Święta, Święta i po Świętach :(

Hej Pasibrzuszki! :D 
Jak tam po Świętach? 
Moje minęły bardzo szybko. Spędziliśmy je w małym, rodzinnym gronie, gdyż większość ciotek, wujków, kuzynów i kuzynek mieszka na Śląsku, nie zabrakło także spotkania ze znajomymi. Święta to okazja na spotkanie osób, których nie widziało się długi czas, bo np. mieszkają zupełnie gdzie indziej, a przyjeżdżają do rodziny na Święta :) W Wigilię tradycyjnie poszliśmy na pasterkę (nie wyobrażam sobie Wigilii bez niej). Nie czuję po sobie nadprogramowych kilogramów, bo starałam się nie opchać świątecznymi potrawami i ciastami, poza tym nie mogłabym sobie na to pozwolić zważywszy na to, że pół roku temu miałam operację woreczka żółciowego. No i brak śniegu- podstawowa zasada nieświątecznego klimatu :-( wczoraj chciałyśmy iść na lodowisko, ale było zamknięte, gdyż była zbyt wysoka temperatura- aż 11 stopni! Masakra. Dlatego też wczorajszy dzień spędziliśmy w domu.

Jeśli chodzi o prezenty, to tradycyjnie była to paczka ze słodyczami i pieniądze. Asia zaskoczyła mnie pięknymi kolczykami i moją kochaną CHAŁWĄ! <3 a rodzicom Mikołaj (a racze dwie Mikołajki, hehe) przyniosły po parze rękawiczek i słodkości ;) drobiazgi, a cieszą.







A jak Wy spędziłyście Święta? :) 
Teraz nastrajamy się sylwestrowo. Jeszcze dokładnie nie wiem, gdzie idę, bo mam kilka propozycji i nie wiem, na którą się zdecydować. Ale czuję, że nudzić się nie będę :) 
Koniec grudnia to czas podsumowań, uwielbiam to. Zrobiłam sobie, jak co roku, opis najciekawszych wydarzeń, przełomowych momentów itp z mojego życia i uważam, że był to rok pełen wyzwań, przygód, zabawy, sukcesów i nowych znajomości. Ale jeszcze kilka dni, teraz nie czas na takie wpisy :) najbliższe parę notek na pewno poświęcę Sylwestrowi, by wkręcić się w klimat- a w Nowym Roku ruszam z kolejnymi outfitami ;)

Po głowie ostatnio cały czas chodzi mi ta piosenka (uwielbiammm!):

Zapraszam tutaj:
zadawajcie pytania! ;)

CONVERSATION

167 komentarze:

  1. alee smakołyków :DD
    kocham tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne kolczyki ;)
    ja spędziałam go w 100% z rodzinką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolczyki :) moje święta minęły w fajnej rodzinnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się nie obżarłam na święta - chyba jeden z nielicznych razów w moim życiu, gdyż za punkt honoru postanowiłam sobie, iż święta nie zrujnują mojej diety i tak też się stało, z czego jestem niezmiernie dumna. a grzeczna chyba byłaś w tym roku, skoro tyle prezentów dostałaś... :D
    kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też kocham tą piosenkę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ah uwielbiam ta piosenke ;) ;p
    fajne kolczyki ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi nie przeszkadza brak śniegu jakoś specjalnie. nie wiąże się to dla mnie ze świętami jakoś.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ŁAdne kolczyki (: Mi święta również minęły bardzo szybko, a pogoda jest masajryczna, wieje taki wiatr, że mało głowy nie urwie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojoj, ja jakbym mila kilka propozycji tak jakt y to nie wiedzialabym ktora by wybrac, pewnie kazda ale tak sie nie da. ja juz wiem gdzie ide i mysle ze bedzie fajnie :)
    + kocham te piosenke :*
    bardzo ładne kolczyki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dostałam dużo słodyczy :)
    Uwielbiam tą piosenkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze małe drobiazgi cieszą gdyż dzięki nim wiemy że dana osoba o nas pamięta;))

    OdpowiedzUsuń
  12. same słodkości :)
    Piosenka<3

    OdpowiedzUsuń
  13. piosenkę uwielbiam!! kolczyki bardzo ładne, ale te słodycze dostałaś przeeepyszne:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolczyki, a tej piosenki to słucham ostatnio na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolczyki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie dziękuję, że poświęciłaś mi swój czas :) oczywiście poobserwujmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne kolczyczki :*
    wpadaj do mnie !! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj rzeczywiście był dziwny dzień, dzisiaj przynajmniej słońce zaświeciło :) Ciekawy blog, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile słodyczy ;d
    Śliczne kolczyki .!; *
    Zapraszam ..<3

    OdpowiedzUsuń
  20. CUKIERKI..Mmm..Pycha..!|
    Śliczny outfit ..taki prosty.:)
    Będę bardzo wdzięczna jeżeli zechcesz mnie odwiedzić;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne kolczyki, a ile słodyczy :D mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. tez kocham ta piosenkę i mam ja wstawioną w jednym z postów. ja po świętac jestem stanowczoo przejedzona! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. słodycze! mniaaaaaaam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile słodyczy ;D
    Kolczyki mi się podobają ! ^^

    Zapraszam do mnie : http://www.elkaa-keepsmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ` jeejku, pyszności dostałaś. także nje wyobrażam sobie Wigilii bez pasterki. :D :* hehe.

    OdpowiedzUsuń
  26. Również pisałam o tej piosence, świetna jest!:D a makówki polecam na przyszły rok przygotować, pychota:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie.. ;)

    Ja przez te 3 dni chodziłam jak bańka;p

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/


    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/


    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow ile slodyczy :D ale super <333 podziel sie!;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Już obserwuję ,zapRaszam do mnie.Świetny blog. Pozdrawiam RJ. fashionrj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kolczyki ^^

    Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi się tak święta podobały, baaardzo:D i nie przeszkadzał mi nawet brak śniegu czy temperatury jak wiosną... :P pierścionek zaręczynowy przyćmiewa wszelkie świąteczne niedociągnięcia:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubie tą piosenke. Obserwuje, zrob to samo jeśli chcesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mmmm, słodycze <3
    Obserwuje oczywiście, zrob to samo jeśli chcesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile słodkości mmmm :)
    świetne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie na małe rozdanie :)

    faceciwolaszatynki.blogspot.com

    p.s za mną też chodzi ta piosenka i nie chce sie odczepić! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. całe szczęście, że juz po świętach, super słodkości

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodycze niggdy się nie zmarnują:):)

    OdpowiedzUsuń
  38. kocham ta piosenke♥
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. widzę że święta bardzo udane :)
    zapraszam:
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki ;D <3

    fajne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej, ile słodyczy :)
    Szczęściara, masz w czym wybierać, ja mam tylko jedną propozycję na sylwestra, ale w sumie i tak bym ją wybrała, nawet gdyby było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog..;P
    Będę tu często zaglądać..;))

    Pozdrawiamm.;**


    PS: kolczyki są baardzo ładne..:))

    OdpowiedzUsuń
  43. dobrze! jestem bardzo chętna :). więc zaczynam obserwować.

    www.alittleinspirations.blogspot.com

    ps. ładne kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta piosenka mnie prześladuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodkości *.* Zaraziłam się od cb i cały czas słucham tej piosenki :p

    OdpowiedzUsuń
  46. już nie mogę nawet patrzeć na słodycze :D śliczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. a dziękuje;)
    ooouu jakie pyszności :)
    śliczne kolczyki:)
    obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja najbardziej lubię przygotowania do świąt i wigilię. Później już czekam kiedy się skończą. Z prezentów jestem baaaardzo zadowolona, prezenty które ja kupiłam też się podobały :) ale trochę się przejadłam ciastami mojej mamy :/ oczywiście z miłą chęcią obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale słodkości;) Kocham jeżyki <3

    OdpowiedzUsuń
  50. po świętach, ale jak słodko ;)

    kocham tę piosnkę! aj seł czi pego aj aj :D!

    OdpowiedzUsuń
  51. pewnie, obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziękuję za miłe słowa. Ja już obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Też spędziłam Święta kameralnie i rodzinnie, a brak śniegu nie przeszkadzał mi aż tak bardzo. Jakimś cudem udało nam się wszystkim nie przejeść, bo po prostu zrobiliśmy wszystkiego mniej niż zwykle :)
    Kolczyki są po prostu śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne kolczyki :)
    co do chałwy to sprawdź czy zawiera utwardzone tłuszcze roślinne bo niektóre zawierają a niektóre nie, a to straszne świństwo
    pozdrawiam i obserwuję, wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  55. nom szybko mineły święta, aż za szybko ;d
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ile słodyczy, aż ślinka cieknie. Bardzo ładne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. słodko,słodko ;)

    Kolczyki faaajne ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolczyki są przecudowne, miałam kiedyś podobne, ale zgubiłam jednego nad czym długo długo ubolewałam :(

    OdpowiedzUsuń
  59. jak patrzę na słodycze to zaczyna mi się robić niedobrze :P przejedzenie słodyczami chyba u mnie wystąpiło ..
    moje święta także minęły szybko .. i było tak bez świątecznego klimatu .. z powodu braku śniegu :<

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne te prezenty ; ) a kolczyki przepiękne ! <3
    Szczęśliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  61. dzięki :) ładne kolczyki! mmm ile słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakiś czas temu słuchałam tej piosenki na okrągło:)
    Ach, słodycze:)

    OdpowiedzUsuń
  63. ale cukru ;P
    spoko. tez je ubustwiam ;D
    bardzo chetnie, dodaje ;)
    anjacaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Mmm... też mam tyle słodyczy;) Muszę się trochę opanować z jedzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  65. Są przepyszne ! nie wyobrażam sobie świąt bez sosu grzybowego:) możemy obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  66. oo ile slodkosci ^^ sliczne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojej, ile słodkości. ;) Fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  68. Masz rację święta minęły szybko,zdecydowanie za szybko.
    Uwieblbiam tą piosenke!
    OBSERWUJE,a Ty zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  69. u mnie też jest tak ciepło cały czas :)
    kolczyki bardzo ładne ! i czekam na sylwestrową notkę :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  70. Smakołyków od groma :) Kolczyki bardzo ładne.

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  71. tez kocham ta piosenkę ! <333 jest boska ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  72. no piosenka jest suuper. Ja już myślę o sylwestrze jedyne słowo ,które mnie teraz pociesza.! ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Chyba każdemu mineły szybko te święta :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Very cute earrings,looks like you had a beautiful Christmas.The snow looks lovely in the lower blog.We didnt have much ehre in the states for me this year.Just a bit of snow flurries.I did midnight mass as well.Almost fell aslepp though,but its a tradition with my girls.

    Enjoy the new year sweetie,blessings!

    OdpowiedzUsuń
  75. sliczne kolczyki, obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ileż słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ja też nie chcę ,żeby święta się skończyły ;P Ale nie mamy na to wpływu a co do kolczyków to są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  78. ile słodyczy! :) bardzo ładne kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja zdecydowanie byłam pasibrzuchem; a teraz będę cierpieć :P

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetnee ;*
    Nienawidzę taj piosenki..grr! ;D

    OdpowiedzUsuń
  81. lovely ear rings

    OdpowiedzUsuń
  82. dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu, dołączam się do obserwatorów :) a co do prezentów, to zazdroszczę tych słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  83. też lubię tą piosenką <3 ładne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  84. O tak, święta minęły bardzo fajnie. ;) Święta Bożego Narodzenia ZAWSZE są fajne, bo są takie rodzinne. ;) Ja brakiem śniegu się nie przejmuję, bo nie lubię zimna. ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  85. Mi też miło minęły święta, czekam na Nowy Rok (i na outfity) ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  87. ile żarcia <3!
    też mam w głowie tą piosenkę cały czas:D

    OdpowiedzUsuń
  88. Ale słodkości ;) Mi również święta minęły bardzo szybko.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. yummy! ;3
    dzięki sama robiłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczne zdjęcia ;)
    zapraszamy do nas <33

    OdpowiedzUsuń
  91. okey, jestem za pomysłem dodania się do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  92. mniaaaam, ile słodyczy :D
    a ta piosenka jest genialna, jak zacznę słuchać, to potem tylko chodzę i śpiewam haha :D

    OdpowiedzUsuń
  93. też jestem za pomysłem dodania do obserwowanych ;)
    ładne te kolczyki, widze ze prezenty trafione.
    piękne masz włosy, zazdroszcze!

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Słodycze, narobiłaś mi na nie apetytu heh :)
    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. supcio ;] ja dostałam perfumy ; [

    OdpowiedzUsuń
  96. piękne kolczyki:) mi także bardzo szybko minęły święta pod hasłem jedzenie, więcej jedzenia hehe:) dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  97. obserwuję , liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Mmmm pyszności :D
    Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  99. nie pamiętam czy juz komentowałam jeśli tak to komentuje jeszcze raz :) fajne prezenty mniam słodycze i jedzenie swiąteczne no i ładniutkie kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Dziwne był te święta bez śniegu, mimo to i tak były genialne!

    Widzę, że jesteś zadowolona z prezentów! :)
    "drobiazgi, a cieszą." - dokładnie, liczy się pamięć, a nie cena podarunku, bo przecież nikt paragonu do tego nie załączy.

    Udanego Sylwestra! (:

    OdpowiedzUsuń
  101. MM ILE TU SLODKOŚCI <3
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  102. He ale będziesz miała wyżerkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. świetny blog! :)*

    zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  104. Śliczne kolczyki! Co do prezentów - nie liczy się co się dostało, lecz to, że ze szczerego serca :) A Święta oczywiście minęły pod znakiem rodziny i pysznego jedzenia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Świetny pomysł z podsumowaniem, ja dotychczas robiłam tylko postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Super blog :*
    Już obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  107. Świetny blog ! ;*
    + Obserwuje, i zapraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  108. świetne kolczyki .!

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. pretty! Al those chocolates....♥ yum!

    hope you had the most wonderful christmas!
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękne kolczyki ;) bardzo stylowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudowne kolczyki ! Wprost uwielbiam !


    Buziaki <3



    mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. świetne kolczyki!
    obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  113. mniaaam ile słodyczy ;D oby w cycki poszło!

    OdpowiedzUsuń
  114. teraz nie mam czasu przeczytać, ale przeczytam post+ obserwuję. a ta piosenka jest śmieszna, hehe

    OdpowiedzUsuń
  115. serio? pasibrzuszki? hahaha nigdy przenigdy nie słyszałam czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  116. Ale pyszności :)
    piękne kolczyki :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  117. ile slodyczy! KOCHAM TA PIOSENKE!! :))))

    zapraszam do nowej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Słodkości :)
    Zapraszam do mnie na nowego posta! :))

    OdpowiedzUsuń
  119. ja w dalszym ciągu nie mogę do siebie dojść po świętach hahaha zbyt duże ilości jedzenia i zbyt małe ilości ruchu :D

    OdpowiedzUsuń
  120. Ile słodyczy. Ja już po świętach nie mogę na nie patrzeć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. hehe słodycze ;d
    ja dostałam 3 paczki :D
    nie wiem kiedy to zjem xD
    a i piękne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. ja też dostałam masę słodyczy :P starczy mi chyba na cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
  123. o matko! Słooodkie - nie, nie ... błagam! :P Od stycznie rzucam słodycze! :P no dobra - raz w tygodniu będę mogła zjeść coś słodkiego... ale tylko raz! :D ok, obserwujmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Twój blog jest bardzo inspirujący :)
    ja także zaczęłam już podsumowania i muszę przyznać, że dla mnie rok 2011 także był niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  125. Uwielbiam tę piosenkę!!!!:D Ładne dziewczyny na publiczności ma ten Miachael Teló:P

    OdpowiedzUsuń
  126. Dobry wieczór :) Pojawiło się na moim blogu pierwsze rozdanie na które serdecznie Cię zapraszam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  127. Udanego sylwestra <3
    mniam słodkości!
    śliczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  128. i właśnie o to chodzi :) byle było miło, prezenty nie muszą być duże

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja mam zdecydowanie mniej słodyczy, ale jednak i tak za dużo. Zwłaszcza, że zamierzam schudnąć xD

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja też uwielbiam tę piosenkę. Wprawia mnie w dobry nastrój. :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Pasibrzuszki, haha :D Ja nie narzekałam do tej pory na brak śniegu, bo zamarzanie w drodzę do szkoły, czy gdziekolwiek mnie nie cieszy, ale jak tak siedzę pare dni w domu i nie muszę nigdzie wychodzić, to trochę tęsknie za tym białym puchem, sankami z siostrą itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. mm ile słodyczy! <3 kolczyki są śliczne i również szaleje na punkcie tej piosenki! :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Śliczne kolczyki ;*

    OdpowiedzUsuń
  134. Mam pytanie . Napiszesz mi na e-mailu jak zrobić , żeby komentarz był po zatwierdzeniu , bo nie umiem tego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. śliczne kolczyki :) ojej, nie chciałabym dostać tylu słodyczy na raz, +5kg murowane... nie umiem się powstrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  136. Uwielbiam słodycze!!!:D
    ich nigdy za wiele!
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  137. Jeszcze chwila, jeden krok
    i wejdziemy w Nowy Rok.
    Niech się życie z górki toczy,
    niech Ci wiatr nie wieje w oczy.
    Spełnienia marzeń,
    wielu pięknych wrażeń

    Wspaniałego Nowego Roku 2012 !

    OdpowiedzUsuń
  138. świetny post! :)
    +obserwuję i zapraszam do obserwacji "jednej chwili" :)
    http://momentreconciles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Mniam .. :3
    Fajne prezenty i ładne te kolczyki .. ♥

    OdpowiedzUsuń
  140. Bardzo ładne kolczyki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  141. Śliczne kolczyki.
    Brak śniegu trochę popsuł świąteczny nastrój, ale tylko trochę.

    OdpowiedzUsuń
  142. piękne jest to, że należysz do rzadkiego gatunku ludzi, którym wystarczą drobiazgi na Święta :) mało takich, a przecież nie prezenty są najważniejsze :) Wszystkiego naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top