Przygotowania do Świąt ;)

Hej! :)
Piątek- ostatni dzień, aby zrobić jeszcze jakieś ewentualne zakupy, aby przypomnieć sobie czego jeszcze się nie kupiło, dokończyć porządki, popakować prezenty itp... Oczywiście jest jeszcze jutro rano, ale komu by się chciało w Wigilię rano latać po sklepach? W ten dzień wszyscy żyją gotowaniem potraw, wielu ludzi ubiera choinki dopiero teraz, zapraszają rodzinę na wigilijną kolację i czekają z niecierpliwością na pierwszą gwiazdkę ;) Warto jednak zatrzymać się i pomyśleć, co w tym dniu jest najważniejsze- ciepło rodzinne i bliskość. 
Mój dom już udekorowany, pokażę Wam kilka zdjęć:





W trakcie ubierania choinki ;) jako dziecko zawsze bawiłam się w księżniczkę, łańcuchy były szalami, a włos anielski zastępował mi... włosy, przystrajałam nim również swoje lalki :D nie wspominając już o cukierkach na choinkę, które przy mnie znikały w tajemniczych okolicznościach... haha miałam fajną wyobraźnię, z resztą jak to dziecko ;) teraz choinka jest dużo bardziej minimalistyczna, babcia zawsze wieszała na niej wszystko co miała, ale uważam, że co za dużo to niezdrowo ;)

A tak wyglądał widok za moim oknem przedwczoraj rano... Niestety teraz nie ma już śladu po tym pięknym śniegu, ewentualnie jakieś resztki na trawniku... Pamiętacie zeszłoroczne Święta? Było cudownie, biało... W tym roku niestety nie będzie białych Świąt... :( A u Was? Śnieg cały czas leży?




Na deser- mój psiak- renifer (chyba nie był zadowolony :D)- zdjęcie z zeszłych Świąt:


Oraz parę zdjęć z mini Wigilii "na słodko", jaką zrobiliśmy sobie wczoraj z przyjaciółmi- graliśmy m. in. w Eurobusiness, w którym ograłam wszystkich moimi hotelami w Austrii <kozak> :D



Zapraszam Was również tutaj:

Zadawajcie pytania ;) 

Jutro jeden z najpiękniejszych dni w roku, spędźcie go w jak najlepszym nastroju, życzę Wam wszystkim ciepła, miłości, szczęścia i szeeeerokiego uśmiechu na twarzyczkach :* 

Wesołych Świąt! :) 

CONVERSATION

169 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia :*
    Życzę spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również bardzo lubiłam udawać księżniczkę podczas ubierania choinki! ;) A z cukierki wyjadałam razem z tatą, potem wsadzaliśmy tam watę żeby nikt się nie zorientował

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam wszystkie prezenty kupione.
    Na szczęście!!
    Dzisiaj jeszcze muszę posprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje bardzo :) Kolczyki to prezent urodzinowy od koleżanki :)
    A Twój blog tez bardzo fajny :) jasne, mozemy obserwowac :) dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie u Ciebie:) fajne te szyszki!:) ja również życzę dużo radości w ten świąteczny czas. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rodzi są przeurocze :3 śliczny psiak.

    OdpowiedzUsuń
  7. ah , u mnie dom też już przystojony<3
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już wszystko przystrojone :)
    Fajne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutkie ozdoby. Piesek na pewno ładnie wyglądał jako renifer;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo fajny blog i dziękuje za odwiedzinki ;). Widać, że Twój psiak Rudolfem raczej nie zostanie ale przynajmniej się starał ;D.

    Zapraszam do obserwacji :) Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;D
    Uwielbiam święta ;D
    Zapraszam do mnie na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny jest klimat świąt, lubię śnieg, bo można wtedy się powygłupiać po obżarstwie świątecznym, fajne zdjęcia :)
    ps. też wymiatałam w eurobiznes:D:D:d

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia , też już mam cały dom udekorowany.. A ten piesrenifer napewno ładnie wyglądał ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za miły komentarz ;D
    Masz racje tym bardziej że jest w lesie ze studniówką ;)
    Wesołych <3

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tyle śniegu nie ma. :c Co do włosów, chce je przefarbować. :)) Obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne,że obserwujemy. :)
    Super blog(mam takie same "renifery":P)

    OdpowiedzUsuń
  17. o jezu... jaka Ty jesteś brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Tobie również życzę Wszystkiego Najlepszego, Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny sweterek i ciekawy blog :). Obserwujemy
    : D.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety też śnieg już znika ;<
    Kocham dekorować dom i przystrajać choinkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki i nawzajem Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  22. Super:)
    Wesołych Świąt kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Też planujemy zrobić takie choineczki w przyszłym roku... :)

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    dużo szczęścia i słodyczy
    każdy z Dwóch Włóczykijów
    Ci dzisiaj szczerze życzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ` u mnie także jest tak biaało. :* no i tak ma być. przy najmniej w święta. :D :) też zawsze cukierki na choince znikają w nieoczekiwanych chwilach, ale ja njc o tym nje wiem. :D hehe. :) Zapraszam do mnie. :* + Wesołych .;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zamiast sie przygotowywać do świąt leżę schorowana w łóżku :c

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie niestety po śniegu również nie ma żadnego śladu. Miejmy nadzieję, że za rok będą 'białe' święta ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie na zewnątrz jest bialutko ! <3 Bardzo bym chciała, żeby ten śnieg utrzymał się chociaż do poniedziałku, nadaje tym świętom bardzo przyjazny charakter !

    Bardzo fajne, świąteczne akcenty :) Ja do swojego pokoju również wprowadziłam już świąteczny klimat, dziś albo jutro opublikuję jakieś zdjęcia, buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. U mmie też biało ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. jutro mógłby padać śnieg, ja niestety chyba będe musiała latać po sklepach jeżeli dzisiaj tego nie zrobię.;/

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie w sumie jakiś tam śnieg jest ale..ja nie jestem fanką zimy wiec może lepiej ja by całkiem stopniał :P
    Jasne,że poobserwujemy się nawzajem :P DODAŁAM!
    ZAPRASZAM
    http://www.fashionist-fashionworld.blogspot.com/


    P.S

    WESOŁYCH ŚWIĄT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miło, że wpadłaś na mój blog:) Obserwujemy:D
    U mnie w Białymstoku też napadało :) Teraz w Gdyni jestem i tu niestety nic śniegu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś święta były lepsze.. Czuło się ich magię, a teraz ? Telewizja, komputer, smętne pogadanki przy stole o niczym i tyle..
    Niestety, nie czuję w tym roku magi świąt...

    Ale Tobie życzę samych pogodnych chwil na ten czas no i na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, ale piękny stroik! :)

    Dziękuję za życzenia - i nawzajem!

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie nie było i nie ma śniegu :<
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam święta, ale niestety bez śniegu to już nie to samo... :(

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie przedwczoraj spadł śnieg i do tej pory się trzyma ! Mam nadzieję , że nie zabraknie go do świąt ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój pies tak samo reaguje :D
    Wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie nie ma śniegu i chyba jestem jedyną osobą na świecie którą to cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja na szczęście jeszcze mam śnieg, ale nie dużo :/
    Wszystko pięknie przyozdobione. :)
    U mnie niestety w tym roku mała choinka, bo przez zwierzaki duża nie miałaby szans przeżycia :/.

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie niestety nie pada : (
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. a u mnie śniegu nawet nie widać... :<
    WESOŁYCH ŚWIĄT! ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałem tak samo w dzieciństwie, tylko mi cukierki chowali :c

    OdpowiedzUsuń
  44. słodki renifer
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. dzięki za odwiedziny :)
    Na razie nic nie będę zamieszczać ale po świętach wracam z podwójna energią ;) wiec nie zapominaj o mnie ;p
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. dzięki za odwiedziny :)
    Na razie nic nie będę zamieszczać ale po świętach wracam z podwójna energią ;) wiec nie zapominaj o mnie ;p
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. jaa dzisiaj swojego kota przebrałąm ...tez nie zabardzo sie cieszył -.-
    w koncu rozgryzłam jak sie dodaje do obserwowanych więeecj - obserwujęCie :)
    buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  48. dokładnie takie same rzeczy odstrzelałam będąc dzieckiem :d

    OdpowiedzUsuń
  49. życzę spełnienia marzeń ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. życzę spełnienia marzeń ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne te choineczki!
    Wesołych Świąt i udanego Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. sliczny masz swterek na tych ostatnich zdjeciach ! genialny jest ;)) a swieta swieta cudowny czas u mnie snieg w sumie jest coraz mniej ale mam nadzieje ze jeszcez naada :D

    OdpowiedzUsuń
  53. no teraz taka bieganina, już nie mogę sie doczekać końca tych wszystkich przygotowań :) ładne ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie też już nie ma śniegu. Wieczorem pewnie zaczniemy rodzinnie ubierać choinkę. U mnie cukierków nigdy na drzewku nie było, więc siłą rzeczy nie mogły znikać, ale ubieranie choinki to zawsze była świetna zabawa. :)

    Życzę Ci pełnych ciepła i miłości Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa! Pewnie, że możemy się poobserwować na wzajem!

    OdpowiedzUsuń
  56. Przygotowania do świąt są jednak trochę męczące. ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja choinkę ubrałam już w zeszłą sobotę, jutro jak zwykle znajdzie się coś jeszcze do sprzątania, trzeba będzie pomóc robić pierogi czy trzeć warzywa do ryby po grecku.

    U mnie po śniegu zostały jedynie kałuże. ;(

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja dziś lepię pierogi:*

    Zapraszam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie jest jeszcze mniej śniegu niż u ciebie :< Łeee chcę śnieg :q

    OdpowiedzUsuń
  60. jeaah ! jakie rozki fajne ;)
    Dziękuje kochanie Ja Tb tez zycze wszystkiego co naj naj naj ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie śnieg już topnieje i robi się chlapa. ;<
    Pozdrawiam i wesołych życzę. ; *

    OdpowiedzUsuń
  62. lovely photos, i love the snow

    OdpowiedzUsuń
  63. Ładne zdjęcia :) Ubieranie choinki chyba przeszło pomyślnie?
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ja to zawsze uciekałam od ubierania choinki bo za szybko się nudze no a taka na w pół ubrana to kiepsko wyglada ;p
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie nie ma i nie było śniegu;)
    Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  66. ooo, reniferek. Kurcze, wszędzie tego szukałam, ale nie znalazłam rogów renifera. U mnie również brak śniegu, pocieszam się fotkami w internecie.
    :(

    OdpowiedzUsuń
  67. Trzeba wygenerowć kod, wpisz sobie w google swiateczne dodatki na bloga, i to chyba 1 albo 2 strona. swieta dodatki net cos takiego.

    OdpowiedzUsuń
  68. A u mnie śniegu nie ma :((
    Szkoda :P
    Świetne zdjęcia,takie świąteeczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajny z Ciebie reniferek :D

    Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. u mnie śnieg od wtorku cały czas leży. Także mam to szczęście :D Wesołych również!

    OdpowiedzUsuń
  71. ale świetne rogi!
    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepiękny snieg!!!!! u mnie w Gdyni jeszcze nie widzieliśmy:(
    pies renifer boski:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowe posty!!!
    buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajne te rogi :)
    I śnieg... Bo u mnie to tylko mróz, a śniegu nie widać. Chyba sobie uciekł :)

    OdpowiedzUsuń
  74. U mnie śnieg już stopniał!
    łee. ;d wesołych kochanaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie śniegu niestety nie ma, zamiast tego pada deszcz. I zgadzam się z Tobą - najważniejsze to spędzić święta z rodziną, prezenty nie są w tym dniu na pierwszym miejscu.

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  76. U mnie wszystkie dekorację już są :)

    OdpowiedzUsuń
  77. zgadzam się z Tobą.
    Aż miło patrzeć na Ciebie..^^

    Wesołych Świat! ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Nawzajem. ; )) śliczne zdjęcia ; >

    OdpowiedzUsuń
  79. Dziękuję Wam pięknie Kochane moje ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne stroiczki! :)
    Wesołych świąt!

    http://mylifemydreammypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. dziekuję ;)
    fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Tobie również Wesołych Świąt!
    Świetny masz sweterek (ten w paski)

    OdpowiedzUsuń
  83. U mnie na szczęście dość dużo śniegu, nie wyobrażam sobie żeby było inaczej! :)
    Eurobusiness.. też jestem w tym mistrzem, chociaż bardzo cieżko skończyć grę ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. fajny bloog ; )
    dodaj się do moich obserwatorów ; )


    Andzia ; )

    OdpowiedzUsuń
  85. U mnie śnieg się jeszcze trzyma :P ale zobaczymy co będzie jutro.. :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Heh fajny psiak ;) Ja także lubiłam się bawić ubierając choinkę ;d;d Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  87. :D muszę zagrać przy najbliższej okazji, autriacka strategia nie ma sobie równych ^^

    OdpowiedzUsuń
  88. Hej, bardzo chętnie, już Cię dodaję :)

    Rogi Renifera! Też chciałam je kupic w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  89. U mnie nie ma śniegu ;( Jest szaro, brzydko i mokro...
    Wesołych Świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne są te szyszkowe choinki ;) już widziałam na innych blogach, ale cały czas robią na mnie wrażenie ;) dziękuję za odwiedzenie mnie, zapraszam częściej.
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  91. A ja dzisiaj sie załamałam na śnieg, ja chyba muszę uciec do jakiś ciepłych krajów, swetry, kozaki i ciepłe rzeczy na pewno nie są dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Wroclaw polecam z calego serduszka :)

    www.soveir.blogspot.com

    MAGICZNYCH ŚWIĄT KOCHANA ♥ Sov.

    OdpowiedzUsuń
  93. zazdroszczę śniegu :D Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  94. hehehe zadowolony a się wyrywa;D;D:D

    OdpowiedzUsuń
  95. Psa mam ze schroniska,uciekł właścicielom ale nie chcieli go z potem więc została u nas ; D
    Ma już ona 6 lub 7 lat i jakąś chorobę (zapomniałam nazwę) ale i tak jest słodka ; 3

    OdpowiedzUsuń
  96. Hola guapas muy bonitas las fotografías,
    ya llega la Navidad donde compartimos alegrías con los familiares y amigos, estos días
    tan señalados deseo pases unas ¡¡felices fiestas!!.
    un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  97. Dziękuję;) A Ty co zakladasz na kolację/:)?

    Wesołych Świąt:*
    Dziękuję za wizytę;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękne szyszkowe choinki:) Chętnie dodam Cię Twój blog do obserwowanych. Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wesołych świąt <3
    cudowny był ten pierwszy puszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. U mnie też już stopniał śnieg :< Był od środy do wczoraj wieczorem. Piękne zdjęcia, szczególnie te przedstawiające widok za oknem. Wesołych Świąt ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie wszystkkie zdjęcia mi się otwierają, ale najważniejsze: wesołch, wspaniałych świąt :)))!

    OdpowiedzUsuń
  102. fajne szyszkowe choinki ;)

    W wolnej chwilii zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. dziękuje możemy się poobserwować! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. taki jest urok ŚWIĄT ^^ ;)
    fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  105. wzajemnie kochana :) wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  106. fajne zdjęcia.

    Wesołych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  107. Dziękuję;) dodaje do obserwowanych;))

    OdpowiedzUsuń
  108. nice picts and great share ;)
    have a nice day!!

    hugs from Indonesia.

    clara-dian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Ładne zdjęcia :)
    Również Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  110. no i już po Wigilii, a zadowolona jesteś z prezentów? mam nadzieję, że wkrótce pojawi się notka o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  111. śliczne zdjęcia, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Łaaa śnieżek :) wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  113. :) Piesek cudo :* Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Hm, tez pomzslalam, zebz zalozyc poroze mojemu pieskowi ;).
    Szkoda, ze juz nie mieszkam na tym osiedlu, zawsze tam bylo tak ladnie w zime...
    Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  115. coś mi zniknęłaś z obserwowanych, ale już to naprawiłam (mam nadzieję)
    dzięki za wizytę! :)
    buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Dziękuję za życzenia :)
    u mnie wogóle nie było śniegu w tym roku dlatego przeżyłam szok jak zobaczyłam u ciebie hahha :D
    zapraszam do mnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  117. cudownych, świątecznych chwil w gronie bliskich Ci ludzi

    OdpowiedzUsuń
  118. u mnie śnieg zagościł tylko na dwa dni ;/

    OdpowiedzUsuń
  119. Świetne zdjęcia :*
    WESOŁYCH :**

    OdpowiedzUsuń
  120. Fajny blog ;) w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    spooko dodam sie ;) ale ty tez ;*

    OdpowiedzUsuń
  121. U mnie też niestety nie ma śniegu -.-

    OdpowiedzUsuń
  122. super zdjęcia ;)
    super piesek ;)
    wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Święta, święta i po świętach, a u mnie ciągle śniegu nie ma...TYlko ciągle deszcz eh :(

    OdpowiedzUsuń
  124. szczęście masz z tym śniegiem, mnie nie odwiedził :(

    OdpowiedzUsuń
  125. świetne zdjęcia! Wesołych Świąt!:*
    ależ masz rogi:)

    OdpowiedzUsuń
  126. obserwuje ;)
    swietny blog ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Świetny blog! :)
    Zapraszam na mojego bloga niedawno dopiero zaczełam go prowadzić i byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś zajrzała! :)
    + Obserwójemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  128. Oo masz śnieg!!!
    wow ile masz obserwowanych! Obserwuję również i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  129. ja żałuję że u mnie nie ma śniegu :( ale i tak jest gdzieś ta magia świąt :D
    Zazdroszczę nie odczuwania nadmiaru kalorii ;) Też bym tak chciała, a niestety czuję się jak wielki pączek teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  130. Chciałam ci życzyć Wszystkiego Najlepszego z okazji kończących się już Świąt , wiem że trochę za późno , ale wcześniej nie miałam czasu ;*

    OdpowiedzUsuń
  131. fajny blog. :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Podoba mi się twój blog ;) a jeśli chodzi o śnieg to u mnie zero ! to chyba moja pierwsza wigilia bez śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  133. Ładne zdjęcia.;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  134. piękne ozdoby:) i nawet snieg miałas za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zazdroszcze śniegu! Jak zawsze nie lubiłam tak teraz chętnie bym go zobaczyła:)
    Śliczny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  136. super :)

    zapraszam na moje aukcje może znajdziesz coś dla siebie :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=19485575

    OdpowiedzUsuń
  137. świete choineczki z szyszek! może też zrobię (za rok), będą ładnie komponować się z wieńcem z szyszek. który zrobiłam w tym roku:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Choinki z szyszek są fajne, też mamy ;). Kilka lat temu zrobiłam taką z orzechów i pomalowałam na złoto, też świetnie wyglądała (z daleka wyglądała jak udekorowana piramidka z czekoladek ferrero roche) ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top