Paski- outfit ;-)

Hej :)
Ja już od wczoraj czuję smak przerwy świątecznej! Miałam tylko laborki z chemii, po których skoczyłam z koleżankami do centrum handlowego porozglądać się za prezentami... Sama jeszcze nie kupiłam (!) nic najbliższym, chociaż wychodzę z założenia, że prezenty nie są najważniejsze, dlatego będą to pewnie jakieś drobiazgi, tak symbolicznie. Trochę mnie dziwi, kiedy ludzie wydają grube pieniądze, ba, nawet biorą kredyty na Święta tylko po to, aby kupić mega drogie prezenty. Przecież nie one są istotą Świąt, a rodzinne ciepło, bliskość i szczęście.
U mnie w domu coraz bardziej czuć atmosferę Świąt ;) choinka już ubrana, światełka pozawieszane, ozdoby poukładane na półkach... Lubię to :) 
Ja chyba naprawdę nie mam kiedy chorować... Ostatnio znowu łapie mnie przeziębienie. Grr jak nie wyleczę się do Świąt i Sylwestra, to mnie coś trafi. Aktualnie biorę aspirynę, rutinoscorbin i tabletki na gardło. Mam nadzieję, że szybko przejdzie :)

Dziś mam dla Was kilka zdjęć w mojej ulubionej spódniczce, której niestety zimą nie mam zbyt często okazji założyć... Ostatnio jednak skusiłam się ;) zrobiłam parę zdjęć moim super hiper aparatem, którego jakość pozostawia wieeele do życzenia:






buty- Merg.pl
spódniczka- Partnersa.pl
leginsy- H&M
sweterek szary- sh
bluzka- Bershka
kolczyki, pierścionek- Zielonykot.pl

Trzymajcie się, życzę Wam udanych ostatnich dni przed feriami świątecznymi, obyście pozaliczali wszystko ładnie pięknie i spędziły Święta bezstresowo :) Na pewno odezwę się jeszcze przed Świętami :*
Zapraszam tutaj:

Zadawajcie pytania! :) 
Zapraszam również do sklepów, których bannery znajdziecie po lewej stronie bloga ;)
Buziak :*




CONVERSATION

155 komentarze:

  1. Ładna ta spódniczka. ;) Ja mam już luz, bo po szpitalu nie chodzę do szkoły. Tylko teraz czas na... świąteczne porządki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pasiak :) ja się staram nie zakładać, bo niby pogrubia ale Tobie to nie grozi :p buty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna spódniczka:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your shoes!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne outfity !
    Ja też tak myślę : )
    .. też nic nie kupiłam a jestem chora i nie mam jak wyjść z domu !
    Massakra !

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, ta spódniczka jest cudowna!!
    ja pomimo że jest ''zimna'' ostatnio baardzo często sięgam po spódniczki;)
    pięknie wyglądasz Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą spódniczkę, tylko, że z Amisu. ;)
    Ja prezenty dla wszystkich kupiłam.
    Mimo tego, że wczoraj spadł porządny śnieg, choinka ubrana, lampki powieszone, mama robi kapustę z grzybami to ja świąt nie czuję, wcale a wcale. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak obserwujemy ! będzie m bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądasz:) boski pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna spódniczka :)) Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podobają mi się buty, cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt :) Ja też nie robię prezentów, zazwyczaj piekę ciastka, bo wtedy wiadomo że włożyłam w nie całe serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się to że sweterek dobrałaś do butów;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych świat ! ;)
    Ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczna ta spódniczka <3

    oczywiście że obserwujemy nawzajem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No mnie się podoba:P
    Ja choinki jeszcze nie mam ubranej;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodniczka&Sweterek! :DDD
    Ciekawie tutaj masz.
    Obserwuje oczywiscie! :D

    Pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw super. :) u mnie nie ma atmosfery świąt,ale jak dla mnie to lepiej. :p

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie w tym wyglądasz, idealne dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hihiih nie ma sprawy, a Ty leć po pieguski bo się przydadzą bardzo podczas świat;D Wesołych kochana!;D:*

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny zestaw :)
    podobają mi się twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem chora to Cię rozumiem i życzę zdrówka.
    Oryginalny pierścionek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniale wyglądasz i piękny zestaw:) dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie! spódnica rewelacyjna, bluzka ma piękny kolor, wszystko do siebie pasuje :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała spódnica i sweterek to tak w stylu twoim pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://muffineczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. te spódniczki są świetne, a ja niestety jeszcze nie mam ozdób w pokoju, najpierw muszę się wziąć za sprzątanie;p

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne połączenie spódniczki i leginsów : )
    świetny zestaw :]
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. pierścionek i spódniczka mnie po prostu oczarowały <3

    OdpowiedzUsuń
  29. http://25inlux.blogspot.com/

    Paski uwielbiam. Zawsze praktyczny i niezawodny wzór. Pasuje każdemu i do wszystkiego..

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny pasiak ;) ja w tym roku prezenty miałam pod koniec listopada :D jestem szybka w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny zestaw. ;)
    mnie też bierze przeziębienie
    a co ze śniegiem, padał u ciebie?
    -wróciłam ze świąteczną notką, zapraszam-

    OdpowiedzUsuń
  32. genialny spot.
    będę wpadała częściej !

    OdpowiedzUsuń
  33. a mi się tam podobają buty i wspomniany wyżej pierścionek :) a co do obserwowania jeśli zaciekawiło Cie to o czym pisze na moim blogu to zapraszam, pozdrawiam cieplutko ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie w tym wyglądasz (:

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem czemu ,ale jak tylko zobaczyłam tytuł posta, to od razu czułam, że będzie ta spódniczka :D

    OdpowiedzUsuń
  36. łał świetny strój, a spódniczka jest genialna :)
    Dziękuje za odwiedzinki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny outfit ;) Podoba mi się twój blog ! :D

    + Oczywiście, że obserwujemy ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za obserwowanie;) Świetna ta spódniczka!:) Myślałam, że nie odpiszesz i, że nie zwrócisz w ogóle uwagi na mój komentarz:P Miło mnie zaskoczyłaś.;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam paski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa stylizacja, tak samo jak blog :)
    Jasne, że obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  41. dzięki :) ładne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Fotki fajne
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Pozdrawiam :)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  43. zgadzam się-prezenty nie są najważniejsze :)
    ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. zgadzam się-prezenty nie są najważniejsze :)
    ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne butki, a pierścionek chętnie zobaczyłabym u siebie!:)
    Będę zaglądać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna spódniczka :) Podoba mi się i krój i wzór :D

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. paski nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  48. paski nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny outfit ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. fajne kolczyki i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. kocham twoje buty < 3

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajna stylizacja :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ta spódniczka cudownie na Tobie lezy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ZAPRASZAM DO MNIE http://carmelova-carmelova.blogspot.com/
    ( mile widziane komentrze ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. fajny niebieski kolorek na paznokciach! ^^

    OdpowiedzUsuń
  56. oj nie rozchoruj się na święta.!:) Super look.:D Spódnicę bardzo bardzo polubiłam.!!:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też przeziębiona jestem i zdrówka życzę :)
    Fajna spódniczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładna ta spódniczka.
    U mnie jeszcze mało świątecznie. Choinka pewnie pojawi się dopiero w Wigilię. Teraz za to czeka mnie wielki maraton gotowania świątecznych potraw. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładny outfit, śliczna spódniczka i kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. paski fajnie ożywiają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetna spódniczka & buty :)))
    A co do świąt to zgadzam się z Tobą - to bezsensu kupować drogie prezenty (zaciągając przy tym kredyty). Święta nie powinny kojarzyć się TYLKO z tym co się kupi 2giej osobie i co się dostanie, ale niestety tak jest.

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. fajna ta spodniczka :) i kolorek lakieru, chyba kiedys pokazywalas go we 'flakoniku' :>?

    OdpowiedzUsuń
  63. buty meega!
    ja też jestem przerażona tym 'konsumpcjonizmem' świąt i po prostu wmurowało mnie w sofę, kiedy czytałam artykuł o kredytach i zadłużeniach Polaków na święta. masakra jakaś! ja ze studenckim budżetem mam super święta, jest polskie jedzenie, choinka, kartki, świeczki, prezenty i jakoś żadnych kredytów, ani debetów nie mam....

    OdpowiedzUsuń
  64. Ładnie to wszystko wygląda ;))

    pozdrawiam
    www.dulcisowy-zakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny zestaw :). u mnie też coraz bardziej czuć święta, w końcu to już za 3 dni!

    OdpowiedzUsuń
  66. BArdzo podoba mi się ta spódniczka, a buty też superowe, chętnie bym posiadała obie rzeczy :D!

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne zestawienie :)
    Ja mam już komplet prezentów, bo bardzo nie lubię tego tłoku w sklepach tuż przed świętami

    OdpowiedzUsuń
  69. Super stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Na temat prezentów mam to samo zdanie :). Bardzo ładna spódniczka ;).

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również uważam, że podczas świąt najważniejsza jest atmosfera ;D
    Świetna spódniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. a mi bardzo podoba się pierścionek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. ten outfit bardzo mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  74. ja dziś poczułam święta gdy myjąc okna w domu zaczął sobie padać śnieg:)świetna spódnica idealnie podkreśla Twoją szczupłą sylwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo ciężko, gorzej niż jak go założyli!
    Ojej, naprawdę śliczne buty! :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziękuję za komentarz u mnie! :)
    Bardzo fajny wpis i te szare buciki! <3

    OdpowiedzUsuń
  77. ślicznee <3
    ehh ja też jestem przeziębiona. :/
    zdrowiej ! :*

    OdpowiedzUsuń
  78. super zestw :) wyglądaszz ślicznie :)_

    OdpowiedzUsuń
  79. Uporaj się z tym choróbskiem kochana!:-* Outfit jak zwykle super plus świetny lakier! :-D

    OdpowiedzUsuń
  80. ja nie mam już aparatu od chyba 2 czy 3 dni, i czuję się jak bez ręki;p
    tylko całe szczęście nic mu nie jest, zostawiłam u chłopaka i codziennie gdy się widzimy pamiętam aby go odebrać, jednak gdy już się rozstajemy to zapominam i tak teraz mam wielką wenę na zdjęcia a aparatu brak, a 3,2 mega pikseli w telefonie to za mało;p

    OdpowiedzUsuń
  81. A u mnie na święta masa roboty grr :/

    OdpowiedzUsuń
  82. Podoba mi się outfit :) Też mnie zastanawia ludzka próżność i pokazanie, że kupi się coś drogiego a potem się spłaca kredyt :/ bez sensu. Chociaż z drugiej strony jeśli się tą osobę bardzo kocha, to się chce pokazać, że można wydać na nią każdy grosz. Więc jak kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Podobają mi się paski na kimś, sama ubrana tak czułabym się źle :/

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam wszystko co jest w pasiaki więc twoja spodniczkę już lofciam;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Jesteś szczuplutka więc te paski Ci pasuja,mnie by jeszcze bardziej poszerzyły;-)I kolczyki do wzoru:-)Super.
    Wesołych zdrowych i ciepłych rodzinnych Świąt oraz mnóstwa prezentów:-)

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajny outfit, idealny na codzien :)))

    OdpowiedzUsuń
  87. swietna ta spodniczka, zastanawialam sie nad jej kupnem ;)
    zapraszam do mnie: http://elixca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. super spódniczka! zazdroszczę, że tak dobrze na Tobie leży, bo ja bym w niej wyglądała jak baleron :P

    OdpowiedzUsuń
  89. oj uwierz mi ja nie mam super fajnej i szczupłej figurki tylko sprytnie maskuję ten fakt :P

    OdpowiedzUsuń
  90. cześć :)

    masz naprawdę świetny blog! ;>
    bardzo mi się tu podoba.

    jeśli interesują Cię 'perypetie' młodego chłopaka - zapraszam do mnie :)
    jeżeli ci się spodoba - zapraszam do obserwowania.
    zwykle chłopaki nie blogują, jednak ja podjąłem się tego zadania.
    prawdę mówiąc nie jest mi łatwo blogować.
    jednak liczę, że mnie wesprzesz ;)
    z góry bardzo dziękuję ;*

    Pozdrawiam, Unbroken ^^

    OdpowiedzUsuń
  91. ładnie Ci w paseczkach :) ciekawy look :>
    Zapraszam do siebie :* Wesołych

    OdpowiedzUsuń
  92. Ten nagłówek :P
    Nie wiem czy Ci się spodoba, ale stworzyłam coś takiego:
    http://i44.tinypic.com/2rh1tp1.jpg
    ELisss92

    OdpowiedzUsuń
  93. Kocham tą świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Super blog . + śliczny strój ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  95. Elisss- dziękuję bardzo ;) podoba mi się, chociaż wolałabym jakiś bardziej minimalistyczny, żeby nie było aż tyle mnie, np. z tym zdjęciem:
    http://imageshack.us/photo/my-images/706/99128160.jpg/
    lub tym:
    http://imageshack.us/photo/my-images/710/49869745.jpg/
    (chyba, że da się je jakoś zgrabnie połączyć ;))

    Tonacja kolorystyczna w tamtym była świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. o mamuniu, zajebista spódniczka i buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  97. super :) ja również będę tu zaglądać :*
    masz świetną figurę :>mogłabym mieć takie nogi :O <3

    OdpowiedzUsuń
  98. Jestem z Wolina ;) ale uczę się w Szczecinie i w tygodniu właśnie tam mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  99. prześlicznie <3 Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. to dobrze pamietalam ;) pozdrawiam/ nn

    OdpowiedzUsuń
  101. A jaki cudowny pierścionek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. pasy paski i paseczi uwielbiam:D
    pozdrawiam i wesołych.

    OdpowiedzUsuń
  103. Mnie też dawno nie było... ;( Bardzo sympatyczne zestawienie.;* WESOłYCH SWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  104. mam podobną, tylko że w szersze pasy; )
    no i ta figura !
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  105. uwielbiam tą spódniczkę ! :PP

    OdpowiedzUsuń
  106. w sumie moze i robic za nasyzjnik ale to bardzieeeeej opaska :D albo gumka do wlosow ;D

    OdpowiedzUsuń
  107. Mega spódnica! <3 Wyglądasz w niej cudownie Wesołych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  108. Fajna spódniczka, spodobało mi się, że masz nawet kolczyki idealne do niej. :)

    Trzymaj się ciepło i wracaj do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  109. ach ta świetna spódniczka ^^

    Zapraszam do mnie na nową notke ;)

    pozdrawiam, Aieaa♥

    OdpowiedzUsuń
  110. fajny outfit i kolczyki idealnie dopasowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  111. uwielbiam bandażowe spódniczki!
    kinga

    OdpowiedzUsuń
  112. świetna spódnica! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie!
    i dziękuję za komentarz!!! :)

    http://karolasway.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  113. Widzę jakieś ładne buty ;) I pierścionek bardzo mi się podoba, przyjemnego masz bloga, będę Cię z chęcią odwiedzać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Widzę świetne buty i pierścionek ;) Bardzo przyjemny blog, będę Cię często odwiedzać! I dziękuję za odwiedziny u mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Byłoby mi bardzo miło, gdybyście wyrazili swoją opinię. A jeśli blog Wam się podoba, może dodacie do obserwowanych? :)
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA FANPAGE

Back
to top