Też mam to piórko. Jest rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  103. Mam nadzieję że zima ma się ku końcowi, bo ja już mam dosyć;)

    Koturny śliczne, chociaż chętnie widziałabym je w jakimś innym, intensywnym kolorze. Biżuteria subtelna, więc wcale nie przesadzona. Super zestaw na co dzień;)

    A kody weryfikacyjne też mnie powalają..

    OdpowiedzUsuń
  104. ahahahah ;d ten kod z obrazka mnie rozwalił ;d

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale z Ciebie chudzinka, świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  106. Piękne buty i fajny blog :)
    Blogspot mnie nie raz już zaskoczył swoimi nieczytelnymi obrazkami do weryfikacji, ale ten twój przebija wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
  107. Przeprzaszam Cie najmocniej, że przez pewien czas nie zaglądałam na Twojego bloga.
    Super stylizacja, świetne piórko.
    Obserwuje i licze na to samo:)

    (wcześniej jako as-a-blonde)

    OdpowiedzUsuń
  108. świetny outfit! ^^
    mnie też dobiła ta weryfikacja xD

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetne buty i piórko <33! Zakochałam się w nim!

    OdpowiedzUsuń
  110. Jestem jedyną Polką która nie może patrzec na tę biegaczkę:) Biżuteria jest bardzo ładna, szczególnie bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  111. Bardzo ładne bransoletki.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  112. ślicznie he ale dostałam obrazek :) mnie to juz wkurza he

    OdpowiedzUsuń
  113. najbardziej podobają mi się bransoletki :)
    a w Twoich butach się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  114. Bransoletki są śliczne :> Haha ja też kiedyś miała dziwny kod weryfikacji "My ok H*j" ;p Dzięki za komentarz, ale kupiłam już inną bo tamte były wysyłane z Anglii i zrezygnowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  115. mnie dobijają ludzie, którzy nie mogą znieść szczęścia innych i chcą to zniszczyć ...
    a wisiorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  116. świetny zestaw:) bransoletki mi się podobają bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Mam podobny sweterek, tyle że bez haftu :) Ale hafty na pleckach i rękawach bardzo mi się podobają :) Do tego śliczny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Fajny zestawik wyjściowy :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Dzięki za komentarz!;)
    Super outfit!!!!:)
    Fajny wisiorek!!!;D
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  120. sliczny łańcuszek. ;D
    Haha. No ostatnio też przytrafiło mi się taki cos podobne do wpisania. xd

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetna stylizacja!

    Mnie te niektóre weryfikacje obrazkowe też rozbrajają...

    OdpowiedzUsuń
  122. Koturny są świetne! Z tą weryfikacją to przegięli! Też miałam problem z odczytaniem jakiś literek ;p

    OdpowiedzUsuń
  123. Sobota minęła na wesoło;) Świetny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  124. tak tak ;) super czasy .. ale ja już wole być po maturze i do pracy ;))

    super te Twoje błyskotki.. najbardziej mi się podobają te bransoletki <33333

    oczywiście OBSERWUJE :):*

    OdpowiedzUsuń
  125. Fajne bransoletki, a jeśli chodzi o weryfikacje, to to są jaja jakieś xD

    Obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  126. dzięki ;) ale świetny sweterek! ta koronka z tyłu super :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Fajnie się ubierasz :)
    Podobają mi się te bransoletki.
    Zazdroszczę figury :D .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  128. śliczne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  129. Fajny naszyjnik, gdzie kupiłaś ? :) + masz śliczne włosy, pozazdrościć :O !

    OdpowiedzUsuń
  130. Lubie takie długie sweterki. mnie też dobijają takie napisy i przyłączam się do akcji ich tępienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. zostałaś otagowana;) zapraszam do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Śliczna stylizacja , a buty i naszyjnik boskie ! :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  133. Najwyraźniej blogspot dba o to, abyśmy się dokształcali językowo ;)
    Dzięki za komentarz na "zwierzakowym" blogu,
    dodaję Cię do blogrolla, ale na głównym,czyli home-life-me :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Niezły ten weryfikator :D Haha, a biżuterię z nefryt sklep uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  135. cudne te kotruny tyl seterka genialny :)! hah ja mam dosc te weryfikacji, ostatnio tez mialam jakis dziwny znak Oo

    OdpowiedzUsuń
  136. mam takie sam sweter:)
    fajne botki

    OdpowiedzUsuń
  137. bardzo fajny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Podoba mi się
    dziękuje i tez Cię obserwuję
    :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Podoba mi się wisiorek... Jestem nim zachwycona. Chciałabym mieć taki :)

    OdpowiedzUsuń
  140. śliczny sweterek:) I przecudny naszyjnik, świetny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  141. Baaardzo ładnie : ))
    Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  142. bransoletki są świetne ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. uśmiechnij się :D
    sweterek super :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Hahaha . Noo blogspot czasami nieźle zaskakuje . ;P
    Oczywiście skoki w weekend to podstawa . ;D

    OdpowiedzUsuń
  145. Fajna stylizacja, chociaż nie praktykuję takich kolorów, gust mi się zmienił, fioletowa bluzkę zastąpiłabym kremową, ale to tylko moje zdanie ;)Bransoletka świetna i buty, wielki pozytyw ! :)

    Pozdrawiam !
    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. zakochałam się w tym piórku! :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Bardzo ładnie. :)
    Wpadnij do nas - jesteśmy nowe. ;*

    OdpowiedzUsuń
  148. a no faktycznie,przepraszam nie zwróciłam uwagi a bransoletki przypadły mi do gustu i to bardzo;) dziś nowa notka u mnie,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Jasne! Chodź do mnie,nowa notka :cwaniak: :*

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top